ArcheAge 6.0 i AAU i Black Desert Online - porady 🙂

Nawet głosowanie na malutką skalę, które robiłem parę miesięcy temu potwierdza tą tezę :slight_smile:
Tutaj

1lajk

Nie wszystkie rankingi kłamią i w niektórych AA jest wysoko. Naginają prawdę tylko te sponsorowane.

Archeage jest zawsze wysoko. Ale nadal dzieli go olbrzymia przepaść od 5-tki wspaniałych.
Módlmy się by AAU w jakimś stopniu wpłynęło na zmniejszenie tej przepaści :slight_smile:

AA będzie miło premierę globalną moim zdaniem za kilka lat. Teraz ma całą masę zagorzałych fanów, którzy zostawiają w grze grube miliony dolarów. Więc mają za co rozwijać najbardziej rozbudowane MMOrpg na rynku.

Ano, grube miliony dolarów.
Świadczy o tym bankructwo i sprzedanie firmy przez trion.

1lajk

Nie chcę tu upubliczniać mojej opinii. Mogę Ci napisać na priv. Jestem w AA ponad 3 lata i widzę, że cały czas prężnie się rozwija.
Popatrz jaką ma olbrzymią halę pracowników. Ewidentnie jest jeszcze parę lat przed globalną premierą. Tylko na Europie wydawca mu nabruździł i to prostuje.

Filmik powyżej jest po bankructwie Trionu z tego roku.

Samą Ameryką wyżywi programistów. Tam jest od groma patronowców epicowych.

Silnik graficzy to CryEngine 3, czyli łatwo przekompilować nawet do CryEngine V, gdzie udostępniony jest kod źródłowy, czyli i mody mogą się pojawić. Na razie wychodzi niebawem wersja 64 bitowa.

ps
zróbcie zestawienie ile gier MMOrpg jest 64 bitowych (nie mylić z grami na platformach 64 bitowych, bo tu AA jest kompatybilne od premiery)

Jakie sponsorowane rankingi? Wystarczy spojrzeć na reddita, AA przez tyle lat istnienia zebrał 25k obserwujących przy czym eso, ff i gw2 maja powyżej 200k nie wspominając o wowie. Możesz mówić co chcesz ale aktywnosc na forach i liczba ich obserwujących bardzo dobrze odzwierciedla stan gry i ogólna populacje skupiona wokół gry. Zreszta na reddicie pełno jest tematów ludzi którzy chcą wracać albo spróbować AA gdzie sami gracze odradzają pisząc ze gra „jest martwa”. Nie oceniam czy tak jest ale pisanie o „rozwoju” jest w opinii wielu osób dalekie od prawdy.

1lajk

Zobacz kiedy FF i GW miały premierę. Dlatego sądzę, że XLGAMES dopiero robi ArcheAge. A to co wyszło do tej pory traktuje jako poligon testowy. Masową ilość graczy to widać w BDO, ale PvE to tam jest takie, że wiele osób solo bije bossa. A gdzie tu kooperacja?
WoW, FF14, ESO ma więcej graczy niż w AA, ale nie jest taka dysproporcja jak na niektórych rankingach. I tu widzę naginanie prawdy.
Dla gry martwej i upadającej nie utrzymuje się takiej masy pracowników (patrz filmik wyżej) i nie wydaje wersji 64 bitowej. A ile jest gier 64bitowych MMOrpg na rynku?
W AA jest mniej serwerów stąd wielka ilość graczy naraz. Nadto silnik gry na to pozwala.

GW2 miało premierę rok przed AA, natomiast FF 3 lata. Nie no bez przesady prawie 7 lat to trochę długo jak na “poligon testowy” ;p

Pytałem o GW i FF.

FF4 albo 2 na Koreę ukazał się w 1991 r.n.e.

a GW w 2005 r.n.e

A świat Warcraft: Orcs & Humans w 1994 r.n.e.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Warcraft:Orcs%26_Humans

A ArcheAge w 2014 r.n.e.

Czy ty porownales singla FF do Onlinowej 14 lol xD GG

Mówię o uniwersach tych gier, jak i bazie graczy danej serii. To jest podstawa. ArcheAge też bez porównania rozwinęło się od 2014 roku i świat gry się rozrósł. A wyczekiwana premiera jest dopiero drugą z serii (nie licząc upgrade), - jako oddzielny program.

1lajk

Skoncz juz wstydu oszczedz bo schodzisz na takeichore argumenty ze z zabawanego posta robi sie zalosny …

DOTA2 też powstała na bazie WoWa, gwoli przypomnienia. I tak rośnie grono fanów. I AA powoli wbija się w rynek. I parę lat jeszcze upłynie zanim zawalczy o pierwsze miejsce w stawce.

I pytanie jaką populację graczy ma WoW u Azjatów w językach (krzaczastych)?

Jak juz się tak licytujemy to wiesz ze taki przeciętny Albion Online zebrał podobna ilość fanów i to w 2 lata, nie 6? Czy za tą gra tez stoi jakieś uniwersum?

Akurat ArcheAge jest napisany na podstawie książki, więc Lore ma dosyć ciekawe, aczkolwiek nie licząc Warbornów i Dwarfów to Story line u pozostałych ras jest przedstawiony dość niedbale.

Jeżeli ktoś chce się zagłębić w fabułę ArcheAge to zapraszam tutaj:

Nie dokończyłem tłumaczenia z angielskiego i koreańskiego, ale dla bardziej ambitnych wystarczy poszukać w google książki pt. ArcheAge :wink:

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania odnośnie samej gry, lub szuka Ekipy na Unchained to zapraszam do śledzenia moich streamów, co prawda dopiero rozpościeram pisklęce skrzydła na Twitchu, ale wiedzą którą posiadam chętnie dzielę się z każdym zainteresowanym, pokazując przy okazji soft end gameowy content na ten moment, link do kanału i informacje o Ekipie tutaj:

Do usłyszenia jutro po robocie… jak rzucisz follow to Ci wyskoczy info przy starcie streama a mi dodasz polotu w dalszym działaniu :wink:

1lajk

Albion jest ok tylko nie lubię widoku izometrycznego.

Gość porównuje WoWa wydanego w 2004 do Orc%Humans z 1994 - skończcie z nim rozmawiać bo ten fanatyk tak odleciał, że mu już pewnie w domu nie nadążają bigosu gotować


Tym krótkim akcentem kończę rozmowę z Panem Ferdkiem.

Globalna premierą ArcheAge nazywam wersję popularną serii nawiązującą walkę o liderowanie MMOrpg. Przecież TESO to chyba 6 odsłona uniwersum i zbierania fanów serii
TES powstał w 1994 r.n.e.

GW2 -2 odsłona Uniwersum i zbierania fanów serii (od 2005 r)
WoW - 4 odsłona uniwersum i zbierania fanów serii (od 1994r)
FF14 -14 odsłona uniwersum i zbierania fanów serii (od 1991 r)

I na tle tego AAU to dopiero 2 odsłona uniwersum i zbierania fanów serii i sądzę, że jesteśmy jeszcze przed premierą tej wersji, która w przyszłości nawiąże walkę o liderowanie w MMOrpg.