Badanie MMORPG ;)

Witajcie ;)

Jestem studentem piątego roku psychologii internetu i komunikacji i obecnie piszę pracę magisterską na temat grania w MMORPG postaciami przeciwnej płci.

Poniżej podaję link do krótkiego badania, w pełni anonimowego, na ten właśnie temat:

https://docs.google.com/forms/d/1gK-e_fzqUq9aBrcsxp5kFCjLsh26L4od1ahTBMxwVuo/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link

Zachęcam was do wypełnienia ankiety, potrzebuję minimum 100 respondentów i liczę na waszą pomoc! ;)

Instrukcja znajduje się w badaniu.

Jeżeli nie będzie to dla was problem, to proszę również abyście rozesłali ten link znajomym graczom :D

Z góry dziękuję ;)

Pozdro

W teście BSRI mamy "nigdy lub prawie nigdy nieprawda" lub "zawsze lub prawie zawsze prawda", na moje oko to jest jedno i to samo.

Ten test BSRI to mordęga, ale wytrwałem :)

Done ;p

Zrobione! Tak przy okazji - ciekawy temat.

Zrobione, ale wiele pytań uważam za bezsensownych i nie mających nic do tematu, szczególnie w Teście BSRI.

Btw. tak jak ktoś wspomniał wcześniej, powinno być "Nigdy lub prawie nigdy PRAWDA", bo jak piszesz "Nigdy lub prawie nigdy NIEPRAWDA" to tak jakbyś jednocześnie pisał "zawsze lub prawie zawsze PRAWDA", czyli masz 2 takie same odpowiedzi.

Done.

Jestem ciekawy kiedy mi dojdzie ten wynik testu :D Czy okaże się facetem czy kobietą

Zrobione :).
Jestem ciekawy jaki wynik zakładasz.

Jestem ciekawy kiedy mi dojdzie ten wynik testu Czy okaże się facetem czy kobietą

Ja też :P.

A u mnie po kliknięciu "Kontynuuj" przy ukończonych 71% procentach nic się nie dzieje i ciągle strona się wczytuje.

mialem ten sam problem...wez nacisnij zakonczenie ladowania i jeszcze raz nacisnij przycisk i pojdzie ci dalej.

Gotowe. Życzę powodzenia. :)

Gotowe, pisanie pracy to mordęga...

Done :)

Gotowe, aczkolwiek przy niektórych pytaniach musiałem się zastanowić chwilę nad sensem zdania.

No i oczywiście powodzenia w dalszej pracy ;)

Ok teścik wykonany,

Tam 1 pytanie było jak dla mnie dziwne xD