Badania Twitcha

Hej wszystkim,
Pewnie większość z was kojarzy mnie z auto-reklam kanału na forum i o tym częściowo jest ten temat :slight_smile:
Jako, że w najbliższym czasie będę mieć 2 tygodnie na grindowanie streamów, chciałbym ten czas wykorzytać optymalnie.

A więc do rzeczy - ja wiem co powoduje, że wracam na czyjść stream, że decyduję się kliknąć followa, czy dać suba, albo z drugiej strony, co sprawia że wychodzę z kanału i nie wracam :frowning:

Ale co motywuje / demotywuje was do tych czynności? Czym streamer was “zdobywa” ? :slight_smile: Tym, że gra dobrze w swoją gre? Że ma wiedzę o niej i potrafi ją przekazać? Duża ilość ludzi i “fruwający” czat? Jak to u was działa?

Jestem wciąż nowy w machinie zwanej Twitchem, wiele rzeczy zadziwia mnie swoją prostotą a wiele jest unikatowych dla widzów platformy. Może cześć z was odwiedziła mnie na kanale i łatwiej będzi wam powiedzieć co według wwas robię źle :slight_smile: To również jest dla mnie bardzo ważna informacja.

Ostatnie pytanie - co sądzicie o Giveawayach streamerów? Jak duża musi być nagroda, żeby was skusić do udziału? Czy może jednak gardzicie takim sposobem promocji?

Mam nadzieję na konstruktywne uwagi z waszej strony, które pozwolą mi tworzyć lepsze treści dla was, co przełoży się na częstsze i bardziej wartościowe Giveawaye :slight_smile:
PS: Co by nie duplikować, temat autopromocyjny na forum to “https://forum.mmorpg.org.pl/t/dota-underlords-twitch-stream-2x-giveaway-dla-followersow-twitch/117715

Liczę na was :wink:

Ja jestem wędrującym widzem, zwykle na stałe oglądam jedynie streamy moich znajomych, których… No poznałam na twitchu :smiley: To co ja cenie sobie najbardziej w streamerach to interakcje z chatem - nie musi być wcale prosem, ba, może być nawet lamą, ale jeśli ma pozytywną energię i potrafi porozmawiać z widzami na każdy temat to dla mnie zyskuje.