[Archlord 2] Gildia Zapraszam

We Wtorek startuje archlord 2 więc pomyślałem że zrobie gildie. Jestem nowym graczem więc fajnie było by jak ktoś by mnie nauczył grać w Archlorda ale też nie musi . Kto byłby zainteresowany pisać BO MUSZE ZROBIĆ LISTE.

Wymagania :

Staż w Archlord : Obojętnie sam jestem nowicjuszem

Lat : 10 + musi być

No i chyba tyle morze załatwie jakiś serwer TS lub Mumble .

To piszcie w komentarzch nicki jakie bendziecie mieli w grze >.<

Jeżeli ktoś potrzebuje key'a pisać .

Spokojnie Romeo... Zacznij od poprawienia tych byków gdyż mi oczy krwawią na ich widok. Następnie nie ma co szaleć, gdyż informacje o gildiach są sprzeczne. Do EU ma trafić wersja gdzie trzeba mieć 10lvl +1000g lub wersja P2P. Czyli jeśli nie wykupisz czegoś tam to ani gildii, ani pt, dunga itp nie będzie. Więc uspokój poziom testosteronu bo trądzik to nic dobrego :>

Wiedziałem, że jakiegoś warunki nie spełnie :/ Co do gildi to poczytaj tematy, gdyż temat ten przewija się w jednym z tematów.

Ekipa zbiera sie w innym temacie. Ts'a już zalatwilem. Nie ma sensu otwierać kolejnego wątku tego typu.

@up

potwierdzam. Zapraszam do naszej ekipy.

http://mmorpg.org.pl/forum/topic/61909-cos-do-archlorda-2/page-5#entry461745

ja mam pytanie po c zakladacie juz gildie skoro to dopiero cbt ?? po ktorej i tak bedzie wipe ??

Żeby ogarnąć ekipę, wspólnie poznać grę i na obt wskoczyć z buta do top1 ;)

Naprawdę smiechłem z tych wymagań :D Lat: 10+ i te błędy. Nie bierz się za zakładanie gildi, znajdą się lepsze osoby na to miejsce.. Sprawdz tematy w tym samym dziale, dopisz się do ekipy i czekaj do 17 :)

E tam wymagania,chęci się liczą,trochę inicjatywy nikomu nie zaszkodziło :)

Na forum zbiera się całkiem fajna ekipa,nawet nie widzę sensu zakładania wielu gildii,zważając,że to będzie cbt.

Najlepiej będzie jak najnormalniej w świecie dołączysz do forumowej ekipy,gdzie już zapowiedziała się spora liczba osób,hmm dobra