AVG ma zniżki do jutra 100%
http://forum.instalki.pl/avg-internet-security-2014-100-znizki-t30334.html
licencja na rok za free to fajna opcja nie ?
AVG za free 2014
Dzięki, Przyda się
Wielkie dzięki! A żeby nie tworzyć nowego tematu od razu się zapytam bo jestem totalnie "zielony" w kwestii antywirusów AVG jest lepszy od Avasta?
jest i to znacznie ;p jest to jeden z topowych antywirusów
btw jak avast (free) moze byc lepszy od AVG (platnego ;p) ;p
Ludzie rozpracowali noda32 tj. instalujesz oryginalnego noda z oficjalnej strony wchodzisz na pewną stronke na fb na której podane są niby oryginalne kody, które są jakoś spiracone, ale nod nic nie wykrywa i masz normalnie licencje na rok i do tego są prowadzone codzienne aktualizacje itp ;p
Wielkie dzięki!
Akurat, jakiś miesiąc temu, skończyła się moja dwuletnia licencja na "Kasperskiego", której nie odnowiłem z braku funduszy.
Jestem twoim małym dłużnikiem.
@Qintaro
To zależy. Ja akurat wolę AVG. Solidny program, poza tym tu dostajesz wersję płatną. Słabszy w moim odczuciu od mojego ulubionego "Kasperskiego", ale z braku licencji na tamte cudeńko jestem zadowolony.
Też prawda jednak wolałem się upewnić . A jak wygląda sytuacja z obciążeniem komputera bo nie ukrywam posiadam słabą maszynę dla której wymagający antywirus mógłby być zabójczy
Dzięki za info!
Dzięki. Chętnie skorzystam. Pozdrawiam.
Przyda się Ogólnie odkąd ostatni raz robiłem formata - czyli jakieś 3 miesiące temu, nie zainstalowałem jeszcze żadnego antywirusa ;p
dzięki stary
Wszystko działa, potwierdzam.
Też prawda jednak wolałem się upewnić . A jak wygląda sytuacja z obciążeniem komputera bo nie ukrywam posiadam słabą maszynę dla której wymagający antywirus mógłby być zabójczy
z obciążeniem nie jest zle, oczywiscie podczas full scan an slabym pc moze byc cieko ale ogolnie jest spoko
Dzięki, zobaczymy o ile jest lepszy od avasta
Dzięki Magar, masz ode mnie "Lubię to" w nagrodę xP
Dziękować jakbyś nie wstawił tego newsa to znów by mnie fajne rzeczy ominęły