Aion CP?

Witam , to mój pierwszy post, chciałbym się coś wiecej dowiedzieć o tej grze od graczy bo większosc poradników odnosi sie do solo gry.

Więc zacznę od początku jesteśmy grupą wyrywanych, przejedzonych i przeżartych przez l2 grupą graczy, nasze cp liczy 8 osób (7 do pt jedna na zastępstwa) niestety kolejne zmiany grze w ogólnym rozrachunku nie wyszły grze na dobre i szukamy zamiennika czegoś nowego, nastawionego na pt pvp i z dużo mniejszym grindem niż l2 oraz mniejsza monotonią (codziennie te same denne instancje) w odizolowanych od open pvp lokalizacjach.

Po przestudiowaniu wielu gier wybór padł na Aiona, choć domyślam się że nie tego szukaliśmy do końca jednak z braku laku chcemy spróbować.

Mam takie pytanie czy w aionie występują cp, jak wyglądają bulid pt na mass pvp jakie klasy wybrać na początek aby być niezależnym na mass pvp. Tzn jak wygląda optymalne pt na pvp. Czy warto na coś zwrócić uwagę na początku, oraz czy w ogóle jest sens ściągać tą gre. Czy serwery są zaludnione , czy to już wymierająca gra i zostali sami wyjadacze? Ile mniej więcej trzeba poświecić czasu na grind aby osiągnąć end game, oraz czy end game= only pvp?

Do tego chiałbym zapytać czy bardzo na gre ma wpływ shop, tzn czy jest to typowe p2w?

Od siebie polecam servery Gameforge(na wersji NA można kupić stały boost do statów) - http://aragmor.pl/20...-eu-vs-aion-na/ polecam przeczytać.

- Taka ekipa to troche za duża na expa, tak naprawde was to tylko spowalnia ponieważ tu się farmi questy i potem wychodzi że jeden był zadaleko i nie zaliczyło mu mobka ten siedzi w mieście i tak dalej a problemów expienia solo zabardzo jedynie insty będziecie mogli robić sprawnie w takim składzie.

- PvP w Aionie można podzielić na:

a) Solo - Jak sama nazwa wskazuje ogranicza się do biegania w pojedynke.

B) Grupowe - Tutaj już jest zabawnie i wg mnie najlepiej ponieważ biega się w grupie na terenie przeciwnej rasy(tak do lvl'a 60 się biega na riftach*) a potem na takim terenie do którego mają dostęp oby dwie rasy.

c) Masowe - Podibijanie fortec, są ludzie dowodzący i tyle osób że komputer nie daje rady ;D Ogólnie nie lubie tej opcji.

Buildy w Aionie to nie problem, 70% skilli kupuje się od npc'ka(książki) a pozostałe 30% to stygmaty. Każda postać ma miejsce na 8 zwykłych stygmatów i 8 wielkich stygmatów i zapewniam was że nie można tu nic zepsuć ponieważ zawsze można zmienić stygmaty.

Gear na pvp to już całkiem inna bajka. Tak naprawde to Gear>skill. Aby załatwić takie eq stricte pod pvp trzeba się pomęczyć i to zajmuje najwięcej czasu - do paru miesięcy. Eq się kupuje za "abyss pointy" które dostaje się za zabójstwa przeciwnej rasy.

Teraz bardzo szybko się expi w Aionie i end game można dobić do 2 miesięcy max przy średnim tempie gry. End game to nie tylko pvp można też robić instance i polować na bossy.

Klasy postacie:

Wojownik dzieli się na:

a) Gladiator - Dużo hp, dużo defa, dużo ataku(nosi płytowe zbroje) na początku w pvp suczy ponieważ większość klas w Aionie to klasy range. Na end gamie wbije się w 10 zada każdemu dużo dmg i padnie ; ) A 1v1 na end-gamie też nieźle wygląda w dobrych rękach. W swoim arsenale skilli ma podrzuty, wbijanie w ziemie i ogólne traktowanie przeciwnika jak szmatki.

B) Templar - Jeszcze więcej hp, jeszcze więcej defa ale mniej ataku. Posiada skille tauntujące moby, przyciągające przeciwnika(kocham ten skill kiedy na rifcie ktoś ucieka a tu bum i go przyciąga z całego ekranu ;D) Przydatny na insty, przydatny na group pvp. Też posiada podrzuty, wgniecenie w ziemie itp. ale słabsze.

Zwiadowca dzieli się na:

a) Ranger - Dobra klasa na exp/pvp, ma umiejętności posługiwania się pułapkami które mają multum możliwości, posiada skilla "ukrycie" które jest przydatne do zaskoczenia przeciwnika. Bardzo dobrym plusem jest to że Ranger ma w łuku wbudowany % na stuna z auto-attaku i każdego skilla! Szybkie strzelanie + multum buffów na atak i inne atrybuty robią z niego maszynke do zabijania. Ranger na początku jest średni(tak do 36lvl'a) Nosi leathery.

B) Assassin - No tutaj to trzeba mieć eq i "umięjętności" sin to klasa "Duże ryzyko, duża nagroda" może być najgorszy i najlepszy. Dobry Assassin zje Templara w 5 sekund. Wielka ilość stunów w dobrych rękach powoduje że przeciwnik w czasie pvp nic nie zrobi. Z dobrym eq i dobrym ogarem jeszcze większa maszynka do zabijania. Nosi leathery.

Kapłan dzieli się na:

a) Kleryka - Multum heali( w tym grupowe), drzewko stygmatów może być pod dps jak i heal. Potrafi wycisnąć dmg jak porównywalne do sorca z drzewkiem heal. Niezbędny na insty, bardzo potrzebny na mass pvp, w group pvp z Klerykiem zawsze raźniej. Może grać solo z najmniejszym problemem co do innych klas. Zadaje obrażenia magiczne. Nosi chainy!

B) Kantor - Multum buffów, słabsze heale(jedno osobowe), jako 2nd healer w grupie. Zadaje obrażenia fizyczne. Nosi chainy!

Mag dziel się na:

a) Czarodziej - DMG wyjebany w kosmos, castuje skille nawet do 4s. Bardzo dobry do pvp - dużo stunów/rootów/slowów itp. Nosi clothy.

B) Spirit Master(nie pamiętam polskiej nazwy) - Przywołuje sobie sługów ognia, ziemi, wody, wiatru. Każdy jest dobry w czymś innym(tank, dps). Traktujcie tych sługów jako pomocna broń a nie jako główny dps. SM polega na dotach i fearach. Jako jedyna klasa ma feary aż 3(2 obszarowe) które są piękne wręcz idealne do group pvp. Nie polecam w grupie 2 sm'ów ponieważ 2 te same doty na mobku nie mogą być. Nosi clothy.

Zostały 2 nowe klasy:

Bard - Odnawia hp(gorzej niż kler ale małe party da rade ogarnąć) odnawia mane, dps duży. Nosi szaty więc małe survi.

Gunner - To taki mag które nie castuje spelli - duży dmg i mobilność. Nosi leathery.

Najwięcej arma - Plate>Chain>Leather>Cloth

Najwięcej uników - Leather>Chain>Cloth>Plate

Najwięcej magicznego defa - Cloth>Leather>Chain>Plate

Gunner nosi leathery ale z boostem do magic ataku a ranger/assassin z boostem do uników.

Klasy do 8 osobwej ekipy to polecam od siebie:

Templar(tank), Kleryk(2nd Tank, healer/dps/dispel*), Kantor(heal+dps+buffy), SM(FEAR), Sorc, Ranger/gladiator, Bard(odnawianie many) ogólnie w 8 osobowej ekipie mało kto wam coś zrobi.

I

*Rift - co jakiś czas pojawia się teleport do przeciwnej rasy. Np. pojawi się u Elyosów w lokacji 20lvl-30lvl to przeniesie nas do lokacji Asmodianów też na 20lvl-30lvl.

*Dispel - Jeśli ktoś dostanie silence/slow/bleeding i wszystkie inne debuffy Kleryk może je zdjąć jednym spellem ; )

Jakby coś wal śmiało! Odpowiem.

Przepraszam za używanie raz polskich raz angielskich nazw.

Co do gladiatora to pamiętajcie, że jeżeli nie macie dobrego extendent to ssiecie ;P

ok co to znaczy extandent :D

warn_ico.png
Rozbudowujemy wypowiedzi ~ NS

czyli proponujecie aby każdy grął inną kalsą tank,glad, heler, bufer, +dd i będzie optymalnie

Znaczy wy checie team stricte pod pvp czy też żeby był dobry na expie/instach/questach?

Wiesz my nie znamy tej gry w l2 insty każdy głupi zrobił więc wszystko było pod pvp

Ale wiesz, przecież zawsze można znaleźć randomowego tanka i zrobić inste, doturlać się jakoś do 65 i śmigać tylko pvp.

A powiedz mi, chcesz tylko mass pvp gdzie jest 60-200 osób vs 60-200 czy jednak te ogarnięte group pvp w 8 osób?

czyli co bez tanka na pvp? okresle to tak w l2 skład to był buffer 2xheler tank +3xdd było to idelane pt na pvp. Jeśli pytanie by było co do l2 jak się nastawiamy to odpowiedź by była jedna only pvp. Dlatego pytam jak powinniśmy zrobić bulid, w l2 jak mieliśmy jednego dd za dużo aby był na podmiankę jak kogoś nie ma, nie interesuje nas tylko mass pvp ale przedrzymskim pt vs pt, raczej mniej solo pvp

Sorcer, SM, Helaler, Templar i jakieś dd sobie dołóżcie, np. sin, lub coś w ten deseń i macie ładne party do pvp i do pve. Albo grajcie tym czym chcecie tylko żeby klasy się nie powtarzały, i żeby był cler i tank na 100% ;)

Templar w pvp jest bardzo przydatny, moim zdanie musi być.

cler i tank będą, a barda też brać kosztem dd?

Jak chcecie pograc w cos nowego to polecam Royal Quest jutro startuje beta . Tu poczytaj soiebie moze ci sie spodoba http://forum.muve.pl...ormacji-o-grze/ .

zamknięte pvp raczej odpada, na razie sa plany przetestować parę dni aiona. Tylko musimy jeszcze bulid pt ustalić aby nic nie zrąbać na początku, do tego jaki serwer z największą ilością graczy polecacie ?

Jeśli nie przeszkadza wam niemiecki język(ja sie dogadywałem po angielsku i było wporzo) to bierzcie Thora, największy online - najwięcej pvp.

Templar i Kleryk muszą być, kolejni to Sorc(high dmg, stuny itp) SM(Fear) i teraz przydałby się ktoś z fizycznym dmg czyli - Ranger, Gladek/Sin, Bard ma duży dmg, cc i ma heala+odnawianie many i ma spella który kradnie mane przeciwnikowi a w Aionie postać bez many - koniec. 8 postać to może być kolejny dd albo kolejny Ranger nikt nie broni ; )

I nie sugerujcie się że będzie ta sama klasa to bedzie problem z rodzieleniem eq. Tak nie będzie ponieważ eq się kupuje za "monety" które dostaje się za questy.

Witam , to mój pierwszy post, chciałbym się coś wiecej dowiedzieć o tej grze od graczy bo większosc poradników odnosi sie do solo gry.

Więc zacznę od początku jesteśmy grupą wyrywanych, przejedzonych i przeżartych przez l2 grupą graczy, nasze cp liczy 8 osób (7 do pt jedna na zastępstwa) niestety kolejne zmiany grze w ogólnym rozrachunku nie wyszły grze na dobre i szukamy zamiennika czegoś nowego, nastawionego na pt pvp i z dużo mniejszym grindem niż l2 oraz mniejsza monotonią (codziennie te same denne instancje) w odizolowanych od open pvp lokalizacjach.

Po przestudiowaniu wielu gier wybór padł na Aiona, choć domyślam się że nie tego szukaliśmy do końca jednak z braku laku chcemy spróbować.

Mam takie pytanie czy w aionie występują cp, jak wyglądają bulid pt na mass pvp jakie klasy wybrać na początek aby być niezależnym na mass pvp. Tzn jak wygląda optymalne pt na pvp. Czy warto na coś zwrócić uwagę na początku, oraz czy w ogóle jest sens ściągać tą gre. Czy serwery są zaludnione , czy to już wymierająca gra i zostali sami wyjadacze? Ile mniej więcej trzeba poświecić czasu na grind aby osiągnąć end game, oraz czy end game= only pvp?

Do tego chiałbym zapytać czy bardzo na gre ma wpływ shop, tzn czy jest to typowe p2w?