Allods po patchu 7.0

Witam, jako, że nie mogę doszukać się konkretnych informacji, które mnie interesują zakladam nowy temat.

Mianowicie interesuje mnie jak wygląda sytuacja Allodsa po nowym patchu 7.0. Gdzieś tam coś tam czytałem, że zniklo p2m, że gra wraca do życia itp. Grałem pare lat temu i zastanawiam się nad powrotem więc nie bardzo skupiam sie na zdaniu podrzędnych redaktorów tylko chciałbym info od kogoś kto temat zna z doświadczenia. Mowa o serwerze darmowym.

Jak teraz jest z populacją?

Jak wygląda system intem shopu, p2m faktycznie nie jest juz tak uciazliwe?

Pisali, że klasy zostały "całkowicie przebudowane", może ktoś jakoś rozwinąc temat?

Jak sytuacja polskiego gracza wyglada, ma z kim poklikać?

Oraz jakieś ogolniki jak by mógł ktos przedstawić będę wdzięczny. Im więcej informacji tym lepiej. Zasntawiam sie jeszcze nad Wildstarem ale tam chyba juz całkiem życie zamarlo z tego co widze.

Z góry dzięki za informacje

Mogę rozwiać Twoje wątpliwości dotyczące jedynie polskich graczy po stronie Ligi. Z tego co widziałem są dwie spore polskie gildie: Explorers i Spartan z czego ta pierwsza przyjmuje niezależnie od poziomu. Online przyzwoity w Explorers, bo 15+ popołudnie/ wieczór. Co do reszty pytań to zwyczajnie nie wiem, bo wczoraj wróciłem i wciąż waham się między Allods a Teso :)

Ja wróciłem do gry kilka dni temu, gram po stronie Imperium. Online jest na przyzwoitym poziomie szczególnie na mapach pvp ;) Udało mi się nawet odzyskać konto, które miałem od 2012 roku.

Co do klas to faktycznie zostały gruntownie przebudowane postacie. Szczególnie statystyki oraz talenty, które są teraz bardziej zrozumiałe. Swojego summonera musiałem testować pod każdym kątem aby dobrze ułożyć build i oswoić się z nową mechaniką gry. Większego p2w nie zauważyłem, oczywiście runki robią swoje ale to już każdy grający wie.

Nie wiem jak wygląda sprawa z gildiami po tej stronie konfliktu, ale kilka zdążyłem zauważyć. Dopóki expie swoją postać to nie widzę potrzeby aby dołączyć do którejkolwiek.

Odnośnie populacji to już odpowiedzieli. Mogę jeszcze dodać, ze po stronie Imperium masz 2 pl gildie: Plaga i Husaria (ta pierwsza przyjmuje CHYBA bez ograniczeń).

Odnośnie P2W to już pisałem w innym temacie o runkach. Jeśli porównujemy do 6.0 to nie będzie już mountów bojowych (inna sprawa, że przy porządnym sprzęcie nie były wcale takieOP). Jeśli Porównujemy do 5.0 to łatwiejsze zdobywanie rubinków z rajdów (mamy rajdy w wersji easy i hard). Dodatkowo od 5.02 mamy rajd na 12 osób i CJ każdy jedzie na tym samym mouncie (wcześniej nie dało się tego wygrać bez topowego wierchowca, oczywiście z IS). A w porównaniu do Revelations of Gipat... to nawet nie będe wspominał tych czasów, kiedy bez IS nie dało się ubić mobków na swoim lvl... Pojawią się za to stroje bojowe (na forum wyszły poważne obawy co do tego), które np regenerują 2%HP co 2sek. czy dodatkowe rubinki na określony okres czasu. Czy to będzie jakieś masakryczne P2W... ciężko powiedzieć. Za to w PvP będą istnieć klasy do kontroli, a to jest jedyna rzecz, przed którą runki nie chronią...

Co do klas to jak napisałem będą istnieć klasy do kontroli, ale też do leczenie tankowania, DPS i supportu. To jaką role pełnimy zależeć będzie od aktywnego aspektu, każda klasa ma do wyboru 2 lub 3, nie można mieć kilku aktywnych jednocześnie, tylko 1. Pojawi się tank w PvP (chyba jakieś AoE pulle i taunty). Twórcy twierdzą, że starali się tak to zorganizować, żeby każda klasa miała jednakowy potencjał w kręceniu DPS, ale nie wiem na ile się udało i nie wiem co z innymi sprawami jak np trzymanie agro... Po za tym może to mieć też wady - przed 7.0 Summoner był najlepszym healerem, a Preiest schodził na dalszy plan. Przy wyrównaniu Sumoner mógłby zostać zapomniany - siła leczenia byłaby równa, ale nierówna byłaby klasa pancerza

Tankami mogą być Palek, Woj i Zwiad

Palek niby najłatwiejszy w użyciu ale, nie daje takich możliwości jak konkurenci

Wioj daje możliwość stworzenia hybrydy tank/DPS

Zwiad też ma możliwości kręcenia obrażeń. Sam też najmocniej obrywa z tej trójki, ale zapewne da się przejść każdą instancje.

Uzdrowiciele + support to Summek Priest i Szaman

Priest maksymalne możliwości supportu ma przy walce wręcz, co może być sporym utrudnieniem. Za to dużą zaletą może być fakt, że NIE leczy, ale też nakłada barriery (więc RACZEJ jak ktoś nałoży debuff do leczenia to będzie się tylko śmiał z takich zagrań) + spora mobilność

Każda klasa używa innego zasobu (mane ma tylko strażnik, dla reszty kanony, fanatyzm, krew itp.)

Ogólniki... Zmieniono trochę zdobywanie sprzętu, najniższa jakość do wbicia solo, wyższa w grupie, a najwyższa w rajdzie, ale chyba w 7.1 mają to zmienić. Chyba usunięto Melting Isle (jeden ze sposobów na zdobywanie Amalu do sprzętu, ale słabsze gildie nie miały po co tam iść).

Mógłbym coś skrobnąć o nowych statach, ale jeszcze nie wiem czy to zmiana na lepsze czy gorsze

Mógłbym coś skrobnąć o wydawcy,,,

Czyli to zmiany bardziej dla tych, ktorzy juz graja, bo nowi gracze i tak musza przebrnac przez paywall w postaci runek i slotow na bizuterie?

Niestety własnie tego sie obawiam ze bez przebrniecia przez IS konkretniejsza zabawa nie będzie miała sensu, a wielka szkoda bo prezentuje sie w nowym wydaniu bardzo fajnie i podobaja mi sie nawet zmiany.

Niby tak, ale nikt nie wspomniał o ważnej rzeczy! Walutę za którą kupujemy w item shopie można zdobyć za złoto w grze. Czyli mamy możliwość kupienia wszystkiego pod warunkiem, że będziemy dobrze prosperować kasą ;)

Długo trzeba farmić żeby wykupić niezbędne rzeczy z IS?

Ciężko powiedzieć jak to będzie wyglądać. Może parę osób się wypowie jak wyglądają nowe wsypy i czy potrzeba na nich run. Kiedyś bez porządnych run ciężko było zrobić instancje na sprzęt lepszej jakości, a do rajdu to praktycznie nie miało się wstępu. Jeśli teraz ze słabszymi runkami da się grać to poprawa będzie wyraźna, ale jeśli gracze z runkami 10lvl będą mogli szybko wbijać sprzęt na rajdach to sprawa nawet się pogorszy i to znacznie (prawie jak kupowanie najlepszego sprzętu z rly kasę z tą różnicą, ze trzeba zebrać większą grupe).

Można wymieniać złoto w grze na walutę IS, ale nie wiem jakiego wysiłku będzie to wymagać. Słyszałem, że teraz wbijanie sprzętu nie zżera golda. Z jednej strony osoby którą farmią na potęgę złota będą miały znacznie więcej od tych grających okazyjnie, ale z drugiej to wcześniej jak się nie farmiło to się nie miało NIC, bo z ogromnym trudem dawało się uzbierać na ulepszanie eq.

I jeszcze jedna rzecz, widziałem pare skili, które dają efekt procentowy, wpływa run na to jest pomijalny. Przykładowo skill, który daje barierę równą 60% (!!!) utraconego HP, przy Drago Tear niebieskiej jakości, otrzymywanych za niektóre q. Nie wiem jak z Cooldownem, ale jak się nie wyrabia z healem i rzuci to na tanka, który stracił 90% HP to może być OP.

Tutaj możliwości farmienia w porównaniu do cen, raczej dla 6.0, dla aktualnej wersji jeszcze nie ma listy.

http://allods.my.com/forum/index.php?page=Thread&threadID=10130

https://allods.my.com/forum/index.php?page=Thread&threadID=8204

Tutaj możliwości farmienia w porównaniu do cen, raczej dla 6.0, dla aktualnej wersji jeszcze nie ma listy.

http://allods.my.com/forum/index.php?page=Thread&threadID=10130

https://allods.my.com/forum/index.php?page=Thread&threadID=8204

Niestety to może się bardzo zmienić (i zmieni się na pewno) - nowe lokacje, nowy cap, nowe przedmioty, za wyższą cenę. Więc automatycznie cena waluty w przeliczeniu na złoto wzrośnie bardzo (w przypadku poprzedniego update było to 3x). Dlatego nie ma co się czarować - ta możliwość jest tylko dla bardzo wysokich poziomów i gracz na niskim poziomie niewiele z tego będzie miał. Choć można czasem trafić niezłe oferty w AH, zwłaszcza gdy ludzie nie za bardzo wiedzą jaki jest sensowny przelicznik.

Co do tematu - spokojnie można dobić istniejący cap z przedmiotami z questów (z lekkim wsparciem AH czy crafta), nie potrzeba runów, latania po instancjach w celu dorwania czegokolwiek, by móc skończyć mapki kilka poziomów niżej niż się jest.

Tak więc pobawić się można i to całkiem nieźle. Bez wątpienia Allods jest wart uwagi nawet bez wydawania choćby złotówki.

A jesli chodzi o endgame na chwile obecna to co polecacie? Allods czy Wildstar? Jesli chodzi o moje oczekiwania do endgame to glownie lubie raidy 15-20 osobowe lub wieksze. PVP raczej nie wchodzi w gre bo srednio przepadam, glownie gram w kierunku PVE. Jak na chwile obecna prezentuja sie te dwa tytuły?

A jesli chodzi o endgame na chwile obecna to co polecacie? Allods czy Wildstar? Jesli chodzi o moje oczekiwania do endgame to glownie lubie raidy 15-20 osobowe lub wieksze. PVP raczej nie wchodzi w gre bo srednio przepadam, glownie gram w kierunku PVE. Jak na chwile obecna prezentuja sie te dwa tytuły?

Aion....nnie ma lepszego f2p - allods jest i bedzie gra w , ktorej bez wydawania nic nie osiagniesz lub granai kilku lat . Wildstar padl po miesiacu od f2p.

Witam, jako, że nie mogę doszukać się konkretnych informacji, które mnie interesują zakladam nowy temat.

Mianowicie interesuje mnie jak wygląda sytuacja Allodsa po nowym patchu 7.0. Gdzieś tam coś tam czytałem, że zniklo p2m, że gra wraca do życia itp. Grałem pare lat temu i zastanawiam się nad powrotem więc nie bardzo skupiam sie na zdaniu podrzędnych redaktorów tylko chciałbym info od kogoś kto temat zna z doświadczenia. Mowa o serwerze darmowym.

Jak teraz jest z populacją?

Jak wygląda system intem shopu, p2m faktycznie nie jest juz tak uciazliwe?

Pisali, że klasy zostały "całkowicie przebudowane", może ktoś jakoś rozwinąc temat?

Jak sytuacja polskiego gracza wyglada, ma z kim poklikać?

Oraz jakieś ogolniki jak by mógł ktos przedstawić będę wdzięczny. Im więcej informacji tym lepiej. Zasntawiam sie jeszcze nad Wildstarem ale tam chyba juz całkiem życie zamarlo z tego co widze.

Z góry dzięki za informacje