Rekrutacja do Gildii Multigameingowej>ArcheAge Unchained>"Ekipa na lata"

Witaj!


Który to już raz zbieram tutaj ludzi? Szkoda czasu na liczenie…

Niemniej jednak, część z tych graczy wciąż jest razem ze mną! Tak jest! Projekt “Ekipa na lata” nie skończył się totalnym fiaskiem jak wielu podejrzewało!

Wraz z kilkorgiem kompanów z “Ekipy na lata” oficjalnie przechodzimy [PONOWNIE] do kontrofensywy! Czy społeczność MMORPG zdzierży naszą bezczelność? “Cóż chyba wielkiego wyboru nie ma, gdy pióro już w mej dłoni…”

Walczyliśmy na połaciach świata Erenor, nim wiele z gildii myślało o jakimkolwiek powrocie! Stawaliśmy ramię w ramię, gdy większość wciąż tylko narzekała, że nie da się grać na Legacy, gdzie my tymczasem na Fresh’u pod nazwą Ezi bawiliśmy się wraz z TOP’ką serwera na PvP. My, Ci którzy dali szanse sobie nawzajem i postawili społeczność nad wirtualny symulator rozwoju. Niektórzy, tak jak ja weterani, pierwszy raz na przestrzeni lat okalających istnienie ArcheAge, naprawdę dobrze się bawili grając czy to PvP, czy progresując na wszelaki sposób pojęte PvE. Smakowaliśmy tej gry razem, dzieląc razem lepsze i gorsze chwile…

I dziś znowu stajemy w szranki! Ramie w ramie! Jeden za wszystkich… Wszyscy za jednego!

Budując braterską więź, na powrót staramy się budować naszą potęgę! Na horyzoncie mamy znowu konkretny cel… ArcheAge Unchained! Platforma uwolniona z okowów P2W , które uprzednio zniszczyło ten wspaniały świat prawie do szczętu… Tym razem, w systemie B2P , będzie próbował otrzepać się z pyłu zapomnienia i wszelakiej awersji…

Czy jest sens? Czy warto?

Pierwsze 2-3 miesiące to pewny okres wyrównanej rozgrywki. Co potem? Aktualnie nawet na Legacy da się dojść do TOP bez wydawania gotówki, z tym że… Trwa to od 6 miesięcy do ponad roku w zależności od tego na ile kont gramy i jaką ilość czasu na grę poświęcamy.

I tutaj pojawia się wyżej wspomniany Unchained!

Oferuje on nam rozgrywkę na patchu 6.0, lecz na całkiem osobnej platformie.

Co za tym idzie?

  • Każdy zaczyna od 0;
  • platforma ta posiada osobny Item Shop, w którym zostały tylko przedmioty kosmetyczne;
  • status premium polegający głównie na zwiększonej regeneracji punktów pracy[labor’a] będzie wpisany w Twoje konto raz na zawsze po jego zakupie;
  • dostajemy możliwość rywalizowania w świetnie zorganizowanym pod względem PvP i PvE MMORPG’u, na równi z innymi graczami;
  • nikogo nie musimy gonić;
  • grając minimum 3h dziennie, jesteś w stanie konkurować z innymi, odskoczą najdalej na 2-3k GS w przeciągu ok. 2 miesięcy, o ile będą grać minimum dwa razy tyle co Ty i, będą posiadać wszystkie możliwe alty;
  • Unchained nie będzie miało multiboxingu, co oznacza, że nawet mając alty będziesz musiał poświęcić im 3x więcej czasu!;
  • Maksymalnie będziesz mógł posiadać 3 konta[ograniczenie na IP]!

Skąd ekscytacja?

  1. To wszystko sprawia, że wreszcie grę i jej ekonomie będą kształtować gracze, a nie IS!
  2. Ograniczenie liczby altów, a co za tym idzie, potencjalne poprawienie się sytuacji wielu profesji, które do tej pory były przez nie zdominowane! Wreszcie Drwal, Górnik, czy Kucharz będą zarabiać jak należy!
  3. Nie będziesz zmuszony obskakiwać dodatkowych punktów labora… Weterani pewnie pamiętają grind na kopalniach serwera NA…
  4. Nowe patch’e oferują możliwość zrobienia Ekwipunku endgame’owego praktycznie bez udziału RNG! Grasz pół roku i te pół roku przekłada się na Twój progres, jedyne co możesz spalić to jakiegoś oponenta!
  5. Masę aktywności stało się teraz bardziej opłacalnych:
  • Honor Points[Crimson Rift/Grimghast Rift/Whalesong Harbor/Aegis Island/Mistmerrow/HALCY/Fall off Hiram City/ETC.]
  • Gilda Stars[Questy Daily Austera/Marianople/Daily Contracts/World Bosse’s/Grimghast Rift]
  • Kyrios Badge[Areny: 5v5v5v5/10v10 Sparring/1v11/1v1/1v1 Sparring]
  • Vocation Points[Family Quests/Daily Contracts/Fall off Hiram City]
  • Prestige[Guild Quests/Ocllera Rift]
  • Gold[BEZPOŚREDNIO> Daily Contarcts/Red Dragons/World Bosse’s/Abyssal Attack/Areny/Fishing Event/Hero/Community Center]
  • Labor[HALCY]

Wiem, wiem ten nazwy pewnie prawie nic Ci nie mówią, jednakże ten artykuł to nie poradnik. Jeżeli chcesz zyskać lub uzupełnić wiedzę na temat ArcheAge oraz ArcheAge Unchained, to zapraszam Cię do obserwacji mojego kanału Twitch, gdzie staram się pomagać nowym i powracającym graczom najlepiej jak umiem w sposób merytoryczny.

Link tutaj: https://www.twitch.tv/schabowyarbuzowy

Dobra! Do brzegu towarzysze, do brzegu!


Gra-CORE: ArcheAge Unchained
Serwer: [EU]Alexander
Nacja: [East]Harani
Nazwa: The Controversy
Nastawienie: PvX
Discord: https://discord.gg/ApAkqG2

  • Core gildii stanowią doświadczeni gracze, którzy pomagają nowym i powracającym graczom.

  • Gildia będzie funkcjonowała w trybie Smart Casual-ukierunkowana pod graczy z ograniczoną ilością czasu, wymóg to minimum 3h dziennie, przy czym usprawiedliwione nieobecności będą jak najbardziej możliwe.

  • To Ty wybierasz ścieżkę, którą chcesz podążać, zależnie od preferowanych [PvP/PvE]. W zależności od tego co wybierzesz będziesz w mniejszy lub większy sposób kształtował Gildię.

  • Chętni będą mogli deklarować się jako Constant Party o zabarwieniu Semi-Hardcore, które to będzie objęte specjalnym nadzorem, a rekrutacja do niego będzie bardziej wymagająca, jak i utrzymanie się w nim.

Skąd ten podział?

O ile cała gildia będzie kooperować, o tyle większy nakład czasu, generuje potrzebę zapewnienia tym osobom odpowiedniej ilości aktywności w obrębie Gildii, gdyż ArcheAge to głównie gra zespołowa jeśli chodzi o End Game, a przynajmniej w tym wydaniu, sprawia on najwięcej frajdy.

Czy casual gracze na tym ucierpią?

Nie! Sekcja Hardcore jest podporą, która pozwoli całej gildii czerpać jeszcze więcej z End Game’owego content’u. Reasumując jedna i druga grupa zostanie otoczona odpowiednią pieczą oraz adekwatną ilością aktywności, w których każdy chętny może brać udział, z tym że mając więcej czasu, możesz robić więcej-PROSTE!

Czego wymagamy:

  • wiek 16+
  • komunikator głosowy[obecność podczas rozgrywki obowiązkowa]
  • minimum kultury
  • skłonność do działania w grupie

Co oferujemy:

  • serwer Discord
  • możliwość rozwoju w strukturach gildyjnych
  • wszelaką pomoc w zakresie merytorycznym, odnoszącym się do ArcheAge
  • planowane Eventy Gildyjne
  • treningi PvP oraz "PvE"

Nasza historia: Ekipa na lata

Czekamy na Ciebie!

1lajk

Możesz rozpisać te areny wszystkie dokładnie i odpowiedzieć dlaczego swiftblade+shadowplay+witchcraft nie jest w mecie?

Szczerze mówiąc chciałem spróbować AAU, ale teraz sam już nie wiem, gdy widzę że “casual” wymaga 3h+ dziennie (pewnie tłuczenia takich samych daily).

1lajk

Godzinka dziennie to aż nadto by być znacznie powyżej przeciętnej.

Nie wypowiadam się o swiftblade, dopóki nie dostane go “do ręki”. Za mało mam informacji o jego combo, nakładanych efektach, etc.

  • 1v1 Sparring- wygrywasz jeśli pokonasz przeciwnika dwa razy z rzędu lub minie czas areny a Ty będziesz miał więcej pkt., możliwy jest też remis. Wygrywa ten, który zabije oponenta więcej razy, to proste. Bardziej skomplikowane jest dobieranie buffów, bo na sparring arenie wyrównuje Tobie i przeciwnikowi statystyki do pewnego pułapu i zależnie od buffów jakie wybierzesz, także będąc w plate pod mele, możesz zadawać przyzwoite magic obrażenia, na tej arenie ogranicza Cie tylko fantazja i Twoja klasa. Druga sprawa, że dzięki temu rozwiązaniu na Legacy, nowi gracze znajdujący się w soft end game’owym capie mają szanse spróbować przynajmniej PvP na małą skale, przy wyrównanych szansach-nawet gdy trafią na P2W wielorybka. Sama walka toczy się na arenie na wzór koloseum, czyli goły piach i dwóch “Gladiatorów”.

maxresdefault
Tutaj masz zestaw buff’ów zaproponowany przez Trion, jeszcze w 2016r.
Aktualnie jest on praktycznie identyczny, ale zamiast wybierać jednego buffa, wybierasz 3, które pozwalają brylować bardziej, nie jesteś skazany na konkretna kombinacje, możesz zadecydować jaki rodzaj armoru wybierzesz/ jaki kanon klasy oraz jakie uzbrojenie, co daje duzo większe pole do popisu, tym bardziej ze nim arena się zacznie, przez chwile widzisz przeciwnika i możesz zobaczyć jaka gra klasa i tym samym przewidzieć pod jaki rodzaj buffa będzie grał, tym samym kontrując go odpowiednim zestawem.

Oto zestawy:

War Mage (Staff)

  • Intellect: 704
  • Stamina: 470
  • Defense: 1024
  • Magic Defense: 5123
  • Melee Attack: 525
  • Ranged Attack: 425
  • Magic Attack: 600
  • Focus: 2145
  • Toughness: 2526
  • Resilience: 4036
  • Post-Cast Mana Regen: 10
  • Magic Defense Penetration: 420
  • Miscellaneous: Apply Complete Cloth Set Effect, Apply Divine Cloth Armor Set Effect, Apply 2H Weapon Effect

Ranged Rogue (Bow & Arrow)

  • Agility : 1101
  • Defense : 3073
  • Magic Defense : 3073
  • Melee Attack : 500
  • Ranged Attack : 425
  • Focus : 3475
  • Toughness : 2526
  • Resilience : 4036
  • Post-Cast Mana Regen : 10
  • Miscellaneous: Apply Complete Leather Set Effect, Apply Divine Leather Armor Set Effect, Apply Dual Weapon Effect

Offensive Fighter (2-Handed Weapons)

  • Strength: 1,101
  • Defense: 5,435
  • Magic Defense : 0
  • Melee Attack : 600
  • Ranged Attack : 425
  • Focus : 3,475
  • Toughness : 2,526
  • Resilience : 4,036
  • Post-Cast Mana Regen : 10
  • Miscellaneous: Apply Complete Plate Set Effect, Apply Divine Plate Armor Set Effect, Apply 2H Weapon Effect

Defensive Fighter (Sword & Shield)

  • Strength: 470
  • Stamina: 704
  • Defense: 6,901
  • Magic Defense: 0
  • Melee Attack: 500
  • Ranged Attack: 425
  • Focus: 2,145
  • Toughness: 2,526
  • Resilience: 4,036
  • Post-Cast Mana Regen: 10
  • Increased Shield Block: 14%
  • Miscellaneous: Apply Complete Plate Set Effect, Apply Divine Plate Armor Set Effect, Apply Shield Effect

Melee Rogue (Dual Weapons)

  • Strength: 704
  • Stamina: 470
  • Defense: 3,073
  • Magic Defense: 3,073
  • Melee Attack: 500
  • Ranged Attack: 425
  • Focus: 2,145
  • Toughness: 2,526
  • Resilience: 4,036
  • Post-Cast Mana Regen: 10
  • Attack Speed: 4%
  • Miscellaneous: Apply Complete Leather Set Effect, Apply Divine Leather Armor Set Effect, Apply Dual Weapon Effect

War Priest (Greatclubs)

  • Spirit: 704
  • Stamina: 470
  • Defense: 1,024
  • Magic Defense: 5,123
  • Melee Attack: 525
  • Ranged Attack: 425
  • Healing Power: 600
  • Focus: 2145
  • Toughness: 2,526
  • Resilience: 4,036
  • Post-Cast Mana Regen: 10
  • Increases Additional Healing after Critical Healing: 56%
  • Miscellaneous: Apply Complete Cloth Set Effect, Apply Divine Cloth Armor Set Effect, Apply 2H Weapon Effect

Shield Mage (Scepter & Shield)

  • Intellect: 407
  • Stamina: 704
  • Defense: 2,490
  • Magic Defense: 5,123
  • Melee Attack: 450
  • Ranged Attack: 425
  • Magic Attack: 525
  • Focus: 2,145
  • Toughness: 2,526
  • Resilience: 4,036
  • Post-Cast Mana Regen: 10
  • Magic Defense Penetration: 210
  • Increases Shield Block: 7%
  • Miscellaneous: Apply Complete Cloth Set Effect, Apply Divine Cloth Armor Set Effect, Apply Shield Effect

Shield Priest (Club & Shield)

  • Intellect: 470

  • Stamina: 704

  • Defense: 2,490

  • Magic Defense: 5,123

  • Melee Attack: 450

  • Ranged Attack: 425

  • Healing Power: 525

  • Focus: 2,145

  • Toughness: 2,526

  • Resilience: 4,036

  • Post-Cast Mana Regen: 10

  • Increases Additional Healing after Critical Healing: 28%

  • Increases Shield Block: 7%

  • Miscellaneous: Apply Complete Cloth Set Effect, Apply Divine Cloth Armor Set Effect, Apply Shield Effect

  • Stara Arena 5v5>teraz 10v10 Sparring-to samo co na 1v1, z tym że gramy już w grupie i pojawia się mechanika niszczenia kryształu w bazie przeciwnika. To jeden sposób na wygraną, innym jest, dominacja w zabójstwach. Dużym plusem będzie jeżeli na areny chodzisz ze swoją Ekipą, bo z czasem wyczujecie swoj tryb rozgrywki oraz ogarniecie odpowiednie combo, z randomami rzadko kiedy udaje się coś osiągnąć, a jak wspominałem na arenkach da się zarobić! Oprócz kryształów w bazach drugą istotną zmianą jest sama mapa, która wygląda zupełnie inaczej w porównaniu z areną 1v1.

maxresdefault%20(1)

To akurat rzut izometryczny na mapę eventową z 2016r. jednakże ta oficjalna wygląda identycznie, z tym że zamiast betonowych konstrukcji, są drewniane tunele, schody i kontenery.

Dokładnie to wygląda on tak(z tym że tu jeszcze w starym trybie 5v5, bez balansu):

  • 1v1 “Niezbalansowane”- po prostu wyskakujesz na gościa na tych samych zasadach co przy Sparring 1v1, tylko że tutaj nie będzie buffów i nie wyrówna wam gearu, jak będzie słabszy od ekwipunku oponenta to nie pomoże Ci ogarnięcie klasy, no chyba, że faktycznie go kontrujesz a przepaść nie jest większa niż ok. 2k GS.

*1v11 Arena- każdy na każdego, nie wiem czy jest zbalansowana. Nie wiem też czy działą to na zasadzie killi, czy coś jak Battle Royale, kto ostatni przeżyje ten wygrywa. Co do mapy też pewności nie mam. Tak więc… Follow UP mojego Twitcha i na FB pod postem o streamie notka, że chciałbyś o tym usłyszeć to będę działał i posmigamy po arenach, żeby przyjrzeć się dokładniej mechanizmom, a swiftblade napewno też się na strimach pojawi, ale to 30 września, gdy wyjdzie PTS, bo jak wiadomo release Unchained przenieśli na 15 października.

Miłej soboty i zapraszam do Ekipy!



https://www.facebook.com/Schabowyarbuzowy-118915639494906/?

1lajk

Skąd on może wiedzieć co jest w mecie a co nie jeśli jeszcze nie mamy tego patcha ani pts a Koreańcy to debile w tej grze?

Na początku tak, w późniejszym etapie gry(około 3 miesiące od startu), możesz już bawić się różnorakim kontentem w ciągu tych 3 godzin. Idąc dalej… 3 godziny wymaga nasza Ekipa od potencjalnych chętnych, a grając total casual, czyli np. godzinę dziennie możesz sobie progresować, ale na zasadzie sims’ów, domki, etc. Bo poważniejszych biznesów nie zaczniesz robić jak nie będziesz miał Ekwipunku, jak komuś brak 3h dziennie na grę to w ogóle zrezygnował bym ze śledzenia tytułów pokroju MMORPG dla Ekipy, bo taka osoba może być mega wporzadku, fajnie się z nią rozmawia, ale samej społeczności fizycznie nie daje nic, a jeszcze jak jest to jakiś wiecznie narzekający truteń to kompletnie bez sensu. Wybacz takie są realia, po to są gry jak LoL, CS, Apex i wiele innych by ludzie z małą ilością czasu mogli przeżywać szybką podróż przez okres grindu, PvP, End Game’u w kilkadziesiąt minut. Bazowe MMORPG mają w założeniu długofalowy grind do osiągnięcia czegoś co usytuuje Cię w Topce serwera, to jest esencja tych gier.

Miłej soboty!

Dzięki wielkie pytam pod kątem grupowego PvP, a obecnie gram jeszcze w inną grę i się waham czy nie przenieść się na AAU. Metę wziąłem z tego linka od Controversy, który wrzucił z KRa.

Na dniach pojawi się na moim kanale YT film, w którym będę omawiał nowe drzewko-SWIFTBLADE, powiem o tym jakie mam przewidywania odnośnie jego samego, jeżeli chodzi o reszte zmian klasowych to muszę uzupelnić wiedzę, aczkolwiek jak chcesz podyskutować co z czym etc. to na stream’y zapraszam. Jeżeli chcesz bym poruszył jakiś konkretny temat na strimkach to laikujesz FP na FB i tam w komentarzu pod postem kiedy odbedzie się transmisja piszesz na czym Ci zależy. To pomoże mi tworzyć bardziej wartościowy kontent, a wam jako społeczności, czerpać nie tylko “fun” z samego oglądania, ale i rzetelną wiedzę. Skoro szanujemy się nawzajem to kluczem jest zoptymalizowanie czasu, który poświęcacie ‘na mnie’ :wink:
FB: https://www.facebook.com/Schabowyarbuzowy-118915639494906
https://www.twitch.tv/schabowyarbuzowy
YT: https://www.youtube.com/channel/UCPz6tisNqz_QiAFJgquqB3Q?view_as=subscriber

Miłej niedzieli! :wink:

Brzmi kusząco (przy zapowiadanych zmianach), ale

Smart Casual -ukierunkowana pod graczy z ograniczoną ilością czasu, wymóg to minimum 3h dziennie

Dla casuali minimum 3 godziny dziennie to zdecydowanie za dużo. To już jest wejście na poziom zaawansowany. Casuale z reguły spędzają w grze (w tygodniu) po godzince lub 2 (w weekendy może więcej) i grają jednocześnie w inne tytuły. Przykładowo w grach typu FFXIV wystarczy poświęcić dziennie godzinkę, może 2 i z czasem zdobędzie się endgame gear (oczywiście to potrwa) bez zbytniej spiny.

Niestety ArcheAge rożni się od wymienionych tytułów, gdybyś pograł na aktualnym Legacy i zobaczył ile czasu wymaga tam progresowanie to zrozumiałbyś dlaczego te 3h to dla mnie i tak mało, a druga rzecz-to że zbieram graczy casual nie oznacza że zbieram ludzi, którzy są w gildii bo są, on może zrobić content w 1.5h, czy w 2h (to już zależnie od CP, w którym będzie, co jest związane ze zmianami organizacyjnymi w naszej gildii, żeby własnie zoptymalizować czas w grze) ale ma mieć jeszcze czas dla pozostałych gildiowiczów, ta Ekipa ma żyć, fajnie jest pogadać na Disco, ale żeby gildia się fizycznie rozwijała potrzeba interakcji. Tyle w kwestii casualizacji, jak sam napisałeś są inne tytuły, które wymagają mniej czasu i jeżeli czasu ma ktoś mniej to niech zwyczajnie nie traci mojego i idzie na inną grę, bo dołączając do AA, poniżej wspomnianego progu, przynajmniej przez pierwsze 3/4 miesiące rozwijania swojej ekonomii, nie osiągnie nic sensownego.

Miłego dnia @DeusX1 :wink:

Czyli gracz hardcore nie chodzi do pracy bo sorry ale jak pracujesz 12h granie w ekipie nie dla CB? Trochę śmieszne grałem w ekipie co ludzie pracowali i nie było problemu pograć te 1,5h codziennie i kto miał wolne w inny dzień to robił sobie solo kontent. A w weekend wiadomo razem się grało te 4-5h

To że dłużej zajmie nam end game niż komuś co jak przychodzi, pracy to nie je tylko napierdala w gierki i idzie spać o 3 potme praca i znowu to dla mnie nie problem.

No cóż, mi się to też nie podoba, ale to jego gildia i może mieć takie zasady jakie chce. Na forum się ogłasza też Deal with It, zobaczę czy oni mają trochę mniej restrykcyjne zasady. Ja osobiście lubię grać w MMO i progresować, ale bez parcia na topkę.

1lajk

Niestety lub stety Archeage wymaga dużo czasu. Żadna gildia progressująca nie pozwoli sobie na “nie było problemu pograć te 1,5h codziennie i kto miał wolne w inny dzień to robił sobie solo kontent. A w weekend wiadomo razem się grało te 4-5h” 1,5 to mecz w cs, a w AA przyda się o wiele więcej. Nie jestem złośliwy, tylko po prostu ta gra jest tak skonstruowana. I jak w każdym mmorpg są ludzie, którzy będą traktować te grę jako pracę i oni najwięcej będą znaczyć na serwerze, a @Controvers doskonale o tym wie i zbiera ekipę, żeby za bardzo nie odstawać.

Pewni, że można, ale tak jak mówię, po 3 miesiącach, gdy skończy się wyścig szczurów i zacznie mozolne progresowanie, ten pierwszy przeskok do ok.7/8k GS musisz skupić się na grze bo potem zamiast odstawać od topki 2k to będziesz odstawał 5k i nawet ich nie drapniesz. Inna kwestia, że nie musisz grać PvP i dlatego ja zmieniam troszkę zamysł gildii, omowię to dzisiaj na zebraniu i rezulataty będzie można usłyszeć na stream’ie o 21. Mam pomysł jak w tej grze umieścić nawet total casual graczy, tak żeby ich gra miała sens, ale najpierw musze to przedyskutować z Ekipą, bo taka decyzja musi być akceptowalna przez każdego z nas. Zmieni to diametralnie model gildii, także cierpliwości… kurwa jak tak za każdym razem będę pisał miłego dnia to się wkońcu kulturalny, a nie daj boże obyty stanę… hah

A tak serio, miłego gujs! A no i do usłyszenia!

Nie ma takiej potrzeby :slight_smile:

To oczywiście Twój pomysł na gildię i w pełni to szanuję. Pamiętaj jednak, że najpierw wspominasz o casualach, a za chwilę o topce i o wysokim GS. Te rzeczy nie dotyczą casuali. Tacy gracze przychodzą nawet na godzinę nie po to, by pograć, ale po prostu pogadać sobie z innymi i miło spędzić czas. To, co opisujesz w swoich założeniach to gildia progresywna, w które miejsca nie znajdą casuale, lecz hardcorowcy/semi-hardcorowcy - stąd mylące określenie.

Ekipy żyją i bez ostrego progressu. Sam prowadziłem dużą gildię 3 lata na zasadzie for fun i grupa żyła aż nadto, tak więc jeśli są problemy między graczami, to nie wynikają one z braku wspólnego progressu, lecz z braku dobrej komunikacji i organizacji (czego zapewne już doświadczyłeś przy 1 podejściu jakiś czas temu).

Mimo wszystko życzę jak najlepiej i oby Twoja ekipa osiągnęła jak najwięcej. Miłego popołudnia :slight_smile:

2lajki

Bump :wink:

Bump :wink: