Wsparcie w sfinansowaniu dodatku Shadowlands

Witam, szukam darczyńców, którzy będą skorzy dołożyć złotówkę, na sfinansowanie zakupu dodatku do gry - shadowlands.
Link do zrzutki, zapraszam serdecznie:

Serio… Do roboty a nie … żałosne… patologiczne społeczeństwo … tylko daj i daj…

1lajk

Jeśli jesteś niepełnoletni, a rodzicie nie chcą Ci dać pieniędzy na w/w dodatek, to w czym problem sobie dorobić ? Ja mając 13 lat to pomagałem nawet na budowie żeby odciążyć rodziców i mieć własne zarobione pieniądze na co chce. Wierz mi, że satysfakcja z tego jest ogromna.

dodatkowo skoro masz na abonament co miesiąc to po co to żebranie o zrzutkę na dodatek? czy zaraz będzie zrzutka na abo co miesiąc?:smiley:

Do roboty się weź chłopie bo żebrak z ciebie marny;)

Bardzo kurwa jego mać ciekawe, że 50 lvl wbity i tylko 310 achievementów. Śmierdzi to i to bardzo.

siusiaczek potrzebuje 180 zł żeby grać w grę? granie w grę jest mu niezbędne do życia? ojojojo biedaczek, pewnie nie ma co jeść siedzi sam w zimnym pokoju, ojojojoo, a nie czekam ma internet no to niech zapierdala do roboty jebany frajer

może do Mikołaja napisze to mu mama kupi:)

na wowcenter tez napisal ten sam temat :slight_smile: cieszy mnie duze 0 przy tej zrzutce :slight_smile: fajnie ze ten kutas nic nie dostal

ile masz lat? 12?

na zdjęciu w awatarze wygląda na max 14:)

Tam jest numer podany w profilu:)
Niech ktoś zadzwoni i za rzecznika praw dziecka z Blizzardu się poda ;)))))

Ja sie boje że mnie za pedofilie posadzą:)

Dam shadowlanda za wkręcenie tego kolesia xD

niechęć nawet jak byś dopłacał:) po za tym nie mam immunitetu (sutanny) na pedofilie

Temat zamykam i usuwam link, wygląda na fejk. Jak nie masz na kupno gry to tym bardziej na abonament.