Serdecznie zapraszam do wspólnej Gry w naszym Legionie ! Serwer jest Nowy i jest to świetna okazja do wspólnej gry
Prosze o maila w grze , mój nick to : Natsu
BEZ CIEBIE NIE GRAMY !
Serdecznie zapraszam do wspólnej Gry w naszym Legionie ! Serwer jest Nowy i jest to świetna okazja do wspólnej gry
BEZ CIEBIE NIE GRAMY !
Hej, czy są jakieś wymagania ???
Jestem początkującym graczem w Aion , chcialbym dołączyć do was , ale mam jedno pytanie - Czy są jakieś wymagania?
Jestem początkującym graczem w Aion , chcialbym dołączyć do was , ale mam jedno pytanie - Czy są jakieś wymagania?
Ps: Też lubię Fairy Tail
Serdecznie zapraszam do wspólnej Gry w naszym Legionie ! Serwer jest Nowy i jest to świetna okazja do wspólnej gry Prosze o maila w grze , mój nick to : NatsuBEZ CIEBIE NIE GRAMY !
Więcej info, poproszę. Na przykład jakieś podstawowe, czyli jaka rasa albo czy macie TSa i ile już macie osób. Serwer już jakiś czas żyje więc można dopisać coś więcej.
Bez owijania, aktualnie najlepszą glidią na serwerze jest (elyo), masa nabitych ap, 3 poziom gildii, większość po 20-35 lvle. Nie mamy zamiaru się poddać i utrzymać te topke, jesteśmy na 1 miejscu. Jak ktoś chcę dołączyć musi napisać do przywódcy, w tym przypadku nie mnie tylko do Ariel, w grze . Z tego co się orientuje; jest kilka pań w gildii, ts obowiązkowy, w przyszłości będą wprowadzone składki ect. Gildia prowadzona z głową. Polecam!
P.S. Ts'owa, ta chatowa też, atmosfera jest za***ista
@EDIT; Dużo doświadczonych graczy z innych serwerów, którzy aktualnie są w naszej gildii, pomaga słabszym i początkującym.