Witam serdecznie,
Piotr, lat 21, Warszawa - Radom, student Politechniki Warszawskiej.
Jestem muzykiem, multiinstrumentalistą, blogerem i miłośnikiem gier komputerowych.
Macie jakieś pytania, śmiało. Pozdrawiam.
Witam serdecznie,
Jestem muzykiem, multiinstrumentalistą, blogerem i miłośnikiem gier komputerowych.
Jesteś tzw. słoikiem? Ja akurat nie z Warszawki ale pozdrawiam:)
Ano ja mam jedno... Powiedz mi... Czy kochasz małe malowane dziewczynki? O takie np.:
----
Nie no dobra dziewczynki na bok - witam w legowisku wszelkiej maści udawanych doktorów, profesorów, znawców, fanów [mangokucy przede wszystkim!] i innych tego typu xD
Mam nadzieję że wszyscy się zaprzyjaźnimy
----
Kinya prędkość prawie jak Forrest Gump xD
Witam Cię w naszym gronie!!!!!!
Powiedz mi proszę, dlaczego w Polsce jest taka bieda? Odpowiedz tak jak uważasz.
Jesteś tzw. słoikiem? Ja akurat nie z Warszawki ale pozdrawiam:)
Można tak powiedzieć, chociaż większość posiłków sporządzam na miejscu
Ano ja mam jedno... Powiedz mi... Czy kochasz małe malowane dziewczynki? O takie np.:----Nie no dobra dziewczynki na bok - witam w legowisku wszelkiej maści udawanych doktorów, profesorów, znawców, fanów [mangokucy przede wszystkim!] i innych tego typu xDMam nadzieję że wszyscy się zaprzyjaźnimy ----Kinya prędkość prawie jak Forrest Gump xD
To chyba wystarczy -
Witam Cię w naszym gronie!!!!!!, ktPowiedz mi proszę, dlaczego w Polsce jest taka bieda? Odpowiedz tak jak uważasz.
Sądzę, że to jest duża zasługa rządu i innych dzianych szych, itp. Ostatnio wpadł mi do rąk artykuł o jakimś szefie banku, miesięcznie kosił taką kasę, która osobiście wystarczyłaby mi na wiele lat. Sam fakt, że moja kochana mama po ponad 30 latach w swoim zawodzie będzie dostawała około 900 zł emerytury, aktualnie zarabiając o wiele więcej.
No to teraz już 100% witam w gronie ^^
Witaj. Baw się dobrze, dziel się konstruktywną krytyką i jakby co, to zawsze winna jest tutaj administracja!
Witam i miłego pobytu w tym syfie