3DMark - crash podczas benchmarku

Witajcie.

sytuacja wygląda tak, że po overclockingu CPU 6600k do 4.5 GHz podkręciłem swojego MSI GTX 1070 do taktowania 2076 MHz na rdzeniu oraz 4404 MHz na pamięci. Testy po OC w Valley Benchmark oraz 3DMark wypadły (chyba) dobrze, temp. nie przekroczyła 74 C i nie było żadnych rzeczy w stylu artefaktów czy innych anomali.

Punkty Osiągnięte w 3DMarku wyglądają tak:

Spoiler
<div class="ipsSpoiler_contents">
	<p>
		 
	</p>

	<p>
		15 246 IN Fire Strike (V1.1)
	</p>

	<p>
		 
	</p>

	<p>
		Graphics score<br>
		19 993 <br>
		Graphics test 1<br>
		95.45 FPS<br>
		Graphics test 2<br>
		79.81 FPS<br>
		Physics score<br>
		9 208 <br>
		Physics test<br>
		29.23 FPS<br>
		Combined score<br>
		8 484 <br>
		Combined test<br>
		39.46 FPS
	</p>

	<p>
		 
	</p>
</div>

a w Valley Benchmark tak:

Spoiler
<div class="ipsSpoiler_contents">
	<p>
		 
	</p>

	<p>
		Unigine Valley Benchmark 1.0
	</p>

	<p>
		FPS: 149.1
	</p>

	<p>
		Score: 6237
	</p>

	<p>
		Min FPS: 46.7
	</p>

	<p>
		Max FPS: 223.2
	</p>

	<p>
		 
	</p>
</div>

I tutaj powoli przechodząc do sedna. Otóż 2076 MHz to było dla mnie mało, dlatego chciałem osiągnąć te 2.1GHz na rdzeniu nie ruszając wcześniej osiągnietych 4404MHz, gdyż wyższe wartości na pamięci powodowały już artefakty w Valley Benchu. Ustawiłem więc 2100/4404 i ruszyłem z benchem najpierw w Valley'u. Tutaj wynik był (również chyba) dużo lepszy, bo aż:

Spoiler
<div class="ipsSpoiler_contents">
	<p>
		 
	</p>

	<p>
		Unigine Valley Benchmark 1.0
	</p>

	<p>
		FPS: 157.9
	</p>

	<p>
		Score: 6608
	</p>

	<p>
		Min FPS: 49.2
	</p>

	<p>
		Max FPS: 236.3
	</p>

	<p>
		 
	</p>
</div>

No i sedno. Odpalając Bencha FIRE STRIKE w 3DMarku, tak jak poprzednio, następuje crash szybko po rozpoczęciu testu, po czym pojawia się informacja, iż "SystemInfo data is incomplete. (Some of the data could not be parsed)"

Jakieś sugestie, co może być tego powodem?

I również z góry dziękuję za wypowiedzi.

Pozdrawiam.

a tutaj cały oc karty:

chh.jpg