Szukam fajnego mmo

Jestem właśnie w trakcie próbowania AA i jest nieźle z tym taktycznym zamysłem bym nie przesadzał, zbierał się raid wpadli piraci załatwili wszystkich i potem większość tylko stała na cmentarzu i płakała ;p

Ogólnie gra ciekawa warto wypróbować a gdyby nie robili jej Azjaci i system laboru byłby bardziej przemyślany to mogłaby to być dobra gra, w skrócie sporo fajnych rozwiązań i również sporo wad…
Mimo wszystko jak do tej pory bawię się dość dobrze wszystkich rzeczy które mnie interesują jeszcze nie wypróbowałem a do dodatku do wowa jeszcze daleka droga, więc jeszcze sobie pogram.

A jako, że cenię pvp i masowość to dla mnie AA > FF > TESO
sorry ;p

Oczywiscie tu się zgodze, jak ktoś lubi pvp to takeigo Finala omijać szerokim łukiem, bo nie ma w nim praktycznie pvp :slight_smile: Jest różnica, jednak między totalnym fanboystwem i zamknięcie sie w swojej bańce samo zachwytu, a rzetelną oceną gry jej zalet ale zarówno wad. A tu jest na zasadzie AA gra idealna xD Sam polecam ludzią FF, ale widze też wady tej gry i jasno o nich pisze, a nie zamieniam na zalety lub wogóle nie wspominam :slight_smile:

2lajki

Większość bywalców tego portalu to miłośnicy mmorpg. Do krótkiej rozgrywki polecam szachy na czas trzy minutowy bez czasu dodanego.
Polecam podczas lanczu. :blush:

Natomiast AA miało wadę - długi progres dla nowicjuszy. Ale to naprawili i nowym graczom w AAU sugerowany jest dodatkowy alt i całą masę prezentów więc gracz szybko jest wstanie rywalizować ze znacznie starszymi stażem zawodnikami.

AAU/AA to najbardziej rozbudowane mmorpg, więc jak Cię housing, czy craft, czy pvp, czy pve nie interesuje to masz całą masę questów dziennych, tygodniowych, epic, elite, hunting, bundle, vocation itp

nadto ok 3422 achievements nie licząc DLC i zdobywania tytułów.
plus dodatkowo cała zakładka questów fabularnych.

nadto dungeony, rifty, eventy, instancje itp
nadto cała strefa aren dla gladiatorów

W sumie zaczynam lubić podejście Guru, dla którego dla odmiany każda gra jest “fajna” i jest next-genem.

1lajk

Nie nie nie to leciało tak: każda nowa gra jest “next-genem”, każda gra jest “fajna” chyba, że zaliczy faila lub łączy/zamyka serwery wtedy “haha crap”.

1lajk

Wadą AA nie był długi progress, tylko błędy, lagi, p2w, niespełnione obietnice itp.
Dodatkowo wszystko to co wymieniasz ma sporo innych mmorpg, to nie rozumiem czemu tłumaczysz, jakby tylko AA to miało.
Jest rozbudowane, jak najbardziej, ale ma też swoje wady, których jest też sporo.

Nie chce się wypowiadać zbytnio na temat AA bo gram od 1 miecha Ale z tego co zauważyłem to mega odstrasza ilość osób z altami których idze spotkać ostanio spotkałem kolesia z 10 altami z patronem bugi są Ale w sumie nie na tyle żeby na tym zyskać A się zablokować itp. Z tego co słyszałem od gildi kiedyś to było dużo
bugów, tego wszystkie itp. teraz w miarę jest spokojnie i wszystko szybko naprawiaja. Jak narazie gra się dość fajnie, poznałem miłą gildie do tego miły smaczek to craft i farma która się przydaje i jednak coś daje A nie marne rozwijanie. Wiele sposób zarobków też jest fajne. Gra nie jest zła Ale ma też przeklamane statystki bo 1/2 graczy to alty

Seria AA ma wszystko, a nie wycinek całości. A błędy ma każda gra mmorpg. Część z nich jest nie do uniknięcia, gdyż jest zmorą narzędzi programistycznych.

W AA jest inny model biznesowy i można mieć nieograniczoną ilość altów załadowanych w tym samym czasie. Na altach osoba bez patrona (abonamentu) też jest wstanie rywalizować z graczami płacącymi abonament. Jest na to wiele sposobów, jak też przekazywania środków.

W AAU można mieć tylko jednego alta i to można wgrać tylko jedną postać naraz. Jak ktoś kupi dodatkowe konto i tam ma dodatkowe alty to też mu to niewiele da bo labor wspólny jest tylko dla jednego alta i maina. Jest też z nim wspólnota majątkowa i wspólne skrzynie do wymiany pochodzące z craftu.

W AAU ludzie mają po 10 altow tak było bynajmniej przez pierwsze kilka miesięcy trzepali kasę jak cholera fakt to była ich druga robota ale takich ludzi jest pełno. Sam byłem w gildii gdzie minimum to był 5 alt na wejście. Oni nawet nie banowali tak ludzi. Kasa latała jak opętana gdzie taki jeden koleś na koncie nawet tyłka nie mógł sobie podetrzeć grając jedna postacią.

Piszesz absurdy. W AAU bootloader nie dopuszcza więcej postaci niż jedną naraz. By ktoś miał grać na 10 postaciach naraz potrzeba mu 10 komputerów. W AA wystarczy jeden.

Dla jednej postaci kontentu jest tyle, że nie starcza godzin na dobę. Więc jak obrobić alty. Co innego jeden alt ze wspólnotą labora (AAU) lub wiele altów w tym samym czasie (AA) np. jedziesz dwoma ciągnikami main z 3 altami z paczkami.

W AAU ludzie z topki moim zdaniem jadą sztafetą np małżeństwo gra na jednym koncie - żona w dzień, a mąż w nocy, lub 3 znajomych na jednym koncie. Tak się to robi.

Poza typowymi jak na standardy mmorpg Dungeon’ami i Raid’ami czyli to na co gracze PvE najczęściej liczą xD
World Bossy i te wszystkie Ghost Shipy, Leviatany i Red Dragony przecież połowa ludzi tam zawsze afczy więc o jakiej kooperacji, zgraniu czy taktyce mowa? lol

To szczególnie jak typy mają po 15k GS a inni po 6k XD

1lajk

Zaczynam mocno podejrzewać, że mu po prostu za to płacą, więc nie wygramy dyskusji.
Oraz no trochę zboczyliśmy z ogólnego tematu.

Znowu - czemu ludzie na siłę chcą się wypowiadać za większość? Lineage 2, Archlord, Rappelz, Tibia, Metin 2 i setki, jak nie tysiące mniej lub bardziej popularnych gier nie miały dungeonów ani raidów jako takich. A była całkiem duża rzesza ludzi grająca w te gry dla PvE. Ba, nawet wszystkie HnS nie mają dungeonów a ludzie w nie grają dla PvE. Borderlandsy i reszta loot-shooterów też nie mają dungeonów a ludzie grają dla PvE. Więc “xd” na to co ty napisałeś.

Podejrzewam że rząd musi płacić za szerzenie takich herezji… ogłupianie ludzi i te sprawy. Cóż, zgaduję że rozsądek tutaj nie wygra :wink:

Ps. I nie, nikogo nie bronię ani nie jestem po żadnej stronie (w AAU nigdy nawet nie grałem - ale nie muszę, by wiedzieć że PvE to coś więcej niż afk kolejkowanie się), po prostu jak widzę jakie głupoty niektórzy piszą to aż zaczynam się zastanawiać czy masowa czystka nie byłaby dobrym rozwiązaniem…

.>Fajne MMO
.>Seria Archage
pick one

Jedynymi grami w które opłaca się grać i niestety dla autora tematu są platne i to nawet miesięcznie to World of Warcraft oraz Final Fantasy, rozkminianie innych z kategorii mmo to już naprawdę sprawdzanie na siłę, rynek został zdominowany.

1lajk

Ale my tutaj rozmawiamy o gatunku raczej kojarzonym z “Fantasy-Medieval” itd. Nie o jakiś Shooter’ach itp. Więc porównywanie AA do Borderlands jest trochę z dupy.

Może i tak, sam grałem długo w L2, ale widocznie w tamtych czasach pojęcie: “to wy róbcie wszystko za mnie a ja postoję i zbiorę tylko loot” nie było znane na taką skalę jak w AA. Ja grałem w AA i to jest żenujące, chcę podkreślić, że nigdzie indziej się nie spotkałem z tym zjawiskiem na taką skalę.

Rachunek prawdopodobieństwa się kłania.

A co do sympatii do gier mmorpg to każdy ma swoje i je proponuje - nikt nikomu za to nie płaci, apeluję o trochę logiki.

Gdyby nie było AA/AAU i BDO to niewykluczone, że grałbym w FF14 lub ATLAS.

Głupoty piszesz. Nie napisałem o zalogowanych altach. Tylko klepaniu labora np. na mining itd. Sam robiłem labora na mining kilkoma postaciami a główną ulepszałem itemy. To jest mega przewaga nad kimś kto gra jedną postacią. Spalenie 4k labora zajmowało mi chwilkę a dorabiałem się x razy tyle co ludzie solo. Każdy mial swój sposób na kasę i pewnie dalej tak jest.

1lajk

Rozumiem, że piszesz o AAU. Przy wykorzystaniu ArchePassów na jednym mainie i alcie masz 2880 labora z gry online/offline i nadto MINIMUM 6 potek laborowych na dobę 1000,975,951,927,833,700 i kolejne jak masz ochotę. A ogranicza Cię nie złoto (paczki z GS), czy labor (którego jest nadmiar)

tylko infuzje i honor points i GS (i czasowo zwoje)

, które trzeba pozyskać MAINEM w świecie gry.

Naturalnie infuzje i honor points i gilda stars - trzy składniki do zrobienia TYLKO MAINEM (lub altem zabierając czas maina przy gs i naparach) można robić systemem sztafetowym z żoną lub przyjaciółmi. :blush:

Więc po co Ci dodatkowe alty na dodatkowych kompach? Jak na dodatkowych altach pozyskasz scrolle i honor points?

Naturalnie bardziej doświadczeni zawodnicy lepiej zarobią na zaawansowanym crafcie ale tego opisywać nie będę.

Naturalnie mogę dogłębniej wytłumaczyć. Uważam, że AAU jest porządnie pomyślane i dodatkowe alty są zbędne przy celowaniu na topkę.

Jak wygląda sprawa z populacją w Archeage,więcej gra w zwyklą wersję czy w AAU?

Jednym z lepszych wykładników w dzisiejszych czasach jest Twitch. Wystarczy spojrzeć ile osób Stream’uję daną grę. Porównaj sobie takie GW2, FFXIV, ESO czy WoW’a do AA.