Anquer Quare

ANQUER QUARE

Cztery odziane w czarne płaszcze postacie siedziały w milczeniu przy jednym stole. Karczma Pod Szarym Nawozem nie należała do najpopularniejszych na Czerwonym Trakcie, mimo to była najlepsza na ich spotkanie, bo nikt nie ważyłby się im przeszkodzić. Postacie siedziały w milczeniu wyraźnie znużone swoim oczekiwaniem na ostatniego członka bractwa, który miał zająć piąte miejsce przy stole. Nagle jedna z postaci odezwała się.

-Nie wiem ile będziemy czekać na tego sukinsyna, ale ja mam na razie dość, muszę rozruszać nogi, idę się odlać.

Jak powiedział tak uczynił. Wyszedł z karczmy i udał się za stajnie leżącą dobre sto jardów od karczmy. Szedł powolnym krokiem, nie śpieszyło mu się specjalnie, już trzy godziny czekali na tego idiotę z protezą zamiast dłoni, co z tego że jest weteranem tylu wojen? Spóźnia się więc nie zasługuje na naszą uwagę. Nim jednak dotarł do celu swojej wędrówki napadła go dwójka nieznajomych z maskami na twarzach.

-Pieniądze, albo życie- powiedzieli.

-Moglibyście wysilić się na jakieś nowe powiedzonko- powiedział mężczyzna odziany w czarny płaszcz i wyciągnął miecz.

Jeden z banitów odpowiedział.

-Moglibyście przestać się na to nabierać- odpowiedziała zamaskowana postać i krzyknęła w kierunku jednego z wysokich drzew otaczających stajnie -Możesz strzelać.

Mężczyzna w ostatniej chwili zobaczył kolejna postać w masce siedzącą na drzewie. Naciągnęła już cięciwę i celowała w niego.

-Zdrada!- Zdołał krzyknąć nim strzała zagłębiła się w jego przedramieniu unieruchamiając mu dłoń i pozbawiając go oręża.

Pozostali trzej członkowie bractwa słysząc krzyk wybiegli z karczmy z mieczami w dłoniach. Ich oczom ukazał się ich towarzysz otoczony przez trzy zamaskowane postaci. Szybko rzucili się do ataku, z niewiadomych członkom bractwa powodów, zamaskowane postacie uciekły nim zdołali do nich dotrzeć.

-O co im chodziło?- Zapytał jeden z członków bractwa rannego.

-Nie mam pojęcia- Odpowiedział.

Nagle uwagę jednego z nich przykuł dziwny dźwięk wydobywający się zza stajni. Szybko poszedł zbadać źródło dźwięku, jego oczom ukazał się krwawiący z wielu ran trup, miał czarny płaszcz i żelazną dłoń, nie było mowy o pomyłce. Jego krew chłeptał pies, członek bractwa szybko odstraszył zwierze i zawołał braci.

-Cholera-Powiedział jeden z nich gdy dotarli do trupa -To dlatego tyle musieliśmy na niego czekać, jego też napadły te zamaskowane świnie, ale nie miał tyle szczęścia.

Po tym wydarzeniu, bractwo zmieniło swoją nazwę na Żelazną Pięść, na cześć weterana, członka ich bractwa zamordowanego przez Zamaskowanych, grupy najemników wynajmowanych przez koronę.

Prawa i Obowiązki

1. Postanowienia ogólne:

- Założyciele Anquer Quare zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu.

- Nie przestrzeganie regulaminu gildii jest równoznaczne z wydaleniem z szeregów gildii, bądź zastosowaniem innej kary.

- Na dzień dzisiejszy gildia ma charakter neutralny.

- Niniejszy regulamin nie zwalnia z obowiązku przestrzegania regulaminu serwera.

2. Rekrutacja:

- Decyzję o przyjęciu nowych członków podejmuję rada gildii po rozpatrzeniu podania złożonego w odpowiedniej formie na gildyjnym forum.

- Istnieje możliwość dołączenia w szeregi gildii w inny sposób, decyduje o tym rada gildii.

- Osoby należące do gildii mają prawo proponować nowe kandydatury.

3. Członkostwo:

? Wstęp:

- Każdy członek gildii ma obowiązek przestrzegania jej regulaminu.

- Członkiem Anquer Quare ma prawo zostać każdy kto spełnia wymagania rady gildii i zna zasady gildii.

- Pełnoprawnym członkiem gildii zostaje się po złożeniu uroczystych ślubów w obecności rady gildii.

? Prawa i obowiązki:

- Każdy członek gildii ma prawo:

* brać czynny udział w życiu gildii;

* zgłaszać wnioski i uwagi dotyczące gildii;

* wybierać i być wybieranym do rady gildii;

* udzielać dobrowolnej daniny na rzecz gildii;

* ubiegać się o prawo do nauki pod okiem gildyjnych mistrzów;

* ubiegać się o prawo do zbrojnego reprezentowania gildii.

- Każdy członek gildii ma obowiązek:

* aktywnie uczestniczyć w pracach gildii;

* przestrzegać statusu i dostosowywać się do ustaw obowiązujących w gildii;

* godnie reprezentować gildię;

* informować o dłuższych nieobecnościach (tj. tydzień - dwa)

* na bieżąco śledzić forum gildii.

4. Struktura organizacyjna gildii:

- Na czele wszystkich członków stoi wódz gildii.

Poza wodzem, gildia dzieli się na:

* zastępcę wodza gildii;

* zakon elity gildii który wchodzi w skład rady gildii;

* pozostałych członków, których struktura znajduje się TUTAJ (link do struktury wraz z opisem)

- Decyzje podjęte przez wodza gildii i radę są niepodważalne.

5. Majątek i finanse gildii:

- Majątek gildii tworzony jest z dobrowolnych wpłat, darowizn, podatków członkowskich oraz z dochodu majątku gildii (ziemia z podległymi przymiotami, czeladnicy gildyjni, łupy wojenne).

- Majątkiem gildii dysponuje wódz gildii i rada gildii.

Rekrutacja

Wymogi:

Wiek - 16 lat lub więcej ( wiek nie gra najwyższej roli, ponieważ przeważnie to nie oni decyduje o byciu dojrzałym),

Mikrofon,

Dobre chęci dla gildii - chcemy tworzyć drużynę,

Kultura - ponieważ chcemy grac wspólnie w milej atmosferze,

Poważne zachowanie - nie chcemy ludzi biegających po zamku albo obijających się gdzieś po kątach.

Co Oferujemy ?

Na 100%:

Świetną zabawę - nigdy nie będziesz się nudził.

Zbrojne, skoordynowane wypady - zawsze, ustalimy jakiś termin ataków, żeby wróg miał chociaż poczucie bezpieczeństwa :).

Jeżeli czujesz, ze nasze wymagania pasują do Ciebie to chętnie zapraszamy do założenia tematu w tym dziale.

www.mortalonline.org.pl/forum

Anquer Quare