Amatorskie opowiadanie

Na słowach wstępu, chcę poinformować, że prezentowane przeze mnie wypociny twórczości artystycznej–pisarskiej, będą wytworami, jak to nazwała Dorota Masłowska w jednym z wywiadów, rzemieślniczymi, które są, a przynajmniej staram się by były, poprawne, atrakcyjne i sprzedawalne.
Aktualnie zajmuje się pisaniem krótkiego opowiadania, które z czasem mam zamiar uzupełnić i rozszerzyć do formy prozy i nadać jej pełnoprawnie miano książki. Celem umieszczania przeze mnie fragmentów, jest Wasza opinia na temat tego, co tworzę. Jestem amatorem, który spędza wolne chwile na pisaniu, jako formie relaksu. Cały czas uczę się pisać, dlatego błędy będą zdarzały się dość często, ale sukcesywnie, wraz ze wzrostem mojej wiedzy, będę je poprawiał. Dlatego nie zależy mi na opinii dotyczącej błędów, chociaż nie jestem ignorantem i taką również przyjmę, ale bardziej liczę na ocenę ciekawości i atrakcyjności tego, co tworzę. Zapraszam do krótkiej prezentacji świata i zarysu historii (*ciągle dopracowywana*).