Battlefield heroes- postacie

Na razie tylko komandos.

Komandos

Moja ulubiona postać ze względu na to, że walczy zarówno z bardzo dużej odległości, ze średniej (po nabraniu odpowiednich "realnych" umiejętności), jak i małej dzięki nożowi.

Bronie

Pistolety

Pistolety to nie najlepszy wybór dla komandosa, a jeśli już musimy taki mieć, to zamiast noża. Nie polecam.

Harry's hand cannon

Amunicja: 8

Zasięg: bardzo daleki

Częstotliwość strzałów: bardzo mała

Zamiennik dla noża: bardzo słaby ze względu na to, że na bliskie odległości do walki się nie nadaje

Garreth custom

Amunicja: 12

Zasięg; bliski

Częstotliwość strzałów: bardzo duża

Zamiennik dla noża: całkiem niezły ze względu na spory magazynek i dobre obrażenia na bliską odległość

Carl's cold comfort

Amunicja: 6

Zasięg: daleki

Częstotliwość strzałów: mała

Zamiennik dla noża: słaby ze względu na mały magazynek i niskie obrażenia na bliską odległość

Snajperki

Po prostu najważniejsza broń dla komandosa.

Pipsqeak's popper

Amunicja: 5

Zasięg: bardzo daleki

Częstotliwość strzałów: bardzo mała

Opis: Tą snajperkę warto kupić na miesiąc już na samym początku. Jest o wiele lepsza od standardowej, jedyna jej wada to spory odrzut

Roderick rifle

Amunicja: 6

Zasięg: przeciętny

Częstotliwość strzałów: bardzo duża

Opis: Unikać tej snajperki!!! Nie nadaje się do walki na daleką odległość, a chyba nikt ze średniego dystansu ze snajperki nie strzela...

Umiejętności

Elixir

Przydatność: 6/10

Zwiększa szybkość i daje lekką osłonę.

Przydatne przy ucieczkach i atakowaniu nożem.

Poisoned blade

Przydatność: 7/10

Daje dodatkowe, czasowe obrażenia nożem.

Przydatne, jeśli masz mało życia i chcesz koniecznie zabić przeciwnika nożem, ale warto stosować tą umiejętność także "ot tak", jeśli przeciwnik podejdzie zbyt blisko.

Mark target

Przydatność: 4/10

Demaskuje komandosów.

Raczej nieprzydatne, ale dobre do demaskowania innych komandosów.

Steath

Przydatność: 10/10

Maskuje postać, przez co do momentu strzału widać ją tylko z bliskiej odległości.

Niezwykle przydatna umiejętność- bardzo przydatna do cichego zabijania, uniknięcia śmierci, przejęcia flagi i tak dalej.

Troop trap

Przydatność: 8/10

Bohater umieszcza ładunek wybuchowy, który wybucha po strzale albo po nadepnięciu na nią.

Też przydatne, zwłaszcza, jeśli lubimy trochę pokampić. Umieścić taki ładunek wybuchowy przy wejściu na stanowisko i wrogich komandosów chcących nas zabić mamy praktycznie z głowy (jeśli atakują nożem).

Piercing shot

Przydatność: 9/10

Celownik nie rusza się podczas korzystania ze snajperki, zwiększają się zadawane obrażenia.

Przydatne raczej dla tych, którzy mają niepewne ręce oraz tych, którzy chcą zabić przeciwnika jednym strzałem.

Żołnierz

Postać całkiem niezła pod względem grywalności, ale przy okazji najsłabsza w grze. Jeśli liczysz na dobrą zabawę- bierz w ciemno, a jeśli oczekujesz zwycięstw- wybierz komandosa albo karabiniera.

Bronie

Pistolety

Pistoletów nie polecam dla żołnierza, o wiele lepszy jest shotgun i karabin.

Harry's hand cannon

Amunicja: 8

Zasięg: bardzo daleki

Częstotliwość strzałów: bardzo mała

Opis: żołnierz walczy na bliską odległość, a nie daleką... Nie warto.

Garreth custom

Amunicja: 12

Zasięg: bliski

Częstotliwość strzałów: bardzo duża

Opis: Shotgun pełni tą samą funkcję co ten pistolet, tylko, że shotgun jest o wiele lepszy. Nie warto.

Carl's cold comfort

Amunicja: 6

Zasięg: daleki

Częstotliwość strzałów: mała

Zamiennik dla noża: karabin lepszy, a ten pistolet służy do walki na w miarę podobną odległość. Nie warto.

Shotguny

Idealna broń do walki na bliską odległość.

Stewart's shotty

Amunicja: 12

Zasięg: bliski

Częstotliwość strzałów: bardzo duża

Zamiennik dla oryginalnego shotguna: dobry, lepiej sprawdza się w walce ze względu na większy magazynek i częstotliwość strzałów.

Slugger

Amunicja: 8

Zasięg: daleki

Częstotliwość strzałów: przeciętna

Zamiennik dla oryginalnego shotguna: słaby, ponieważ w walce na przeciętny dystans (na który ta broń jest najlepsza) sprawdza się gorzej niż karabin.

Karabiny

Czyli inaczej mówiąc to, co żołnierze lubią najbardziej.

Tommy's typewriter

Amunicja: 40

Zasięg: bliski

Częstotliwość strzałów: duża

Zamiennik dla oryginalnego karabinu: dobry, ale tylko na mapach miejskich ze względu na duże obrażenia na bliski dystans oraz pojemny magazynek.

Greg's greasy gun

Amunicja: 25

Zasięg: daleki

Częstotliwość strzałów: mała

Zamiennik dla oryginalnego karabinu: dobry na dużych mapach ze względu na duże obrażenia na daleki dystans.

Granaty

Bill's bomb

Pole rażenia: małe

Obrażenia: wysokie

Zamiennik dla ładunku wybuchowego: słaby ze względu, że nie przykleja się do pojazdów, a piechota zazwyczaj przed granatami ucieka.

Umiejętności

Blasting strike

Przydatność: 7/10

Odrzuca wszystkie pojazdy i przeciwników znajdujących się w pobliżu.

Przydaje się, jeśli komandos z nożem nie daje ci spokoju. Ta umiejętność niemal na każdej mapie oszczędzi ci ze 2 śmierci.

Grenade spam

Przydatność: 8/10

Rzuca we wroga kilkoma granatami.

Jeśli przeciwnik jest związany walką i nie może uciec, to warto użyć tej umiejętności, można zabić nawet kilku wrogów naraz.

6th sense

Przydatność: 3/10

Pozwala widzieć przeciwników przez ściany.

Wydaje się przydatne, ale takie nie jest.

Burning bullets

Przydatność: 9/10

Podpala przeciwnika na kilka sekund, przez co traci on punkty życia.

Bardzo przydatne, ponieważ nawet umierając podczas potyczki można zabić przeciwnika, o ile tylko miał mało życia.

Combat medicine

Przydatność: 10/10

Leczy cię i kolegów z oddziału.

Niezwykle przydatne, ponieważ używając tej umiejętności nie dość, że przedłużysz sobie życie, to jeszcze- o ile stoisz blisko kolegów z drużyny- uleczysz ich i przy okazji zdobędziesz trochę cennych punktów doświadczenia.

Fajnie napisane I Thx bo już se chciałem kupować pistolet :D

No jest sporo karygodnych błędów.

1. Podałeś nazwy jedynie alianckich broni.

2. Nie wymieniłeś podstawowej snajperki.

3. Źle opisałeś piercing shot, który na 5 poziomie pozwala zadawać 80 obrażeń.

Odpowiedzi:

1. Bo wolę aliantów i dla nich jest ten poradnik

2. Podstawowej broni nie wymieniam, tylko tą do kupienia w sklepie.

3. Nie mogłem doprowadzić wszystkich umiejętności do 5 poziomu, większość poza stealh mam na 1-2.

A moim zdaniem dobrze napisałeś. Można się dowiedzieć co można kupować, co najlepiej kupić. Więc dla osób grających lub zaczynających grać jest to bardzo dobre.

Piercing shotPrzydatność: 6/10Celownik nie rusza się podczas korzystania ze snajperki.Przydatne raczej dla tych, którzy mają niepewne ręce.

Piercing shot to podstawa, w opisie masz błąd, jego działanie to polega na dodawaniu obrażeń do strzałów:

lvl1: +13 damage

lvl2: +15 damage

lvl3: +17 damage

lvl4: +19 damage

lvl5: +23 damage

Dla każdego strzelca wyborowego skill obowiązkowy ;)

Poprawiłem ten błąd i dodatkowo wprowadziłem od poradnika klasę żołnierza, strzelec będzie później, ponieważ muszę nim jeszcze trochę pograć aby móc napisać poradnik.

Poprawiłem ten błąd i dodatkowo wprowadziłem od poradnika klasę żołnierza, strzelec będzie później, ponieważ muszę nim jeszcze trochę pograć aby móc napisać poradnik.

i nigdzie nie ma opisanego TNT :P

Na razie tylko komandos.

Komandos

Moja ulubiona postać ze względu na to, że walczy zarówno z bardzo dużej odległości, ze średniej (po nabraniu odpowiednich "realnych" umiejętności), jak i małej dzięki nożowi.

Bronie

Pistolety

Pistolety to nie najlepszy wybór dla komandosa, a jeśli już musimy taki mieć, to zamiast noża. Nie polecam.

Harry's hand cannon

Amunicja: 8

Zasięg: bardzo daleki

Częstotliwość strzałów: bardzo mała

Zamiennik dla noża: bardzo słaby ze względu na to, że na bliskie odległości do walki się nie nadaje

Garreth custom

Amunicja: 12

Zasięg; bliski

Częstotliwość strzałów: bardzo duża

Zamiennik dla noża: całkiem niezły ze względu na spory magazynek i dobre obrażenia na bliską odległość

Carl's cold comfort

Amunicja: 6

Zasięg: daleki

Częstotliwość strzałów: mała

Zamiennik dla noża: słaby ze względu na mały magazynek i niskie obrażenia na bliską odległość

Snajperki

Po prostu najważniejsza broń dla komandosa.

Pipsqeak's popper

Amunicja: 5

Zasięg: bardzo daleki

Częstotliwość strzałów: bardzo mała

Opis: Tą snajperkę warto kupić na miesiąc już na samym początku. Jest o wiele lepsza od standardowej, jedyna jej wada to spory odrzut

Roderick rifle

Amunicja: 6

Zasięg: przeciętny

Częstotliwość strzałów: bardzo duża

Opis: Unikać tej snajperki!!! Nie nadaje się do walki na daleką odległość, a chyba nikt ze średniego dystansu ze snajperki nie strzela...

Umiejętności

Elixir

Przydatność: 6/10

Zwiększa szybkość i daje lekką osłonę.

Przydatne przy ucieczkach i atakowaniu nożem.

Poisoned blade

Przydatność: 7/10

Daje dodatkowe, czasowe obrażenia nożem.

Przydatne, jeśli masz mało życia i chcesz koniecznie zabić przeciwnika nożem, ale warto stosować tą umiejętność także "ot tak", jeśli przeciwnik podejdzie zbyt blisko.

Mark target

Przydatność: 4/10

Demaskuje komandosów.

Raczej nieprzydatne, ale dobre do demaskowania innych komandosów.

Steath

Przydatność: 10/10

Maskuje postać, przez co do momentu strzału widać ją tylko z bliskiej odległości.

Niezwykle przydatna umiejętność- bardzo przydatna do cichego zabijania, uniknięcia śmierci, przejęcia flagi i tak dalej.

Troop trap

Przydatność: 8/10

Bohater umieszcza ładunek wybuchowy, który wybucha po strzale albo po nadepnięciu na nią.

Też przydatne, zwłaszcza, jeśli lubimy trochę pokampić. Umieścić taki ładunek wybuchowy przy wejściu na stanowisko i wrogich komandosów chcących nas zabić mamy praktycznie z głowy (jeśli atakują nożem).

Piercing shot

Przydatność: 9/10

Celownik nie rusza się podczas korzystania ze snajperki, zwiększają się zadawane obrażenia.

Przydatne raczej dla tych, którzy mają niepewne ręce oraz tych, którzy chcą zabić przeciwnika jednym strzałem.

Żołnierz

Postać całkiem niezła pod względem grywalności, ale przy okazji najsłabsza w grze. Jeśli liczysz na dobrą zabawę- bierz w ciemno, a jeśli oczekujesz zwycięstw- wybierz komandosa albo karabiniera.

Bronie

Pistolety

Pistoletów nie polecam dla żołnierza, o wiele lepszy jest shotgun i karabin.

Harry's hand cannon

Amunicja: 8

Zasięg: bardzo daleki

Częstotliwość strzałów: bardzo mała

Opis: żołnierz walczy na bliską odległość, a nie daleką... Nie warto.

Garreth custom

Amunicja: 12

Zasięg: bliski

Częstotliwość strzałów: bardzo duża

Opis: Shotgun pełni tą samą funkcję co ten pistolet, tylko, że shotgun jest o wiele lepszy. Nie warto.

Carl's cold comfort

Amunicja: 6

Zasięg: daleki

Częstotliwość strzałów: mała

Zamiennik dla noża: karabin lepszy, a ten pistolet służy do walki na w miarę podobną odległość. Nie warto.

Shotguny

Idealna broń do walki na bliską odległość.

Stewart's shotty

Amunicja: 12

Zasięg: bliski

Częstotliwość strzałów: bardzo duża

Zamiennik dla oryginalnego shotguna: dobry, lepiej sprawdza się w walce ze względu na większy magazynek i częstotliwość strzałów.

Slugger

Amunicja: 8

Zasięg: daleki

Częstotliwość strzałów: przeciętna

Zamiennik dla oryginalnego shotguna: słaby, ponieważ w walce na przeciętny dystans (na który ta broń jest najlepsza) sprawdza się gorzej niż karabin.

Karabiny

Czyli inaczej mówiąc to, co żołnierze lubią najbardziej.

Tommy's typewriter

Amunicja: 40

Zasięg: bliski

Częstotliwość strzałów: duża

Zamiennik dla oryginalnego karabinu: dobry, ale tylko na mapach miejskich ze względu na duże obrażenia na bliski dystans oraz pojemny magazynek.

Greg's greasy gun

Amunicja: 25

Zasięg: daleki

Częstotliwość strzałów: mała

Zamiennik dla oryginalnego karabinu: dobry na dużych mapach ze względu na duże obrażenia na daleki dystans.

Granaty

Bill's bomb

Pole rażenia: małe

Obrażenia: wysokie

Zamiennik dla ładunku wybuchowego: słaby ze względu, że nie przykleja się do pojazdów, a piechota zazwyczaj przed granatami ucieka.

Umiejętności

Blasting strike

Przydatność: 7/10

Odrzuca wszystkie pojazdy i przeciwników znajdujących się w pobliżu.

Przydaje się, jeśli komandos z nożem nie daje ci spokoju. Ta umiejętność niemal na każdej mapie oszczędzi ci ze 2 śmierci.

Grenade spam

Przydatność: 8/10

Rzuca we wroga kilkoma granatami.

Jeśli przeciwnik jest związany walką i nie może uciec, to warto użyć tej umiejętności, można zabić nawet kilku wrogów naraz.

6th sense

Przydatność: 3/10

Pozwala widzieć przeciwników przez ściany.

Wydaje się przydatne, ale takie nie jest.

Burning bullets

Przydatność: 9/10

Podpala przeciwnika na kilka sekund, przez co traci on punkty życia.

Bardzo przydatne, ponieważ nawet umierając podczas potyczki można zabić przeciwnika, o ile tylko miał mało życia.

Combat medicine

Przydatność: 10/10

Leczy cię i kolegów z oddziału.

Niezwykle przydatne, ponieważ używając tej umiejętności nie dość, że przedłużysz sobie życie, to jeszcze- o ile stoisz blisko kolegów z drużyny- uleczysz ich i przy okazji zdobędziesz trochę cennych punktów doświadczenia.