Blade and soul - Skarbnica wiedzy

Witam serdecznie. Tutaj przedstawiam wam taki zbiór wiadomości na temat Blade and Soul. Wszystko jest przetłumaczone przeze mnie, ale może wam się wydać, że już to gdzieś czytaliście, bo to prawda.

Świat pogrążony w zepsuciu.

Świat Blade&Soul był kiedyś spokojnym miejscem pełnym ludzi, zwierząt i różnych istot. Zepsucie demonicznej natury przelało się przez całą ziemię i przyniosło światu chaos. Światło pochłonęła ciemność, oceany stały się burzliwe, drzewa uschły, świat legną w gruzach.. Stworzenia stały się bezmyślne, a zwierzęta dzikie. Ludzie także padli ofiarą zepsucia.

Sztuki walki demonicznej natury używano do skażenia energii, stając się tym samym bardzo potężnym. Ci, którzy opanowali tę sztukę napełniali świat krwią. Wreszcie, źródło zepsucia, brama zepsucia została otwarta. Demoniczny cesarz i jego słudzy uciekli do naszego świata.

Niebiosa nie mogły stać bezczynnie. Niebiańskie istoty wezwały mistrzów sztuk walki świata i przekazały im proroctwo. Ci, którzy zostali obdarzeni tym proroctwem, wzięli udział w walce z demonami i ich cesarzem, wypędzając ich z powrotem do ich świata, zapieczętowując go.

Świat stracony w zepsuciu znów odnalazł pokój.

Państwo Woon i Poong-Je.

Gdy historia stała się legendą, a legenda mitem, świat był podzielony. Jedną stroną był wiekopomny naród Woon, posiadający tysiące lat historii w swoich stronach. Drugą stroną, było nowe państwo militarne Poong-Je.

Naród Woon był silnym, zjednoczonym państwem, do kiedy do cesarz-tyran zdobył władzę. Ludzie krzyczeli, a ich krzyki były słyszane przez Generała Goon Ma-Yum. Prowadził rebelię przeciwko cesarzowi i wychował ludzi narodu Poong-Je na Wschodnich Ziemiach. Ludzie byli za bezpieczną granicą Poong-Je, wyostrzając swe ostrza i umysły, wyczekując dnia, gdy zemszczą się na cesarzu-tyranie.

Tymczasem, na zachodnich ziemiach, zepsucie powróciło. Przetoczyła się przez ziemię jak niszczycielska plaga, niszcząc wszystko na swojej drodze. Gdy to minęło, większość albo nie żyła, albo zamieniła się w demoniczne sługi. Ziemie te, otrzymały nową nazwie: Suh-Rak, co oznacza „Zachodnia Rozpacz”. Zepsucie szybko zniszczyło północne ziemie, a teraz jest w drodze do południowego narodu Woon i do wschodniego narodu Poong-Je.

Rozpacz ludzi.

Ludzie na Joong-Won, świecie Blade&Soul, wiedli trudne i surowe życie. Wojna i zawziętość między narodami Woon i Poong-Je przyniosło zniszczenie ziemiom, które kiedyś były im bliskie. Gospodarstwa zostały zniszczone, wsie obróciły się w popiół i gruz. Cesarz-tyran i arogancja jego armii stawała się gorsza z dnia na dzień. Jakby tego było mało, bandyci i inne brutalne grupy stały się bardzo aktywne, korzystając z zamieszania i braku porządku.

Praworządne Przymierze i kult Hon-Chun.

By pomóc ludziom i chronić świat, który kochają, Mistrzowie sztuk walki zgodnie uczestniczyli w wysiłkach zmierzających do celu przywrócenia dawnego świata. Jednak wysiłki te nie były wystarczające, aby przynieść pokój i porządek z powrotem do świata zagubionego w chaosie. Zgodne z prawem szkół i mistrzów sztuk walki odłożyli na bok własne potrzeby i pragnienia, tworząc Praworządne Przymierze.

Po powstaniu Przymierza, Chaos poczuł się zagrożony i obawiał się Przymierza, które zyskiwało zbyt wiele mocy. Potem przyszedł czas na kult Hon-Chun. Kult ten ukrywał się w ciemnościach przez wiele lat, wierząc, że wkrótce nadejdzie dzień, gdzie wszyscy będą sobie równi. Hon-Chun otrzymało silne wsparcie od ludzi i stopniowo zaczęło pod swym sztandarem zbierać wojsko.

Te dwa wielkie mocarstwa nie mogły współistnieć, a ich wrogość wobec siebie szybko przeniosła się na pole bitwy. Świat stał się jeszcze bardziej brutalny, gdy te dwie frakcje walczyły o dominację nad innymi.

Pojawienie się Jin Suh-Yeon.

W tym trudnym okresie kobieta ubrana na czarno stała na środku brzegu bambusowej wioski, wpatrując się w szczyt góry. Mały ptak przyniósł wiadomość.

„Tego ranka zmieniłem lekarstwo. Musisz mi dostarczyć książkę Mistrzów Sztuk Walki Hong-Moon. Będę czekał.”

Ptak osiadł na jej ramieniu, a gdy ta czytała wiadomość, na jej twarzy nie było żadnych emocji. Tak jakby wszystko było już dawno zaplanowane. Zebrała swych towarzyszy i wyruszyła. Yuran i Guh-Guh-Boong wycierali krew ze swych broni, przygotowując się do podążania za nią. Wokół nich wszędzie leżały ciała. Ciała strażników, którzy niefortunnie ich spotkali.

Kobieta w czarnym ubraniu była Jin Suh-Yeon. Gdziekolwiek się pojawi, jest ukazaniem się Czarnego Chi, zostawiając po sobie trupy, tak jak mistrzowie walki, którzy opanowali Zepsucie Chi dawno temu. Wyruszyła do najdalej wysuniętej południowej części bambusowej wioski. Spojrzała na szczyt góry po raz kolejny, tak jakby był to koniec jej podróży. Zniknęła, zostawiając po sobie czarny dym i ptaka, który odleciał.

Uczniowie szkoły Hong-Moon byli dobrze ukryci przed cywilizacją, ciężko się ucząc pod okiem swoich nauczycieli. Prowadzili stosunkowo proste i szczęśliwe życie. Jednak, jeśli niebiosa wiedziałyby o przybyciu Jih Suh-Yeon, czarne chmury zawisłyby nad szkołą.

Potem przyszedł deszcz.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PvP w Blade&Soul

PvP, czyli Player versus Player (gracz kontra gracz). Pokazanie swojej siły i wyższości nad innym graczem, czyli to, co tygryski lubią najbardziej.

System PvP w Blade&Soul opiera się na doboku gracza. Gracz może pojedynkować się tylko z tymi, którzy noszą odpowiedni dobok. Nie można natomiast walczyć z tymi, którzy nie noszą żadnych doboków. Obecnie w grze, są tylko dwa typy doboków: Lojalność i Przestroga.

W grze gracze, którzy nie noszą dobok lub noszą dobok tego samego typu będą mieli biały Nick. Jeśli natomiast nick jest czerwony należy mieć się na baczności, ponieważ postać ta jest z przeciwnej frakcji i może zaatakować się w każdej chwili.

Gracze mogą atakować innych graczy, tylko jeśli mają czerwony nick. Bez znaczenia jest, gdzie dany gracz się znajduje ponieważ atakować można nawet w mieście lub osadzie, które dla innych mogłoby się wydawać bezpiecznym miejscem.

Gracze mogą zarówno zyskiwać dobok Lojalności jak i Przestrogi poprzez wykonywanie zadań związanych z frakcją.

Aby uzyskać dobok Przestrogi gracze muszą zdobyć 10 poziom i wykonać zadanie „Puzzled Senior”. Podobny dobok można zdobyć na poziomie 16, robiąc zadanie „Puzzled Girl”.

Podobnie jest z Lojalnością, której Dobok można uzyskać od odpowiedniego NPC rozwiązując podobne zadania.

Tymczasem Ci, którzy planują atak, ale znaleźli mocniejszych przeciwników nie mogą nagle zdjąć doboku. Tak więc, zwracajcie większą uwagę podczas grania, ponieważ prawdziwy mistrz walki nie może się zdradzić.

Co więcej, gracze nie mogą atakować tych, którzy umierają albo tych, którzy ćwiczą Pranayame, (odpoczywają, medytują) bądź przenoszą się do osady.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PvP - Walki frackji

Wulin League

zostało stworzone przed szkoły sztuk walki. Jednak w miarę upływu czasu, wiele szkół opracowywało swoje własne kung-fu w tajemnicy przed innymi. Tak więc „Wulin League” nie jest szkołą, ale zostało założone przed dużą liczbę szkół. Ich celem jest zniszczenie złoczyńców i zaprowadzenie ponownie pokoju na świecie.

Turbin Heaven

w przeciwieństwie do „Wulin League”, frakcja ta jest zła. Kiedyś działa na rzecz sprawiedliwości i stawała w obronie ludu. Później coś się stało. Jakieś zło do nich dołączyło i zmieniło ich w Kult Zła. Mącą w ludzkich umysłach szepcząc: „Turbin Heaven – nadchodzi. Przychodzi po zbawienie śmiertelników od cierpienia”.

Wulin League i Turbid Heaven reprezentują sprawiedliwość i zło. Są one traktowane, jako najpotężniejsze frakcje na świecie. Mimo że świat, jest w równowadze z dwiema frakcjami, każda walczy o bycie „Numerem jeden”. Walczą za pomocą … specjalnych zadań w grze! Po wszystkim frakcje dochodzą do kompromisu i jednoczą się.

Te dwie frakcje mają dobre kontakty ze szkołą, do której należy twoja postać, dlatego gracz dobrowolnie może wybrać, do kogo chce dołączyć. Przed dołączeniem do którejś z frakcji, gracz musi zrobić odpowiednie zadania. Później zdobywa on odpowiedni strój.

Na PvP gracz będzie walczył z graczami, którzy noszą strój przeciwnej frakcji. Po bitwie frakcje dochodzą do porozumienia, a wygrani mogą podnieść swoje umiejętności. Po bitwie będzie otwarty także specjalny sklep umożliwiający kupno przedmiotów PvP. Ponadto, gracze będą nagradzani skrzynią skarbów, która zwierać będzie specjalne przedmioty.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bronie w B&S

Pierwsza broń, która zostanie pokazana, jest najprawdopodobniej najpopularniejszą bronią. To miecz. Tą prostą i banalną broń można zobaczyć w wielu grach, więc zespół BloodLust miał przed sobą ciężką robotę, by ten nudny kawał stali był ciekawy i imponujący.

Fantastyczny, piękny wzór ostrza i rękojeści został wykonany w najmniejszych szczegółach. Wygląda niesamowicie! Broń emanuje wręcz wściekłością, jak w żadnym innym MMO. Zespół BloodLust wykonał kawał dobrej roboty pokazując, że klasyczne nie musi oznaczać nudne i brzydkie.

Rękawice dla Kung-Fu Masters – okrutna broń, która może spowodować grad ataków na przeciwnika. BloodLust znów stworzył broń, bardzo szczegółową. Rękawice wyglądają pięknie i elegancko, ale jest w nich coś… złowieszczego.

Jeden z przykładów unikalnej broni w Blade&Soul – K-Hong Pi dla Force Mastera. Jednoręczna broń, wyglądem przypominająca elegancką wstęgę. Jest ona dołączona do nadgarstków Force Master, znacznie zwiększając ich siłę ataków i czarów. Ta elegancka broń nadaje „magii” Blade&Soul. Znając bogatą wyobraźnię koreańskich projektantów myślę, że możemy spodziewać się większej ilości broni, podobnych do tej, tak wspaniale zrobionej.

I w końcu. Najbardziej niszczycielska broń ze wszystkich broni – topór. Toporem można machać z boku na bok, zadając obrażenia dużej ilości wrogów. Można też obniżyć ciężkie ostrze wprost na głowę, powodując ogromne obrażenia. Topór względem wcześniejszych broni, nie może konkurować o miano najładniejszej broni, choć wygląda całkiem nieźle.

Zespół BloodLust wykonał niesamowitą pracę przy tworzeniu narzędzi śmierci i terroru, z których każdy będzie korzystał.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Statystyki w B&S

Statystyki postaci zawsze były najważniejszym i nieodłączonym elementem gier rpg. Pozwalało to na podnoszenie obrony, zwiększanie obrażeń, czy punktów energii magicznej. Może chcesz by czas trwania zaklęcia był dłuższy kosztem jego obrażeń? A może chcesz, by łucznik miał więcej umiejętności do walki wręcz? W Blade&Soul będziesz miało dużo metod i możliwości, aby stworzyć postać swoich marzeń.

Wyposażenie & statystyki

W przeciwieństwie do innych MMORPG, w B&S nigdy nie będziesz musiał martwić się o to, że twoja postać wygląda okropnie!

Nie ma statystyk na twojej zbroi? Pewnie myślisz, że będziesz miał mniej opcji wyposażania lub edycji twojej postaci. Nie martw się! Zespół BloodLust to zrekompensował. Możesz uzyskać statystyki z akcesoriów: dwa pierścienie, dwa kolczyki i naszyjnik. Statystyki można uzyskać także z unikalnego systemu Bo-Pae, który składa się z ośmiu części, a każda część zawiera swoje własne statystyki. Części te, zdobyć można za wykonywanie zadań lub z zabitych przeciwników.

To, że nie masz statystyk na zbroi nie znaczy, że możesz biegać nago i być potężnym! By zdobywać statystyki z Bo-Pae wymagane jest, byś miał coś na sobie założone. Stanowić to będzie znaczne rozszerzenie statystyk. Taki system odnosi się do tradycyjnych sztuk walki. Nigdy nie lekceważ swego przeciwnika i dobieraj walkę mądrze. To, że ktoś nie ma na sobie stroju, nie znaczy, że jest słaby. Walkę traktuj jak walkę na śmierć i życie.

Bo-Pae

Bo-Pae, to system składający się z ośmiu wymiennych części znajdujących się w ośmiokącie. Każda z ośmiu części zawiera podstawowe statystyki dotyczące twojej postaci: zdrowie, siłę ataku, obronę itd.

Każda część z Bo-Pae należy do jakiegoś zestawu. Zbieranie i wyposażenie w każdą część z zestawu [czyli po prostu, gdy zbierzemy wszystkie części z danego zestawu] odblokuje nam dalsze statystyki, a nawet spowoduje fizyczne zmiany naszej postaci czyniąc go lub ją, świecącą. Świecący efekt zależy od rzadkości występowania danego zestawu Bo-Pae. Oto przykład. Każdy zestaw zawiera około trzy statystyki bonusowe. Po zebraniu trzech części zestawu odblokujemy pierwszy bonus. Po zebraniu pięciu części odblokujemy drugi bonus. Gdy zbierzemy wszystkie osiem, otrzymamy trzeci, ostatni bonus. Można zebrać także pięć części tego zestawu i trzy części z innego, jeśli czujesz, że ten ostatni bonus z ośmiu kawałków tego samego zestawu Ci nie pasuje.

Rozkładanie przedmiotów & modyfikacje Bo-Pae

Rozkładanie przedmiotów na części idzie w parze z systemem Bo-Pae. Bardzo często znajdywać będziemy bronie, których nie użyjemy, bo albo są na niższe poziomu albo mają statystyki, których nie potrzebujemy. Zamiast po prostu je wyrzucić lub sprzedać, będziemy mogli rozłożyć je na pył. Gdy to zrobimy, pył będziemy mogli połączyć z jakąś częścią danego zestawu z Bo-Pae, w celu poprawienia statystyk tej części. Dzięki tej metodzie, naszą postać będziemy mogli dostosowywać w dowolnym kierunku.

Wyposażanie broni w klejnoty

Gemowanie [wkładanie ulepszeń] broni w Blade&Soul jest bardzo uproszczone i łatwe. Obecnie, tylko broń może być ulepszana, ponieważ jako jedyna posiada na to miejsce. Z miejscami w broni bywa różnie. Niektóre bronie z niższych poziomów mają tylko jedno miejsce bądź wcale. Bronie o wyższych poziomach mogą mieć maksymalnie cztery miejsca. Klejnoty, dla naszej wygody, oznaczone są kolorami. Fioletowy, to kolor trafień krytycznych. Zielony, to uniki. Czerwony to obrażenia itd. Jak bardzo potężne są te klejnoty, niewiadomo.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

B&S drzewko umiejętności

Blade & Soul daje graczom wiele sposobów by stworzyć swoją jedyną, niepowtarzalną postać i dopasowanie jej do ich stylu gry. System umiejętności jest jednym z wielu sposobów by to zrobić. Gdy postać osiągnie 15 poziom odblokuje system umiejętności. Poprzez system umiejętności i podnoszenie poziomu twoja postać będzie odblokowywać różne moce do walki ze złem.

Po osiągnięciu 15 poziomu dostaniesz jeden punkt, które są zdobywane po osiągnięciu poziomu, do wydania na drzewko umiejętności. Tak jak w innych grach gdzie występuje system drzewa umiejętności, będziesz musiał wydać określoną ilość punktów by odblokować możliwość zdobywa lepszych mocy. Dzięki temu systemowi, twoja postać będzie mogła nauczyć się zupełnie nowych umiejętności jak i wzmacniać już dostępne.

Kiedy słysz słowo “wzmocnienie” pewnie myślisz o tym, że zadawane przez ciebie obrażenia zostaną zwiększone, ale w tym wypadku można tworzyć więcej combosów lub zwiększać czas trwania ogłuszenia. System umiejętności skupia się bardziej na użyteczności mocy niż na sile.

Dla przykładu Kung – Fu Master „Leap Stomp” ma 12 sekund odnawianie, ale wydanie punktu na tą umiejętność spowoduje, że „Leap Stomp” odnowi się natychmiast po skorzystania z „Force Punch”. Ponadto pozwoli na użycie tej umiejętności, gdy jesteśmy ogłuszeni.

Moce w systemie umiejętności można zresetować w dowolnej chwili. Jednak koszt zresetowania owej mocy będzie zależny od tego ile na daną moc wydaliśmy punktów. Na przykład, gdy wydaliśmy na pewną moc 4 punkty zresetowanie jej będzie kosztować tylko 76 sztuk srebra, natomiast, jeśli wydaliśmy 5 punktów będzie ono kosztować aż 95 sztuk srebra.

Zdobycie wszystkich punktów potrzebnych do zapełnienia całego drzewka umiejętności jest oczywiście niemożliwe jednak jest tyle mocy, że nie będziemy duplikatami innych graczy.

Jak system jest zorganizowany

Karta umiejętności jest podziela na dwie kategorie, w pierwszej pojedynczej kolumnie są twoje aktywne umiejętności, a w dwóch większych kolumnach po prawej stronie aspekty związane z użytecznością umiejętności po lewej stronie (lewa strona to ta z twoimi aktywnymi umiejętnościami). W celu możliwości wydania punktów na daną umiejętność po prawej stronie kolumny, trzeba najpierw wydać punkt na umiejętność po lewej stronie karty (ta pojedyncza kolumna), tak by odblokować umiejętność i możliwość modyfikowania jej.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

System przemieszczania się w B&S

Zacznijmy od prostych rzeczy. Podobnie jak w większości gier MMORPG, Blade&Soul wykorzystuje WSAD. W, ruch do przodu. S, ruch do tyłu. A, ruch w lewo. D, ruch w prawo. To takie proste, prawda?

Teraz coś dla zaawansowanych graczy. Przytrzymując lewy przycisk myszy i prawy przycisk myszy w tym samym czasie, spowodujesz, że postać będzie biegłą naprzód. W tym samym czasie [trzymając oba przyciski], możesz ruszyć myszą w lewo lub w prawo, co będzie miało taki sam skutek jak wciskanie przycisków A i D. Zamiast trzymać prawy przycisk myszy, możemy trzymać klawisz W, uzyskamy taki sam efekt. Istnieją także techniki, które pozwolą przenosić się twojej postaci, nie tracąc jej z oczu. Na przykład przytrzymując prawy przycisk myszy i klawisze A lub D.

Qing Gong

Qing Gong w Blade&Soul, to podstawowy środek transportu. Dwukrotnie wciskając klawisz W wchodzimy w stan, który daje niesamowitą prędkość i zręczność. Możemy także skakać bardzo wysoko, wykonując przy tym niesamowite akrobacje.

Istnieją oczywiście jakieś ograniczenia. Qing Gong używać można tylko po za walką. System ten, wymaga także kondycji, która znajduje się pod paskiem zdrowia. Podczas używania Qing Gong, zużywa się ona w sposób ciągły. Gdy spadnie do zera, wyjdziemy z tego stanu i będziemy musieli poczekać na ponowne naładowanie się kondycji.

Taką możliwość przemieszczania otrzymasz już przy wykonywaniu turtorialu. System ten, wydajny jest na krótkie dystanse. Przede wszystkim, jest jednak wygodny w użyciu i bardzo ładny wizualnie.

Zwoje teleportacji

Czas na kolejny krok w podróży po świecie B&S. Zwoje te są w umiarkowanej cenie, przynajmniej dla nowych graczy i umożliwiają szybką podróż do centrum dużego miasta lub innego wybranego miejsca. Aby z tego skorzystać, wystarczy kliknąć na danym miejscu na mapie. Po krótkiej animacji znajdziemy się w danym miejscu. Jedna podróż, zużywa jeden zwój.

Zwoje można zdobywać od czasu do czasu za wykonywanie zadań dla niskich poziomów. Można je nabyć także u kupców. Zwoje są dość drogie, więc używaj ich mądrze i z rozwagą.

Strumień smoka

Strumień smoka, to system na dotarcie do trudno dostępnych miejsc, w krótki czasie przy dużej prędkości. Jeśli uważasz, że Qing Gong był imponującym systemem, to jesteś w wielkim błędzie!

By użyć tego systemu, musisz po prostu chodzić po takiej lokacji. Miejsca gdzie można skorzystać z tego systemu, pojawiają się jako żółty strumień światła wychodzący z ziemi. Po wejściu w ten strumień i odczekaniu krótkiej chwili rozpoczniemy podróż. Nasza postać będzie robiła niesamowite akrobacje przy bardzo zawrotnej prędkości! Imponujące!

Dostęp do Strumienia smoka zyskasz po osiągnięciu 15 poziomu i ukończeniu zadania fabularnego „Faith”. Gdy wypełnimy te cele, będziemy mogli używać Strumień smoka, który zawsze znajduje się w strategicznych miejscach, niedostępnych dla innych systemów podróży.

-----------------------------------------------------------------------------------

Tłumaczenie skilli w B&S - tłumaczenie niekompletne

Opisy skilli pochodzą z CBT1 i mogły zostać zmienione:

Blade Master

Leg Slash

Usuwa stan Powalony i tnie nogi przeciwnika mieczem.

Rising Slash

Jeśli wróg został ogłuszony dzięki tej umiejętności można wysłać go w powietrze.

Evasion

Naciskając dwukrotnie klawisz „S” cofasz się 3 metry unikając ataku wroga.

Summon Sword

Błyskawicznie przywołujesz miecze, które dają Ci stan Summon Sword

Sudden Counter

Możesz sparować atak przeciwnika gdy jesteś powalony.

Sword Presence

Umiejętność szarży, którą możesz użyć podczas Qing Gons lub Qing Gong Jump.

Break Fall

Wychodzisz ze stanu Aerial (?)

Train Parry

Zmniejsza odnawianie twoich umiejętności parowania o 0,5 sekund.

Train Parry II

Zwiększa czas trwania parowania o 1 sekundę.

Train Parry III

Po udanym parowaniu otrzymujesz jedno dodatkowe Chi miecza.

Train Charge

W udanym parowaniu, odnowa szarży zmniejsza się o 2 sekundy.

Train Parry IV

Podczas parowania, twoja prędkość ruchu zwiększa się o 50%.

Chi Sword Slash

Używając Chi miecza może zaatakować wroga w zasięgu 3 metrów, a także powalić wroga.

Torso Stance

Podczas parowania odblokowujesz umiejętność parowania wielokrotnych ataków

*during it's channel time* (?)

Sword Barrier

Ta umiejętność może być użyta tylko podczas stanu parowania. Pozwala na blokowanie ataków pochodzących z dowolnej strony.

Train Parry V

Jeśli sparujesz wroga, to w ciągu 0,5 sekund możesz użyć Parry Counter, który ogłuszy przeciwnika.

Round Slash

Umiejętność możliwa do użycia po udanym Parry Counter. Umiejętność uderza przeciwnika 4 razy, a ty zdobywasz 4 Chi miecza.

Aerial Assault

Ta umiejętność pozwoli Ci na atak przeciwnika w stanie Aerial.

Train Parry VI

Kiedy używasz umiejętności parowania, sojusznicy, którzy są za tobą także parują nachodzący atak.

Summon Protection Sword

Ta umiejętność przywołuje miecz, który obrania tylko przed jednym atakiem.

Sneak Thrust

Wróg zostaje “przesunięty” 5 metrów dalej, a także przerywa jego atak.

Train Summon Protection Sword

Przywołana umiejętności chroniąca może być stosowana na sojusznikach w stanie *Worn out* (?)

Summon Guardian Sword

Umiejętność może zostać użyta tylko wtedy gdy jesteś w stanie Summon Sword. Umiejętność będzie chronić wszystkich sprzymierzeńców w promieniu 10 metrów od Blade Mastera przed 5 sekund.

Train Full Moon Slash

Po udanym sparowaniu ataku, możesz użyć umiejętności Full Moon Slash.

Aerial Slash

Kolejna umiejętność pozwalająca Blade Masterowi na atakowanie wroga w stanie Aerial.

Aerial Stomp

Usuwa stan Aerial i powoduje upadek przeciwnika na ziemię.

Train Kick

Zmniejsza koszty Chi miecza o 1 punkt.

Train Kick II

*Train Kick II Sword Gust will also cause a disoriented effect just like the Kick skill.*

Train Thrust

Możesz dźgnąć przeciwnika podczas poruszania się.

Train Thrust II

*Applying Sword Chi to your Thrust, you will now thrust enemies in a frontal arc.*

Summon Sword: Lightning

Umiejętność, która może być używana podczas stanu Summon Sword. Miecze będą latać w kierunku przeciwnika i przerywać jego rzucanie umiejętności przez 8 sekund.

Train Thrust III

Redukuje odnawianie Thrust o 0,2 sekundy.

Train Thrust IV

Zmniejsza koszt Chi miecza o 1 punkt.

Train Rising Slash

Po udanym *Parry Counter*, odnawianie umiejętności Rising Slash zostaje zresetowane, dzięki czemu możesz użyć go zaraz po *Parry Counter*

Train Rising Slash II

Jeśli używasz Rising Slash za plecami swojego wroga, nawet jeśli jest on ogłuszony/powalony, wprowadzasz go stan Aerial.

Counter Ambush

Pojawiasz się za plecami przeciwnika, który jest 3 metry od ciebie.

Train Summon Sword Presence

Kiedy używasz tej umiejętności wchodzisz w stan Wezwany miecz, przywołując od 3 do 6 mieczy.

Summon Sword: Flurry

Można tego użyć jedynie w stanie Summon Sword. Miecz atakuje jednego wroga 4 razy w ciągu 8 sekund.

Train Full Moon Slash

Za każdym razem kiedy rzucaszs Full Moon Slash, czas rzucania zostaje skrócony o 0,5 sekund.

Ambush

Ten ruch może być używany tylko w *Quick Draw*. Ambush pozwala na szybkie dojście do przeciwnika i ogłuszenie go na 1 sekudnę. Ma taki sam czas odnawiania jak Szarża.

Train Summon Sword: Presence II

Będziesz mógł zaatakować wroga z Summon Sword Presence, jeśli twój przeciwnik jest w *aerial* lub jeśli jest ogłuszony lub powalony.

Train Summon Sword: Presence III

Summon Sword Presence będzie teraz atakować kilku wrogów.

Summon Sword: Retrieval

Odzyskujesz swoje wezwane miecze, które atakowały przeciwników ich do ciebie. Chodźcie tu!

Summon Sword: Berserk

Ta umiejętność może być użyta jedynie w stanie Summoned Sword i robi ona obszarowe obrażenia przy wybranego celu, 3 mieczami.

Quick Draw Stance

Po użyciu umiejętności Full Moon Slash, wejdziesz w stan *Quick Draw*. Nie możesz parować podczas tego stanu, ale zyskujesz 5% szans na trafienie krytyczne i zwiększenie obrażeń od nich o 50% .

Train Half Moon Slash

Twój Half Moon Slash powoduje u wroga uderzonego przez tą umiejętność klątwe, przez którą będzie zadawał on o 20% mniej obrażeń na 8 sekund.

Quintuple Slash

Atakujesz wrogów w pobliżu ciebie 5 razy.

Chain Rising Slash

Możesz wysłać w powietrze 5 ogłuszonych przeciwników i wprowadzić ich w stan Aerial.

Summon Sword: Explosion

Możesz użyć tej umiejętności tylko podczas stanu Summon Sword. Trzy przyzwane miecze eksplodują i powodują obszarowe ogłuszenie.

Train Half Moon Slash

Half Moon Slash zadaje 2 sekundowe odrzucenie.

Flash Slash

Wykonujesz bardzo szybkie cięcie w twoich przeciwników.

Thunder Flash

Będziesz mógł korzystać z Thunder Flash.

Train Flash Slash

Flash Slash powala wroga na kolana.

Train Chain Rising Slash

Kiedy użyjesz umiejętności Thunder Flash, odnawianie Chain Rising Slash zostanie zresetowane.

Aerial Quintuple Slash

Możesz ciąć wielu wrogów w stanie Aerial.

Train Leg Slash

Leg Slash będzie zadawać 3 sekundowe odrzucenie.

Train Leg Slash II

*Leg Slash will effect enemies within a 3m cone of the Blade Master.*

Train Flash Slash

Zasięg Flash Slash ale siła ataku zwiększa się do *compensate.*

Train Flash Slash II

Flash Slash zawsze będzie zadawać trafienie krytyczne.

Train Full Moon Slash

Kiedy Blade Master spowoduje atak krytyczny, Full Moon Slash zostaje natychmiast rzucony.

Kung Fu Master

Chul-San-Go

Odpycha wszystkich przeciwników z dala od Kung-Fu Master.

Rising Kick

Możesz kopnąć przeciwnika i podrzucić go w powietrze kiedy jest ogłuszony lub zdezorientowany.

Twin Tiger Punch

This skill will cancel the target’s guard by pushing the enemy back.

Landslide

Ta umiejętność ogłusza pobliskich wrogów.

Aerial Take Down

Możesz teraz użyć w powietrzu swoich *subbmison skills*.

Fist Dancing

Ruszasz się jakbyś tańczył wokół swoich celów i atakujesz ich wiele razy.

Aerial Escape

Metoda na ucieczkę ze stanu Aerial jak również i atakowanie tych w pobliżu.

Force Punch Combo

Jeśli używasz umiejętności Force Punch, odnawianie Punch Leap zostaje zresetowane.

AOE Force Punch

Force Punch atakuje teraz więcej niż jeden cel, który jest przed Kung-Fu Master.

Train Force Punch

*An enemy targeted by Force Punch will be stunned while those in the AOE effect of Force Punch will be knocked back.*

Guard Break

Możesz użyć Guard Break zamiast Twin Tiger Punch by zdezorientować przeciwnika.

Flare

Zamiast Landslide możesz użyć Flare, który zdezorientuje przeciwników.

Rampage

Zamiast Fist Dancing, można użyć Rampage, który pozwoli użyć Ci Fist Dancing *In a chained manner*.

Resistance

Jeśli zostaniesz uderzony podczas ogłuszenia, zdezorientowania lub powalenia zyskujesz 1 Ducha walki.

Leg Sweep

Efekt umiejętności Leg Sweep, będą krótsze o 4 sekundy.

Train Stomp

Kiedy używasz umiejętności Stomp zyskujesz 2 Duchy walki.

Somersault kick

Może być użyte jedynie podczas powalenia. Stajesz na nogi i wysyłasz przeciwników w powietrze.

Ambush Landslide

Po udanym bloku lub ripoście możesz natychmiast użyć Landslide.

Train Triple Kick

Kiedy używasz Triple Kick na zdezorientowanego przeciwnika zadajesz obrażenia krytyczne.

Flare Triple Kick

Podczas korzystania z Triple Kick na cel, na którym użyto Flare, będziesz zadawał *Force Damage*, a także skutki użycia umiejętności zostają wydłużone o 2 sekudny jeśli cel jest powalony, zdezorientowany lub ogłuszony.

AOE leg sweep

*Leg Sweep now affects targets in a frontal arc.*

Train Basic Combo

Punch, Strong Punch lub Tornado Kick dają dodatkowo 1 Ducha Walki.

Train Pressure Point

Jeśli ty lub inny gracz atakują przeciwnika pod wpływem *Pressure Point* zdobywacie 10% jego zasobów (Chi miecza, Duch walki, Wściekłość, Chi).

Train Leap Stomp

Twój Leap Stomp daje Ci dodatkowo 2 Duchy walki i wprowadza przeciwnika w stan dezorientacji jeśli ten użył umiejętności.

Train Explosive Fist

If you hit the target that is Casting or behind the target you will put them in a disoriented status.

Power Strike

Uderzasz przeciwnika w plecy i wysyłasz go w powietrze.

Stun Power Strike

Jeśli uderzysz przeciwnika umiejętnością Power Strike, ogłuszasz go.

Tactical Offense

Każde trafienie krytyczne da Ci 1 Ducha Walki.

Pressure Point

Uderzenie zdezorientowanego celu * in a vital spot to make them enter the Pressure Point status.*

Emergency Force Punch

Możesz użyć teraz Force Punch podczas efektu zdezorientowania.

Elbow Strike

Zwiększa czas ogłuszenia spowodowanego przez Elbow Strike.

Revenge

Po udanym uniknięciu ataku możesz użyć Revenge.

Train Revenge

Zyskujesz 2 Duchy walki po użyciu Revenge.

Train Side-Step

Jeśli uda Ci się odsunąć od ataku przeciwnika 1 Ducha walki.

Windmill Kick

Stajesz na nogi i atakujesz wszystkich dokoła.

Ambush Power Strike

Umiejętność może zostać użyta po udanym bloku lub uniknięciu ataku. Wprowadzasz przeciwnika w stan dezorientacji.

Choke

Możesz użyć Choke podczas powalania by ogłuszyć przeciwnika.

Train Arm Bar

Możesz użyć teraz innej umiejętności powalania po udanym użyciu Arm Bar.

Aerial Escape Takedown

Podczas używania Aerial Escape, nie tylko uciekasz z tego stanu, ale również powalasz wrogów.

Leap Takedown

Leaping towards an enemy and taking down your opponent.

Train Jump Kick

Po udanym użyciu umiejętności Jump kick zyskujesz 1 Ducha walki.

Aerial Kick

Umiejętność pozwala na atakowanie wroga w stanie Aerial.

Train Counter

*When successful in Countering within 0.8 seconds of the channel*, powodujesz 4 sekundowe ogłuszenie przeciwnika.

Aerial Stomp

Możesz *stomp* wroga w powietrzu.

Aerial Teamwork

Kiedy członek drużyny atakuje wroga w stanie Aerial, zyskuje 10% jego zasobów (Duch walki, Wściekłość, Chi miecza, Chi).

Aerial Jump Kick

Umiejętność pozwalająca na atak wroga w stanie Aerial z powietrza.

Train Counter

Kiedy otrzymujesz obrażenia w trybie Concentration związane z żywiołami możesz odeprzeć ten sam żywioł, który zablokowałeś na wroga.

Ambush Chul-San-Go

Odnawianie Chul-San-Go’s zmniejsza się o 8 sekund, a czas jego rzucania zostaje zredukowany do 0,8 sekund.

Train Takedown

When you use Takedown on a knocked down target, your chance to cause a critical strike is increased by 5%.

Sneak Takedown

Możesz powalić wrogów, którzy są za twoimi plecami.

Train Headbutt

Kiedy używasz Headbutt, obrażenia jakie otrzymujesz zwiększają się, ale dostajesz dodatkowo 1 Ducha walki.

Pound and Pummel

Atak como jaki możesz użyć na przeciwniku którego powaliłeś.

Turn the Tides

Kiedy uciekniesz przed Takedown, Chi Leech kub Dominate, będziesz mógł użyć Turn the Tides, który pozwoli Ci powalić wroga.

Train Teamwork

Kiedy członek drużyny atakuje wroga, który został powalony przez ciebie, zyskuje on 10% jego energii.

Immunity

Jesteś odporny na unieruchomienie, gdy jesteś w stanie powalania.

Train Counter

Po udanym *countering an attack* i natychmiastowym użyciu Explosive Fist, dostajesz kolejne kilka sekund ogłuszenia, które spowodowane będzie umiejętnością Counter.

Train Counter II

Your Counter will now last 1 second.

Train Counter III

Kiedy skontrujesz normalny atak, możesz zyskać dodatkowo 1 Ducha walki.

Interrupt

Jeśli udało Ci się uderzyć Twin Tiger Punch w cel, który używał umiejętność zyskujesz 1 Ducha walki i ogłuszasz przeciwnika na 4 sekundy.

Ambush Twin Tiger Punch

Odnowa Twin Tiger Punch zostaje zredukowana do 1 sekundy.

Concentration

Unikasz wszystkich nadchodzących ataków w tym trybie.

Train Concentration

Za każdym razem gdy unikniesz ataku w trybie Concetration, zdobywasz 1 Ducha walki.

Train Concentration II

Jesteś odporny na różne ataki unieruchamiające w trybie Concentration.

Force Master

Evacuation

Szybko znikasz z zasięgu wroga.

Frostbite

Umiejętność aktywuje się gdy Frost Palm zada celowi trafienie krytyczne. Frostbite będzie trafiał cel 5 razy w krótkich odstępach czasowych.

Multi Palm

Wystrzeliwujesz 3 pociski Chi podczas pędu Qing Gong lub skoku.

Seal

Umiejętność, która dezorientuje przeciwnika będącego w stanie Chi Leech.

Life Leech

Wysysasz z celu Chee Leeched i odzyskujesz część własnej.

Train Chi Leech

Teraz możesz się poruszać używając umiejętności Frost i Fire Palms podczas gdy twój cel jest w stanie Chi Leech.

Chi Net

Przyciągasz wielu wrogów w pobliżu twojego celu.

Ignite

In a frontal arc, you can explode all targets affected with your Tinder effect; however it requires a Flame Palm to critically hit first.

Train Ignite

Podpalenie dodaje efekt Tinder Explosion.

Train Ignite II

Explosion resetuje odnawianie się umiejętność Exploding palm.

Train Flame Explosion

Dodaje efekt Podpalenia.

Tinder Spread

Rozprzestrzeniasz efekt Podpalenia w pobliże twoich wrogów.

Train Tinder Spread

20% szans na dodanie +1 podpalenie do pobliskich wrogów.

Flame Lotus Field

Zmnienia Flame Lotus Finger na Flame Lotus Field. Flame Lotus Field tworzy na ziemi znak, który wybucha po 10 sekundach.

Train Exploding Palm

Dodaje efekt Podpalenia pobliskich wrogów.

Train Exploding Palm II

Zmniejsza odnawianie o 2 sekundy.

Flame Explosion

“okrągłe” zaklęcie obszarowe, zadające obrażenia pobliskim wrogom.

Train Flame Explosion II

Dodaje efekt Aerial.

Flamethrower

Wystrzeliwujesz sznur ognia w linii prostej.

Train Flamethrower

Zwiększa efekt umiejętności, dzięki czemu uderzasz 2 razy.

Laser Finger

Zamienia umiejętność Eternal Flame z Laser Finger. Ta umiejętność może przejść przez dowolny cel, który jest na wprost Force Master.

Train Hell Fire

Dodaje efekt Podpalenia.

Train Flame Lotus Finger

Every second the target will be damaged by 10% of your attack power.

Train Exploding Palm III

Dodaje efekt dezorientacji.

Eternal Flame

Tworzysz (ciągły ogień) – Flame Chi, który zadaje obrażenia pobliskim wrogom.

Train Eternal Flame

Masz 15% szans na Podpalenie przeciwnika.

Train Chi Leech

You will now be able to use Exploding Fist or Freeze Palm while you have a target affected by Chi Leech.

Heat Wave

Zamienia Flamethrower na Heat Wave. Tworzysz na ziemi ognistą pułapkę. W każdej chwili gdy jakiś cel wejdzie w pułapkę możesz spowodować, że będzie zdezorientowany.

Infernal Palm

Podpalasz Flame Chi zadając więcej obrażeń.

Train Infernal Palm

Zmniejsza czas rzucana o 0,1 sekundę.

Train Infernal Palm II

Kiedy zadasz trafienie krytyczne Flame Palm, natychmiast możesz użyć Inferal Palm.

Train Infernal Palm III

Infernal Palm będzie uderzać także wrogów w pobliżu celu.

Infernal Spirit

Zamienia Infernal Palm z Infernal Spirit. Możesz stworzyć ogromy płomień na ziemi w celu zadawania obrażeń obszarowych, a także efekt Powalenia.

Train Freezing Palm

Zmniejsza odnawianie o 2 sekundy.

Train Freezing Palm II

50% twoich obrażeń przywróci ci zdrowie.

Subzero Palm

Zadajesz celowi obrażenia, a także zamrażasz go.

Train Subzero Palm

Zamraża także przeciwników w pobliżu celu.

Chi Barrier

Tworzysz barierę Chi, która zmniejszy obrażenia otrzymywane przez twoich sojuszników.

Train Chi Barrier

Twoja Bariera Chi absorbuje o 20% wiecej obrażeń.

Guardian Barrier

Zamieniasz Frost Prison z Guardian Barrier. Guardian Barrier tworzy mroźną tarcze, która absorbować będzie obrażenia zadawane twoim sojusznikom.

Chi Pull

Zamieniasz Float z Chi Pull. Umiejętność przyciąga sojuszników do ciebie.

Train Evacuation

Zmniejsza odnowę o 1 sekundę i zwiększa zasięg oddalania się o 4 metry.

Train Evacuation II

Możesz uciec z każdego efektu unieruchomienia z wyjątkiem: Chi Leech, Dominacji, Powalania.

Frost Flake

Zamienia Frost Finger z Frost Flake. Tworzysz na ziemi mroźną pułapkę i w każdej chwili, możesz ją aktywować powodując unieruchomienie pobliskich wrogów za pomocą kłączy.

Snow Flower Palm

Możesz natychmiast użyć Snow Flower Palm kiedy zadasz trafienie krytyczne z Freezing Palm.

Absolute Barrier

Zamieniasz się w bryłę lodu, która chroni cię przed atakami. W każdej chwili możesz się ruszyć usuwając ten stan.

Train Absolute Barrier

Kiedy zostaniesz zaatakowany żywiołami Chi podczas korzystanie z umiejętności Absolute Barier, odzyskujesz całe Chi.

Train Absolute Barrier II

Obrania twoich sojuszników przed jednym atakiem.

Train Shockwave

Obraca zamrożonych przeciwników.

Frost Finger

Niszczysz efekt zamrożenia celu zadając obrażenia i zamrażając innych wrogów w pobliżu celu.

Train Frost Finger

Zwiększa zasięg rozprzestrzenianie efektu Zamrożenie o 20%.

Frost Storm

Zadajesz obszarowe *chain* obrażenia w pobliżu celu.

Train Frost Storm

Zwiększa *number of chains* o 1.

Train Absolute Barrier

Kiedy zniszczysz barierę z własnej woli, spowodujesz zamrożenie pobliskich wrogów.

Train Absolute Barrier

Kiedy zostaniesz zaatakowany przez Force Chi podczas Absolute Barrier, absorbujesz 20% korzystając ze swojej Chi.

Train Frost Palm

Dodaje 10% szansy na zamrożenie wrogów z *Frostbite status.*

Finger Destroy

Usuwa z celu status Zamrożenia i zadaje obrażenia pobliskim wrogom.

Train Finger Destroy

Dodaje frostbite effect.

Train Multi Palm

Dodaje frostbite effect.

Frost Field

Zamienia Frost Storm z Frost Field. Tworzysz na ziemi lód, który spowalnia wrogów. Wróg, który na lodzie będzie znajdować się 2 sekundy zostanie obrócony.

Train Life Leech

Zwiększa moc umiejętności o 20% i szybkość wysysania życia o 30%.

Train Frost Palm II

Jeśli cel zablokuje lub sparuje Frost Palm, odnowa Freezing Palm zostaje zresetowana.

Destoyer:

Gale

Umiejętność, która wprowadza Destoyera w szał bitewny.

Iron Wall

Możesz teraz użyć Iron Wall.

Firework

Możesz teraz użyć Firework

Falling Star

Możesz teraz użyć Falling Star.

Clash

Możesz teraz użyć Clash.

Leg Chop

Możesz teraz użyć Leg Chop.

Tow

Możesz teraz użyć Tow.

Train Thunder Strike

Igonorujesz riposte.

Train Thunder Strike

Możesz zdezorientować przeciwnika.

Tremor

Możesz użyć teraz Tremor.

Train Tremor

You can use Tremorl at any target within a 12m radius.

Explode

Możesz użyć teraz Explode.

Low Gale

Możesz użyć teraz Gale.

Train Low Gale

If you hit the target that is knocked back, you will extend the knock back duration by 1 second.

Tornado

Możesz użyć teraz Tornado.

Fury Storm

Możesz użyć teraz Fury Storm.

Train Fury Storm

Po użyciu tej umiejętności, przez 0,6 odwracasz wszystkie nadchodzące ataki.

Train Fury Storm II

Nawet jeśli cel paruje ataki, nadal możesz go atakować.

Train Fury Storm III

Możesz zignorować ripote i atak z Fury Storm.

Fury Dominate

Możesz użyć teraz Fury Dominate.

Train Fury Dominate

Jeśli użyjesz tego za plecami wroga, możesz go zdominować.

Train Destruction

Dezorientujesz cel.

Train Destruction II

Zadajesz o 10% więcej obrażeń na powalonych przeciwników.

Train Tackle

Jeśli trafisz cel w plecy, możesz ogłuszyć go na 3 sekudny.

Train Falling Star

Kiedy uderzysz w ziemie, ogłuszysz wszyskich przeciwników w promieniu 3 metrów.

Joint Kick

Jeśli unikniesz nadchodzący atak możesz natychmiast użyć Joint Kick.

Train Leg Chop

Jeśli uderzysz cel, Leg Chop zresetuje odnowe dla Firework.

Train Tow

Jeśli używasz tą umiejętność za plecami wroga, zostaje on powalony.

Train Judgment Combo

Jeśli zadasz trafienie krytyczne, zdobywać będziesz o 30% więcej wściekłości.

Train Stomp

Jeśli zadasz trafienie krytyczne, zdobywać będziesz o 30% więcej wściekłości.

Slam

Możesz teraz użyć Slam.

Train Slam

Kiedy uderzysz w ziemie, ogłuszysz wszyskich przeciwników w promieniu 3 metrów.

Train Power Strike

Odpychasz wroga 12 metrów dalej.

Train Leg Chop II

Jeśli uderzysz zdezorientowany cel, ogłuszysz go.

Train Tow II

If you successfully tow an enemy, your dominate cooldown resets.

Revenge Strike

Możesz teraz użyć Revenge Strike.

Train Iron Wall

You can channel Iron Wall for 4 seconds.

Train Iron Wall II

Otrzymujesz 5 Wściekłości za każdy udany blok.

Iron Wall Tackle

Możesz teraz użyć Iron Wall Tackle.

Train Iron Wall Tackle

Jeśli uderzysz wroga, która używał umiejętności, możesz go ogłuszyć.

Train Iron Wall III

You can move while channeling Iron Wall.

Iron Wall Reflect

Możesz teraz użyć Iron Wall Reflect.

Train Dominate

Your Dominate skill lasts 8 seconds.

Train Dominate II

Możesz zdominować powalonego wroga.

Train Iron Wall IV

Your Iron Wall cooldown is reduced to 14 seconds.

Shield Slam

Możesz teraz użyć Shield Slam.

Train Shield Slam

You cancel the enemy’s guard and put them in a disoriented status.

Protect

Możesz użyć Protect.

Train Protect

While in Protect mode, the Destroyer deflects all attacks.

Train Headbutt

Headbutt deals less damage but stuns the enemy.

Upper Kick

Możesz użyć Upper Kick.

Train Upper Kick

Your Upper kick will cause the enemy to be in Aerial state for 2 seconds.

Train Upper Kick II

When the skill hits the opponent, your slam cooldown will reset.

Train Dominate

Możesz zdominować wrogów w zasięgu 4 metrów.

Meat Shield

Możesz użyć Meat Shield.

Train Meat Shield

Kiedy zablokujesz atak za pomocą Meat Shield, natychmiast możesz użyćClash skill.

Smackdown Możesz użyć Smackdown.

Train Smackdown

You stun all foes affected by Smackdown for 3 seconds.

Train Smackdown II

Foes hit by Smackdown will bounce up in the air and be put in an aerial state for 2 seconds.

Train Clash

You throw the dominated foe and hit an enemy within 8m of you.

Train Clash II

Jeśli używasz tej umiejętności na wroga, który atakuje członka twojej drużyny, możesz go ogłuszyć.

Rescue

Możesz użyć rescue.

Emergency Rescue

Możesz użyć Emergency Rescue.

Destroyer miał trochę słabiej wszystko opisane. [Mam na myśli tłumaczenie, wszystko pochodzi z koreańskiej bety i nie ja to tłumaczyłem]

Wszystko było tłumaczone z:

bladeandsouldojo.com

Wszystko ładnie pięknie.Tekst ukazuję fabułę,wyjaśnia nowe systemy i pokazuję skille różnych klas.Z błędów zauważyłem tylko literówkę w pierwszym zdaniu o Qing Gong.

Witam serdecznie. Tutaj przedstawiam wam taki zbiór wiadomości na temat Blade and Soul. Wszystko jest przetłumaczone przeze mnie, ale może wam się wydać, że już to gdzieś czytaliście, bo to prawda.

Świat pogrążony w zepsuciu.

Świat Blade&Soul był kiedyś spokojnym miejscem pełnym ludzi, zwierząt i różnych istot. Zepsucie demonicznej natury przelało się przez całą ziemię i przyniosło światu chaos. Światło pochłonęła ciemność, oceany stały się burzliwe, drzewa uschły, świat legną w gruzach.. Stworzenia stały się bezmyślne, a zwierzęta dzikie. Ludzie także padli ofiarą zepsucia.

Sztuki walki demonicznej natury używano do skażenia energii, stając się tym samym bardzo potężnym. Ci, którzy opanowali tę sztukę napełniali świat krwią. Wreszcie, źródło zepsucia, brama zepsucia została otwarta. Demoniczny cesarz i jego słudzy uciekli do naszego świata.

Niebiosa nie mogły stać bezczynnie. Niebiańskie istoty wezwały mistrzów sztuk walki świata i przekazały im proroctwo. Ci, którzy zostali obdarzeni tym proroctwem, wzięli udział w walce z demonami i ich cesarzem, wypędzając ich z powrotem do ich świata, zapieczętowując go.

Świat stracony w zepsuciu znów odnalazł pokój.

Państwo Woon i Poong-Je.

Gdy historia stała się legendą, a legenda mitem, świat był podzielony. Jedną stroną był wiekopomny naród Woon, posiadający tysiące lat historii w swoich stronach. Drugą stroną, było nowe państwo militarne Poong-Je.

Naród Woon był silnym, zjednoczonym państwem, do kiedy do cesarz-tyran zdobył władzę. Ludzie krzyczeli, a ich krzyki były słyszane przez Generała Goon Ma-Yum. Prowadził rebelię przeciwko cesarzowi i wychował ludzi narodu Poong-Je na Wschodnich Ziemiach. Ludzie byli za bezpieczną granicą Poong-Je, wyostrzając swe ostrza i umysły, wyczekując dnia, gdy zemszczą się na cesarzu-tyranie.

Tymczasem, na zachodnich ziemiach, zepsucie powróciło. Przetoczyła się przez ziemię jak niszczycielska plaga, niszcząc wszystko na swojej drodze. Gdy to minęło, większość albo nie żyła, albo zamieniła się w demoniczne sługi. Ziemie te, otrzymały nową nazwie: Suh-Rak, co oznacza „Zachodnia Rozpacz”. Zepsucie szybko zniszczyło północne ziemie, a teraz jest w drodze do południowego narodu Woon i do wschodniego narodu Poong-Je.

Rozpacz ludzi.

Ludzie na Joong-Won, świecie Blade&Soul, wiedli trudne i surowe życie. Wojna i zawziętość między narodami Woon i Poong-Je przyniosło zniszczenie ziemiom, które kiedyś były im bliskie. Gospodarstwa zostały zniszczone, wsie obróciły się w popiół i gruz. Cesarz-tyran i arogancja jego armii stawała się gorsza z dnia na dzień. Jakby tego było mało, bandyci i inne brutalne grupy stały się bardzo aktywne, korzystając z zamieszania i braku porządku.

Praworządne Przymierze i kult Hon-Chun.

By pomóc ludziom i chronić świat, który kochają, Mistrzowie sztuk walki zgodnie uczestniczyli w wysiłkach zmierzających do celu przywrócenia dawnego świata. Jednak wysiłki te nie były wystarczające, aby przynieść pokój i porządek z powrotem do świata zagubionego w chaosie. Zgodne z prawem szkół i mistrzów sztuk walki odłożyli na bok własne potrzeby i pragnienia, tworząc Praworządne Przymierze.

Po powstaniu Przymierza, Chaos poczuł się zagrożony i obawiał się Przymierza, które zyskiwało zbyt wiele mocy. Potem przyszedł czas na kult Hon-Chun. Kult ten ukrywał się w ciemnościach przez wiele lat, wierząc, że wkrótce nadejdzie dzień, gdzie wszyscy będą sobie równi. Hon-Chun otrzymało silne wsparcie od ludzi i stopniowo zaczęło pod swym sztandarem zbierać wojsko.

Te dwa wielkie mocarstwa nie mogły współistnieć, a ich wrogość wobec siebie szybko przeniosła się na pole bitwy. Świat stał się jeszcze bardziej brutalny, gdy te dwie frakcje walczyły o dominację nad innymi.

Pojawienie się Jin Suh-Yeon.

W tym trudnym okresie kobieta ubrana na czarno stała na środku brzegu bambusowej wioski, wpatrując się w szczyt góry. Mały ptak przyniósł wiadomość.

„Tego ranka zmieniłem lekarstwo. Musisz mi dostarczyć książkę Mistrzów Sztuk Walki Hong-Moon. Będę czekał.”

Ptak osiadł na jej ramieniu, a gdy ta czytała wiadomość, na jej twarzy nie było żadnych emocji. Tak jakby wszystko było już dawno zaplanowane. Zebrała swych towarzyszy i wyruszyła. Yuran i Guh-Guh-Boong wycierali krew ze swych broni, przygotowując się do podążania za nią. Wokół nich wszędzie leżały ciała. Ciała strażników, którzy niefortunnie ich spotkali.

Kobieta w czarnym ubraniu była Jin Suh-Yeon. Gdziekolwiek się pojawi, jest ukazaniem się Czarnego Chi, zostawiając po sobie trupy, tak jak mistrzowie walki, którzy opanowali Zepsucie Chi dawno temu. Wyruszyła do najdalej wysuniętej południowej części bambusowej wioski. Spojrzała na szczyt góry po raz kolejny, tak jakby był to koniec jej podróży. Zniknęła, zostawiając po sobie czarny dym i ptaka, który odleciał.

Uczniowie szkoły Hong-Moon byli dobrze ukryci przed cywilizacją, ciężko się ucząc pod okiem swoich nauczycieli. Prowadzili stosunkowo proste i szczęśliwe życie. Jednak, jeśli niebiosa wiedziałyby o przybyciu Jih Suh-Yeon, czarne chmury zawisłyby nad szkołą.

Potem przyszedł deszcz.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PvP w Blade&Soul

PvP, czyli Player versus Player (gracz kontra gracz). Pokazanie swojej siły i wyższości nad innym graczem, czyli to, co tygryski lubią najbardziej.

System PvP w Blade&Soul opiera się na doboku gracza. Gracz może pojedynkować się tylko z tymi, którzy noszą odpowiedni dobok. Nie można natomiast walczyć z tymi, którzy nie noszą żadnych doboków. Obecnie w grze, są tylko dwa typy doboków: Lojalność i Przestroga.

W grze gracze, którzy nie noszą dobok lub noszą dobok tego samego typu będą mieli biały Nick. Jeśli natomiast nick jest czerwony należy mieć się na baczności, ponieważ postać ta jest z przeciwnej frakcji i może zaatakować się w każdej chwili.

Gracze mogą atakować innych graczy, tylko jeśli mają czerwony nick. Bez znaczenia jest, gdzie dany gracz się znajduje ponieważ atakować można nawet w mieście lub osadzie, które dla innych mogłoby się wydawać bezpiecznym miejscem.

Gracze mogą zarówno zyskiwać dobok Lojalności jak i Przestrogi poprzez wykonywanie zadań związanych z frakcją.

Aby uzyskać dobok Przestrogi gracze muszą zdobyć 10 poziom i wykonać zadanie „Puzzled Senior”. Podobny dobok można zdobyć na poziomie 16, robiąc zadanie „Puzzled Girl”.

Podobnie jest z Lojalnością, której Dobok można uzyskać od odpowiedniego NPC rozwiązując podobne zadania.

Tymczasem Ci, którzy planują atak, ale znaleźli mocniejszych przeciwników nie mogą nagle zdjąć doboku. Tak więc, zwracajcie większą uwagę podczas grania, ponieważ prawdziwy mistrz walki nie może się zdradzić.

Co więcej, gracze nie mogą atakować tych, którzy umierają albo tych, którzy ćwiczą Pranayame, (odpoczywają, medytują) bądź przenoszą się do osady.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PvP - Walki frackji

Wulin League

zostało stworzone przed szkoły sztuk walki. Jednak w miarę upływu czasu, wiele szkół opracowywało swoje własne kung-fu w tajemnicy przed innymi. Tak więc „Wulin League” nie jest szkołą, ale zostało założone przed dużą liczbę szkół. Ich celem jest zniszczenie złoczyńców i zaprowadzenie ponownie pokoju na świecie.

Turbin Heaven

w przeciwieństwie do „Wulin League”, frakcja ta jest zła. Kiedyś działa na rzecz sprawiedliwości i stawała w obronie ludu. Później coś się stało. Jakieś zło do nich dołączyło i zmieniło ich w Kult Zła. Mącą w ludzkich umysłach szepcząc: „Turbin Heaven – nadchodzi. Przychodzi po zbawienie śmiertelników od cierpienia”.

Wulin League i Turbid Heaven reprezentują sprawiedliwość i zło. Są one traktowane, jako najpotężniejsze frakcje na świecie. Mimo że świat, jest w równowadze z dwiema frakcjami, każda walczy o bycie „Numerem jeden”. Walczą za pomocą … specjalnych zadań w grze! Po wszystkim frakcje dochodzą do kompromisu i jednoczą się.

Te dwie frakcje mają dobre kontakty ze szkołą, do której należy twoja postać, dlatego gracz dobrowolnie może wybrać, do kogo chce dołączyć. Przed dołączeniem do którejś z frakcji, gracz musi zrobić odpowiednie zadania. Później zdobywa on odpowiedni strój.

Na PvP gracz będzie walczył z graczami, którzy noszą strój przeciwnej frakcji. Po bitwie frakcje dochodzą do porozumienia, a wygrani mogą podnieść swoje umiejętności. Po bitwie będzie otwarty także specjalny sklep umożliwiający kupno przedmiotów PvP. Ponadto, gracze będą nagradzani skrzynią skarbów, która zwierać będzie specjalne przedmioty.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bronie w B&S

Pierwsza broń, która zostanie pokazana, jest najprawdopodobniej najpopularniejszą bronią. To miecz. Tą prostą i banalną broń można zobaczyć w wielu grach, więc zespół BloodLust miał przed sobą ciężką robotę, by ten nudny kawał stali był ciekawy i imponujący.

Fantastyczny, piękny wzór ostrza i rękojeści został wykonany w najmniejszych szczegółach. Wygląda niesamowicie! Broń emanuje wręcz wściekłością, jak w żadnym innym MMO. Zespół BloodLust wykonał kawał dobrej roboty pokazując, że klasyczne nie musi oznaczać nudne i brzydkie.

Rękawice dla Kung-Fu Masters – okrutna broń, która może spowodować grad ataków na przeciwnika. BloodLust znów stworzył broń, bardzo szczegółową. Rękawice wyglądają pięknie i elegancko, ale jest w nich coś… złowieszczego.

Jeden z przykładów unikalnej broni w Blade&Soul – K-Hong Pi dla Force Mastera. Jednoręczna broń, wyglądem przypominająca elegancką wstęgę. Jest ona dołączona do nadgarstków Force Master, znacznie zwiększając ich siłę ataków i czarów. Ta elegancka broń nadaje „magii” Blade&Soul. Znając bogatą wyobraźnię koreańskich projektantów myślę, że możemy spodziewać się większej ilości broni, podobnych do tej, tak wspaniale zrobionej.

I w końcu. Najbardziej niszczycielska broń ze wszystkich broni – topór. Toporem można machać z boku na bok, zadając obrażenia dużej ilości wrogów. Można też obniżyć ciężkie ostrze wprost na głowę, powodując ogromne obrażenia. Topór względem wcześniejszych broni, nie może konkurować o miano najładniejszej broni, choć wygląda całkiem nieźle.

Zespół BloodLust wykonał niesamowitą pracę przy tworzeniu narzędzi śmierci i terroru, z których każdy będzie korzystał.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Statystyki w B&S

Statystyki postaci zawsze były najważniejszym i nieodłączonym elementem gier rpg. Pozwalało to na podnoszenie obrony, zwiększanie obrażeń, czy punktów energii magicznej. Może chcesz by czas trwania zaklęcia był dłuższy kosztem jego obrażeń? A może chcesz, by łucznik miał więcej umiejętności do walki wręcz? W Blade&Soul będziesz miało dużo metod i możliwości, aby stworzyć postać swoich marzeń.

Wyposażenie & statystyki

W przeciwieństwie do innych MMORPG, w B&S nigdy nie będziesz musiał martwić się o to, że twoja postać wygląda okropnie!

Nie ma statystyk na twojej zbroi? Pewnie myślisz, że będziesz miał mniej opcji wyposażania lub edycji twojej postaci. Nie martw się! Zespół BloodLust to zrekompensował. Możesz uzyskać statystyki z akcesoriów: dwa pierścienie, dwa kolczyki i naszyjnik. Statystyki można uzyskać także z unikalnego systemu Bo-Pae, który składa się z ośmiu części, a każda część zawiera swoje własne statystyki. Części te, zdobyć można za wykonywanie zadań lub z zabitych przeciwników.

To, że nie masz statystyk na zbroi nie znaczy, że możesz biegać nago i być potężnym! By zdobywać statystyki z Bo-Pae wymagane jest, byś miał coś na sobie założone. Stanowić to będzie znaczne rozszerzenie statystyk. Taki system odnosi się do tradycyjnych sztuk walki. Nigdy nie lekceważ swego przeciwnika i dobieraj walkę mądrze. To, że ktoś nie ma na sobie stroju, nie znaczy, że jest słaby. Walkę traktuj jak walkę na śmierć i życie.

Bo-Pae

Bo-Pae, to system składający się z ośmiu wymiennych części znajdujących się w ośmiokącie. Każda z ośmiu części zawiera podstawowe statystyki dotyczące twojej postaci: zdrowie, siłę ataku, obronę itd.

Każda część z Bo-Pae należy do jakiegoś zestawu. Zbieranie i wyposażenie w każdą część z zestawu [czyli po prostu, gdy zbierzemy wszystkie części z danego zestawu] odblokuje nam dalsze statystyki, a nawet spowoduje fizyczne zmiany naszej postaci czyniąc go lub ją, świecącą. Świecący efekt zależy od rzadkości występowania danego zestawu Bo-Pae. Oto przykład. Każdy zestaw zawiera około trzy statystyki bonusowe. Po zebraniu trzech części zestawu odblokujemy pierwszy bonus. Po zebraniu pięciu części odblokujemy drugi bonus. Gdy zbierzemy wszystkie osiem, otrzymamy trzeci, ostatni bonus. Można zebrać także pięć części tego zestawu i trzy części z innego, jeśli czujesz, że ten ostatni bonus z ośmiu kawałków tego samego zestawu Ci nie pasuje.

Rozkładanie przedmiotów & modyfikacje Bo-Pae

Rozkładanie przedmiotów na części idzie w parze z systemem Bo-Pae. Bardzo często znajdywać będziemy bronie, których nie użyjemy, bo albo są na niższe poziomu albo mają statystyki, których nie potrzebujemy. Zamiast po prostu je wyrzucić lub sprzedać, będziemy mogli rozłożyć je na pył. Gdy to zrobimy, pył będziemy mogli połączyć z jakąś częścią danego zestawu z Bo-Pae, w celu poprawienia statystyk tej części. Dzięki tej metodzie, naszą postać będziemy mogli dostosowywać w dowolnym kierunku.

Wyposażanie broni w klejnoty

Gemowanie [wkładanie ulepszeń] broni w Blade&Soul jest bardzo uproszczone i łatwe. Obecnie, tylko broń może być ulepszana, ponieważ jako jedyna posiada na to miejsce. Z miejscami w broni bywa różnie. Niektóre bronie z niższych poziomów mają tylko jedno miejsce bądź wcale. Bronie o wyższych poziomach mogą mieć maksymalnie cztery miejsca. Klejnoty, dla naszej wygody, oznaczone są kolorami. Fioletowy, to kolor trafień krytycznych. Zielony, to uniki. Czerwony to obrażenia itd. Jak bardzo potężne są te klejnoty, niewiadomo.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

B&S drzewko umiejętności

Blade & Soul daje graczom wiele sposobów by stworzyć swoją jedyną, niepowtarzalną postać i dopasowanie jej do ich stylu gry. System umiejętności jest jednym z wielu sposobów by to zrobić. Gdy postać osiągnie 15 poziom odblokuje system umiejętności. Poprzez system umiejętności i podnoszenie poziomu twoja postać będzie odblokowywać różne moce do walki ze złem.

Po osiągnięciu 15 poziomu dostaniesz jeden punkt, które są zdobywane po osiągnięciu poziomu, do wydania na drzewko umiejętności. Tak jak w innych grach gdzie występuje system drzewa umiejętności, będziesz musiał wydać określoną ilość punktów by odblokować możliwość zdobywa lepszych mocy. Dzięki temu systemowi, twoja postać będzie mogła nauczyć się zupełnie nowych umiejętności jak i wzmacniać już dostępne.

Kiedy słysz słowo “wzmocnienie” pewnie myślisz o tym, że zadawane przez ciebie obrażenia zostaną zwiększone, ale w tym wypadku można tworzyć więcej combosów lub zwiększać czas trwania ogłuszenia. System umiejętności skupia się bardziej na użyteczności mocy niż na sile.

Dla przykładu Kung – Fu Master „Leap Stomp” ma 12 sekund odnawianie, ale wydanie punktu na tą umiejętność spowoduje, że „Leap Stomp” odnowi się natychmiast po skorzystania z „Force Punch”. Ponadto pozwoli na użycie tej umiejętności, gdy jesteśmy ogłuszeni.

Moce w systemie umiejętności można zresetować w dowolnej chwili. Jednak koszt zresetowania owej mocy będzie zależny od tego ile na daną moc wydaliśmy punktów. Na przykład, gdy wydaliśmy na pewną moc 4 punkty zresetowanie jej będzie kosztować tylko 76 sztuk srebra, natomiast, jeśli wydaliśmy 5 punktów będzie ono kosztować aż 95 sztuk srebra.

Zdobycie wszystkich punktów potrzebnych do zapełnienia całego drzewka umiejętności jest oczywiście niemożliwe jednak jest tyle mocy, że nie będziemy duplikatami innych graczy.

Jak system jest zorganizowany

Karta umiejętności jest podziela na dwie kategorie, w pierwszej pojedynczej kolumnie są twoje aktywne umiejętności, a w dwóch większych kolumnach po prawej stronie aspekty związane z użytecznością umiejętności po lewej stronie (lewa strona to ta z twoimi aktywnymi umiejętnościami). W celu możliwości wydania punktów na daną umiejętność po prawej stronie kolumny, trzeba najpierw wydać punkt na umiejętność po lewej stronie karty (ta pojedyncza kolumna), tak by odblokować umiejętność i możliwość modyfikowania jej.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

System przemieszczania się w B&S

Zacznijmy od prostych rzeczy. Podobnie jak w większości gier MMORPG, Blade&Soul wykorzystuje WSAD. W, ruch do przodu. S, ruch do tyłu. A, ruch w lewo. D, ruch w prawo. To takie proste, prawda?

Teraz coś dla zaawansowanych graczy. Przytrzymując lewy przycisk myszy i prawy przycisk myszy w tym samym czasie, spowodujesz, że postać będzie biegłą naprzód. W tym samym czasie [trzymając oba przyciski], możesz ruszyć myszą w lewo lub w prawo, co będzie miało taki sam skutek jak wciskanie przycisków A i D. Zamiast trzymać prawy przycisk myszy, możemy trzymać klawisz W, uzyskamy taki sam efekt. Istnieją także techniki, które pozwolą przenosić się twojej postaci, nie tracąc jej z oczu. Na przykład przytrzymując prawy przycisk myszy i klawisze A lub D.

Qing Gong

Qing Gong w Blade&Soul, to podstawowy środek transportu. Dwukrotnie wciskając klawisz W wchodzimy w stan, który daje niesamowitą prędkość i zręczność. Możemy także skakać bardzo wysoko, wykonując przy tym niesamowite akrobacje.

Istnieją oczywiście jakieś ograniczenia. Qing Gong używać można tylko po za walką. System ten, wymaga także kondycji, która znajduje się pod paskiem zdrowia. Podczas używania Qing Gong, zużywa się ona w sposób ciągły. Gdy spadnie do zera, wyjdziemy z tego stanu i będziemy musieli poczekać na ponowne naładowanie się kondycji.

Taką możliwość przemieszczania otrzymasz już przy wykonywaniu turtorialu. System ten, wydajny jest na krótkie dystanse. Przede wszystkim, jest jednak wygodny w użyciu i bardzo ładny wizualnie.

Zwoje teleportacji

Czas na kolejny krok w podróży po świecie B&S. Zwoje te są w umiarkowanej cenie, przynajmniej dla nowych graczy i umożliwiają szybką podróż do centrum dużego miasta lub innego wybranego miejsca. Aby z tego skorzystać, wystarczy kliknąć na danym miejscu na mapie. Po krótkiej animacji znajdziemy się w danym miejscu. Jedna podróż, zużywa jeden zwój.

Zwoje można zdobywać od czasu do czasu za wykonywanie zadań dla niskich poziomów. Można je nabyć także u kupców. Zwoje są dość drogie, więc używaj ich mądrze i z rozwagą.

Strumień smoka

Strumień smoka, to system na dotarcie do trudno dostępnych miejsc, w krótki czasie przy dużej prędkości. Jeśli uważasz, że Qing Gong był imponującym systemem, to jesteś w wielkim błędzie!

By użyć tego systemu, musisz po prostu chodzić po takiej lokacji. Miejsca gdzie można skorzystać z tego systemu, pojawiają się jako żółty strumień światła wychodzący z ziemi. Po wejściu w ten strumień i odczekaniu krótkiej chwili rozpoczniemy podróż. Nasza postać będzie robiła niesamowite akrobacje przy bardzo zawrotnej prędkości! Imponujące!

Dostęp do Strumienia smoka zyskasz po osiągnięciu 15 poziomu i ukończeniu zadania fabularnego „Faith”. Gdy wypełnimy te cele, będziemy mogli używać Strumień smoka, który zawsze znajduje się w strategicznych miejscach, niedostępnych dla innych systemów podróży.

-----------------------------------------------------------------------------------

Tłumaczenie skilli w B&S - tłumaczenie niekompletne

Opisy skilli pochodzą z CBT1 i mogły zostać zmienione:

Blade Master

Leg Slash

Usuwa stan Powalony i tnie nogi przeciwnika mieczem.

Rising Slash

Jeśli wróg został ogłuszony dzięki tej umiejętności można wysłać go w powietrze.

Evasion

Naciskając dwukrotnie klawisz „S” cofasz się 3 metry unikając ataku wroga.

Summon Sword

Błyskawicznie przywołujesz miecze, które dają Ci stan Summon Sword

Sudden Counter

Możesz sparować atak przeciwnika gdy jesteś powalony.

Sword Presence

Umiejętność szarży, którą możesz użyć podczas Qing Gons lub Qing Gong Jump.

Break Fall

Wychodzisz ze stanu Aerial (?)

Train Parry

Zmniejsza odnawianie twoich umiejętności parowania o 0,5 sekund.

Train Parry II

Zwiększa czas trwania parowania o 1 sekundę.

Train Parry III

Po udanym parowaniu otrzymujesz jedno dodatkowe Chi miecza.

Train Charge

W udanym parowaniu, odnowa szarży zmniejsza się o 2 sekundy.

Train Parry IV

Podczas parowania, twoja prędkość ruchu zwiększa się o 50%.

Chi Sword Slash

Używając Chi miecza może zaatakować wroga w zasięgu 3 metrów, a także powalić wroga.

Torso Stance

Podczas parowania odblokowujesz umiejętność parowania wielokrotnych ataków

*during it's channel time* (?)

Sword Barrier

Ta umiejętność może być użyta tylko podczas stanu parowania. Pozwala na blokowanie ataków pochodzących z dowolnej strony.

Train Parry V

Jeśli sparujesz wroga, to w ciągu 0,5 sekund możesz użyć Parry Counter, który ogłuszy przeciwnika.

Round Slash

Umiejętność możliwa do użycia po udanym Parry Counter. Umiejętność uderza przeciwnika 4 razy, a ty zdobywasz 4 Chi miecza.

Aerial Assault

Ta umiejętność pozwoli Ci na atak przeciwnika w stanie Aerial.

Train Parry VI

Kiedy używasz umiejętności parowania, sojusznicy, którzy są za tobą także parują nachodzący atak.

Summon Protection Sword

Ta umiejętność przywołuje miecz, który obrania tylko przed jednym atakiem.

Sneak Thrust

Wróg zostaje “przesunięty” 5 metrów dalej, a także przerywa jego atak.

Train Summon Protection Sword

Przywołana umiejętności chroniąca może być stosowana na sojusznikach w stanie *Worn out* (?)

Summon Guardian Sword

Umiejętność może zostać użyta tylko wtedy gdy jesteś w stanie Summon Sword. Umiejętność będzie chronić wszystkich sprzymierzeńców w promieniu 10 metrów od Blade Mastera przed 5 sekund.

Train Full Moon Slash

Po udanym sparowaniu ataku, możesz użyć umiejętności Full Moon Slash.

Aerial Slash

Kolejna umiejętność pozwalająca Blade Masterowi na atakowanie wroga w stanie Aerial.

Aerial Stomp

Usuwa stan Aerial i powoduje upadek przeciwnika na ziemię.

Train Kick

Zmniejsza koszty Chi miecza o 1 punkt.

Train Kick II

*Train Kick II Sword Gust will also cause a disoriented effect just like the Kick skill.*

Train Thrust

Możesz dźgnąć przeciwnika podczas poruszania się.

Train Thrust II

*Applying Sword Chi to your Thrust, you will now thrust enemies in a frontal arc.*

Summon Sword: Lightning

Umiejętność, która może być używana podczas stanu Summon Sword. Miecze będą latać w kierunku przeciwnika i przerywać jego rzucanie umiejętności przez 8 sekund.

Train Thrust III

Redukuje odnawianie Thrust o 0,2 sekundy.

Train Thrust IV

Zmniejsza koszt Chi miecza o 1 punkt.

Train Rising Slash

Po udanym *Parry Counter*, odnawianie umiejętności Rising Slash zostaje zresetowane, dzięki czemu możesz użyć go zaraz po *Parry Counter*

Train Rising Slash II

Jeśli używasz Rising Slash za plecami swojego wroga, nawet jeśli jest on ogłuszony/powalony, wprowadzasz go stan Aerial.

Counter Ambush

Pojawiasz się za plecami przeciwnika, który jest 3 metry od ciebie.

Train Summon Sword Presence

Kiedy używasz tej umiejętności wchodzisz w stan Wezwany miecz, przywołując od 3 do 6 mieczy.

Summon Sword: Flurry

Można tego użyć jedynie w stanie Summon Sword. Miecz atakuje jednego wroga 4 razy w ciągu 8 sekund.

Train Full Moon Slash

Za każdym razem kiedy rzucaszs Full Moon Slash, czas rzucania zostaje skrócony o 0,5 sekund.

Ambush

Ten ruch może być używany tylko w *Quick Draw*. Ambush pozwala na szybkie dojście do przeciwnika i ogłuszenie go na 1 sekudnę. Ma taki sam czas odnawiania jak Szarża.

Train Summon Sword: Presence II

Będziesz mógł zaatakować wroga z Summon Sword Presence, jeśli twój przeciwnik jest w *aerial* lub jeśli jest ogłuszony lub powalony.

Train Summon Sword: Presence III

Summon Sword Presence będzie teraz atakować kilku wrogów.

Summon Sword: Retrieval

Odzyskujesz swoje wezwane miecze, które atakowały przeciwników ich do ciebie. Chodźcie tu!

Summon Sword: Berserk

Ta umiejętność może być użyta jedynie w stanie Summoned Sword i robi ona obszarowe obrażenia przy wybranego celu, 3 mieczami.

Quick Draw Stance

Po użyciu umiejętności Full Moon Slash, wejdziesz w stan *Quick Draw*. Nie możesz parować podczas tego stanu, ale zyskujesz 5% szans na trafienie krytyczne i zwiększenie obrażeń od nich o 50% .

Train Half Moon Slash

Twój Half Moon Slash powoduje u wroga uderzonego przez tą umiejętność klątwe, przez którą będzie zadawał on o 20% mniej obrażeń na 8 sekund.

Quintuple Slash

Atakujesz wrogów w pobliżu ciebie 5 razy.

Chain Rising Slash

Możesz wysłać w powietrze 5 ogłuszonych przeciwników i wprowadzić ich w stan Aerial.

Summon Sword: Explosion

Możesz użyć tej umiejętności tylko podczas stanu Summon Sword. Trzy przyzwane miecze eksplodują i powodują obszarowe ogłuszenie.

Train Half Moon Slash

Half Moon Slash zadaje 2 sekundowe odrzucenie.

Flash Slash

Wykonujesz bardzo szybkie cięcie w twoich przeciwników.

Thunder Flash

Będziesz mógł korzystać z Thunder Flash.

Train Flash Slash

Flash Slash powala wroga na kolana.

Train Chain Rising Slash

Kiedy użyjesz umiejętności Thunder Flash, odnawianie Chain Rising Slash zostanie zresetowane.

Aerial Quintuple Slash

Możesz ciąć wielu wrogów w stanie Aerial.

Train Leg Slash

Leg Slash będzie zadawać 3 sekundowe odrzucenie.

Train Leg Slash II

*Leg Slash will effect enemies within a 3m cone of the Blade Master.*

Train Flash Slash

Zasięg Flash Slash ale siła ataku zwiększa się do *compensate.*

Train Flash Slash II

Flash Slash zawsze będzie zadawać trafienie krytyczne.

Train Full Moon Slash

Kiedy Blade Master spowoduje atak krytyczny, Full Moon Slash zostaje natychmiast rzucony.

Kung Fu Master

Chul-San-Go

Odpycha wszystkich przeciwników z dala od Kung-Fu Master.

Rising Kick

Możesz kopnąć przeciwnika i podrzucić go w powietrze kiedy jest ogłuszony lub zdezorientowany.

Twin Tiger Punch

This skill will cancel the target’s guard by pushing the enemy back.

Landslide

Ta umiejętność ogłusza pobliskich wrogów.

Aerial Take Down

Możesz teraz użyć w powietrzu swoich *subbmison skills*.

Fist Dancing

Ruszasz się jakbyś tańczył wokół swoich celów i atakujesz ich wiele razy.

Aerial Escape

Metoda na ucieczkę ze stanu Aerial jak również i atakowanie tych w pobliżu.

Force Punch Combo

Jeśli używasz umiejętności Force Punch, odnawianie Punch Leap zostaje zresetowane.

AOE Force Punch

Force Punch atakuje teraz więcej niż jeden cel, który jest przed Kung-Fu Master.

Train Force Punch

*An enemy targeted by Force Punch will be stunned while those in the AOE effect of Force Punch will be knocked back.*

Guard Break

Możesz użyć Guard Break zamiast Twin Tiger Punch by zdezorientować przeciwnika.

Flare

Zamiast Landslide możesz użyć Flare, który zdezorientuje przeciwników.

Rampage

Zamiast Fist Dancing, można użyć Rampage, który pozwoli użyć Ci Fist Dancing *In a chained manner*.

Resistance

Jeśli zostaniesz uderzony podczas ogłuszenia, zdezorientowania lub powalenia zyskujesz 1 Ducha walki.

Leg Sweep

Efekt umiejętności Leg Sweep, będą krótsze o 4 sekundy.

Train Stomp

Kiedy używasz umiejętności Stomp zyskujesz 2 Duchy walki.

Somersault kick

Może być użyte jedynie podczas powalenia. Stajesz na nogi i wysyłasz przeciwników w powietrze.

Ambush Landslide

Po udanym bloku lub ripoście możesz natychmiast użyć Landslide.

Train Triple Kick

Kiedy używasz Triple Kick na zdezorientowanego przeciwnika zadajesz obrażenia krytyczne.

Flare Triple Kick

Podczas korzystania z Triple Kick na cel, na którym użyto Flare, będziesz zadawał *Force Damage*, a także skutki użycia umiejętności zostają wydłużone o 2 sekudny jeśli cel jest powalony, zdezorientowany lub ogłuszony.

AOE leg sweep

*Leg Sweep now affects targets in a frontal arc.*

Train Basic Combo

Punch, Strong Punch lub Tornado Kick dają dodatkowo 1 Ducha Walki.

Train Pressure Point

Jeśli ty lub inny gracz atakują przeciwnika pod wpływem *Pressure Point* zdobywacie 10% jego zasobów (Chi miecza, Duch walki, Wściekłość, Chi).

Train Leap Stomp

Twój Leap Stomp daje Ci dodatkowo 2 Duchy walki i wprowadza przeciwnika w stan dezorientacji jeśli ten użył umiejętności.

Train Explosive Fist

If you hit the target that is Casting or behind the target you will put them in a disoriented status.

Power Strike

Uderzasz przeciwnika w plecy i wysyłasz go w powietrze.

Stun Power Strike

Jeśli uderzysz przeciwnika umiejętnością Power Strike, ogłuszasz go.

Tactical Offense

Każde trafienie krytyczne da Ci 1 Ducha Walki.

Pressure Point

Uderzenie zdezorientowanego celu * in a vital spot to make them enter the Pressure Point status.*

Emergency Force Punch

Możesz użyć teraz Force Punch podczas efektu zdezorientowania.

Elbow Strike

Zwiększa czas ogłuszenia spowodowanego przez Elbow Strike.

Revenge

Po udanym uniknięciu ataku możesz użyć Revenge.

Train Revenge

Zyskujesz 2 Duchy walki po użyciu Revenge.

Train Side-Step

Jeśli uda Ci się odsunąć od ataku przeciwnika 1 Ducha walki.

Windmill Kick

Stajesz na nogi i atakujesz wszystkich dokoła.

Ambush Power Strike

Umiejętność może zostać użyta po udanym bloku lub uniknięciu ataku. Wprowadzasz przeciwnika w stan dezorientacji.

Choke

Możesz użyć Choke podczas powalania by ogłuszyć przeciwnika.

Train Arm Bar

Możesz użyć teraz innej umiejętności powalania po udanym użyciu Arm Bar.

Aerial Escape Takedown

Podczas używania Aerial Escape, nie tylko uciekasz z tego stanu, ale również powalasz wrogów.

Leap Takedown

Leaping towards an enemy and taking down your opponent.

Train Jump Kick

Po udanym użyciu umiejętności Jump kick zyskujesz 1 Ducha walki.

Aerial Kick

Umiejętność pozwala na atakowanie wroga w stanie Aerial.

Train Counter

*When successful in Countering within 0.8 seconds of the channel*, powodujesz 4 sekundowe ogłuszenie przeciwnika.

Aerial Stomp

Możesz *stomp* wroga w powietrzu.

Aerial Teamwork

Kiedy członek drużyny atakuje wroga w stanie Aerial, zyskuje 10% jego zasobów (Duch walki, Wściekłość, Chi miecza, Chi).

Aerial Jump Kick

Umiejętność pozwalająca na atak wroga w stanie Aerial z powietrza.

Train Counter

Kiedy otrzymujesz obrażenia w trybie Concentration związane z żywiołami możesz odeprzeć ten sam żywioł, który zablokowałeś na wroga.

Ambush Chul-San-Go

Odnawianie Chul-San-Go’s zmniejsza się o 8 sekund, a czas jego rzucania zostaje zredukowany do 0,8 sekund.

Train Takedown

When you use Takedown on a knocked down target, your chance to cause a critical strike is increased by 5%.

Sneak Takedown

Możesz powalić wrogów, którzy są za twoimi plecami.

Train Headbutt

Kiedy używasz Headbutt, obrażenia jakie otrzymujesz zwiększają się, ale dostajesz dodatkowo 1 Ducha walki.

Pound and Pummel

Atak como jaki możesz użyć na przeciwniku którego powaliłeś.

Turn the Tides

Kiedy uciekniesz przed Takedown, Chi Leech kub Dominate, będziesz mógł użyć Turn the Tides, który pozwoli Ci powalić wroga.

Train Teamwork

Kiedy członek drużyny atakuje wroga, który został powalony przez ciebie, zyskuje on 10% jego energii.

Immunity

Jesteś odporny na unieruchomienie, gdy jesteś w stanie powalania.

Train Counter

Po udanym *countering an attack* i natychmiastowym użyciu Explosive Fist, dostajesz kolejne kilka sekund ogłuszenia, które spowodowane będzie umiejętnością Counter.

Train Counter II

Your Counter will now last 1 second.

Train Counter III

Kiedy skontrujesz normalny atak, możesz zyskać dodatkowo 1 Ducha walki.

Interrupt

Jeśli udało Ci się uderzyć Twin Tiger Punch w cel, który używał umiejętność zyskujesz 1 Ducha walki i ogłuszasz przeciwnika na 4 sekundy.

Ambush Twin Tiger Punch

Odnowa Twin Tiger Punch zostaje zredukowana do 1 sekundy.

Concentration

Unikasz wszystkich nadchodzących ataków w tym trybie.

Train Concentration

Za każdym razem gdy unikniesz ataku w trybie Concetration, zdobywasz 1 Ducha walki.

Train Concentration II

Jesteś odporny na różne ataki unieruchamiające w trybie Concentration.

Force Master

Evacuation

Szybko znikasz z zasięgu wroga.

Frostbite

Umiejętność aktywuje się gdy Frost Palm zada celowi trafienie krytyczne. Frostbite będzie trafiał cel 5 razy w krótkich odstępach czasowych.

Multi Palm

Wystrzeliwujesz 3 pociski Chi podczas pędu Qing Gong lub skoku.

Seal

Umiejętność, która dezorientuje przeciwnika będącego w stanie Chi Leech.

Life Leech

Wysysasz z celu Chee Leeched i odzyskujesz część własnej.

Train Chi Leech

Teraz możesz się poruszać używając umiejętności Frost i Fire Palms podczas gdy twój cel jest w stanie Chi Leech.

Chi Net

Przyciągasz wielu wrogów w pobliżu twojego celu.

Ignite

In a frontal arc, you can explode all targets affected with your Tinder effect; however it requires a Flame Palm to critically hit first.

Train Ignite

Podpalenie dodaje efekt Tinder Explosion.

Train Ignite II

Explosion resetuje odnawianie się umiejętność Exploding palm.

Train Flame Explosion

Dodaje efekt Podpalenia.

Tinder Spread

Rozprzestrzeniasz efekt Podpalenia w pobliże twoich wrogów.

Train Tinder Spread

20% szans na dodanie +1 podpalenie do pobliskich wrogów.

Flame Lotus Field

Zmnienia Flame Lotus Finger na Flame Lotus Field. Flame Lotus Field tworzy na ziemi znak, który wybucha po 10 sekundach.

Train Exploding Palm

Dodaje efekt Podpalenia pobliskich wrogów.

Train Exploding Palm II

Zmniejsza odnawianie o 2 sekundy.

Flame Explosion

“okrągłe” zaklęcie obszarowe, zadające obrażenia pobliskim wrogom.

Train Flame Explosion II

Dodaje efekt Aerial.

Flamethrower

Wystrzeliwujesz sznur ognia w linii prostej.

Train Flamethrower

Zwiększa efekt umiejętności, dzięki czemu uderzasz 2 razy.

Laser Finger

Zamienia umiejętność Eternal Flame z Laser Finger. Ta umiejętność może przejść przez dowolny cel, który jest na wprost Force Master.

Train Hell Fire

Dodaje efekt Podpalenia.

Train Flame Lotus Finger

Every second the target will be damaged by 10% of your attack power.

Train Exploding Palm III

Dodaje efekt dezorientacji.

Eternal Flame

Tworzysz (ciągły ogień) – Flame Chi, który zadaje obrażenia pobliskim wrogom.

Train Eternal Flame

Masz 15% szans na Podpalenie przeciwnika.

Train Chi Leech

You will now be able to use Exploding Fist or Freeze Palm while you have a target affected by Chi Leech.

Heat Wave

Zamienia Flamethrower na Heat Wave. Tworzysz na ziemi ognistą pułapkę. W każdej chwili gdy jakiś cel wejdzie w pułapkę możesz spowodować, że będzie zdezorientowany.

Infernal Palm

Podpalasz Flame Chi zadając więcej obrażeń.

Train Infernal Palm

Zmniejsza czas rzucana o 0,1 sekundę.

Train Infernal Palm II

Kiedy zadasz trafienie krytyczne Flame Palm, natychmiast możesz użyć Inferal Palm.

Train Infernal Palm III

Infernal Palm będzie uderzać także wrogów w pobliżu celu.

Infernal Spirit

Zamienia Infernal Palm z Infernal Spirit. Możesz stworzyć ogromy płomień na ziemi w celu zadawania obrażeń obszarowych, a także efekt Powalenia.

Train Freezing Palm

Zmniejsza odnawianie o 2 sekundy.

Train Freezing Palm II

50% twoich obrażeń przywróci ci zdrowie.

Subzero Palm

Zadajesz celowi obrażenia, a także zamrażasz go.

Train Subzero Palm

Zamraża także przeciwników w pobliżu celu.

Chi Barrier

Tworzysz barierę Chi, która zmniejszy obrażenia otrzymywane przez twoich sojuszników.

Train Chi Barrier

Twoja Bariera Chi absorbuje o 20% wiecej obrażeń.

Guardian Barrier

Zamieniasz Frost Prison z Guardian Barrier. Guardian Barrier tworzy mroźną tarcze, która absorbować będzie obrażenia zadawane twoim sojusznikom.

Chi Pull

Zamieniasz Float z Chi Pull. Umiejętność przyciąga sojuszników do ciebie.

Train Evacuation

Zmniejsza odnowę o 1 sekundę i zwiększa zasięg oddalania się o 4 metry.

Train Evacuation II

Możesz uciec z każdego efektu unieruchomienia z wyjątkiem: Chi Leech, Dominacji, Powalania.

Frost Flake

Zamienia Frost Finger z Frost Flake. Tworzysz na ziemi mroźną pułapkę i w każdej chwili, możesz ją aktywować powodując unieruchomienie pobliskich wrogów za pomocą kłączy.

Snow Flower Palm

Możesz natychmiast użyć Snow Flower Palm kiedy zadasz trafienie krytyczne z Freezing Palm.

Absolute Barrier

Zamieniasz się w bryłę lodu, która chroni cię przed atakami. W każdej chwili możesz się ruszyć usuwając ten stan.

Train Absolute Barrier

Kiedy zostaniesz zaatakowany żywiołami Chi podczas korzystanie z umiejętności Absolute Barier, odzyskujesz całe Chi.

Train Absolute Barrier II

Obrania twoich sojuszników przed jednym atakiem.

Train Shockwave

Obraca zamrożonych przeciwników.

Frost Finger

Niszczysz efekt zamrożenia celu zadając obrażenia i zamrażając innych wrogów w pobliżu celu.

Train Frost Finger

Zwiększa zasięg rozprzestrzenianie efektu Zamrożenie o 20%.

Frost Storm

Zadajesz obszarowe *chain* obrażenia w pobliżu celu.

Train Frost Storm

Zwiększa *number of chains* o 1.

Train Absolute Barrier

Kiedy zniszczysz barierę z własnej woli, spowodujesz zamrożenie pobliskich wrogów.

Train Absolute Barrier

Kiedy zostaniesz zaatakowany przez Force Chi podczas Absolute Barrier, absorbujesz 20% korzystając ze swojej Chi.

Train Frost Palm

Dodaje 10% szansy na zamrożenie wrogów z *Frostbite status.*

Finger Destroy

Usuwa z celu status Zamrożenia i zadaje obrażenia pobliskim wrogom.

Train Finger Destroy

Dodaje frostbite effect.

Train Multi Palm

Dodaje frostbite effect.

Frost Field

Zamienia Frost Storm z Frost Field. Tworzysz na ziemi lód, który spowalnia wrogów. Wróg, który na lodzie będzie znajdować się 2 sekundy zostanie obrócony.

Train Life Leech

Zwiększa moc umiejętności o 20% i szybkość wysysania życia o 30%.

Train Frost Palm II

Jeśli cel zablokuje lub sparuje Frost Palm, odnowa Freezing Palm zostaje zresetowana.

Destoyer:

Gale

Umiejętność, która wprowadza Destoyera w szał bitewny.

Iron Wall

Możesz teraz użyć Iron Wall.

Firework

Możesz teraz użyć Firework

Falling Star

Możesz teraz użyć Falling Star.

Clash

Możesz teraz użyć Clash.

Leg Chop

Możesz teraz użyć Leg Chop.

Tow

Możesz teraz użyć Tow.

Train Thunder Strike

Igonorujesz riposte.

Train Thunder Strike

Możesz zdezorientować przeciwnika.

Tremor

Możesz użyć teraz Tremor.

Train Tremor

You can use Tremorl at any target within a 12m radius.

Explode

Możesz użyć teraz Explode.

Low Gale

Możesz użyć teraz Gale.

Train Low Gale

If you hit the target that is knocked back, you will extend the knock back duration by 1 second.

Tornado

Możesz użyć teraz Tornado.

Fury Storm

Możesz użyć teraz Fury Storm.

Train Fury Storm

Po użyciu tej umiejętności, przez 0,6 odwracasz wszystkie nadchodzące ataki.

Train Fury Storm II

Nawet jeśli cel paruje ataki, nadal możesz go atakować.

Train Fury Storm III

Możesz zignorować ripote i atak z Fury Storm.

Fury Dominate

Możesz użyć teraz Fury Dominate.

Train Fury Dominate

Jeśli użyjesz tego za plecami wroga, możesz go zdominować.

Train Destruction

Dezorientujesz cel.

Train Destruction II

Zadajesz o 10% więcej obrażeń na powalonych przeciwników.

Train Tackle

Jeśli trafisz cel w plecy, możesz ogłuszyć go na 3 sekudny.

Train Falling Star

Kiedy uderzysz w ziemie, ogłuszysz wszyskich przeciwników w promieniu 3 metrów.

Joint Kick

Jeśli unikniesz nadchodzący atak możesz natychmiast użyć Joint Kick.

Train Leg Chop

Jeśli uderzysz cel, Leg Chop zresetuje odnowe dla Firework.

Train Tow

Jeśli używasz tą umiejętność za plecami wroga, zostaje on powalony.

Train Judgment Combo

Jeśli zadasz trafienie krytyczne, zdobywać będziesz o 30% więcej wściekłości.

Train Stomp

Jeśli zadasz trafienie krytyczne, zdobywać będziesz o 30% więcej wściekłości.

Slam

Możesz teraz użyć Slam.

Train Slam

Kiedy uderzysz w ziemie, ogłuszysz wszyskich przeciwników w promieniu 3 metrów.

Train Power Strike

Odpychasz wroga 12 metrów dalej.

Train Leg Chop II

Jeśli uderzysz zdezorientowany cel, ogłuszysz go.

Train Tow II

If you successfully tow an enemy, your dominate cooldown resets.

Revenge Strike

Możesz teraz użyć Revenge Strike.

Train Iron Wall

You can channel Iron Wall for 4 seconds.

Train Iron Wall II

Otrzymujesz 5 Wściekłości za każdy udany blok.

Iron Wall Tackle

Możesz teraz użyć Iron Wall Tackle.

Train Iron Wall Tackle

Jeśli uderzysz wroga, która używał umiejętności, możesz go ogłuszyć.

Train Iron Wall III

You can move while channeling Iron Wall.

Iron Wall Reflect

Możesz teraz użyć Iron Wall Reflect.

Train Dominate

Your Dominate skill lasts 8 seconds.

Train Dominate II

Możesz zdominować powalonego wroga.

Train Iron Wall IV

Your Iron Wall cooldown is reduced to 14 seconds.

Shield Slam

Możesz teraz użyć Shield Slam.

Train Shield Slam

You cancel the enemy’s guard and put them in a disoriented status.

Protect

Możesz użyć Protect.

Train Protect

While in Protect mode, the Destroyer deflects all attacks.

Train Headbutt

Headbutt deals less damage but stuns the enemy.

Upper Kick

Możesz użyć Upper Kick.

Train Upper Kick

Your Upper kick will cause the enemy to be in Aerial state for 2 seconds.

Train Upper Kick II

When the skill hits the opponent, your slam cooldown will reset.

Train Dominate

Możesz zdominować wrogów w zasięgu 4 metrów.

Meat Shield

Możesz użyć Meat Shield.

Train Meat Shield

Kiedy zablokujesz atak za pomocą Meat Shield, natychmiast możesz użyćClash skill.

Smackdown Możesz użyć Smackdown.

Train Smackdown

You stun all foes affected by Smackdown for 3 seconds.

Train Smackdown II

Foes hit by Smackdown will bounce up in the air and be put in an aerial state for 2 seconds.

Train Clash

You throw the dominated foe and hit an enemy within 8m of you.

Train Clash II

Jeśli używasz tej umiejętności na wroga, który atakuje członka twojej drużyny, możesz go ogłuszyć.

Rescue

Możesz użyć rescue.

Emergency Rescue

Możesz użyć Emergency Rescue.

Destroyer miał trochę słabiej wszystko opisane. [Mam na myśli tłumaczenie, wszystko pochodzi z koreańskiej bety i nie ja to tłumaczyłem]

Wszystko było tłumaczone z:

bladeandsouldojo.com