Badanie do pracy magisterskiej nt. graczy gier MMORPG

Cześć wszystkim!

Jestem studentem 5. roku psychologii i piszę pracę magisterską na temat związku samooceny gracza z postępami w grach MMORPG oraz identyfikacją ze swoją postacią. Proszę Was zatem o wypełnienie ankiety skierowanej głównie do graczy dla których istotnym elementem są cechy swoich postaci, zarówno fizyczne wybierane w kreatorze, jak i osobowe wynikające z podejmowanych decyzji, czy po prostu wyobrażenia o postaci.
Ankieta jest anonimowa i zajmuje 7-10 minut. Będę bardzo wdzięczny za jej wypełnienie i ewentualne udostępnienie w swoich społecznościach.
Z góry wielkie dzięki za pomoc i życzę udanego dzionka.

Ankieta

oho, przyszły pracownik mcdonalds się tworzy

2lajki

Oj tam, nie marudź tylko pomóż chłopakowi.
Szkoda że w mmorpg nie znalazły się nieco jeszcze inne gatunki, jak Warframe, The Division 1/2, Diablo/Last Epoch/Path of Exile, czy nawet Fallout 76 (bo również ma wiele wspólnego z mmorpg), a i jeszcze nie tak dawno otwarty The First Descendant.
Ja chętnie pomogę :), ale ciężko będzie konkretyzować, bo dziwne te pytania. Pierw jakie gry potem czy jestem wartościowy.
“Ogólnie rzecz biorąc, jestem skłonny(a) sądzić, że nie wiedzie mi się najlepiej.”
Nie powinno być […] nie wiedzie mi się najgorzej ? Czy to może jakiś rodzaj podpuchy?