Na razie tylko komandos.
Komandos
Moja ulubiona postać ze względu na to, że walczy zarówno z bardzo dużej odległości, ze średniej (po nabraniu odpowiednich "realnych" umiejętności), jak i małej dzięki nożowi.
Bronie
Pistolety
Pistolety to nie najlepszy wybór dla komandosa, a jeśli już musimy taki mieć, to zamiast noża. Nie polecam.
Harry's hand cannon
Amunicja: 8
Zasięg: bardzo daleki
Częstotliwość strzałów: bardzo mała
Zamiennik dla noża: bardzo słaby ze względu na to, że na bliskie odległości do walki się nie nadaje
Garreth custom
Amunicja: 12
Zasięg; bliski
Częstotliwość strzałów: bardzo duża
Zamiennik dla noża: całkiem niezły ze względu na spory magazynek i dobre obrażenia na bliską odległość
Carl's cold comfort
Amunicja: 6
Zasięg: daleki
Częstotliwość strzałów: mała
Zamiennik dla noża: słaby ze względu na mały magazynek i niskie obrażenia na bliską odległość
Snajperki
Po prostu najważniejsza broń dla komandosa.
Pipsqeak's popper
Amunicja: 5
Zasięg: bardzo daleki
Częstotliwość strzałów: bardzo mała
Opis: Tą snajperkę warto kupić na miesiąc już na samym początku. Jest o wiele lepsza od standardowej, jedyna jej wada to spory odrzut
Roderick rifle
Amunicja: 6
Zasięg: przeciętny
Częstotliwość strzałów: bardzo duża
Opis: Unikać tej snajperki!!! Nie nadaje się do walki na daleką odległość, a chyba nikt ze średniego dystansu ze snajperki nie strzela...
Umiejętności
Elixir
Przydatność: 6/10
Zwiększa szybkość i daje lekką osłonę.
Przydatne przy ucieczkach i atakowaniu nożem.
Poisoned blade
Przydatność: 7/10
Daje dodatkowe, czasowe obrażenia nożem.
Przydatne, jeśli masz mało życia i chcesz koniecznie zabić przeciwnika nożem, ale warto stosować tą umiejętność także "ot tak", jeśli przeciwnik podejdzie zbyt blisko.
Mark target
Przydatność: 4/10
Demaskuje komandosów.
Raczej nieprzydatne, ale dobre do demaskowania innych komandosów.
Steath
Przydatność: 10/10
Maskuje postać, przez co do momentu strzału widać ją tylko z bliskiej odległości.
Niezwykle przydatna umiejętność- bardzo przydatna do cichego zabijania, uniknięcia śmierci, przejęcia flagi i tak dalej.
Troop trap
Przydatność: 8/10
Bohater umieszcza ładunek wybuchowy, który wybucha po strzale albo po nadepnięciu na nią.
Też przydatne, zwłaszcza, jeśli lubimy trochę pokampić. Umieścić taki ładunek wybuchowy przy wejściu na stanowisko i wrogich komandosów chcących nas zabić mamy praktycznie z głowy (jeśli atakują nożem).
Piercing shot
Przydatność: 9/10
Celownik nie rusza się podczas korzystania ze snajperki, zwiększają się zadawane obrażenia.
Przydatne raczej dla tych, którzy mają niepewne ręce oraz tych, którzy chcą zabić przeciwnika jednym strzałem.
Żołnierz
Postać całkiem niezła pod względem grywalności, ale przy okazji najsłabsza w grze. Jeśli liczysz na dobrą zabawę- bierz w ciemno, a jeśli oczekujesz zwycięstw- wybierz komandosa albo karabiniera.
Bronie
Pistolety
Pistoletów nie polecam dla żołnierza, o wiele lepszy jest shotgun i karabin.
Harry's hand cannon
Amunicja: 8
Zasięg: bardzo daleki
Częstotliwość strzałów: bardzo mała
Opis: żołnierz walczy na bliską odległość, a nie daleką... Nie warto.
Garreth custom
Amunicja: 12
Zasięg: bliski
Częstotliwość strzałów: bardzo duża
Opis: Shotgun pełni tą samą funkcję co ten pistolet, tylko, że shotgun jest o wiele lepszy. Nie warto.
Carl's cold comfort
Amunicja: 6
Zasięg: daleki
Częstotliwość strzałów: mała
Zamiennik dla noża: karabin lepszy, a ten pistolet służy do walki na w miarę podobną odległość. Nie warto.
Shotguny
Idealna broń do walki na bliską odległość.
Stewart's shotty
Amunicja: 12
Zasięg: bliski
Częstotliwość strzałów: bardzo duża
Zamiennik dla oryginalnego shotguna: dobry, lepiej sprawdza się w walce ze względu na większy magazynek i częstotliwość strzałów.
Slugger
Amunicja: 8
Zasięg: daleki
Częstotliwość strzałów: przeciętna
Zamiennik dla oryginalnego shotguna: słaby, ponieważ w walce na przeciętny dystans (na który ta broń jest najlepsza) sprawdza się gorzej niż karabin.
Karabiny
Czyli inaczej mówiąc to, co żołnierze lubią najbardziej.
Tommy's typewriter
Amunicja: 40
Zasięg: bliski
Częstotliwość strzałów: duża
Zamiennik dla oryginalnego karabinu: dobry, ale tylko na mapach miejskich ze względu na duże obrażenia na bliski dystans oraz pojemny magazynek.
Greg's greasy gun
Amunicja: 25
Zasięg: daleki
Częstotliwość strzałów: mała
Zamiennik dla oryginalnego karabinu: dobry na dużych mapach ze względu na duże obrażenia na daleki dystans.
Granaty
Bill's bomb
Pole rażenia: małe
Obrażenia: wysokie
Zamiennik dla ładunku wybuchowego: słaby ze względu, że nie przykleja się do pojazdów, a piechota zazwyczaj przed granatami ucieka.
Umiejętności
Blasting strike
Przydatność: 7/10
Odrzuca wszystkie pojazdy i przeciwników znajdujących się w pobliżu.
Przydaje się, jeśli komandos z nożem nie daje ci spokoju. Ta umiejętność niemal na każdej mapie oszczędzi ci ze 2 śmierci.
Grenade spam
Przydatność: 8/10
Rzuca we wroga kilkoma granatami.
Jeśli przeciwnik jest związany walką i nie może uciec, to warto użyć tej umiejętności, można zabić nawet kilku wrogów naraz.
6th sense
Przydatność: 3/10
Pozwala widzieć przeciwników przez ściany.
Wydaje się przydatne, ale takie nie jest.
Burning bullets
Przydatność: 9/10
Podpala przeciwnika na kilka sekund, przez co traci on punkty życia.
Bardzo przydatne, ponieważ nawet umierając podczas potyczki można zabić przeciwnika, o ile tylko miał mało życia.
Combat medicine
Przydatność: 10/10
Leczy cię i kolegów z oddziału.
Niezwykle przydatne, ponieważ używając tej umiejętności nie dość, że przedłużysz sobie życie, to jeszcze- o ile stoisz blisko kolegów z drużyny- uleczysz ich i przy okazji zdobędziesz trochę cennych punktów doświadczenia.