Age of Wulin szukam graczy

Witam

Tak jak w temacie szukam graczy w grze Age of Wulin. Gram w to 1 raz więc jestem kompletnie zielony w tej grze ale bez walki się nie poddam :)))

A co do graczy szukam kogokolwiek do wspólnej gry od czasu do czasu( niestety brak czasu na no-lifienie ). Najlepiej jakby znalazł się gracz z którym mógłbym pogadać na TS.

Sam zrobiłem dopiero am zamiar zrobić postać. Moj Wybór padnie albo na shaolin albo na wudang

bys chociaz podal w ktorego age of wulin grasz

podalem age of wulin jest europejski a age of wushu jest zza oceanu :) także nie rozumiem twojego przyczepienia się

podalem age of wulin jest europejski a age of wushu jest zza oceanu także nie rozumiem twojego przyczepienia się

Dokładnie :D

Ja zacząłem grać, ale to troszke dziwna gra dla mnie póki co.

Ale wydaje się bardzo ciekawa, bo funduje więcej ciekawych rzeczy niż taki fantasy mmorpg.

Nick: Krysian

wiem :) ja też nie moge ogarnąć o co chodzi tam narazie :P robie misje i kij wie co dalej :P Nick Setresh. Gram w Wudang

To zapraszam do mnie. Ja już z grą obeznany jestem (grałem w sumie 1.5 roku) i nie dawno razem ze znajomymi wróciłem. Oni grają od początku. Na razie siedzimy na wspólnym ts'ie, później dołączymy wszyscy razem do polskiej gildii w której kiedyś byłem. Jeśli jesteście zainteresowani lub chociaż macie pytania odnośnie gry to piszcie mi tu PW, odpowiem ;)

Witam zastanawiam sie czy zaczac grac w Age of wulin tylko jestem w niej calkowicie zielony czy bede mogl liczyc na pomoc bardziej doswiadczonych graczy?>
wlasnie pobieram

Ja z chęcią pomogę. Do tego strasznie ułatwili teraz grę na początku. Napisz mi tu PW. Ja teraz spadam i będę koło 12. Pytaj o wszystko czego jesteś niepewny

Witam

Tak jak w temacie szukam graczy w grze Age of Wulin. Gram w to 1 raz więc jestem kompletnie zielony w tej grze ale bez walki się nie poddam :)))