Jako że nie było żadnych kryteriów odnośnie f2p/b2p/p2p to polecam DC Universe Online. Gra o superbohaterach i złoczyńcach z komiksów DC (flash, batman, joker, scarecrow, poison ivy, green arrow, green lantern, sinestro, superman, lex luthor i cała reszta plejady) więc nie ma mowy o żadnej azjatyckości gdyż to w 101% klimat amerykański :).
Gra działa w systemie f2p, jednak by w pełni móc cieszyć się grą warto zakupić dodatki. Przy czym jest fajna oferta tzw ultimate bundle gdzie masz wszystkie 4 episode packi (co starcza na całe miesiące, a może i lata gry), wszystkie moce, bajery takie jak utility belt, lair i inne gdzie płacisz jedynie ułamek tego co byś zapłacił normalnie kupując wszystko osobno. A wersja f2p jest idealna by wbić max lvl, przejść kawałek historii, pograć sobie trochę w tzw end-game. I wtedy zobaczysz czy gra jest dla ciebie czy jednak nie, a jak ci się spodoba to wydać te 80-100 zł jednorazowo nie jest jakimś mega wielkim wydatkiem.
Walka jest dynamiczna, taktyczna i jednocześnie zręcznościowa. Dynamiczna ponieważ podczas walki wszystko się rusza - a to rzucając skilla postać doskakuje do przeciwnika, a to przeciwnik cię przewraca/odpycha, a to musisz uciekać przed ostrzami z światła stworzonymi przez zieloną latarnię dopóki się nie zmęczy. Taktyczna bo zwykłe naparzanie skilli jeden po drugim nie gwarantuje ci zwycięstwa, ba, wręcz mogę powiedzieć że używając 1 skilla w konkretnej sytuacji można osiągnąć więcej niż używając pozostałych 5 naraz :P. Do tego dochodzi aspekt regeneracji/odnowy energii, której jest na tyle że w starciu z “szeregowcami” możesz o niej zapomnieć przy dobrym eq, jednak przy dłuższych walkach KLUCZOWA jest taka organizacja żebyś miał energię w sytuacjach w których będzie potrzebna (by np przerwać skilla, czy zburstować pomocników bossa), a jednocześnie cały czas utrzymywał wysoki dps na bossie. Do tego jest tu podział na klasyczną czwórcę. Healer, tank, dps oraz… controller zwany trollem. Zadaniem trolla jest oczywiście jak nazwa wskazuje rzucanie CC, ale równie ważne jest przywracanie energii sojusznikom (mają do tego specjalne skille i mechaniki). A zręcznościowa walka jest dlatego że walcząc bronią używamy kombosów (przykładowe kombo : lpm, przytrzymac lpm, przytrzymac lpm, przytrzymac ppm i nacisnąć trzy razy szybko ppm), a także niektóre skille mają swoją dalszą “część”. Np moc Celestial bazuje na tych “combosach”. Używając skilla z magii ciemności, możesz przedłużyć skilla plugawiąc odpowiedni skill z magii światła poprzez odpowiedni kombos (odpowiednik inkantacji w tym przypadku - postać macha rękami i szepcze jakieś mistyczne słowa).
Po revampie skilli i statystyk gra stała sie znacznie trudniejsza. Co prawda dalej misje fabularne do 30 lvla zrobisz bez problemów, ale później, na lvl capie się zaczyna zabawa. Pamietam ten słodki chaos gdy po revampie idziesz na dunga parę tierów niżej a tu wipe za wipem xD. Teraz już ludzie się trochę bardziej ogarnęli, jednak dalej bywa trudno, zwłaszcza gdy nie masz kogoś kto by cię “przeciągnął” po dungeonie :P.