Ankieta skierowana do graczy - Pomożecie w pracy ?

Cześć,
Jestem studentem 3 roku zarządzania i potrzebna mi wasza pomoc. Piszę pracę o aktywności graczy jako współtwórców gier i do moich badań niezbędne mi są odpowiedzi prawdziwych graczy. Byłbym bardzo wdzięczny jeśli poświęcisz 10 minut może nawet niecałe na wypełnienie kwestionariusza. Ankieta jest anonimowa i wyniki będą użyte tylko w mojej pracy.


Link: ANKIETA


Dzięki serdeczne każdemu kto zachce mi pomóc ^^ :metal:

Pozdrawiam
Ncin323

Zrobione. Powodzenia.

1lajk

Zrobione, też powodzenia.

Poszło :wink:

Masz zrobione,powodzenia z pracą! :wink:

Ankieta jest nie najgorsza, ale nie bierzesz pod uwagę kilku ważnych rzeczy.

Dokładnie nie bierze pod uwagę tego, że tutaj nie ma prawdziwych graczy. Prawdziwi gracze są na wyginięciu i nie przesiadują tutaj. To jest wylęgarnia trolli, raków i gimbusów.

1lajk

Chętnie zobaczę wyniki ankiety.

Wypełnione. Powodzenia z pracą :wink:

Done

Jobs done! :smiley:

Zrobione.

01001110 01101001 01100101 01100011 01101000

0010000001100111 01101001 01101110 01101001 01100101

Zrobione :smiley:

No tu masz trochę racji, martwię się o wyniki

Ankieta ma Bardzo Poważny bład , Pyta(sz) czy były zmiany proponowane przez “graczy” ale nie pytasz czy były dobre.Twórcy często słuchają tych którzy płaczą najgłośniej.Dla mnie jak coś działa to działa i nie ma co pisać do twórców.Inna sprawa że Krytyka , a w szczególności krytyka dotyczące tego że “gracze” mają nauczyć się grać a nie krzyczeć o zmiany jest najczęściej ,Usuwana i Moderowana .Bo(według twórców) gra ma się przede wszystkim Sprzedać a nie być jak najlepszą najbardziej wymagającą wersją siebie

Lowest Common Denominator ,oraz Eternal September to 2 największe problemy gier , sczególnie jeśli to własnie tych ludzi słuchają twórcy wprowadzając zmiany ,dla graczy którzy za 2 miesiące bedą grali w następne Battle Royale,A zmiany wprowadzone by im się przypodobać tylko wygonią “weteranów” z gry