8 Najciekawszych MMo

#8 Runes Of Magic...

942555109.png

Gra jest ciekawa, grafika "wow'owa", ale właśnie taka grafika przypada teraz do gustu większości graczy. W grze mamy bardzo dobrze rozłożone klasy, poza tym możliwość gry DWIEMA klasami, jest bardzo dobra, otrzymujemy możliwość stworzenia zarazem niesamowitego tanka, dps'a, nukera i wielu innych kombinacji. Party na dungeouny czy rajdy są elementem chyba najbardziej oczekiwanym w grach mmorpg. Gra jest warta uwagi, polecam ją przede wszystkim osobą które lubią układać własny interface :)

Plusy.

+ Dobra grafika.

+ Ciekawy dobór questów.

+ Rajdy.

+ Dobrze wykonany system ulepszania przedmiotów.

Minusy.

- Polska wersja językowa. Multum 'Muj' 'Morze Pomorzecie' etc. Kaleczy strasznie :(

- Nie przepadam za taką muzyką w grze. Więc raczej polecam Winampa, albo chociaż OpenFM :P

- ItemShop dający sporą przewagę.

#7 Tibia

Tibia-logo.jpg

Możecie się dziwić lub nie, ale takiego klimatu w grze mmo nie znajdziecie, mimo że znajduje się tam teraz pełno botterów (z którymi skutecznie walczą) oraz jest tam pełno 'małolatów' tibia w dalszym ciągu zasługuję na wysokie miejsce na liście dobrych gier mmorpg. Pomysł na jaki wpadnięto przy produkcji gry jest oryginalny, inny niż w innych grach, mianowicie, ulepszanie itemów tam nie istnieje, skillowanie broni jest rewelacyjnym pomysłem, który ukazuje się również w takich grach jak Cq2 itp, ale nie z takim samym rozrzutem... Chat jest jedną z podstawowych elementów gry mmo bez którego taka gra nie istnieje, a w Tibi jest ciekawie oddzielony Chat z komunikatami systemu, rozmowy w pobliżu oraz spamu ofert na 'World Chat'... Ta gra myślę że zasługuje na swoje miejsce.

Plusy.

+ Chat.

+ System Skilli.

+ Prostota. (ekwipunek, questy)

+ Klimat.

+ Handel.

Minusy.

- Botterzy.

- 'Małolaty'.

- Grafika. (Z reguły nie przywiązuję do tego większej wagi, lecz tutaj jest ona niestety bardzo ograniczona, ale w pewnym sensie ma to swój urok)

- Prawdziwy team play w większym party ukazuje się dopiero na wyższych poziomach, kiedy przychodzi nam walczyć z silnymi potworami czy wykonywać jedne z ostatnich questów.

- Premium Acc. daje dużo, dużo, dużo.. i jeszcze ze 100x 'dużo' większe możliwości jak i prostsze expienie.

#6 Fist Of Fu

Fist_of_Fu_01.jpg

Gra posiadająca cechy podobne do starego projektu gPotato Dragonica Online, obie gry są świetne dla zabicia czasu, ale nie sądzę żeby były to dobre gry na dłuższą metę. Ciekawy interface, poruszanie, questy, grafika. Sprawiają że chce się pograć dłużej oraz że się wróci do tej gry kiedy będzie się potrzebowało chwili relaksu. Gra nie jest trudna, polega głównie na poruszaniu się lewo, prawo, skakaniu i klikaniu odpowiednich przycisków odpowiedzialnych za atc. PvP jest też raczej mało skomplikowane, ponieważ polega w dużej mierze, na tym samym.

Plusy.

+ Grafika.

+ Atmosfera.

+ Duży przegląd map oraz poziomów trudności.

+ w pewnym sensie Umiejętności > Itemy.

+ Ulepszanie przedmiotów na + oraz runami.

Minusy.

- Po osiągnięciu pewnego poziomu trzeba powtarzać lokację do znudzenia.

- Dopiero po kliknięciu 2x '-->' biegamy, jest to upierdliwe dla graczy np Dragonica Online

- Item Shop

#5 Battle Of Immortal

logo_battle_of_the_immortals.jpg

Ciekawy pomysł na grę zaczerpnięty ze sklejanki wielu innych tytułów. Jak dla mnie, nie jest to gra w której mógłbym się zadłużyć, ale ma w sobie to coś co przykuło moją uwagę na sporą ilość czasu. Przede wszystkim Dungeony które uwielbiam w wszelakich grach, zbieranie party, gra z przyjaciółmi i ratowanie sobie d*p na wzajem to jest to co lubię. Moją uwagę przyciągnął również system mountów, których jest nie mało i mają bardzo ciekawe kontury :) Jednak, mojej krytyce podpadło ulepszanie itemów... Za duże ilości najróżniejszych przedmiotów do ulepszania... Do wszystkiego jest coś innego, do mountów jeden rodzaj, do broni inny, do zbroi jeszcze więcej... Za dużo, przekombinowali moim zdaniem. Sprawa która jeszcze podoba mi się pół na pół to zwierzątka które łapiemy na mapie... Fajnie jest mieć swoje zwierzątko, fajnie się je lvluje, ale zdobywanie dla nich kolejnych umiejętności i takie tam to jest za bardzo zabawa w farmę. Wolałbym aby każdy pet miał po prostu swój komplet indywidualnych zdolności które możemy rozwijać do bólu :) Może jestem tradycjonalistą, ale mimo że ta gra jest super komponująca się, to nie jest dla mnie i raczej nie bd poświęcaj jej więcej czasu niż teraz.

Plusy.

+ Grafika.

+ Team Play.

+ Rozmaitość Mountów.

+ 3x Bonusowych punktów poza złotem.

+ Klimat.

+ Muzyka. (Jedna z nielicznych gier przy której nie leci Winamp)

Minusy.

- Ulepszanie Przedmiotów.

- System petów.

- Łatwość z nabiciem odpowiedniego poziomu. (za szybko to idzie, a ja lubię się pomęczyć)

#4 Divine Soul

kinect-game-divine-soul-fp.png

Jeśli ktoś czytał moje wcześniejsze posty na forum, nie zdziwi się że umieszczam tą grę wysoko. Jestem wielkim, ale to wielkim fanem gier w których umiejętności gracza świadczą o tym czy jest dobry czy też żałosny, a nie item i dziesiątki godzin spędzonych przed grindem/gridem(nigdy nie wiedziałem która opcja jest właściwa)... W divine soul tak właśnie jest. Poza tym wiele lokacji które się po prostu odpala, przechodzi, zdobywa nagrodę i tak parę razy do wyczerpania się małego niebieskiego paseczka który gdy dojdzie do końca nie pozwala nam więcej wchodzić do dungeonów. Wtedy jest czas na pvp które powoli nam odnawia te punkciki

Plusy.

+ Umiejętności > Itemy.

+ Grafika.

+ Muzyka.

+ Ulepszanie itemów(Które tak naprawdę przydaje się tylko na moby)

+ Team Play.

Minusy.

- Dość szybkie podbijanie lvlów, przynajmniej pierwszych 24, bo tylko tyle udało mi się wbić przed wielkim rage plugiem serverów

- Klimat, praktycznie zerowy, nie ma takich ciekawych rozmów w mieście etc :)

- Masowe zaspamowanie global chatu w najróżniejszych językach.

- Ciągłe podróżowanie Miasto --> Lokacja --> Miasto --> Nowa Lokacja.

#3 Talisman Online

TalismanLOGO.png

Gra jest świetna. Jest to jedna z gier w którą się zatraciłem na wiele weekendów i jestem z nią już ładnych parę lat. W grze mamy dobrze wybrane klasy, Wizz/Tamer są to typowi dmgerzy, Fairy test to healer natomiast Monk i Assassin są to tankowie, z czego Assassin może równiej robić za Meele dmgra. Patche jakie się ostatnio pojawiły dodatkowo podkręciły poziom rozgrywki, teraz oprócz normalnego ulepszania broni do +10, można jeszcze pobawić się w wkładanie Gemów w wolne sloty broni oraz wszystkich możliwych przedmiotów ekwipunku poza talismanami. Inną ciekawą opcją tej gry którą ją wyróżnia jest Enchantowanie Talismanów czyli broni oraz 4pomocniczych talismanów dla każdej klasy. Jest to świetne rozwiązanie, jako że skille którymi się posługujemy są zawarte właśnie w tych talismanach. Gra może nie prezentuję wysokiego poziomu innowacji, ale na pewno zasługuję na swoje miejsce, jako że ostatnio bardzo ruszyła do przodu w swoim rozwoju oraz systematycznie co jakiś czas umożliwia nam korzystanie z zupełnie nowych opcji czy map. Polecam ją wszystkim którzy zarówno cenią sobie dobre i długie farmienie bossów, dungeonów, zwykłych mobów czy też wojny o zamek co tydzień

Plusy.

+ Grafika.

+ Klimat.

+ Interface.

+ Ulepszanie Itemów.

+ Wojny o pałac.

+ System petów.

Minusy.

- Gracze brazylijscy, którzy zaniżają poziom rozgrywki :P

- Muzyka.

- Po zrobieniu max lvla oraz full setów na +10(z czego jeden robi się przez minimum 6miesięcy) nie ma zabawy.

- Bardzo mało ludzi korzystających z PvP Aren.

#2 Knight Online

knight%20online%20logo.gif

Gra jest wyśmienita jeśli ceni się w grze wartości przedmiotów zarówno w środku jak i na aukcjach internetowych. Wiele eventów z czego duża część jest pvp. Dobry wygląd zbroi, chodź grafika sama z siebie nie jest powalająca, ale to akurat mało zmienia w grze. Ulepszanie itemów odbywa się za pomocą scrolli i nie jest specjalnie trudne. Myślę że o tej grze nie muszę dużo pisać

Plusy.

+ PvP.

+ Wygląd przedmiotów na ciele gracza.

+ Wartość przedmiotów.

+ Emocje towarzyszące rozgrywce w najbardziej ekstremalnych momentach

Minusy.

- Turcy, którzy niestety może nie zaniżają znacznie poziomu, ale jest dość nie fajne że jest ich aż tyle.

- Admini którzy troszkę zaniedbują obowiązki, chociaż ostatniego czasu widać że ich skuteczność się poprawiła, oby tak dalej.

- Gra jest przeznaczona dla ludzi którzy naprawdę zatracają się w grach

#1 League of Legends

logoforlol.png

Jak na razie najlepsza kopia dotopodobna, nie liczą HoN'a który skopiował postacie, ale niestety jest płatny + w LoL'u jest niesamowicie wpadająca w oko fantastyczna grafika. Jeśli chodzi o lol'a to nie mam mu prawie nic do zarzucenia. Duża ilość przedmiotów które później są jeszcze lepszymi, a potem jeszcze lepszymi przedmiotami jest fajoska :D Aaaaaa, już wiem. W LoL'u nie podoba mi się to że trzeba 'Odblokowywać' postacie. Za pieniądze które zdobywamy w grze możemy po pewnym czasie kupić sobie kolejnego Bohatera, jest to strasznie denerwujące, ponieważ osoby które mają więcej kaski, albo bardziej wpływowych rodziców mogą od tak przebierać nie dość że w postaciach to jeszcze w Skinach do nich co również niekiedy potrafi być uciążliwe... =/ Jak tak się dalej zastanawiam to jest jeszcze jedna rzecz która mnie strasznie irytuje, randomowe wybieranie teamu do gry, kiedy chce się zagrać szybko solo mode... Wystarczy że trafi się tylko jeden ułomny debil, który nie ma krzty wyobraźni i pomysłu jak wykorzystać swoją postać i już gra psu w d*p*... (Przepraszam za słownictwo, ale właśnie przegrałem przez jednego takiego)

Plusy.

+ Postacie.

+ Przedmioty.

+ Rozgrywka.

+ Muzyka.

+ Jest to kopia jednej z najlepszych map do wc3 z dobrze odwzorowanym elementem team playu..

Minusy.

- Random Teamy.

- Przewaga p2p nad f2p.

A na koniec w bonusie dorzucę MMo, które jest chyba największą klęską z jaką się spotkałem, a mianowicie LOCO.

loco-land-of-chaos-online-85079155.jpg

Nigdy nie spodziewałem się że ktoś może tak spieprzyć sprawę... Gra mimo grafiki ma strasznie dużo ograniczeń na mapie, bugów... Ogólnie jak dla mnie... Żenada...

Gry w tym stylu, która by trzymała wysoki poziom nie ujrzymy za szybko, miejmy nadzieję że się mylę.

To co napisałes w minusach gry league of legends to kompletna bzdura. Płacący nie mają żadnej przewagi, a grać możemy z randomami lub z własną drużyną.

Dobrze że nie zatytułowałeś "najlepsze mmo"bo by dzieci neo szukały sensacji by pokazać swoją inteligencję w komentarzach

Lol? Jaka przewaga p2p nad f2p w league of legends.... Grałeś w to w ogóle?

A wybieranie nie jest randomowe. W honie jest. W league of legends masz MM (matchmaking), który dobiera Ci graczy podobnych poziomem.

@up

Nieważne, że na podobnym poziomie. Nie zawsze drużyna potrafi się zgrać co jest bardzo ważne w tej grze.

Mi tu duuużo gier nie pasuje, lecz dam 7/10 ogólnej oceny ;]

Widać długo stukałeś w klawiaturę ;)

Heh, super topka, nie przejmuj się neoniakami szukającymi sensacji, jestem z tobą :D

Podoba mi się topka , zgadzam się z dobranymi grami(No może oprócz lol-a bo ta gra mi w ogóle nie podeszła,Rom-a,FoF-a,Talisman'a) i z interpunkcją i ortografią jest dobrze więc wystawiam ci ocenę 10/10 ;)

P.S. Nie przejmuj się komentarzami , też jestem z tobą ;)

Mi się top nie podoba ogólnie ale masz wielki + za prace i pisanie ^^

To co napisałes w minusach gry league of legends to kompletna bzdura. Płacący nie mają żadnej przewagi, a grać możemy z randomami lub z własną drużyną.
Lol? Jaka przewaga p2p nad f2p w league of legends.... Grałeś w to w ogóle?A wybieranie nie jest randomowe. W honie jest. W league of legends masz MM (matchmaking), który dobiera Ci graczy podobnych poziomem.

1. Owszem możesz ułożyć własny team, a potem dobierają ci do niego randomowych ludzi.

2. Przewaga P2P nad F2P jest taka, że P2P ma dużo większy wybór postaci, bo sorka ale jesteś w błędzie że możesz zagrać sobie na F2P wszystkimi postaciami.

3. HoN, nie ma randomowego wybierania, bo przed startem gry możesz zobaczyć ile punktów rankingowych ma graczy, ile wygranych i ile przegranych, w LoL'u możesz to zrobić tylko w opcji 'Practice'.

4. Czy grałem? Hmmm, myślę że tak, jeśli Konta z 28 i 22lv na obu wersjach Europejskiej i Amerykańskiej można nazwać grą.

Pozdrawiam :)

1. Owszem możesz ułożyć własny team, a potem dobierają ci do niego randomowych ludzi.2. Przewaga P2P nad F2P jest taka, że P2P ma dużo większy wybór postaci, bo sorka ale jesteś w błędzie że możesz zagrać sobie na F2P wszystkimi postaciami.3. HoN, nie ma randomowego wybierania, bo przed startem gry możesz zobaczyć ile punktów rankingowych ma graczy, ile wygranych i ile przegranych, w LoL'u możesz to zrobić tylko w opcji 'Practice'.4. Czy grałem? Hmmm, myślę że tak, jeśli Konta z 28 i 22lv na obu wersjach Europejskiej i Amerykańskiej można nazwać grą.Pozdrawiam

1. A czego ty się spodziewałeś? Mieli zostawić puste miejsca, podczas gdy mapa jest przystosowana na 5v5? A może np. 3v5 byś chciał.

2. Ciężko to nazwać przewagą, skoro i tak może wybrać tylko jednego do gry. Jestem graczem F2P i zagrałem wszystkimi postaciami, 43 z 60-paru mam wykupione bez wydania złotówki. I gdyby nie to że przeniosłem się z US na EU to miałbym już wszystkie. Ktoś kto chciałby odrazu wykupić wszystkie postacie za prawdziwą gotówke musiałby się liczyć ze stratami liczonymi w tysiącach.(niezbyt kusząca propozycja, co? Choć może troszke przesadziłem, jednak niektóre postacie kosztują po 30zł, a jest ich ponad 60.)Dlatego gracze zazwyczaj jak już coś kupują to są to skiny, które jedynie zmieniają ci wygląd.

3. Bardzo sporo płaczu czytam na forum hona na temat ich matchmakingu. Podobno wbijając w kolejke sam, możesz być ustawiony przeciwko pełnemu zgranemu teamowi i zdarza to się często.

4. Tutaj nie mam nic do dodania, oprócz tego że nie zasmakowałeś rankeda. Tutaj poprostu nie ma żadnej możliwości żeby u przeciwnika było więcej niż 2 znające się osoby, bo albo wchodzisz do kolejki sam lub ewentualnie z jednym znajomym, albo pełnym 5-osobowym składem.

1. A czego ty się spodziewałeś? Mieli zostawić puste miejsca, podczas gdy mapa jest przystosowana na 5v5? A może np. 3v5 byś chciał.2. Ciężko to nazwać przewagą, skoro i tak może wybrać tylko jednego do gry. Jestem graczem F2P i zagrałem wszystkimi postaciami, 43 z 60-paru mam wykupione bez wydania złotówki. I gdyby nie to że przeniosłem się z US na EU to miałbym już wszystkie. Ktoś kto chciałby odrazu wykupić wszystkie postacie za prawdziwą gotówke musiałby się liczyć ze stratami liczonymi w tysiącach.(niezbyt kusząca propozycja, co? Choć może troszke przesadziłem, jednak niektóre postacie kosztują po 30zł, a jest ich ponad 60.)Dlatego gracze zazwyczaj jak już coś kupują to są to skiny, które jedynie zmieniają ci wygląd.3. Bardzo sporo płaczu czytam na forum hona na temat ich matchmakingu. Podobno wbijając w kolejke sam, możesz być ustawiony przeciwko pełnemu zgranemu teamowi i zdarza to się często.4. Tutaj nie mam nic do dodania, oprócz tego że nie zasmakowałeś rankeda. Tutaj poprostu nie ma żadnej możliwości żeby u przeciwnika było więcej niż 2 znające się osoby, bo albo wchodzisz do kolejki sam lub ewentualnie z jednym znajomym, albo pełnym 5-osobowym składem.

1. Źle mnie zrozumiałeś. Chodzi o to że dużo lepiej byłoby że team ma możliwość doboru graczy z którymi gra, jeśli posiadasz team złożony z 3ludzi, to potrzebujesz jeszcze 2 osób. I teraz wracając do LoL'a, to w lolu, nie masz żadnej możliwości sprawdzenia czy ta dwójka która doszła do gry ma jakieś umiejętności... Natomiast w takim powiedzmy HoNie, masz możliwość zobaczenia punktów rankingowych, wygrane czy przegrane mecze oraz ilość ucieczek z gry. Gdyby zrobili pokoje, do których można dołączać, albo podział na servery np. Amator (1 - 7lv) Podstawowy gracz (7 - 13lv) etc. Któreś z tych rozwiązań skończyłoby w pewnym stopniu z gadaniem że jeden gracz może zawalić całą grę... Ponieważ na takich serverach byłby mniej więcej równy poziom, a w przypadku pokojów żeby był łatwy przegląd w graczach którzy dochodzą. Ewentualnie ostatnie rozwiązanie tego problemu jakie wpada mi do głowy to możliwość Vote nie tylko Surrender, ale także vote na kick gracza, o czym decyduje cały team z wyjątkiem votowanego.

2. No okej, ale teraz masz to odblokowane i jest fajnie, ale pomyśl ile czasu ci to zajęło... Sporo, co nie? A ludzie p2p, mają to za sprawą paru kliknięć...

Nie chodzi mi w tej przewadze o to że jak oni to już mają to są boscy i nie do pokonania... Wręcz przeciwnie, przeważnie tacy gracze są żałośnie słabi, ale sam fakt że f2p aby mieć taką pełną listę musi się namęczyć nie mało, a p2p ma ją od tak i jeszcze do tego dokupuje sobie jakieś bonusowe Skiny... Na to też mam pewną radę która ja bym zastosował jakbym miał możliwość naprawy tego ;D A mianowicie umieściłbym w grze Achievementy... Za zabicie np 150Graczy postacią Amumu czy Ashe dostajesz nowego skina... Za zabicie kolejnych 400graczy, dostajesz następnego i tak dalej... Byłoby to ciekawe urozmaicenie gry, które na pewno znalazłoby multum fanów.

3. Co do teamów w HoN, owszem jest tak że bardzo często są tam teamy złożone z wielu graczy. Jednak jest tam też opcja Balance, które balansuje teamy, natomiast team który chce być razem może się 'zamknąć' za pomocą przeznaczonego do tego przycisku, ale jest ciągle to od czego zaczęła się tak naprawdę dyskusja i o co przede wszystkim mi chodziło, czyli możliwość przeglądania statystyk każdego gracza.

4. To fakt, jeszcze tego nie spróbowałem i szczerze mówiąc żałuję że zmieniałem server, może jakbym wytrwał w tym jednym do tego 30lvla zmienił bym swój punkt widzenia. Ale każdy dobrze wie że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, tak więc dalej się wypowiem jak przekroczą tę 'magiczną' granicę :)

1. Źle mnie zrozumiałeś. Chodzi o to że dużo lepiej byłoby że team ma możliwość doboru graczy z którymi gra, jeśli posiadasz team złożony z 3ludzi, to potrzebujesz jeszcze 2 osób. I teraz wracając do LoL'a, to w lolu, nie masz żadnej możliwości sprawdzenia czy ta dwójka która doszła do gry ma jakieś umiejętności... Natomiast w takim powiedzmy HoNie, masz możliwość zobaczenia punktów rankingowych, wygrane czy przegrane mecze oraz ilość ucieczek z gry. Gdyby zrobili pokoje, do których można dołączać, albo podział na servery np. Amator (1 - 7lv) Podstawowy gracz (7 - 13lv) etc. Któreś z tych rozwiązań skończyłoby w pewnym stopniu z gadaniem że jeden gracz może zawalić całą grę... Ponieważ na takich serverach byłby mniej więcej równy poziom, a w przypadku pokojów żeby był łatwy przegląd w graczach którzy dochodzą. Ewentualnie ostatnie rozwiązanie tego problemu jakie wpada mi do głowy to możliwość Vote nie tylko Surrender, ale także vote na kick gracza, o czym decyduje cały team z wyjątkiem votowanego.2. No okej, ale teraz masz to odblokowane i jest fajnie, ale pomyśl ile czasu ci to zajęło... Sporo, co nie? A ludzie p2p, mają to za sprawą paru kliknięć...Nie chodzi mi w tej przewadze o to że jak oni to już mają to są boscy i nie do pokonania... Wręcz przeciwnie, przeważnie tacy gracze są żałośnie słabi, ale sam fakt że f2p aby mieć taką pełną listę musi się namęczyć nie mało, a p2p ma ją od tak i jeszcze do tego dokupuje sobie jakieś bonusowe Skiny... Na to też mam pewną radę która ja bym zastosował jakbym miał możliwość naprawy tego ;D A mianowicie umieściłbym w grze Achievementy... Za zabicie np 150Graczy postacią Amumu czy Ashe dostajesz nowego skina... Za zabicie kolejnych 400graczy, dostajesz następnego i tak dalej... Byłoby to ciekawe urozmaicenie gry, które na pewno znalazłoby multum fanów.3. Co do teamów w HoN, owszem jest tak że bardzo często są tam teamy złożone z wielu graczy. Jednak jest tam też opcja Balance, które balansuje teamy, natomiast team który chce być razem może się 'zamknąć' za pomocą przeznaczonego do tego przycisku, ale jest ciągle to od czego zaczęła się tak naprawdę dyskusja i o co przede wszystkim mi chodziło, czyli możliwość przeglądania statystyk każdego gracza.4. To fakt, jeszcze tego nie spróbowałem i szczerze mówiąc żałuję że zmieniałem server, może jakbym wytrwał w tym jednym do tego 30lvla zmienił bym swój punkt widzenia. Ale każdy dobrze wie że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, tak więc dalej się wypowiem jak przekroczą tę 'magiczną' granicę

1. W przypadku lola kickowanie gracza nawet feedującego zadziała na twoją niekorzyść. Taki delikwent jak już padnie kilka razy pod rząd to daje coraz to mniej i mniej golda. Wkońcu daje poniżej 100, czyli z 4 moby. A tak to w teamfighcie może posłużyć jako mięso armatnie, zawsze przyjmnie na siebie tego stuna, zawsze troche dmg zaabsorbuje.

2. To fakt, gra sie długo, ale jest to też pewnego rodzaju motywacja. Dobrze jest mieć jakiś konkretny cel, oprócz dobrej zabawy naturalnie.

3. Mówisz o customach, tak samo jak w Lolu. W normalnych grach w honie nie ma auto balance, co do podglądania profili to nie wiem.

Zdradzę wam sekret, w grach f2p Ci co płacą mają przewagę - wasza dyskusja odnośnie tego jest jałowa.

A wybieranie nie jest randomowe. W honie jest. W league of legends masz MM (matchmaking), który dobiera Ci graczy podobnych poziomem.

W HoN'ie też jest MM, nie wiem skąd ten farmazon wymyśliłeś.

1. W przypadku lola kickowanie gracza nawet feedującego zadziała na twoją niekorzyść. Taki delikwent jak już padnie kilka razy pod rząd to daje coraz to mniej i mniej golda. Wkońcu daje poniżej 100, czyli z 4 moby. A tak to w teamfighcie może posłużyć jako mięso armatnie, zawsze przyjmnie na siebie tego stuna, zawsze troche dmg zaabsorbuje.2. To fakt, gra sie długo, ale jest to też pewnego rodzaju motywacja. Dobrze jest mieć jakiś konkretny cel, oprócz dobrej zabawy naturalnie.3. Mówisz o customach, tak samo jak w Lolu. W normalnych grach w honie nie ma auto balance, co do podglądania profili to nie wiem.

1. Ale kiedy taki gracz już nafeeduje, to ciężko wygrać jakiekolwiek team fighty :)

2. Może i fakt że jest to swojego rodzaju motywacja, ale potrafi też zirytować.

3. Jest przycisk Balance, a nie auto balance :PP

Zdradzę wam sekret, w grach f2p Ci co płacą mają przewagę - wasza dyskusja odnośnie tego jest jałowa.W HoN'ie też jest MM, nie wiem skąd ten farmazon wymyśliłeś.

Podobnym poziomem, a nie statystykami. Czyli wracamy do zabawy że jest to słaba opcja, bo mogę mieć 20poziom nabity setkami porażek, a mogę mieć go nabity setkami zwycięstw. Czyli tak czy siak jest to słaba opcja.

Jak Yanglegend powiedział, w honie też jest MM, i gwarantuje Ci że żadnego przycisku balance tam nie ma xd. Cały czas mówisz o public games, czyli HoNowskie customy.

Jak Yanglegend powiedział, w honie też jest MM, i gwarantuje Ci że żadnego przycisku balance tam nie ma xd. Cały czas mówisz o public games, czyli HoNowskie customy.

http://img153.imageshack.us/img153/4108/gamescreen2.png

mówię o tym balance na górze :PP

niedokonany po co sie klocisz w sprawie lola?Nie masz racji i tyle. Przewaga p2p nad f2p?LoL to wlasnie jedna z tych f2p gier ,do ktorej zadnej kasy nie musisz wydawac ,zeby ,,koksic''. Fajny topic ,ale zmadrzej kolego.

niedokonany po co sie klocisz w sprawie lola?Nie masz racji i tyle. Przewaga p2p nad f2p?LoL to wlasnie jedna z tych f2p gier ,do ktorej zadnej kasy nie musisz wydawac ,zeby ,,koksic''. Fajny topic ,ale zmadrzej kolego.

1. Wódki nie piliśmy więc raczej nie jestem twoim koleżką.

2. Zawsze jest przewaga w mniejszym bądź większym stopniu p2p nad f2p, ale nie dziwię się że nie możesz tego zauważyć.

W tej grze przewagą p2p nad f2p jest to że możesz w 30x krótszym czasie zdobyć wszystko co jest możliwe do zdobycia w grze, czyli wszystkie postacie.

Jeśli powiesz że nie jest to prawdą to jesteś zerowy :)

Ps. Możecie chwilę odetchnąć beze mnie i moich teorii ^^ Bo nadszedł czas melanżu :) Ale jeszcze tu wrócę :)

niedokonany po co sie klocisz w sprawie lola?Nie masz racji i tyle. Przewaga p2p nad f2p?LoL to wlasnie jedna z tych f2p gier ,do ktorej zadnej kasy nie musisz wydawac ,zeby ,,koksic''. Fajny topic ,ale zmadrzej kolego.

Kończą się już czasy gier f2p gdzie w item shopie znajduje się miecz + 100 Dmg. Teraz w większości tytułów można osiągnąć praktycznie wszystko bez płacenia, jednak z płaceniem jest o wiele szybciej.

W LoL'u wiadomo, że z IP boostem gracz sobie dozbiera odpowiednie sety run o wiele szybciej. Jak ktoś myśli, że runy nie mają znaczenia, to chyba jeszcze nie dostał crita za 250 od 1 poziomowego tryn'a. ;]