Age of Wulin [kompendium]

Witam,

jako iż z niecierpliwością wyczekuję na ten tytuł, postanowiłem zacząć Tworzyć jakiś zbiór wiedzy na temat tej gry. Zdobywanie informacji nie będzie tak trudne jak może się wydawać, ponieważ chińska wersja ma się już bardzo dobrze, ponadto słyszy się o przynajmniej 4 różnych wydawcach angielskiej wersji.

250px-Age-of-wulin-logo.jpg

Jak wiemy, a jeśli nie, to zapewne zaraz się dowiemy, AGE OF WULIN jest nowym f2p 3d mmorpgiem osadzonym w klimatach sztuki walki oraz magii. Tytuł ten ma oferować innowacyjne elementy/systemy takie jak przeczenie prawom fizyki, poprzez wznoszenie się ku niebu, czy też bieganie po ścianach budynków.

Cechy gry [fakty]:

  • wspaniałe efekty wizualne
  • 8 różnych frakcji (Shao Lin, Wudang, Emei, Beggar, Tang Clan, Junzi Hall, Royal Guard, Paradise Valley)
  • 11 klas postaci (Miner, Woodsman, Hunter, Fisherman, Farmer, Blacksmith, Goldsmith, Tailor, Apothecary, Poison Expert, Chef)
  • 5 zdolności (KungFu, Medicines & Poisons, Weapons, Body Channels, Community)
  • 3 poziomy
  • solidny eq-system
  • 5 trybów bitewnych
  • mounty i pety z systemem lvlowania
  • system ekonomiczny

Silnik gry [fakty]:

  • next-genowa grafika i fizyka
  • asynchroniczne zarządzanie zasobami i dynamiczne ładowanie gry
  • mapa rozmiarowa 20.000 metrów kwadratowych (zbliżona do WOWa)
  • zaawansowany rendering światła
  • system mgły
  • realistyczna refleksja i załamanie wody

Wymagania sprzętowe:

[minimalne]:

  • Procesor: Pentium 4 2,4 GHz lub odpowiednik CPU
  • Ram: 1GB
  • Grafika: GeForce 6600 lub odpowiednik
  • Pamięć grafiki: 128MB
  • Łącze: 1Mb
  • Dysk: 10GB

[zalecane]:

  • Procesor: Pentium Dual-Core E6 serii lub równoważny procesor
  • Pamięć: 2GB
  • Grafika: GeForce 9600GT lub odpowiednik
  • Pamięć grafiki: 512MB
  • Łącze: 2Mb
  • Dysk: 10GB

aowpause.png

Prezentacja frakcji

Shao Lin:

shaolin.png

Walka w zwarciu // Broń: pięści lub palce // Cechy specjalne: zawrót głowy

Wudang:

wudang.png

Walka w zwarciu // Broń: pięści lub miecz // Cechy specjalne: trwały atak

Emei:

emei.png

Walka w zwarciu lub na odległość // Broń: śródręcze lub sztylet // Cechy specjalne: leczenie

Beggar:

beggar.png

Walka w zwarciu // Broń: pięści lub maczugi // Cechy specjalne: ból

Tang Clan:

guardcm.png

Walka na odległość // Broń: rzutki lub sztylety // Cechy specjalne: trucizna ukryta broń

Junzi Hall:

junzi.png

Walka na średnią odległość // Broń: miecze lub instrumenty muzyczne // Cechy specjalne: temperament

Royal Guard:

guardcm.png

Walka na odległość // Broń: miecz lub pięść // Cechy specjalne: ???

Paradise Valley:

paradisem.png

Walka na odległość // Broń: miecz lub pięść // Cechy specjalne: ???

Po treściwe filmiki o AOW zapraszam na profil

YT

Przygody Ozonka w świecie AoW i jego osobiste przemyślenia [przypominam że jest to tylko i wyłącznie zdanie Ozonka]

Są to sprawdzone informacje pochodzące od angielskich wydawców AoW, które z czasem będą aktualizowane, w taki sposób aby zapoznając się z zebraną wiedzą mieć jakieś wstępnę pojęcie co do tytuły i rozgrywki w oferowanym świecie. Zastrzegam sobie prawo do aktualizowania posta oraz raportowania "nie pasujących" tutaj komentarzy.

Zapraszam do dyskusji oraz dzieleniem się informacjami.

Bardzo ładne podsumowanie.

Ja niestety jestem mniej optymistyczny w stosunku do tej gry, bo za dużo sklonowanej chińszczyzny już widziałem. Ale zobaczymy, może jednak coś konkretnego z tego będzie.

ogólnie jestem tego zdania co Ozonek, za dużo już tej chińszczyzny mimo ze AoW jest inny bo nie ma w nim o ile dobrze kojarzę systemu lvlowania, i ogólnie po gameplay'ach też dość ciekawie wygląda ale nie aż na tyle żeby mnie do siebie zachęcić. Nawet jestem przekonany, ze nie sprzeda się on w UE zbyt dobrze, po prostu my i azja to dwa różne światy i och klimaty nie sprawdzają się u nas

Ale zobaczymy, może jednak coś konkretnego z tego będzie.

Mam taką nadzieję, gra przedstawia się dużo lepiej niż inne f2p.

Oby tylko nie okazała się crapem, jak to było powiedziane wyżej. Co do klimatu raczej bym się bał, w Europie może się przyjąć. Co prawda przejadł się już, ale jeśli gra okaże się dobra to na pewno będzie dobrze przyjęty.

to w tej grze nie ma normalnych klas typu warrior , mage tylko ma się postać i uczy stylu tak ?

Czyżby silnik z Loonga? :P Jak nie to bardzo podobny. Grafika na full i owszem, fajna. Oglądając filmiki z tego kanału co Ciasteczkowy podał mogę stwierdzić, że:

Animacje tych skilli piękne to nie są,

dużo 'zawieszeń w powietrzu' które wyglądają słabo

widziałem parę skilli gdzie postać jakby zawieszała się podczas castowania skilla jeżeli cel uciekał

Ogólnie to troszkę się zawiodłem :P. Na trailerach itd wyglądało to lepiej. No chyba, że mają zamiar popoprawiać te animacje.

Zawieszenia w powietrzu raczej zostaną naprawione, jednak co do animacji skilli tak podobno ma zostać, założenie jest takie że powrót do tradycji chińskiego klimatu, w którym nie było błyszczących ataków, tylko tak jak to jest w świecie rzeczywistym, czyli bierzesz nóż i ciochasz aż ubijesz cel. :D

Z tymi wspanialymi efektami wizualnymi i swietna grafika, to raczej nie ma sensu przesadzac, bo to ledwie solidne jest, a do wspanialosci sporo brakuje.

Co do reszty - zapowiada sie calkiem niezle, choc ogladajac gameplay nie jestem jakos szcegolnie zachwycony, bo autorzy pokazuja nam szybki ebieganie, efektowne skakanie, szybka, dynamiczna walke, ale co z tego Tak smao wyglada polowa nowych gier, przynajmniej na trailerach. No wlasnie, na trailerach i gameplejach, ale AoW poza tymi filmikami, to zapowiada sie ciekawei z opisu i z cech gry, ktore podaja nam tworcy. Wlasnie w tym upatruje miodnosci tej produkcji i mimo tego, ze nie przepadam za MMO, to w AoW planuje zagrac, zapowiada sie bardzo ciekawie.

Zrobiłem mały edit tematu, jak można zauważyć dodałem odnośnik do nowo powstałego tematu Ozonka o stress testach w chinach. :)

Heh, chetnie pogram, ze wzgledu na bieganie po scianach, czy tez walce palcami ;d

Wiadomo już coś kiedy zaczną się testy w Europie ? :>

Witam,

jako iż z niecierpliwością wyczekuję na ten tytuł, postanowiłem zacząć Tworzyć jakiś zbiór wiedzy na temat tej gry. Zdobywanie informacji nie będzie tak trudne jak może się wydawać, ponieważ chińska wersja ma się już bardzo dobrze, ponadto słyszy się o przynajmniej 4 różnych wydawcach angielskiej wersji.

250px-Age-of-wulin-logo.jpg

Jak wiemy, a jeśli nie, to zapewne zaraz się dowiemy, AGE OF WULIN jest nowym f2p 3d mmorpgiem osadzonym w klimatach sztuki walki oraz magii. Tytuł ten ma oferować innowacyjne elementy/systemy takie jak przeczenie prawom fizyki, poprzez wznoszenie się ku niebu, czy też bieganie po ścianach budynków.

Cechy gry [fakty]:

  • wspaniałe efekty wizualne
  • 8 różnych frakcji (Shao Lin, Wudang, Emei, Beggar, Tang Clan, Junzi Hall, Royal Guard, Paradise Valley)
  • 11 klas postaci (Miner, Woodsman, Hunter, Fisherman, Farmer, Blacksmith, Goldsmith, Tailor, Apothecary, Poison Expert, Chef)
  • 5 zdolności (KungFu, Medicines & Poisons, Weapons, Body Channels, Community)
  • 3 poziomy
  • solidny eq-system
  • 5 trybów bitewnych
  • mounty i pety z systemem lvlowania
  • system ekonomiczny

Silnik gry [fakty]:

  • next-genowa grafika i fizyka
  • asynchroniczne zarządzanie zasobami i dynamiczne ładowanie gry
  • mapa rozmiarowa 20.000 metrów kwadratowych (zbliżona do WOWa)
  • zaawansowany rendering światła
  • system mgły
  • realistyczna refleksja i załamanie wody

Wymagania sprzętowe:

[minimalne]:

  • Procesor: Pentium 4 2,4 GHz lub odpowiednik CPU
  • Ram: 1GB
  • Grafika: GeForce 6600 lub odpowiednik
  • Pamięć grafiki: 128MB
  • Łącze: 1Mb
  • Dysk: 10GB

[zalecane]:

  • Procesor: Pentium Dual-Core E6 serii lub równoważny procesor
  • Pamięć: 2GB
  • Grafika: GeForce 9600GT lub odpowiednik
  • Pamięć grafiki: 512MB
  • Łącze: 2Mb
  • Dysk: 10GB

aowpause.png

Prezentacja frakcji

Shao Lin:

shaolin.png

Walka w zwarciu // Broń: pięści lub palce // Cechy specjalne: zawrót głowy

Wudang:

wudang.png

Walka w zwarciu // Broń: pięści lub miecz // Cechy specjalne: trwały atak

Emei:

emei.png

Walka w zwarciu lub na odległość // Broń: śródręcze lub sztylet // Cechy specjalne: leczenie

Beggar:

beggar.png

Walka w zwarciu // Broń: pięści lub maczugi // Cechy specjalne: ból

Tang Clan:

guardcm.png

Walka na odległość // Broń: rzutki lub sztylety // Cechy specjalne: trucizna ukryta broń

Junzi Hall:

junzi.png

Walka na średnią odległość // Broń: miecze lub instrumenty muzyczne // Cechy specjalne: temperament

Royal Guard:

guardcm.png

Walka na odległość // Broń: miecz lub pięść // Cechy specjalne: ???

Paradise Valley:

paradisem.png

Walka na odległość // Broń: miecz lub pięść // Cechy specjalne: ???

Po treściwe filmiki o AOW zapraszam na profil

YT

Przygody Ozonka w świecie AoW i jego osobiste przemyślenia [przypominam że jest to tylko i wyłącznie zdanie Ozonka]

Są to sprawdzone informacje pochodzące od angielskich wydawców AoW, które z czasem będą aktualizowane, w taki sposób aby zapoznając się z zebraną wiedzą mieć jakieś wstępnę pojęcie co do tytuły i rozgrywki w oferowanym świecie. Zastrzegam sobie prawo do aktualizowania posta oraz raportowania "nie pasujących" tutaj komentarzy.

Zapraszam do dyskusji oraz dzieleniem się informacjami.