Bezstresowa drużyna LoL

Witam! Szukam całej ósemki do gier rankingowych drużynowych. W przeciwieństwie do większości drużyn tutaj gramy z dystansem w przyjaznej atmosferze. Pewnie, chcemy grać jak najlepiej, uczyć się i w przyszłości zagrać w jakimś turnieju, ale nie jest to priorytetem. Najważniejsze to cieszyć się grą w wyborowym towarzystwie.

Wymagania:

- Team Speak

- Dojrzałość

W zasadzie to tyle. Nie obchodzi nas Twoje soloqueue, bronze w drużynie może być platyną i na odwrót. Sam reprezentuję jedynie silver, ale to głównie przez moje kombinowanie ze stylem gry. :P

Zależy mi, żeby zebrać całą dziewiątkę, głównie dlatego, że ja nie mam zamiaru wymuszać na was codziennej akrywności i sam codziennie grał nie będę. Jestem studentem i stawiam przede wszystkim na życie towarzyskie i wykształcenie, gra potem. Chciałbym jednak, żeby wieczorem mogła zebrać się przynajmniej piątka, aby nacieszyć się grą.

Co oferuję jako osoba?

Bezstresową, wesołą grę, podszkolenie swoich umiejętności oraz znajomość ze mną. :D

Przegranych mam kilka tysięcy gier od S2, podpatruję profesjonalne drużyny i mogę wnieść co nieco to stylu gry. Warto spróbować. :) Najlepiej czuję się jako top/support, ale więcej będziemy ustalać in-game jeżeli ktoś się zgłosi.

Nick w grze: Vhailors

Czemu szukasz ósemki?

Bo mam zamiar grać casualowo, od czasu do czasu. Nie jestem w stanie grać codziennie i spodziewałem się, że inni też nie będą mogli, a fajnie jednak zawsze znaleźć pełną piątkę

Hej, chciałbym dołączyć się do drużyny, ponieważ samotne granie mnie już znudziło. Zależy mi również na tym, aby grać w przyjaznej atmosferze. Jeżeli chodzi o wymagania to spełniam je, jedynym problemem może być mój poziom skilla, który nie jest za wysoki :)

Co do godzin grania to preferuje wieczory, wtedy mam najwięcej wolnego czasu

Mogę grać na każdej pozycji (oprócz supporta, którego nie znosze)

Haha czuję się jakbym pisał CV, odpisz czy widzisz mnie w drużynie i jak coś to się zgadamy ;)