Badanie wybranych psychologicznych aspektów gier komputerowych

Dzień dobry,
Nazywam się Paweł, jestem studentem studiów podyplomowych „Psychologia Zachowań Społecznych” na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Zwracam się z prośbą o wzięcie udział w poniższej ankiecie której celem jest badanie wybranych psychologicznych aspektów gier komputerowych. Bardzo proszę o udzielenie szczerych odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie. Wyniki badań zostaną wykorzystane w pracy dyplomowej. Badania mają charakter dobrowolny i anonimowy.
Serdecznie dziękuję za poświęcony czas oraz udział w badaniu.
Link to ankiety:

Szczerze? Trochę lipna ta ankieta bo stawia sporo ważnych aspektów przed czarno-białym “tak lub nie”. Wydaje mi się, że to nie jest takie proste i będziesz miał wyniki dalekie od prawdy.

Pierwsza rzecz. Czemu są 2x opcja inne (przy czym jedna pozwala ci wpisać jakie).
Wyścigi to nie gatunek? MMO, MMORPG MOBA osobno? (logiczniej by było dać MMO, SIeciowe i tyle).

Tabela w której wybiera się jedna z 4 opcji (Zdecydowanie nie Raczej nie Raczej tak Zdecydowanie tak)
pozwala na wybranie wszystkiego zamiast 1. Idealne miejsce do trollowania.

W skrócie strasznie nie przemyślałeś tą ankietę (zwaliłeś ją po całości).

Może to jest zamaskowanym zwolennik “gry to zuo” i dlatego ta ankieta jest taka śmieszna :rofl:
Zobacz, że on dopiero co stworzył konto.

Wydaje mi się, że koleś miał mało wspólnego z grami. Ciekawe czy faktycznie ma jakieś doświadczenie w temacie, czy wybrał go bo brzmiał ciekawie…