Badanie dotyczące gier mmo rpg

Cześć, jestem studentem V roku psychologii, w swojej pracy naukowej zajmuje się tematem gier mmo rpg. Kieruje się z ogromną prośbą o wypełnienie mojej ankiety. Zachęcam szczególnie osoby, które grają w ten gatunek gier, ale również osoby niegrające będą pomoce.
Będę bardzo wdzięczny za poświęcenie 5 min swojego czasu. Każdy przyczyni się do poszerzania wiedzy naukowej w tym segmencie, której na polskim rynku jest bardzo mało. Link poniżej, jedyny wymóg - osoby pełnoletnie:
https://forms.gle/X5y1skLyLN4zU9v67

Zrobione :slight_smile:

1lajk

Done

1lajk

Gotowe o7

1lajk

Choc raz ankieta ktora sie tutaj pojawila jest w miare sensowa mimo ze nie ktore pytania i na nie odpowiedzi jak by nie pasowaly …Ja bym tylko chcial dostac odpowiedz co wy macie z tym wyksztalceniem ? co to daje ? te pytanie o wyksztalcenie zawsze mnie obraza !!! jak by to byl jakis wyznacznik
i widze ze ankieta robiona pod nowa chorobe ktora twoi koledzi wymsyli jak uzalezenie od gier :smiley:

@zincfe1 zależy w jakiej dziedzinie. W takiej psychologii nie znajdziesz nikogo bez wykształcenia pełniącego ten zawód - zupełnie jak z lekarzem - musisz mieć referencje, aby można było zawód wykonywać. Zupełnie jak spawacz potrzebuje uprawnień, a osoba pracującą na magazynie na widłakach odpowiednie papiery. Niektóre zawody wymagają wręcz, aby posiadać uprawnienie. Przykładowo na stanowiska kierownika laboratorium nie wezmą Ci kogoś bez wykształcenia, bo potrzebna jest spora wiedza w interpretowaniu wyników badań.
Pytanie o wykształcenie absolutnie nie jest obraźliwe. Po prostu w przypadku pewnych zawodów jest to wymóg.

1lajk

@Necronum tyle to ja wiem mnie bardziej chodzilo o to jaki jest cel pytania tego w ankietach etc etc. Bo przeciez nikt nie ubiega sie o prace :slight_smile: // a ze kolega jest na 5 roku to jestem ciekawy rzeczowej odpowiedzi