80 lvl boost

Witam,

Zastanawiałem się nad kupnem guild wars 2, jednak odstrasza mnie fakt, że po zakupie dostaje boost do max lvlu. Jaki to ma sens? Chce kupić grę żeby w nią pograć bez ograniczeń od 0, a nie dostać na start max lvl z eq <_< Ale może się mylę, w końcu nie mam doświadczenia w tej grze, także proszę o wasze opinie.

W zasadzie levelowanie w tej grze jest stosunkowo fajne jak robi się to pierwszy raz, każdy kolejny już nie jest taki przyjemny. Oczywiście to moje zdanie i jakiś gostek 1 na 1000 się wyrwie i powie że on to tylko levelowanie uznaje za fajne, no ale opinii jest tyle co ludzi. Więc jak nie chcesz używać boosta to go nie uzywaj, a wykorzystasz go np. do innej klasy, kiedy już nie będzie Ci się chcaiło expić po raz któryś. Nic takiego i tak też z tym eq nie dostajesz, więc strata to żadna. Dodatkowo specjalizacje i tak musisz nabić ręcznie nawet po wykorzystaniu boosta, więc w zasadzie boost daje ci dosłownie surowe 80 lvl i eq które pozwoli ci nie zginać od pierwszego napotkanego moba.

Tak na prawdę max-lvl jest już bardziej dla osób które mają już parę max lvli i nie chce im się levelować kolejnej klasy. Razem z moimi znajomymi wychodzimy z założenia, że ten boost nie powinien być dostępny dla nowych graczy, póki nie wbiją oni minimum jednego max lvla w normalny sposób, bo potem czyta się na grupach "jestem nowym graczem, wbiłem max lvl tą postacią i co mam robić?".

btw boosta nie musisz używać, może on sobie leżeć w eq tak długo jak chcesz. ^^

Dokładnie, jeśli grasz na swojej pierwszej postaci, to po prostu kup dodatek i trzymaj boosta w EQ. Pierwszą postać wyleveluj sam żeby poznać całą mechanikę itp. Potem będziesz chciał zagrać inną klasą, to użyjesz boosta i tyle :D

Tego Boosta możesz wrzucić do Banku abyś go nie widział ^^ Ja po zakupie dodatku dostałem boosta ale i tak lvlowałem postać :) Ja lubię PVE w GW2 ;)

Nie musisz uzywac boosta, mozesz smialo wyexpic, a gear ktory dostajesz z boosta jest mocno "meh" i tak.