Od siebie polecam servery Gameforge(na wersji NA można kupić stały boost do statów) - http://aragmor.pl/20...-eu-vs-aion-na/ polecam przeczytać.
- Taka ekipa to troche za duża na expa, tak naprawde was to tylko spowalnia ponieważ tu się farmi questy i potem wychodzi że jeden był zadaleko i nie zaliczyło mu mobka ten siedzi w mieście i tak dalej a problemów expienia solo zabardzo jedynie insty będziecie mogli robić sprawnie w takim składzie.
- PvP w Aionie można podzielić na:
a) Solo - Jak sama nazwa wskazuje ogranicza się do biegania w pojedynke.
Grupowe - Tutaj już jest zabawnie i wg mnie najlepiej ponieważ biega się w grupie na terenie przeciwnej rasy(tak do lvl'a 60 się biega na riftach*) a potem na takim terenie do którego mają dostęp oby dwie rasy.
c) Masowe - Podibijanie fortec, są ludzie dowodzący i tyle osób że komputer nie daje rady ;D Ogólnie nie lubie tej opcji.
Buildy w Aionie to nie problem, 70% skilli kupuje się od npc'ka(książki) a pozostałe 30% to stygmaty. Każda postać ma miejsce na 8 zwykłych stygmatów i 8 wielkich stygmatów i zapewniam was że nie można tu nic zepsuć ponieważ zawsze można zmienić stygmaty.
Gear na pvp to już całkiem inna bajka. Tak naprawde to Gear>skill. Aby załatwić takie eq stricte pod pvp trzeba się pomęczyć i to zajmuje najwięcej czasu - do paru miesięcy. Eq się kupuje za "abyss pointy" które dostaje się za zabójstwa przeciwnej rasy.
Teraz bardzo szybko się expi w Aionie i end game można dobić do 2 miesięcy max przy średnim tempie gry. End game to nie tylko pvp można też robić instance i polować na bossy.
Klasy postacie:
Wojownik dzieli się na:
a) Gladiator - Dużo hp, dużo defa, dużo ataku(nosi płytowe zbroje) na początku w pvp suczy ponieważ większość klas w Aionie to klasy range. Na end gamie wbije się w 10 zada każdemu dużo dmg i padnie ; ) A 1v1 na end-gamie też nieźle wygląda w dobrych rękach. W swoim arsenale skilli ma podrzuty, wbijanie w ziemie i ogólne traktowanie przeciwnika jak szmatki.
Templar - Jeszcze więcej hp, jeszcze więcej defa ale mniej ataku. Posiada skille tauntujące moby, przyciągające przeciwnika(kocham ten skill kiedy na rifcie ktoś ucieka a tu bum i go przyciąga z całego ekranu ;D) Przydatny na insty, przydatny na group pvp. Też posiada podrzuty, wgniecenie w ziemie itp. ale słabsze.
Zwiadowca dzieli się na:
a) Ranger - Dobra klasa na exp/pvp, ma umiejętności posługiwania się pułapkami które mają multum możliwości, posiada skilla "ukrycie" które jest przydatne do zaskoczenia przeciwnika. Bardzo dobrym plusem jest to że Ranger ma w łuku wbudowany % na stuna z auto-attaku i każdego skilla! Szybkie strzelanie + multum buffów na atak i inne atrybuty robią z niego maszynke do zabijania. Ranger na początku jest średni(tak do 36lvl'a) Nosi leathery.
Assassin - No tutaj to trzeba mieć eq i "umięjętności" sin to klasa "Duże ryzyko, duża nagroda" może być najgorszy i najlepszy. Dobry Assassin zje Templara w 5 sekund. Wielka ilość stunów w dobrych rękach powoduje że przeciwnik w czasie pvp nic nie zrobi. Z dobrym eq i dobrym ogarem jeszcze większa maszynka do zabijania. Nosi leathery.
Kapłan dzieli się na:
a) Kleryka - Multum heali( w tym grupowe), drzewko stygmatów może być pod dps jak i heal. Potrafi wycisnąć dmg jak porównywalne do sorca z drzewkiem heal. Niezbędny na insty, bardzo potrzebny na mass pvp, w group pvp z Klerykiem zawsze raźniej. Może grać solo z najmniejszym problemem co do innych klas. Zadaje obrażenia magiczne. Nosi chainy!
Kantor - Multum buffów, słabsze heale(jedno osobowe), jako 2nd healer w grupie. Zadaje obrażenia fizyczne. Nosi chainy!
Mag dziel się na:
a) Czarodziej - DMG wyjebany w kosmos, castuje skille nawet do 4s. Bardzo dobry do pvp - dużo stunów/rootów/slowów itp. Nosi clothy.
Spirit Master(nie pamiętam polskiej nazwy) - Przywołuje sobie sługów ognia, ziemi, wody, wiatru. Każdy jest dobry w czymś innym(tank, dps). Traktujcie tych sługów jako pomocna broń a nie jako główny dps. SM polega na dotach i fearach. Jako jedyna klasa ma feary aż 3(2 obszarowe) które są piękne wręcz idealne do group pvp. Nie polecam w grupie 2 sm'ów ponieważ 2 te same doty na mobku nie mogą być. Nosi clothy.
Zostały 2 nowe klasy:
Bard - Odnawia hp(gorzej niż kler ale małe party da rade ogarnąć) odnawia mane, dps duży. Nosi szaty więc małe survi.
Gunner - To taki mag które nie castuje spelli - duży dmg i mobilność. Nosi leathery.
Najwięcej arma - Plate>Chain>Leather>Cloth
Najwięcej uników - Leather>Chain>Cloth>Plate
Najwięcej magicznego defa - Cloth>Leather>Chain>Plate
Gunner nosi leathery ale z boostem do magic ataku a ranger/assassin z boostem do uników.
Klasy do 8 osobwej ekipy to polecam od siebie:
Templar(tank), Kleryk(2nd Tank, healer/dps/dispel*), Kantor(heal+dps+buffy), SM(FEAR), Sorc, Ranger/gladiator, Bard(odnawianie many) ogólnie w 8 osobowej ekipie mało kto wam coś zrobi.
I
*Rift - co jakiś czas pojawia się teleport do przeciwnej rasy. Np. pojawi się u Elyosów w lokacji 20lvl-30lvl to przeniesie nas do lokacji Asmodianów też na 20lvl-30lvl.
*Dispel - Jeśli ktoś dostanie silence/slow/bleeding i wszystkie inne debuffy Kleryk może je zdjąć jednym spellem ; )
Jakby coś wal śmiało! Odpowiem.
Przepraszam za używanie raz polskich raz angielskich nazw.