Bezkresy Ataru

Choć gra jeszcze nie ma oficjalnego startu, zapraszam do rejestracji i zaludniania świata, bo mojej małej grupce testerów zaczyna się nudzić (gra jest nastawiona na współpracę i rywalizację)

Bezkresy Ataru jest to gra bez wyznaczonego celu. Jedynym zadaniem jest przeżycie (często kosztem innych). Twoja postać może wydobywać surowce, budować budynki, a w nich tworzyć nowe, cenniejsze materiały. Lecz w pojedynkę jest to trudne. Warto więc współpracować i założyć gród. Możesz walczyć o władzę nad światem lub pobliskim złożem żelaza! Możesz zostać złodziejem, mordercą lub zwykłym kupcem, a jeśli to Ci nie odpowiada - zbuduj młyn i sprzedawaj mąkę. W tej grze wszystko zależy od graczy - i to wy, gracze tworzycie jej historię!

Link: www.atar.xaa.pl

FAQ: www.faq.atar.xaa.pl

Forum: www.forum.atar.xaa.pl

Jeśli zauważycie błędy lub macie ciekawy pomysł - piszcie na forum gry.

Wykrzykniki zamiast kropek. Fuj. Cały czas mam wrażenie, że MUSZĘ to robić, anie po prostu chcieć. Odstrasza mnie to.

Było by miło gdyby podczas polowania/zbierania itp. można było mieć wgląd do menu głównego.\\

@Druga rzecz. Poszedłem zbierać zboże, a znalazłem mięso. Trochę nielogiczne, prawda?

@Sporo pracy przed wami.

Co do opisu - wykrzykniki nie służą wyłącznie do wydawania "rozkazów".

Wgląd do menu głównego jest planowany w niedalekiej przyszłości.

Błąd podany przez Ciebie jest wręcz niemożliwy. Mięso i zboże (surowiec 1 i 2) są obsługiwane w osobnych plikach więc nie może dojść do ich pomieszania. Jeśli nawet jakimś cudem zmienna z wartością "mięso" wejdzie w instrukcję warunkową z warunkiem zmienna == zboże, to nie wiem jak mogło zostać to nie zauważone podczas testów (są to surowce podstawowe). Ale na wszelki wypadek przeprowadziłem test, który potwierdza, że takiego błędu nie ma.

Kolejne uwagi proszę żebyś pisał na forum gry. Chodzenie po wielu forach utrudnia mi pracę, ale i tak dziękuje za informacje.

Proponowałbym zainwestować w szatę graficzną. Dużo ludzi ocenia książkę po okładce. Ja osobiście, gdy niema dobrej grafiki na stronie, a nie jest to klimat zbliżony do moich ulubionych wyłączam stronę, bo nie widzę w niej nic co mogłoby przyciągnąć moje oko. Po za tym rozbudujcie stronę główną. Jakieś info o grze, screeny, filmiki, jakiś mini poradniczek czy cuś takiego.

Co do opisu - wykrzykniki nie służą wyłącznie do wydawania "rozkazów".

To wiem, ale wrażenie jest inne. Pewnie, ktoś jeszcze będzie miał takie skojarzenia. Jak dla mnie estetyczniej wyglądało by gdyby tych wykrzykników nie było.

Co do mięsa, skoro tak mówisz to wierzę na słowo. Teraz pozostaje pytanie, skąd się wzięło mięso?! no ale nvm.

Wgląd do menu głównego jest planowany w niedalekiej przyszłości.

To dobrze, bo teraz wygląda to jak "prowizorka", nie ważne, jak ważne, że śmiga :P

Szata do poprawy. Nie widać czasami co jest napisane. Poza tym 14 minut czekania do za dużo. Także założyłem konto, zalogowałem się i kliknąłem Idź i na tym moja przygoda z tą grą się skończyła.

Markup Validation Service do zdecydowanej poprawy. Poprawna walidacja to podstawa.

NiusieK - wiem, że tak jest i jeszcze dużo pracy zostało, ale potrzebuje ludzi, którzy będą mi właśnie na takie rzeczy zwracać uwagę i dlatego powstał ten topic.

Sheitah - może i wygląda jak prowizorka, ale pisząc tą grę - uczę się. Myślę, że to lepsze niż postawienie gry na jakimś silniku.

mateki - jeśli masz jakiś dobry pomysł dotyczący zamiany czekania na coś innego to będę wdzięczny.

R3m4ake - postaram się to nadrobić.

Gra rozwija się swoim rytmem - czasami wolniej, a czasami szybciej. Nie mogę cały czas przy niej siedzieć, ponieważ jak każdy mam inne obowiązki. W pierwszej kolejności staram się naprawiać błędy, potem pisać coś nowego.

Choć gra jeszcze nie ma oficjalnego startu, zapraszam do rejestracji i zaludniania świata, bo mojej małej grupce testerów zaczyna się nudzić (gra jest nastawiona na współpracę i rywalizację)

Bezkresy Ataru jest to gra bez wyznaczonego celu. Jedynym zadaniem jest przeżycie (często kosztem innych). Twoja postać może wydobywać surowce, budować budynki, a w nich tworzyć nowe, cenniejsze materiały. Lecz w pojedynkę jest to trudne. Warto więc współpracować i założyć gród. Możesz walczyć o władzę nad światem lub pobliskim złożem żelaza! Możesz zostać złodziejem, mordercą lub zwykłym kupcem, a jeśli to Ci nie odpowiada - zbuduj młyn i sprzedawaj mąkę. W tej grze wszystko zależy od graczy - i to wy, gracze tworzycie jej historię!

Link: www.atar.xaa.pl

FAQ: www.faq.atar.xaa.pl

Forum: www.forum.atar.xaa.pl

Jeśli zauważycie błędy lub macie ciekawy pomysł - piszcie na forum gry.