Aion Populacja na serwerach Europejskich

Do wszystkich tych którzy uważają, że Aion jest martwy -"populacja zdycha" , "serwery świecą pustkami", "nie ma ludzi do gry"

aiononlinemmo.jpg.224bdba37bb40591063f51

źródło -> http://aioninfo.com/online/ <max serwerów - 5000 osób>

Nie wiem na jakich serwerach Wy gracie i skąd bierzecie informacje ale populacja w Aionie na serwerach Europejskich ma sie dobrze. Nie jest to jakiś HIT ale uważam, że 2000-2500 ludzi (na każdym z serwerów) online miedzy godzinami 18-23 to jest dobry wynik.

Warto zaznaczyć, że serwery Deyla, Hellion, Antriksha, Hyperion, Loki to są serwery połączone.

Tylko Polski Barus, Niemiecki Thor i Francuski Urtem nie wymagały połączenia serwerów ponieważ populcja na tych serwerach była wysoka.

Jeżeli chodzi o nasz Polski serwer Barus – Siege(mass pvp/walka o forty) jest codziennie i codziennie jest po 400~ osób na siege, Dredy (areny pvp 1vs1, 6vs6, 12vs12 i inne) też są codziennie i na przeciwników czeka sie może z 15-40 sec (u elyosow czasami czeka się troszkę dłużej).

Podsumowując dla tych ktorzy uważają, że Aion upada i dla tych (starych/nowych) graczy którzy są ciekawi jak wygląda sytuacja z "populacją" – Aion ma sie dobrze.

W sierpniu zawita u nas patch 5.0 – nowy cap lvl, nowa mapka, instancje i wiele innych.

Ja i tak czekam na patcha 5.3 gdzie Ereshkigal puści z dymem Pandemonium i Sanctum :3 HYPE

Jako, że to mój pierwszy temat i post to pozdrawiam całe mmorpg.org.pl (od którego się uzależniłem), GURU, redaktorów, modów, użytkowników, hejterow, cziterów (was nie lubie), płaczków i wszystkich kochanych cebulaczków.

Dziękuje za uwage, pozdrawiam

+ w wakacje zawsze jest mniej osob, wiec mysle ze spokojnie +5-10% na wrzesien z racji "pogody" tj. podskoczylo by do 52-57 % srednio

Dodatkowo patch, da kolejny wzrost oraz prosze policzyc, ze teraz sa tez serwery "rookie" 1-65 lvling, wiec te 2000-2500 w wiekszosci to sa ludzie na high lvlach ^_^

tak jak przedmówca napisał, dodać do tego serwer rookie (dla początkujących) na który mogą wbijać ludzie ze wszystkich serwerów (levele 1-55) , a na nim aż tętni, każde insty oblegane praktycznie począwszy od NTC na 25 level

teraz licznik w %? a gdzie liczba online? :D aion i tak kupa p2w.

Liczbę online ludzie wnioskują na podstawie tego, że kiedyś wyświetlana była liczba i było to bodajże 5500, teraz tak naprawdę nie wiemy z jakiej liczby jest ten %, ale prawdopodobnie jest to 5000-5500. Co do P2W, sam nie gram prawie od 2 lat, a gold packi wykupione mam jeszcze na ponad 2 lata, w Aion'ie są inne problemy niż gold packi.

Ameh, chcesz to mogę Ci dać z 5 GP, bo mam ich sporo. Jestem ciekaw jak dużo Ci to da, by mierzyć się z innymi graczami. Powiem tak, ściągną Cię na 3-4 skille, bo nie liczy się GP, tylko "ogarnięcie" swojej postaci.

Jak widzę każdego "zanfce" piszącego jakie to GP jest ważne i jaką daję przewagę, to aż krew mnie zalewa.

W Aion'ie obecnie skill liczy się coraz mniej gdyż ulepszanie sprzętu idzie w kierunku niekończącego robienia sprzętu (mam na myśli głownie % pvp attack/deff z biżuterii ). Kiedyś wyglądało to inaczej, ale teraz nowy gracz zabijany jest przez brak sprzętu, skill swoją drogą...

Najgorsze jest to pierwsze GP. A właściwie nie samo GP, ale dostęp do Brokera. Choćby na jeden dzień. Wtedy można posprzedawać wszystko, co się zachomikowało przez ten czas i powinno już Cię stać na kolejnego GP na miesiąc.

Yaaawn... jako wieloletni gracz Aiona (obecnie na odwyku) ogłaszam co następuje:

1. Nie ma pay-to-win, a gold pack to nie problem nawet dla średnio aktywnego gracza.

2. Jest zdrowa populacja.

3. Gear ma znaczenie, ale jak już zdobędziemy ten pierwszy pvp gear po miesiącu czy dwóch gry i wymanastonujemy go, to możemy zabijać kogo chcemy. A raczej moglibyśmy, tyle że po miesiącu czy dwóch za cholerę nie będziemy jeszcze ogarniać gry, a trzeba znać nie tylko swoją postać, ale też kluczowe umiejętności innych klas oraz wyrobić pamięć mięśni na wszystkie małe triki mechaniczne jak weaving czy slideshoty.

Ja zrobiłem reroll na templara, mam na nim śmieciowaty ekwipunek, set starych rank 1 abyssów jeszcze z 4.0 i niepodbite akcesorki za BM, a niedawno jak wróciłem, to nadal byłem w stanie nakopać 90% Elyosów z gearem o niebo lepszym. Ale za mną stoją lata doświadczenia i treningu godzinami na kukłach w Pandaemonium, duelach i uczenia się na pamięć skilli wszystkich klas. Co prawda nigdy nie byłem wybitnym graczem, ale myślę, że dość przyzwoitym. Na tyle, żeby wam z pierwszej ręki powiedzieć, że w Aionie skill jest znacznie ważniejszy niż gear.

Krótko: Aion jest dobrym MMORPG, ma oczywiście swoje wady, ale akurat plotki o pay-to-win czy umierających serwerach są bzdurami rozsiewanymi przez ludzi, którzy dostawali po tyłku i wymiękli. Bo PvP w Aionie nie jest dla casuali.

Ja zrobiłem reroll na templara, mam na nim śmieciowaty ekwipunek, set starych rank 1 abyssów jeszcze z 4.0 i niepodbite akcesorki za BM, a niedawno jak wróciłem, to nadal byłem w stanie nakopać 90% Elyosów z gearem o niebo lepszym. Ale za mną stoją lata doświadczenia i treningu godzinami na kukłach w Pandaemonium, duelach i uczenia się na pamięć skilli wszystkich klas. Co prawda nigdy nie byłem wybitnym graczem, ale myślę, że dość przyzwoitym. Na tyle, żeby wam z pierwszej ręki powiedzieć, że w Aionie skill jest znacznie ważniejszy niż gear.

Ozonku, weź pod uwagę jacy gracze biegają teraz po mapkach, większość gra słabo, albo bardzo słabo. Gdy templarem robiłem pvp z nieubranym rangerem (albo bardzo dobrze ogarniającym, to co z tego, że pvp troche trwało, gdy ja traciłem 20% hp, a w momencie kiedy ranger nie miał się już czym bronić tracił hp w 1s (2-3 skille z weave'ingiem). Kiedyś na melee postaci wystarczyło zrobić broń + crit strike i można było naprawdę sporo ugrać. Teraz według mnie sprawa jest bardziej skomplikowana, chociaż ogarniając to z sama bronią w rękach (i ew. butach) zabija się większość ludzi.

Liczbę online ludzie wnioskują na podstawie tego, że kiedyś wyświetlana była liczba i było to bodajże 5500, teraz tak naprawdę nie wiemy z jakiej liczby jest ten %, ale prawdopodobnie jest to 5000-5500. Co do P2W, sam nie gram prawie od 2 lat, a gold packi wykupione mam jeszcze na ponad 2 lata, w Aion'ie są inne problemy niż gold packi.

Limit byl I jest 5 000

licznik dziala poprawnie Sa tez inne niemieckie.

2000-2500 online ale 90% z tego jest 55-65.

Na Barusie taki online sie od startu trzyma.

Mysle ze uczwiwe jest dodanie ze rookie1-55 multi serwer) tez powinnismy doliczyc do online.

Gra sie jak przy 3000-3500 Bo na samym barusie j/w siedza po 55

prawie all.

Do 55Lv, Na rookie nikt cb nie moze zabic to dlatego, jak przelaczysz sie Na barusa na np. 30 to moze cie zabic 65... Wiec wiekszosc lvluje Na "rookie".

Obecnie lv bike sie szybko jest event, ktory daje CI sensowny gear Na 65.

Aion jest mainstreamowym MMO bdzie potrzebujesz grac w grupie, wiekszosc nowych mmo nie wymaga tego, dlatego aion sie dobrze trzyma Bo jest duza czesc graczy co preferuje takie stare linejdzowe podejscie.

Kiedys w Aionie byl problem z optymalizacja Na srednich komputerach. Dzisiaj ludzie maja duzo lepsze blaszaki wiec mozna rozkoszowac sie siegami.

Na koniec dodam, ze Na goldpacki zarabiasz ing ew. 1-szy kupisz za 17zl Na allegro.

To jest gra gdzie masz do ogarniecia duzo przyciskow Bo poza skillami dochodzi, movement, latanie, eliksiry, scrolle, tagowanie....

Jezeli chcesz wlozyc czas w postac to spokojnie mozesz grac po 4h dziennie po 2mc jak ogarniesz bdziesz mogl juz isc ze spokojem w sercu na pvp, a przez ten czas masz mnostwo pve, nauki skilli, rotacji itd.

W aiona trzeba dobic samemu 65(tydzien-poltorej roboty) pograc z tydzien na max lvl. Wowczas sam juz zalapiesz o co chodzi I albo bdziesz gral albo nie. Przed tym gry sie ocenic nie da bo jest jak inne questy, insty itd.

Serwera normalnego i rookie nie można łączyć była już dawno temu o tym dyskusja, że strona podaje tego samego gracza na obu serwerach.
Ozonek twierdzi, że serwery nie wymierały? to dlaczego je połączyli? grałem na Anuhart i na siege zbierało się co najwyżej 20 osób.
Obecnie jest też wielu graczy ze statusem "powrócił" sam jestem jednym z nich zobaczymy ilu z nich zostanie.

Quaku piszesz, że Aion jest mmo gdzie potrzeba grać w grupie, a nie solo - to nie jest prawda właśnie Aion jako nieliczne mmo oferuje dużo dla gracza solo (czego brakuje w innych mmo)

Serwera normalnego i rookie  nie można łączyć była już dawno temu o tym dyskusja, że strona podaje tego samego gracza na obu serwerach.
Ozonek twierdzi, że serwery nie wymierały? to dlaczego je połączyli? grałem na Anuhart i na siege zbierało się co najwyżej 20 osób.
Obecnie jest też wielu graczy ze statusem "powrócił" sam jestem jednym z nich zobaczymy ilu z nich zostanie.
 

Quaku piszesz, że Aion jest mmo gdzie potrzeba grać w grupie, a nie solo - to nie jest prawda właśnie Aion jako nieliczne mmo oferuje dużo dla gracza solo (czego brakuje w innych mmo)

To chyba nie grales w eso/gw2 gdzie nie ma sensu biegac w "grupach" z tsem, masz 5 skilli na krzyz.

To chyba nie grales w eso/gw2 gdzie nie ma sensu biegac w "grupach" z tsem, masz 5 skilli na krzyz.

Co z tego, że w Aion'ie jest sporo skilli jak do 4.8 większość z nich miała olbrzymi cooldown, teraz jest trochę lepiej, ale usunęli kilka skilli dla różnych klas, przynajmniej templarowi.

EDIT:

Te dziury pojawiły się po 4.8 (templar stracił kilka umiejetnosci), tych skilli tutaj dużo nie ma, trzeba uwzględnić tylko umiejetnosci, a nie poty, zmianę broni, makra czy scroll'e).

Ja dalej będę utrzymywał, że obecnie sprzęt (biżka podbita na +10) + dobry ping mają większy wpływ na pvp niż skill. Oczywiście totalnych laik'ów i casual'i nie biorę pod uwagę, bo część z nich nawet nie potrafi złapać na target osoby z przeciwnej frakcji, która biega wokół nich.

Co z tego, że w Aion'ie jest sporo skilli jak do 4.8 większość z nich miała olbrzymi cooldown, teraz jest  trochę lepiej, ale usunęli kilka skilli dla różnych klas, przynajmniej templarowi.

 

EDIT:

 


 

Te dziury pojawiły się po 4.8 (templar stracił kilka umiejetnosci), tych skilli tutaj dużo nie ma, trzeba uwzględnić tylko umiejetnosci, a nie poty, zmianę broni, makra czy scroll'e). 

 

Ja dalej będę utrzymywał, że obecnie sprzęt (biżka podbita na +10) + dobry ping mają większy wpływ na pvp niż skill. Oczywiście totalnych laik'ów i casual'i nie biorę pod uwagę, bo część z nich nawet nie potrafi złapać na target osoby z przeciwnej frakcji, która biega wokół nich. 

Moze i tak, ale to i tak niebo a ziemia...

User_Gorani_Eleskillbar01.jpg

Gdy ja grałem w gw2 (premiera) to takim warriorem grało się ciekawie, switchowanie broni zmieniało skille itp.

Oczywiście próg wejścia do takiego Aion'a może być większy, ale po ogarnięciu gra staja się dość schematyczna, zobaczymy jak wyjdzie na tym WoW, który w legionie wyrzuca trochę skilli, ale pozostałe czyni bardziej dynamicznymi, a do tego skraca czas walki pomiędzy graczami. Dla mnie osobiście dobra walka to walka gdzie jestem w stanie przeciwnika zabić na kilka skilli jeżeli gracz ten nie skontruje tego co robię, dlatego też tyle czasu grałem w Aion'a.

Dobry sin rzuca każdą inną klasą po podłodze. :')

Najlepsze mmo ever i tyle w temacie, po jakimś czasie zawsze wracam do Aiona, bo wychodza same next-genowe crapy...

gram obecnie na Hellion - Templar 56 lvl, jakby ktoś miał dużo GP to chętnie przyjmę bo bieda u mnie, każda pomoc mile widziana! :)

Nowym graczom również służę pomocą!

Pisać w grze/dodawać: Nevrath

Przecież w GW2 jest minimum 15 skilli u każdej klasy postaci, więc co to za argument?

Temat był o sytuacji online a przenosi się na gw2 kontra AION...to 2 różne gry nie mające nic wspólnego ze sobą...