Przedstawiam wam kolejnego moda do wieczne zywej gry Gothic 2 z dodatkiem Nock Kruka
Opis zaczerpniety z http://pl.gothic.wik...i/The_Returning
Gothic II: The Returning (Gothic II: Powrót) - największa modyfikacja do Gothic II: Noc Kruka rosyjskiej produkcji. Wprowadza naprawdę wiele nowych lokacji, zmienia zbroje jakie noszą niektóre z postaci, zmienia także tekstury niektórych potworów. Dodaje również zupełnie nowych przeciwników, wpowadza nowe gildie: nekromantów, magów wody i strażników świątynnych oraz bandytów, gildię kupców, gildię zabójców, czy myśliwych. Poza tym modyfikacja wprowadza także nowe przemioty, w tym wiele broni i zbroi. Magowie wody do walki używają już nie czaru Kula ognia lecz zaklęć związanych z wodą i energią. Ponadto zwiększony został poziom trudności, a ceny w sklepach wzrosły. Przywrócono również nazwy orkowych broni z Gothic I. W modyfikacji pojawiają się także nowe postacie, głównie znane z pierwszej części gry, np. Baal Parvez, Drax, czy Gor Na Kosh. Zobaczyć można również nowe kasty orków. The Returning doczekał się spolszczenia.
Kasty orkow
-
Ork wojownik - zwykły orkowy wojownik z podstawowej wersji gry, ale ze zmienioną teksturą;
-
Ork bandyta - znajduje się w miejscu gdzie dawniej był ork zwiadowca oraz za farmą Akila;
-
Ork Zwiadowca - przeprowadza zwiad, wygląda jak ork wojownik z podstawowej wersji gry. Dwóch takich można spotkać na przełęczy;
-
ork myśliwy - poluje na zwierzynę, można takich spotkać w Jarkendarze oraz za farmą Akila;
-
Ork dowódca - dowodzi armią orków, można takich spotkać przy obleganym zamku w Górniczej Dolinie;
-
Ork szaman - używa runy Ognista Burza, a zamiast topora posiada kostur;
-
Ork kusznik - ork elita z kuszą i toporem;
-
Ork kusznik elita - ork elita z kuszą i mieczem;
-
Czarny ork - dawny ork elita, ale z mieczem zamiast topora;
-
Czarny ork elita - ork elita z jasno-niebieskim pancerzem i mieczem;
-
Ork pułkownik - posiada lekko zmieniony wygląd.
- Czarny Troll Jaskiniowy - występuje w Dolinie Cieni
-
Leśny goblin - występują m.in. w drodze do piramid oraz za palisadą;
-
Upadły rycerz - występuje na Dworze Irdorath;
-
zombie nekromanta - jego krew zabiera życie bohatera ;
-
Aligator - jeden występuje w Jarkendarze;
-
Zombie Gomez - występuje w wieży w zamku w Górniczej Dolinie;
-
Trujący krwiopijca - występuje w całej Górniczej Dolinie;
-
Czerwony smok - tak nazywa się teraz Feodaron, i otacza go widmowa poświata;
-
Upadły paladyn - tak nazywa się Wojownik cienia i nosi czarną zbroję zamiast zniszczonej;
-
Zombie strażnik świątynny - wygląda jak Wojownik cienia w stroju bandyty i w hełmie;
-
Zombie strażnik - występuje w Starej Kopalni. Noszą różne zbroje: strój cienia, średnią, ciężką i lekką zbroję strażnika;
-
Szkielet - kopacz - występuje w Starej Kopalni, po prostu szkielet z kilofem;
-
Demonikon - miniaturowy Śniący. Używa kuli ognia, a podczas zaatakowania go, Bezimiennego uderza piorun;
-
Opiekun Xardasa - występuje dwóch przy wieży Xardasa;
-
Piekielny Szkielet - występuje w Starej Kopalni, nosi zbroję Kruka;
-
Demoniczny Szkielet - jest w starej wieży Xardasa.
-
Nowy obóz sekty - jest położony przy wrotach do Górniczej Doliny;
-
Obóz myśliwych - jest położony tam gdzie był przetrzymywany Elvrich;
-
Zamek Paladynów- jest położony niedaleko Obozu Dextera;
-
Obóz orków - obóz dowodzony przez Ur-Shaka;
-
Obóz zbieraczy ziela - obóz położony niedaleko Czarnego Trolla.
-
Fort Azgan - jest to lokacja, do której dostaniemy się idąc głębiej w Zamek Paladynów;
-
Wolna Kopalnia - jest zamieszkiwana przez orków;
-
Obóz Bractwa - występują tam zombie-nowicjusze, Poszukiwacze, zombie-strażnicy świątynni i jaszczuroludzie;
-
Dolina Cieni - kraina która została przeklęta przez arcydemona Azgalora;
-
Świątynia Śniącego - jest zamieszkiwana przez zombie i szkielety oraz spoczywa tam Uriziel;
-
Stara Kopalnia - jest zmieszkiwana przez ożywieńców,pełzacze oraz demony;
-
Wyspa Etlu - jedna ze świątyń Beliara;
-
Opuszczona Kopalnia - jest zamieszkiwana przez nieumarłych;
-
Cmentarzysko Orków - jest zamieszkiwane przez orków;
-
Pałace Wakhana - klasztor opiekunów ;
-
Wieża Mgieł - jest siedzibą nekromanty Kreola.
-
Esteban nosi zbroję Bloodwyna;
-
Tandor nosi błogosławiony pancerz rycerza z rudy zamiast pancerza paladyna;
-
Książę demonów jest lekko złotego koloru;
-
Girion nosi błogosławiony pancerz rycerza z rudy zamiast zwykłego;
-
Gaan posiada skórzany pancerz;
-
Bandyci zamiast skórzanych pancerzy noszą Lekkie pancerze bandyty;
-
Zamiast orka zwiadowcy w zadaniu od Harada pojawia się ork bandyta;
-
Pod okiem Giriona ćwiczy także dwóch strażników miejskich;
-
Na wyspie Irdorath zamiast jaskiniowego trolla jest czarny;
-
W lesie, do którego Bezimienny idzie z Bartokiem zamiast Czarnych Goblinów występują Leśne Gobliny;
-
Onar ma w swojej kwaterze ochroniarzy w formie najemników;
-
Garond, Lord Hagen i Ingmar noszą błogosławiony pancerz paladyna z rudy;
-
Pandrodora chronią także bagienne golemy;
-
Wojownicy cienia noszą czarne zbroje;
-
Feodaron nosi teraz miano czerwonego smoka;
-
Lothar, Parcival, Orik, Lord Andre, Lord Hagen, Lares, Bandyta przy wieży Xardasa, Lee, Albrecht i Maleth posiadają inną broń;
-
Bezimienny nie ma podstawowego ubrania;
-
Rosi nosi strój farmerki i nie posiada łuku;
-
Poszukiwacze używają czaru Włócznia Ciemności;
-
Został dodany teren za palisadą;
-
Xardas używa czaru Krzyk umarłych;
-
Magowie Ognia używają czaru Burza ognia;
-
Magowie Wody używają zaklęć związanych z wodą i energią;
-
Strażnik domu sędziego nosi pancerz Straży Królewskiej;
-
Sędzia walczy mieczem;
-
Jergan nosi lekki pancerz najemnika;
-
Bezimienny ma możliwość zrobienia sobie tatuaży.
-
Ulu-Mulu;
-
Uriziel;
-
Mroczny Łowca;
-
Katana;
-
Szpada Abigayl;
-
Żądło skorpiona;
-
Przeklęty Miecz;
-
Gwiazda Nocy;
-
Klątwa Azgalora ;
-
Ostrze Węża ;
-
Złoty Miecz ;
-
Nomad;
-
Tancerz Śmierci;
-
Magiczna runa mocy;
-
Przeklęty miecz;
-
Pan Smoków.
-
Lekki strój szkodnika;
-
Przepaska nowicjusza;
-
Zbroja nowicjusza;
-
Ciężka zbroja nowicjusza;
-
Lekka zbroja nowicjusza;
-
Lekka zbroja świątynna;
-
Zbroja świątynna;
-
Ciężka zbroja świątynna;
-
Pancerz Gomeza;
-
Szata opiekuna ognia;
-
Szata opiekuna wody;
-
Szata opiekuna chaosu;
-
Szata opiekuna kamienia;
-
Szata adepta ognia;
-
Szata adepta wody;
-
Szata adepta chaosu;
-
Szata adepta kamienia;
-
Zdobiona szata ognia;
-
Lekki Pancerz Bandyty;
-
Błogosławiony pancerz rycerza z rudy;
-
Błogosławiony pancerz paladyna z rudy;
-
Szata guru;
-
Zdobiona szata guru;
-
Lekka zbroja fanatyka;
-
Ciężka zbroja fanatyka;
-
Lekka zbroja przeora;
-
Ciężka zbroja przeora.
- Jest możliwość odzyskania Uriziela;
- można znaleźć ciało Trokara;
- w modyfikacji aligator posiada ponad 3000 punktów życia;
- to na razie największa modyfikacja do Gothic II: Noc Kruka;
- można się dostać za Palisadę Orków;
- można dostać sie do Starej Kopalni pomimo tego, że się zawaliła;
- owa modyfikacja dodaje VII rozdział, inwazję orków na Khorinis;
- w modyfikacji występuj wiele easter eggów z gier oraz filmów np: amulet Bena Kenobiego, orkowie bracia" z Warcrafta Thrall i Grom oraz demon Azgalor i Haradrimowie