Odnośnie populacji to już odpowiedzieli. Mogę jeszcze dodać, ze po stronie Imperium masz 2 pl gildie: Plaga i Husaria (ta pierwsza przyjmuje CHYBA bez ograniczeń).
Odnośnie P2W to już pisałem w innym temacie o runkach. Jeśli porównujemy do 6.0 to nie będzie już mountów bojowych (inna sprawa, że przy porządnym sprzęcie nie były wcale takieOP). Jeśli Porównujemy do 5.0 to łatwiejsze zdobywanie rubinków z rajdów (mamy rajdy w wersji easy i hard). Dodatkowo od 5.02 mamy rajd na 12 osób i CJ każdy jedzie na tym samym mouncie (wcześniej nie dało się tego wygrać bez topowego wierchowca, oczywiście z IS). A w porównaniu do Revelations of Gipat... to nawet nie będe wspominał tych czasów, kiedy bez IS nie dało się ubić mobków na swoim lvl... Pojawią się za to stroje bojowe (na forum wyszły poważne obawy co do tego), które np regenerują 2%HP co 2sek. czy dodatkowe rubinki na określony okres czasu. Czy to będzie jakieś masakryczne P2W... ciężko powiedzieć. Za to w PvP będą istnieć klasy do kontroli, a to jest jedyna rzecz, przed którą runki nie chronią...
Co do klas to jak napisałem będą istnieć klasy do kontroli, ale też do leczenie tankowania, DPS i supportu. To jaką role pełnimy zależeć będzie od aktywnego aspektu, każda klasa ma do wyboru 2 lub 3, nie można mieć kilku aktywnych jednocześnie, tylko 1. Pojawi się tank w PvP (chyba jakieś AoE pulle i taunty). Twórcy twierdzą, że starali się tak to zorganizować, żeby każda klasa miała jednakowy potencjał w kręceniu DPS, ale nie wiem na ile się udało i nie wiem co z innymi sprawami jak np trzymanie agro... Po za tym może to mieć też wady - przed 7.0 Summoner był najlepszym healerem, a Preiest schodził na dalszy plan. Przy wyrównaniu Sumoner mógłby zostać zapomniany - siła leczenia byłaby równa, ale nierówna byłaby klasa pancerza
Tankami mogą być Palek, Woj i Zwiad
Palek niby najłatwiejszy w użyciu ale, nie daje takich możliwości jak konkurenci
Wioj daje możliwość stworzenia hybrydy tank/DPS
Zwiad też ma możliwości kręcenia obrażeń. Sam też najmocniej obrywa z tej trójki, ale zapewne da się przejść każdą instancje.
Uzdrowiciele + support to Summek Priest i Szaman
Priest maksymalne możliwości supportu ma przy walce wręcz, co może być sporym utrudnieniem. Za to dużą zaletą może być fakt, że NIE leczy, ale też nakłada barriery (więc RACZEJ jak ktoś nałoży debuff do leczenia to będzie się tylko śmiał z takich zagrań) + spora mobilność
Każda klasa używa innego zasobu (mane ma tylko strażnik, dla reszty kanony, fanatyzm, krew itp.)
Ogólniki... Zmieniono trochę zdobywanie sprzętu, najniższa jakość do wbicia solo, wyższa w grupie, a najwyższa w rajdzie, ale chyba w 7.1 mają to zmienić. Chyba usunięto Melting Isle (jeden ze sposobów na zdobywanie Amalu do sprzętu, ale słabsze gildie nie miały po co tam iść).
Mógłbym coś skrobnąć o nowych statach, ale jeszcze nie wiem czy to zmiana na lepsze czy gorsze
Mógłbym coś skrobnąć o wydawcy,,,