Witam witam wszystkich!
jak w temacie, odnośnie nowego serwera w AA pomyślałem że na pewno nie tylko ja skuszę się zacząć przygodę z tym MMORPG'iem.
Chętnie pogram z ludźmi którzy też zaczynają pogłębiać tajniki tej gry jestem totalnie zielony, myślę że ktoś się znajdzie. Właśnie jestem w trakcie tworzenia postaci, nick na DziubAs
Archage - Nowicjusz, nowy serwer, nowi gracze :)
Mój nick to Mistluqe. Także zielony. lvl 12
Mój nick to Mistluqe. Także zielony. lvl 12
okej super, fajnie będzie pograć razem tylko że mam jeden problem, nie mogę się dostać w ogóle na nowy serwer, czym to idzie? muszę mieć premium czy jak ? póki co zrobię sobie postać na Rangora żeby ogarnąć podstawy tej gierki
Pamiętaj, że nie możesz stworzyć postaci na nowym serwerze jeżeli posiadasz jakąś na innym. Jest hype to są kolejki do gry. Bez premium teraz to współczuje wbijania. Ludzie z premium w godzinach popołudniowych potrafią czekać po 3h na wbicie do gry. Bez premium wczoraj na TSie ktoś mówił, że czkał od 13 do 21.
Pamiętaj, że nie możesz stworzyć postaci na nowym serwerze jeżeli posiadasz jakąś na innym. Jest hype to są kolejki do gry. Bez premium teraz to współczuje wbijania. Ludzie z premium w godzinach popołudniowych potrafią czekać po 3h na wbicie do gry. Bez premium wczoraj na TSie ktoś mówił, że czkał od 13 do 21.
w tym problem że nie posiadałem żadnej postaci na żadnym serwerze i nie mogłem zrobić postaci na tym nowym serwerze musi tam się pchać pełno ludzi.
@topic
a więc wpadłem na pomysł że możę spokojnie z zielonymi graczami poznamy tajniki gry na Rangorze? póki się nie uspokoi sytuacja na tym nowym serwerze w razie co na Rangora nick moj Dziubson zrobiłem Kotka póki co bo i tak pózniej w planie przejśnie na nowy serwer
Szybko moim zdaniem się nie uspokoi. W końcu fresh servery z mniejszym p2w.
W poniedziałek moja znajoma bez patrona chciała wbić do gry, que od 14 do 23 i może była z 500 któraś.. ^^
Zrobiłem dziś mały eksperyment który o dziwo jeszcze trwa a teraz szczegóły: