Cześć.
Grałem już w te 3 gry : DOTA 2, LoL, SMITE ale chciałbym wybrać jedną z nich w której:
- miło się gra
- krótka rozgrywka (albo długa ale ciekawa)
- aktualizacje (co najmniej raz na miesiąc)
- nie znudzi się
- granie z botami (jeżeli chciałbym się podszkolić albo na dziś mam dość graczy)
- fajne osiągnięcia (nagrodzony za to... i tam to)
- krótki czas czekania na rozgrywkę
- itd.
Z góry dzięki za głosy.
3 główne MOBA - gdzie się dobrze gra?
Lol jest fajny ,lecz community ssie.Dota ma klimat przyjazne community i jest przyjemna rozgrywka w smite jeszcze nie grałem więc nie wiem.
LoL
- Miło pograsz tylko premade, bo reszta ludzi to tylko dzieci plujące sie o ks'y (nie wszyscy)
- Zależy jaki tryb wybierzesz, ciekawe są normale, krótkie aramy
- Raz na miesiąc spokojnie będzie jakiś skin czy coś
- Gram od 2 lat i mi sie nie znudziła
- Niedawno boty dostały buffa
- Raczej nie ma osiągnięć, chociaż są ikonki dostępne na różne okazje, które można odblokować
- Najwyżej 30 sekund czekania, chyba że grasz w nocy to do minuty.
Smite
- Na czacie mało kto pisze, więc flame nie ma i miło się gra
- Tak jak w przypadku lola, zależy jaki się tryb wybierze, ale tutaj jest większy asortyment
- Nowy Bóg co 2-3 tygodnie
- Gram od wyjścia Apollo i mi sie nie znudził
- Boty są, można testować każdego boga przed kupieniem go
- Raczej nie ma osiągnięć
- Masz napisane ile będziesz czekać, rundy ładują się maksymalnie 20 sekund, w lolu trwa to czasem do 5 minut
Ale czego ty chcesz? Żeby Ci ktoś nakazał w jaka grę masz grać?
Skoro grałeś we wszystkie to wybierz tą która Ci się najbardziej podobała.
Wszystkie 3 MOBA są do twoich punktów na plus bo są to obecnie najbardziej popularne MOBA.
Jeśli napiszesz zaraz że chcesz żeby ktoś Cię do którejś przekonał bo nie możesz sie zdecydować to co stoi na przeszkodzie żebyś grał we wszystkie 3 gry po trochu?
Każdy i tak poleca to co jemu się podoba bo przecież nie jest fruszką i nie ma pojęcia co tobie się nagle zacznie bardziej podobać.