BH- wybór klasy

W tym poradniku pomogę nowym graczom wybrać klasę. Chyba każdy wie, że na początku można stworzyć do czterech postaci, ale to jedną należy się opiekować o wiele bardziej niż pozostałymi. Oto i porównanie klas:

Komandos

Co by tu wiele nie mówić- po prostu wyśmienity snajper z możliwością zniknięcia i zaatakowania praktycznie z zaskoczenia (dobry gracz się nie da podejść, ale gorsi- owszem). Jest idealny do cichego przejmowania baz, jego snajperka czyli ogromne szkody na dystans. Bardzo dobra klasa dla tych, którzy nie lubią bardzo szybkiego tempa rozgrywki.

Odpowiednik w grze MMORPG- ranger/thief

Odpowiednik w grze MMOFPS- snajper

Obrażenia na bardzo daleki dystans- wysokie

Obrażenia na daleki dystans- bardzo wysokie

Obrażenia na średni dystans- niskie

Obrażenia na bliski dystans- bardzo niskie

Obrażenia na bardzo bliski dystans- wysokie

Punktów HP- 80

Maksymalna ilość punktów HP (z użyciem umiejętności)- 80 HP+35 HP (Elixir)=115 HP

Bronie- snajperka, nóż, pistolet, ładunek wybuchowy

Umiejętności ofensywne- bardzo dobre (Piercing Shoot, Stealth, Poisoned Blade)

Umiejętności defensywne- dobre (Elixir, Stealth)

Umiejętności wspomagające- dobre (Elixir, Stealth, Troop Trap, Mark Target)

Umiejętności dające dodatkowe punkty- bardzo dobre (Troop Trap, Poisoned Blade, Mark Target)

Możliwość dzielenia się umiejętnościami z innymi i przydatność tego- żadna

Żołnierz

Postać stojąca pomiędzy gunnerem i komandosem- posiada zarówno wady, jak i zalety obu klas. Nie nadaje się raczej do walki, ale doskonale wspomaga swoich towarzyszy i jeszcze daje mu to dużo punktów. Coś dla ludzi, którzy chcą chybko awansować i cieszyć się grą mimo k/d ratio poniżej 1.0.

Odpowiednik w grze MMORPG- monk/priest

Odpowiednik w grze MMOFPS- medyk/inżynier

Obrażenia na bardzo daleki dystans- niskie

Obrażenia na daleki dystans- przeciętne

Obrażenia na średni dystans- wysokie

Obrażenia na bliski dystans- przeciętne

Obrażenia na bardzo bliski dystans- wysokie

Punktów HP- 110

Maksymalna ilość punktów HP (z użyciem umiejętności)- 110 HP+44 HP (Combat Medicine)=154 HP

Bronie- mały karabin maszynowy, shotgun, ładunek wybuchowy, granaty

Umiejętności ofensywne- przeciętne (Burning Bullets, Grenade Spam)

Umiejętności defensywne- dobre (Blasting Strike, Combat Medicine)

Umiejętności wspomagające- bardzo dobre (Blasting Strike, Combat Medicine, 6th Sense)

Umiejętności dające dodatkowe punkty- bardzo dobre (Combat Medicine)

Możliwość dzielenia się umiejętnościami z innymi i przydatność tego- bardzo dobra (Combat Medicine, 6th Sense)

Gunner

Gunnera można najprościej opisać dwoma słowami- mobilny czołg. Nie dość, że nosi na sobie bronie, które nie zmieściłyby się nawet do dużego śmigłowca, to jeszcze ma mnóstwo życia i umiejętności pozwalające mu żyć niemal non-stop, aż do czasu wyczerpania się umiejętności Frenzy Fire).

Odpowiednik w grze MMORPG- warrior

Odpowiednik w grze MMOFPS- żołnierz/anti-tank

Obrażenia na bardzo daleki dystans- bardzo niskie

Obrażenia na daleki dystans- niskie

Obrażenia na średni dystans- przeciętne

Obrażenia na bliski dystans- bardzo wysokie

Obrażenia na bardzo bliski dystans- wysokie

Punktów HP- 150

Maksymalna ilość punktów HP (z użyciem umiejętności)- 150 HP+60 HP (Hero Shield)+~100 HP (Frenzy Fire)=310 (!!!) HP

Bronie- karabin maszynowy, shotgun, ładunek wybuchowy, wyrzutnia rakiet

Umiejętności ofensywne- bardzo dobre (Frenzy Fire, Explosive Keg)

Umiejętności defensywne- bardzo dobre (Leg It Frenzy Fire, I Eats Grenades, Hero Shield)

Umiejętności wspomagające- bardzo dobre (Leg It, Frenzy Fire, I Eats Grenades)

Umiejętności dające dodatkowe punkty- brak

Możliwość dzielenia się umiejętnościami z innymi i przydatność tego- brak korzyści w punktach, możliwości dzielenia się wysokie (Leg It, Hero Shield)

Ładnie wszystko opisane nawet komuś kto nie ma zamiaru grać pomogłeś wybrać klasę. Komandos to jest to :)

Poradnik ładny niestety co do gry to ubogo z tymi klasami.

Bardzo ładny poradnik. :D Ja wybrałem Gunnera. Według mnie najlepsza klasa. :D

Uważam, że tyle klas wystarczy. Niepotrzebne by tu było wprowadzanie bardziej zaawansowanych klas typu: medyk czy "rozwalacz pojazdów" albo inne takie.

Medyk - jest w żołnierzu

Snajper - w komandosie

A "rozwalator pojazdów" - w Gunner-ze.

:lol:

W tym poradniku pomogę nowym graczom wybrać klasę. Chyba każdy wie, że na początku można stworzyć do czterech postaci, ale to jedną należy się opiekować o wiele bardziej niż pozostałymi. Oto i porównanie klas:

Komandos

Co by tu wiele nie mówić- po prostu wyśmienity snajper z możliwością zniknięcia i zaatakowania praktycznie z zaskoczenia (dobry gracz się nie da podejść, ale gorsi- owszem). Jest idealny do cichego przejmowania baz, jego snajperka czyli ogromne szkody na dystans. Bardzo dobra klasa dla tych, którzy nie lubią bardzo szybkiego tempa rozgrywki.

Odpowiednik w grze MMORPG- ranger/thief

Odpowiednik w grze MMOFPS- snajper

Obrażenia na bardzo daleki dystans- wysokie

Obrażenia na daleki dystans- bardzo wysokie

Obrażenia na średni dystans- niskie

Obrażenia na bliski dystans- bardzo niskie

Obrażenia na bardzo bliski dystans- wysokie

Punktów HP- 80

Maksymalna ilość punktów HP (z użyciem umiejętności)- 80 HP+35 HP (Elixir)=115 HP

Bronie- snajperka, nóż, pistolet, ładunek wybuchowy

Umiejętności ofensywne- bardzo dobre (Piercing Shoot, Stealth, Poisoned Blade)

Umiejętności defensywne- dobre (Elixir, Stealth)

Umiejętności wspomagające- dobre (Elixir, Stealth, Troop Trap, Mark Target)

Umiejętności dające dodatkowe punkty- bardzo dobre (Troop Trap, Poisoned Blade, Mark Target)

Możliwość dzielenia się umiejętnościami z innymi i przydatność tego- żadna

Żołnierz

Postać stojąca pomiędzy gunnerem i komandosem- posiada zarówno wady, jak i zalety obu klas. Nie nadaje się raczej do walki, ale doskonale wspomaga swoich towarzyszy i jeszcze daje mu to dużo punktów. Coś dla ludzi, którzy chcą chybko awansować i cieszyć się grą mimo k/d ratio poniżej 1.0.

Odpowiednik w grze MMORPG- monk/priest

Odpowiednik w grze MMOFPS- medyk/inżynier

Obrażenia na bardzo daleki dystans- niskie

Obrażenia na daleki dystans- przeciętne

Obrażenia na średni dystans- wysokie

Obrażenia na bliski dystans- przeciętne

Obrażenia na bardzo bliski dystans- wysokie

Punktów HP- 110

Maksymalna ilość punktów HP (z użyciem umiejętności)- 110 HP+44 HP (Combat Medicine)=154 HP

Bronie- mały karabin maszynowy, shotgun, ładunek wybuchowy, granaty

Umiejętności ofensywne- przeciętne (Burning Bullets, Grenade Spam)

Umiejętności defensywne- dobre (Blasting Strike, Combat Medicine)

Umiejętności wspomagające- bardzo dobre (Blasting Strike, Combat Medicine, 6th Sense)

Umiejętności dające dodatkowe punkty- bardzo dobre (Combat Medicine)

Możliwość dzielenia się umiejętnościami z innymi i przydatność tego- bardzo dobra (Combat Medicine, 6th Sense)

Gunner

Gunnera można najprościej opisać dwoma słowami- mobilny czołg. Nie dość, że nosi na sobie bronie, które nie zmieściłyby się nawet do dużego śmigłowca, to jeszcze ma mnóstwo życia i umiejętności pozwalające mu żyć niemal non-stop, aż do czasu wyczerpania się umiejętności Frenzy Fire).

Odpowiednik w grze MMORPG- warrior

Odpowiednik w grze MMOFPS- żołnierz/anti-tank

Obrażenia na bardzo daleki dystans- bardzo niskie

Obrażenia na daleki dystans- niskie

Obrażenia na średni dystans- przeciętne

Obrażenia na bliski dystans- bardzo wysokie

Obrażenia na bardzo bliski dystans- wysokie

Punktów HP- 150

Maksymalna ilość punktów HP (z użyciem umiejętności)- 150 HP+60 HP (Hero Shield)+~100 HP (Frenzy Fire)=310 (!!!) HP

Bronie- karabin maszynowy, shotgun, ładunek wybuchowy, wyrzutnia rakiet

Umiejętności ofensywne- bardzo dobre (Frenzy Fire, Explosive Keg)

Umiejętności defensywne- bardzo dobre (Leg It Frenzy Fire, I Eats Grenades, Hero Shield)

Umiejętności wspomagające- bardzo dobre (Leg It, Frenzy Fire, I Eats Grenades)

Umiejętności dające dodatkowe punkty- brak

Możliwość dzielenia się umiejętnościami z innymi i przydatność tego- brak korzyści w punktach, możliwości dzielenia się wysokie (Leg It, Hero Shield)