Hej. Gram w 4Story od kilku lat, większość z Was na pewno kojarzy ten tytuł. Gra cieszyła się swoją popularnością 4-6 lat temu, a wraz z dodaniem trzeciego królestwa większość graczy odeszła.Obecnie gra garstka osób, około 250-300, wszystkie te osoby grają na serwerze Mortal. Wiele razy słyszałem/czytałem, że gra jest P2W, bez IS-a nie da się nic osiągnąć, a na wojnach osoby bez eq są nikim. Sytuacja wygląda tak, że każdy item z IS-a można kupić od graczy lub samemu dropnąć ze skrzynek z dungeona. Gra opiera się na mass pvp:
- Co 2 godziny bitwa o TD (specjalna mapa, gdzie leci więcej expa), zwycięzcy otrzymują trochę srebra, potki oraz bonus expa oraz dropu do kolejnej bitwy
- Codzienna wojna (Mortal 20;00, Aderia 21:00) o 15 terenów. Za każdy teren gildia która go podbiła poprzez zabicie bossa otrzymuje pkt osiągnięć gildii, a za każdy teren zdobyty przez królestwo, wszyscy otrzymują 100 srebra oraz potki
- Co sobotnia bitwa o Niebiański Ogród - wojna królestwo na królestwo bez podziału na gildie, zwycięzcy otrzymują 500s oraz miksturę usuwającą nałożone na kilka minut osłabienie z powodu śmierci postaci.
- Co niedziela bitwa o Zamki (5). Gildia która zdobędzie najwięcej pkt na terenach należących do danego zamku w ciągu tygodnia broni go, a ta która zdobędzie 2-gą największą ilość atakuje.
- Codziennie o godzinie 16 oraz 22 wojna między serwerami z całej Europy
- Codziennie o godzinie 18 respią się na każdym CH na mapie od 80lvl-a smoki z których dropią itemki z Item Shopu
- Co miesiąc gracze z każdego przedziału lvl mogą brać udział w turniejach pvp, gdzie można zdobyć ulepszacze lub broń +26 na miesiąc,