Witam forumowiczów,
szukam wciągajęcej gierki posiadającej satysfakcjonujący system zdobywania poziomów postaci. Za satysfakcjonującą rozumiem sytuację, gdy wbijając poziom dostaję zachętę, żeby wbić następny i przed pójsciem spać sobie powiem “jeszcze jeden level”. Dla przykładu może być to gra z różnicą siły postaci pomiędzy poziomami na tyle dużą, że będąc na poziomie o jeden niższym niż mój przeciwnik, pokonanie go jest praktycznie niemożliwe lub conajmniej bardzo trudne. Levelowanie postaci dawałoby w takiej sytuacji więcej niż +1 do każdej ze statystyk i bardziej motywowało do grindowania, wykonywania misji, czy ogólnie do grania. Jeśli znacie podobne lub ciekawsze systemy zdobywania poziomów w konkretnych grach MMORPG, które przytrzymałyby mnie przy niej, to bardzo prosiłbym o polecenie mi takiej gierki dzięki
System nie pozwala mi odpowiadać więc będę to robił edytując pierwszy post.
Gry z mechaniką i wyglądem wymienionych przez Ciebie typów (Tibia, MS) mi niestety nie odpowiadają. Naprawdę nie ma MMORPG z grafiką i światem 3D, w których nie nużyłoby podnoszenie poziomu postaci? Na przykład pierwsza odsłona Fable - mimo, że tryb pojedynczego gracza to jednak samo wbijanie poziomu było fajne ze względu na mechanikę i przygodę.
Podobno BDO ma podobny system podnoszenia poziomu postaci. Czy to prawda? Na czym on polega?