Witam. Na laptopie , gdzie internet idzie przez wifi , w lolu cały czas mam attempting to reconnect , mimo , że internet działa cały czas pięknie . Do tego podczas ładowania gry często wywala mnie do pulpitu bez powodu. Na PCcie nie ma takich problemów . Tak jest np teraz (gram normala w tej chwili i wkurzyłem się , więc tutaj piszę , więc jak widać - internet działa) Ktoś wie co może być nie tak? Dodam , że mogę grać jakies 15 sekund z tym "attempting to reconnect" ale po tych kilku sekundach następuje lag. Pomocy
Attempting to reconnect - laptop , wtf
Hmmm parę pytań :
1. Jaki masz ping?
2. Jaki internet? Jakiś ''plej'' czy inny mobilny syf?
3. (tylko w wypadku stacjonarnego) Może router i wina wifi?
U mnie rowniez co chwile wyskakuje, ze wyrzucilo mnie z chatu, i attempting to recconect.
Internet Orange - 6MB/s
Router działa , jest internet wszystko pięknie , dzieje się tak tylko na lolu i tylko na lapku.
Ping jest normalny , nawet przy tym komunikacie jak wyskoczy to normalnie sobie chodzę itp , ale po 15 sek jest lag na jakeis 10 sek i tak cały czas
wpisz w cmd -> ping onet.pl -t
i sprawdz czy nie gina ci pakiety.
Nie masz przypadkiem jakiegoś nadgorliwego firewalla? Zasięg ci nie ginie też? I tak jak napisał @up: Start -> uruchom -> cmd -> ping www.onet.pl -t [i po pewnym czasie, tak z dwie minuty, naciśnij CTRL+C i sprawdź czy nie masz żadnych zgubionych pakietów. Na upartego możesz też pingować stronę LoLa, nie powinno być większej różnicy.]
Pakiety nie giną.
W frewallu odblokowane.
Uruchomienie jako administrator nie wnosi nic nowego :/
Pomocy , proszę
EDIT:
Włączenie gry w polskiej wersji nic nie daje
Wyłączenie rzeczy obciążających internet nic nie daje
Połączenie się od nowa z routerem nic nie daje
Co jest nie tak , przecież jeszcze kilka dni temu normalnie można było sobie pograć
moze reinstall spróbuj
Kurde nie wiem teraz czy mam instalke na kompie :/
Są jeszcze jakieś inne opcje?
Mnie także się to zdarza. Internet Multimedia, net jest cały czas, 30mb/s, ping zawsze, ale to ZAWSZE ~43, a mimo to w grze (oczywiście najczęściej na ranku) dostaję "attemping to reconnect". W dodatku wywala mnie z TS po ok 10 sekundach. Wtedy albo połączy się znowu po ~2 minutach, albo muszę wyłączyć LoL'a i procesy i włączyć od nowa. W innych grach tak nie mam.
NO dokładnie jak kolega wyżej . Dodam też , że jak sięładuje to mam ping ~200 i wywala z gry po czym muszę włączać od nowa . Jak już do gry wejdę to mam attempting to reconnect ale nie mam lagów . Po kilku sekundach następuje lag , po czym zwalnia i tak w kółko :/
No aż tak to nie mam, ale denerwuje jak diabli, bo gdy wracam do gry jestem ok. 4 lvl i ~30 farmy do tyłu.
No ale mamy podobny problem ^ ^
Są jakieś pomysły ?
Przepraszam za double posta , ale chciałem odświeżyć
Pare pomysłów mi na przykład pomogło wgranie nowego net framework dodatkowo update środowiska adobe i reinstalacja lola a miałem identyczny problem. Tylko najpierw odinstaluj lola zainstaluj framework i adobe a potem ponownie zainstaluj lola.
P.S. Po lolu nie może zostać śladu także CCleaner jak najbardziej wskazany. Mam nadzieje że to pomoże.
No tak , tylko , że to nie jest mój laptop i nie chciałbym niczego zepsuć , czy takie instalowanie net frameworku jest bezpieczne? Win 7 oczywiście oryginał , więc nie chodzi o to , że pirat
Tak dla wglądu , test sprzed sekundy :
http://www.speedtest.pl/test/56532171
czyli wszystko jest ok...
Jeśli masz dostęp do routera to możesz zrobić port forwarding. Sam mam takie problemy, najczęściej jak gram i rozmawiam przez Skype. Okazuje się, że wielu osobom wywala połączenie właśnie ten program. Jeśli go używasz możesz spróbować: Narzędzia > Opcje > Zaawansowane > Odznacz "Użyj portów...." i "Włącz uPnP". U mnie zmniejszyło to ilość disconnectów, czasem tylko mi ping podskoczy.
A tu link do przekierowywania portów: https://support.leagueoflegends.com/entries/20776827-Przekierowanie-port%C3%B3w-League-of-Legends
Narzędzia >Opcje - chodzi o narzędzia administracyjne? bo trochę nie rozumiem Możesz powiedzieć gdzie to dokładnie znaleźć na siódemce?
Próbowałem też przez router , tak jak podałeś stronkę do supportu ale niestety wszystko po angielsku i boje się, że coś zepsuje
Pomóżcie...proszę
Przepraszam ze te posty pod postami , chcę znowu odświeżyć temat.
POMOCY