[ Black Desert ] twitch.tv/janky_bdo

Witam,

Gram w gry mmo od 13 roku życia, aktualnie mam 26 lat. Grałem 10 lat w KalOnline, potem Aion i kilka tytułów z doskoku.. więc mam sporą wiedzę w tym temacie.

Od pół roku cały swój wolny czas poświęcam grze Black Desert, aktualnie mam 61lvl i 21%.. co jest całkiem niezłym wynikiem.

Niecałe 2 tygodnie temu pierwszy raz uruchomiłem stream, tylko po to by pokazać coś w grze znajomemu, nagle zaczęło na kanał wchodzić coraz więcej osób.

No i stało się, od 10 dniu streamuje grę Black Desert, nie spodziewałem się tego, ale kanał bardzo szybko sie rozwija. Bardzo mi się spodobał kontakt z widzami,

jestem totalnie pochłonięty grą i chatem :) Chcę rozpowszechnić BDO w Polsce, mam nadzieje że dopnę swego, liczę na waszą pomoc.

W tygodniu mamy około 50-60 widzów na twitchu, a weekendy osiągamy 100 oglądających, aktualny rekord to 182 osoby!

Stream odbywa się praktycznie codziennie, po 10-14 godzin.

Serdecznie wszystkich zapraszam, postaram się każdemu pomoc, nie tylko słownie lecz nawet poprzez wspólną grę . Zależy mi na integracji z widzami :)

Jeśli nawet grasz w inna grę, lub jesteś uprzedzony do Black Desert, wbij i daj mi szanse Cie przekonać.. bo jest warto, gra jest świetna.

Na kanale robimy tez eventy, rozdaliśmy już perły do gry o wartości około 700zł, a to dopiero początek !

Chcesz wiedzieć więcej? Wejdź na kanał twitch.tv/janky_bdo i pytaj na chacie:)

Pozdrawiam i zapraszam, Janki.

Ciekawy, przyjemny stream oraz fajna integracja z czatem. Bez chamstwa, bluzgów i wyzywania.
Sam gram w BDO od około 2 tygodni więc nie potrafię się wypowiedzieć na temat wartości merytorycznych przekazywanych ale słucha się przyjemnie.

Polecam :)

Malo sie dzieje + brak aktywnosci + przez wiekszosc czasu totalna cisza, nawet fajna muzyczka nie gra.

Malo sie dzieje + brak aktywnosci + przez wiekszosc czasu totalna cisza,  nawet fajna muzyczka nie gra.