Age of Conan i Dungeon And Dragons Online

Jak wygląda kupowanie premium w obydwu grach? Co pozwala mi na możliwośći zrobienia wszystkich postaci. Czy premium w Age Of Conan jest na zasadzie systemu abonementowego, czy wystarczy, że kupię jakiś item, dodatek z item shopu i przyznawane mi jest konto premium?

Pytania te dotyczą też Dungeon And Dragons Online.

Która gra wychodzi taniej, aby cieszyć się z niej w pełni, czy w którejś jest możliwość grania w dużej części za darmo, bo punkty można zdobyć w jakiś sposób w grze?

Prosiłbym o pomoc, jestem totalnie zielony jeśli chodzi o informacje o tych mikropłatnościach, systemach premium itp, bo nigdy z nich nie korzystałem, a z tego co wiem dotychcasz, grając w którąś z tych dwóch gier bez płacenia długo się nią nie nacieszę.

system abonamentowy..kupujesz raz na miesiac i masz full konto

W DDO masz trzy rodzaje kont: Free(darmowe ale cholernie ograniczone), Premium (mniejsze ograniczenia i można spokojnie grać), Vip(inaczej abonament, masz dostęp do wszystkiego i dodatkowo co miesiąc darmowe 500TP na zakupy w sklepie).

Na koncie Free nie polecam grać, ograniczenia są zbyt duże np czat(ograniczenie w ilości pisania wiadomości na czatach, cholernie utrudnia dogadanie się), tylko 2 sloty, limit golda, czekanie w kolejce w razie tłoku na serwerach itp itd.

Najlepsza metoda na spokojną grę to konto Premium i kupowanie/odblokowywanie kolejnych elementów gry.

Teoretycznie można mieć wszystko za darmo, trzeba tylko zdobywać Turbine Points(dostaje się w trakcie rozgrywki za wykonywanie niektórych questów itp), jednak to metoda dla masochistów i nolifów (godziny spędzone na przechodzeniu xxxxxxxxxxx razy tych samych zadań, zakładanie nowych postaci i od nowa, od nowa aż do odruchu wymiotnego).

Konto Premium dostaniesz za dowolny zakup przy użyciu prawdziwych pieniążków(może to być nawet ~3zł).