Ja zazwyczaj korzystam ze skilli, które wykorzystują mniejszą kombinację klawiszy + faworyzuję skille pasywne. Poniżej masz sugerowane skille do danych klas.
https://wiki.blackdesertonline.com/index.php?title=Star's_End
Ja zazwyczaj korzystam ze skilli, które wykorzystują mniejszą kombinację klawiszy + faworyzuję skille pasywne. Poniżej masz sugerowane skille do danych klas.
https://wiki.blackdesertonline.com/index.php?title=Star's_End
Generalnie lecę tak że maksuję wszystkie skille awakeningowe (bo w nim spędzam większość czasu), a z podstawowych skilli biorę tylko pasywne, te których mogę używać w awakeningu, oraz parę bardzo specyficznych skilli zależnych od postaci (najczęsciej jakiś OP crowd control, czy heal/regen many).
A co do liverto @simonbale37 - to jeśli dajesz radę farmić to bym dofarmił do 56, zrobił awakening i wtedy już raczej bym ulepszał broń awakeningową
Wbiłem wczoraj ten 56 i 57 kolejno, wybrałem skille. Mój Dark Knight stał się Irelią z LoLa. Zrobiłem też ten Quest King of Fighters i startową broń awk posiadam.
Póki co robię wszystkie Q masowo, kontrybucja się przyda. Pracownicy zapierdzielają.
Dzięki, że pomogliście mi dojść do tego etapu Na prawdę wasze porady sugestie były nieocenione, conieco dowiedziałem się o tej grze
Temat jeszcze zostawiam otwarty, z pewnością jakieś pytania jeszcze będę miał
P.S. Pływanie statkiem i łapanie koni to męka
Łapanie koni to zawsze była męka ale po (chyba)przedostatnim patchu łapanie stało się bardziej uciążliwe - być może powrócą do stanu wcześniejszego. Ogólnie nie polecam zajmować się treningiem - proces czasochłonny i mało dochodowy.
Co do pływania statkiem - da radę się przyzwyczaić. Pomijając fishingboat oraz darmowe łodzie to jest całkiem znośnie. Od siebie dodam, że bartering morski (wymiana matsów na inne matsy) jest obecnie najbardziej dochodowym interesem w grze. Na początek trzeba się mnóstwo napływać ale z czasem przychody rosną w oczach.
499 black stone
43 crystal shardy
29 concentrated black stone
155 memory fragment
4 caphras
Napisz w grze,ze szukasz gildi, ludzie w gildi pomoga ci jesli powiesz im czego nie rozumiesz
U Dark Knight ten succesion to raczej słaba opcja, dużo wolniejszy grind byłby. Skille awk jednak dużo praktyczniejsze. Nie wiem jak z pvp jedynie w awk i succesion ale to sprawa 2rzędna
Nie chcę Cię martwić ale ogólnie DK obecnie jest raczej słabą opcją. Pod PVE na end game spisuje się raczej słabo a na PVP czuć moc dopiero powyżej 280AP ( tylko,że z tyloma AP raczej na każdej klasie tą moc czuć). O ile na początku całkiem przyjemnie się DK pogrywa ( sam nim zaczynałem przygodę z BDO) o tyle w późniejszej fazie gry jednak czuć, że się odstaje od większości klas. O ile nie przelicza się zarobku per godzina na spocie to nie jest źle.
Chciałem grać tą babką z kosą. bo imo świetne ma skille(wizualnie przynajmniej) a jednak coś mnie namówiło do tego DK
W każdym razie nie zamierzam tu grać coś ala mega rywalizacja, rozumiem że będę gdzieś na niższych szczeblach no już trudno. Jeszcze raz 1000q robić i expić do tego 59 :<
Może kiedyś zrobię 2 chara
Eeee tam, te wszystkie “mystic only” albo “dk died” wpisy są powielane przez ludzi bez kontekstu. A kontekstem są okoliczności : czyszczenie spota jak najszybciej. I jeśli jedna klasa czyści spota szybciej o 0.01 sekundy to już jest najlepsza. Zwykły gracz tego w życiu nie odczuje, bo sam margines ludzkiego błędu jest większy (nwm, wolniejsze dobiegnięcie do kolejny grupki mobów, czy za późne wycastowanie skilla, za wolne anulowanie itd). Generalnie nie patrz na to, jak ci się podoba to graj tym i tyle. I tak nie dobijesz najlepszego eq i takiego poziomu gdzie 0.03 sekundy będzie miało znaczenie bo na to byś musiał życie poświęcić:stuck_out_tongue:
Akurat to co piszesz to bzdury bo jeśli dla ciebie -30% trashu na godzinę DK, w porównaniu do innych klas. To jest mało to nie wiem co mam ci powiedzieć skoro -30% mniej trashu na godzinę do dla ciebie nie jest duża różnica!
Ale przepraszam o czym my tu mówimy? O trash loocie przy wymaxowaniu wszystkiego i to na high-end-game spotach, a i to w większości czysta teoria bo nie widziałem jeszcze obliczeń które by uwzględniały wszystko. Nie o zwykłej, normalnej grze. I możesz sobie podawać wszystkie cyferki jakie chcesz, ale to i tak niczego nie udowadnia, bo nikt nie robi tego typu obliczeń dla “śmiertelników”. I wiesz, fajnie, na papierze tracisz niby 30% lootu. A ja ci powiem że więcej lootu tracisz przez nie zbieranie lootu (nawet z najlepszymi petami w grze), czy przez za długie bieganie od mobów to mobów. Jak chcesz tak przeliczać wszystko to policz kiedyś ile czasu na godzinę tracisz kiedy pety nie zbierają lootu. Ba, nawet jeśli miałbyś 109248910709 zwłok na obszarze 1m to i tak byś tracił loot bo mógłbyś też go podnosić co by zwiększyło trash loot/h. I tak możemy dyskutować w nieskończoność. Powrót do miasta = strata trash lootu. Zrobienia questa? Strata trash lootu. Grasz 2 godziny, nie 10? Strata trash lootu. Idziesz spać? Strata trash lootu. Proszę, nie dajmy się zwariować
Nie chce się wtrącać i nikogo nie bronię ale kolega pisał o trash loot na godzinę nie na 100 i ma trochę racji jeżeli bierzemy pod uwagę ten sam sprzęt i pety. Niektóre klasy wymagają potek żeby szybciej lecieć przez Moby i to wchodzi w koszta. Dlatego najlepsze postacie to takie które fruna przez Moby i nie dają Petą czasu na odpoczynek bo loot generuje się podczas podniesienia więc teoretycznie dalej to rng
Właśnie że nie na papierze tylko to jest realnie wyliczone na Akman temple, średni wychodziło jednemu graczowi 50m na godzinę zarobku a drugiemu na DK 35m. I takie porównanie robiono z paroma top tier klasami vs DK podobnie wychodziły zarobki z trash luta dk. Dla tego DK nie jest polecana na Maina bo słabo się nią zarabia.
Jeżeli ktoś zarabia jedynie na grindowaniu to faktycznie będzie stratny. Zważywszy, że dużo się spędza czasu na mobach expiąc.
Obecnie jest sporo możliwości zarobku dodatkowego, który może zniwelować straty poniesione na grindzie. Imperial cooking, który przeżywa drugą młodość oraz bartering dający na chwilę obecną chyba największy zarobek w grze.
Hmmm ciekawe rzeczy piszecie, wychodzi że DK naprawdę mizerny ale to nic. Rozumiem mniej hajsu z expów i więcej strat, ale dla casualowego grania to nic.
Kupiłem TRI dandeliona i poprawa jest aczkolwiek myślałem że dostanę większego kopa, na cadrach też mi się padło 2x od elitek. -2% expa już boli ;/
W ogóle mam takie zapytanie skoro DK jest “słaby” … To czy w tej grze jest coś takiego jak balans i ewnetualnie jakieś buffy/nerfy skilli itemków czegokolwiek dotyczącego klas, mam na myśli czy jest w ogóle szansa że taki DK za 2-3 tygodnie może dostanie jakiegoś buffa i będzie no przynajmniej przyzwoity nie słaby
Tutaj nie ma balansu i nie licz na Buffy bardziej nerfy w szczegolnosci że zaraz wychodzi guardian który będzie napakowany po sam kosmos żeby ludzie inwestowali w niego hajs ale tak jest zawsze
DK ma o tyle trudno że potem musisz walczyć o spota chodzi o te najbardziej dochodowe, DK zawsze przegrywa PvP no chyba że ktoś nie zna własnej klasy to wtedy wygrasz. Ale tak to nawet nie ma co iść na dochodowe spoty bo jak komuś wejdziesz na spota i mimo wszystko będziesz tam wracał to gracz obije cię tak bardzo i pozwoli dobić cię mobom żebyś stracił kamienie a to już boli jak w jednej chwili stracisz 50m-100m w górę. I będziesz nazwany karma bomberem który ma ciężko w świecie gry.