Witam serdecznie. Tutaj przedstawiam wam taki zbiór wiadomości na temat Blade and Soul. Wszystko jest przetłumaczone przeze mnie, ale może wam się wydać, że już to gdzieś czytaliście, bo to prawda.
Świat pogrążony w zepsuciu.
Świat Blade&Soul był kiedyś spokojnym miejscem pełnym ludzi, zwierząt i różnych istot. Zepsucie demonicznej natury przelało się przez całą ziemię i przyniosło światu chaos. Światło pochłonęła ciemność, oceany stały się burzliwe, drzewa uschły, świat legną w gruzach.. Stworzenia stały się bezmyślne, a zwierzęta dzikie. Ludzie także padli ofiarą zepsucia.
Sztuki walki demonicznej natury używano do skażenia energii, stając się tym samym bardzo potężnym. Ci, którzy opanowali tę sztukę napełniali świat krwią. Wreszcie, źródło zepsucia, brama zepsucia została otwarta. Demoniczny cesarz i jego słudzy uciekli do naszego świata.
Niebiosa nie mogły stać bezczynnie. Niebiańskie istoty wezwały mistrzów sztuk walki świata i przekazały im proroctwo. Ci, którzy zostali obdarzeni tym proroctwem, wzięli udział w walce z demonami i ich cesarzem, wypędzając ich z powrotem do ich świata, zapieczętowując go.
Świat stracony w zepsuciu znów odnalazł pokój.
Państwo Woon i Poong-Je.
Gdy historia stała się legendą, a legenda mitem, świat był podzielony. Jedną stroną był wiekopomny naród Woon, posiadający tysiące lat historii w swoich stronach. Drugą stroną, było nowe państwo militarne Poong-Je.
Naród Woon był silnym, zjednoczonym państwem, do kiedy do cesarz-tyran zdobył władzę. Ludzie krzyczeli, a ich krzyki były słyszane przez Generała Goon Ma-Yum. Prowadził rebelię przeciwko cesarzowi i wychował ludzi narodu Poong-Je na Wschodnich Ziemiach. Ludzie byli za bezpieczną granicą Poong-Je, wyostrzając swe ostrza i umysły, wyczekując dnia, gdy zemszczą się na cesarzu-tyranie.
Tymczasem, na zachodnich ziemiach, zepsucie powróciło. Przetoczyła się przez ziemię jak niszczycielska plaga, niszcząc wszystko na swojej drodze. Gdy to minęło, większość albo nie żyła, albo zamieniła się w demoniczne sługi. Ziemie te, otrzymały nową nazwie: Suh-Rak, co oznacza „Zachodnia Rozpacz”. Zepsucie szybko zniszczyło północne ziemie, a teraz jest w drodze do południowego narodu Woon i do wschodniego narodu Poong-Je.
Rozpacz ludzi.
Ludzie na Joong-Won, świecie Blade&Soul, wiedli trudne i surowe życie. Wojna i zawziętość między narodami Woon i Poong-Je przyniosło zniszczenie ziemiom, które kiedyś były im bliskie. Gospodarstwa zostały zniszczone, wsie obróciły się w popiół i gruz. Cesarz-tyran i arogancja jego armii stawała się gorsza z dnia na dzień. Jakby tego było mało, bandyci i inne brutalne grupy stały się bardzo aktywne, korzystając z zamieszania i braku porządku.
Praworządne Przymierze i kult Hon-Chun.
By pomóc ludziom i chronić świat, który kochają, Mistrzowie sztuk walki zgodnie uczestniczyli w wysiłkach zmierzających do celu przywrócenia dawnego świata. Jednak wysiłki te nie były wystarczające, aby przynieść pokój i porządek z powrotem do świata zagubionego w chaosie. Zgodne z prawem szkół i mistrzów sztuk walki odłożyli na bok własne potrzeby i pragnienia, tworząc Praworządne Przymierze.
Po powstaniu Przymierza, Chaos poczuł się zagrożony i obawiał się Przymierza, które zyskiwało zbyt wiele mocy. Potem przyszedł czas na kult Hon-Chun. Kult ten ukrywał się w ciemnościach przez wiele lat, wierząc, że wkrótce nadejdzie dzień, gdzie wszyscy będą sobie równi. Hon-Chun otrzymało silne wsparcie od ludzi i stopniowo zaczęło pod swym sztandarem zbierać wojsko.
Te dwa wielkie mocarstwa nie mogły współistnieć, a ich wrogość wobec siebie szybko przeniosła się na pole bitwy. Świat stał się jeszcze bardziej brutalny, gdy te dwie frakcje walczyły o dominację nad innymi.
Pojawienie się Jin Suh-Yeon.
W tym trudnym okresie kobieta ubrana na czarno stała na środku brzegu bambusowej wioski, wpatrując się w szczyt góry. Mały ptak przyniósł wiadomość.
„Tego ranka zmieniłem lekarstwo. Musisz mi dostarczyć książkę Mistrzów Sztuk Walki Hong-Moon. Będę czekał.”
Ptak osiadł na jej ramieniu, a gdy ta czytała wiadomość, na jej twarzy nie było żadnych emocji. Tak jakby wszystko było już dawno zaplanowane. Zebrała swych towarzyszy i wyruszyła. Yuran i Guh-Guh-Boong wycierali krew ze swych broni, przygotowując się do podążania za nią. Wokół nich wszędzie leżały ciała. Ciała strażników, którzy niefortunnie ich spotkali.
Kobieta w czarnym ubraniu była Jin Suh-Yeon. Gdziekolwiek się pojawi, jest ukazaniem się Czarnego Chi, zostawiając po sobie trupy, tak jak mistrzowie walki, którzy opanowali Zepsucie Chi dawno temu. Wyruszyła do najdalej wysuniętej południowej części bambusowej wioski. Spojrzała na szczyt góry po raz kolejny, tak jakby był to koniec jej podróży. Zniknęła, zostawiając po sobie czarny dym i ptaka, który odleciał.
Uczniowie szkoły Hong-Moon byli dobrze ukryci przed cywilizacją, ciężko się ucząc pod okiem swoich nauczycieli. Prowadzili stosunkowo proste i szczęśliwe życie. Jednak, jeśli niebiosa wiedziałyby o przybyciu Jih Suh-Yeon, czarne chmury zawisłyby nad szkołą.
Potem przyszedł deszcz.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PvP w Blade&Soul
PvP, czyli Player versus Player (gracz kontra gracz). Pokazanie swojej siły i wyższości nad innym graczem, czyli to, co tygryski lubią najbardziej.
System PvP w Blade&Soul opiera się na doboku gracza. Gracz może pojedynkować się tylko z tymi, którzy noszą odpowiedni dobok. Nie można natomiast walczyć z tymi, którzy nie noszą żadnych doboków. Obecnie w grze, są tylko dwa typy doboków: Lojalność i Przestroga.
W grze gracze, którzy nie noszą dobok lub noszą dobok tego samego typu będą mieli biały Nick. Jeśli natomiast nick jest czerwony należy mieć się na baczności, ponieważ postać ta jest z przeciwnej frakcji i może zaatakować się w każdej chwili.
Gracze mogą atakować innych graczy, tylko jeśli mają czerwony nick. Bez znaczenia jest, gdzie dany gracz się znajduje ponieważ atakować można nawet w mieście lub osadzie, które dla innych mogłoby się wydawać bezpiecznym miejscem.
Gracze mogą zarówno zyskiwać dobok Lojalności jak i Przestrogi poprzez wykonywanie zadań związanych z frakcją.
Aby uzyskać dobok Przestrogi gracze muszą zdobyć 10 poziom i wykonać zadanie „Puzzled Senior”. Podobny dobok można zdobyć na poziomie 16, robiąc zadanie „Puzzled Girl”.
Podobnie jest z Lojalnością, której Dobok można uzyskać od odpowiedniego NPC rozwiązując podobne zadania.
Tymczasem Ci, którzy planują atak, ale znaleźli mocniejszych przeciwników nie mogą nagle zdjąć doboku. Tak więc, zwracajcie większą uwagę podczas grania, ponieważ prawdziwy mistrz walki nie może się zdradzić.
Co więcej, gracze nie mogą atakować tych, którzy umierają albo tych, którzy ćwiczą Pranayame, (odpoczywają, medytują) bądź przenoszą się do osady.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PvP - Walki frackji
Wulin League
zostało stworzone przed szkoły sztuk walki. Jednak w miarę upływu czasu, wiele szkół opracowywało swoje własne kung-fu w tajemnicy przed innymi. Tak więc „Wulin League” nie jest szkołą, ale zostało założone przed dużą liczbę szkół. Ich celem jest zniszczenie złoczyńców i zaprowadzenie ponownie pokoju na świecie.
Turbin Heaven
w przeciwieństwie do „Wulin League”, frakcja ta jest zła. Kiedyś działa na rzecz sprawiedliwości i stawała w obronie ludu. Później coś się stało. Jakieś zło do nich dołączyło i zmieniło ich w Kult Zła. Mącą w ludzkich umysłach szepcząc: „Turbin Heaven – nadchodzi. Przychodzi po zbawienie śmiertelników od cierpienia”.
Wulin League i Turbid Heaven reprezentują sprawiedliwość i zło. Są one traktowane, jako najpotężniejsze frakcje na świecie. Mimo że świat, jest w równowadze z dwiema frakcjami, każda walczy o bycie „Numerem jeden”. Walczą za pomocą … specjalnych zadań w grze! Po wszystkim frakcje dochodzą do kompromisu i jednoczą się.
Te dwie frakcje mają dobre kontakty ze szkołą, do której należy twoja postać, dlatego gracz dobrowolnie może wybrać, do kogo chce dołączyć. Przed dołączeniem do którejś z frakcji, gracz musi zrobić odpowiednie zadania. Później zdobywa on odpowiedni strój.
Na PvP gracz będzie walczył z graczami, którzy noszą strój przeciwnej frakcji. Po bitwie frakcje dochodzą do porozumienia, a wygrani mogą podnieść swoje umiejętności. Po bitwie będzie otwarty także specjalny sklep umożliwiający kupno przedmiotów PvP. Ponadto, gracze będą nagradzani skrzynią skarbów, która zwierać będzie specjalne przedmioty.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bronie w B&S
Pierwsza broń, która zostanie pokazana, jest najprawdopodobniej najpopularniejszą bronią. To miecz. Tą prostą i banalną broń można zobaczyć w wielu grach, więc zespół BloodLust miał przed sobą ciężką robotę, by ten nudny kawał stali był ciekawy i imponujący.
Fantastyczny, piękny wzór ostrza i rękojeści został wykonany w najmniejszych szczegółach. Wygląda niesamowicie! Broń emanuje wręcz wściekłością, jak w żadnym innym MMO. Zespół BloodLust wykonał kawał dobrej roboty pokazując, że klasyczne nie musi oznaczać nudne i brzydkie.
Rękawice dla Kung-Fu Masters – okrutna broń, która może spowodować grad ataków na przeciwnika. BloodLust znów stworzył broń, bardzo szczegółową. Rękawice wyglądają pięknie i elegancko, ale jest w nich coś… złowieszczego.
Jeden z przykładów unikalnej broni w Blade&Soul – K-Hong Pi dla Force Mastera. Jednoręczna broń, wyglądem przypominająca elegancką wstęgę. Jest ona dołączona do nadgarstków Force Master, znacznie zwiększając ich siłę ataków i czarów. Ta elegancka broń nadaje „magii” Blade&Soul. Znając bogatą wyobraźnię koreańskich projektantów myślę, że możemy spodziewać się większej ilości broni, podobnych do tej, tak wspaniale zrobionej.
I w końcu. Najbardziej niszczycielska broń ze wszystkich broni – topór. Toporem można machać z boku na bok, zadając obrażenia dużej ilości wrogów. Można też obniżyć ciężkie ostrze wprost na głowę, powodując ogromne obrażenia. Topór względem wcześniejszych broni, nie może konkurować o miano najładniejszej broni, choć wygląda całkiem nieźle.
Zespół BloodLust wykonał niesamowitą pracę przy tworzeniu narzędzi śmierci i terroru, z których każdy będzie korzystał.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Statystyki w B&S
Statystyki postaci zawsze były najważniejszym i nieodłączonym elementem gier rpg. Pozwalało to na podnoszenie obrony, zwiększanie obrażeń, czy punktów energii magicznej. Może chcesz by czas trwania zaklęcia był dłuższy kosztem jego obrażeń? A może chcesz, by łucznik miał więcej umiejętności do walki wręcz? W Blade&Soul będziesz miało dużo metod i możliwości, aby stworzyć postać swoich marzeń.
Wyposażenie & statystyki
W przeciwieństwie do innych MMORPG, w B&S nigdy nie będziesz musiał martwić się o to, że twoja postać wygląda okropnie!
Nie ma statystyk na twojej zbroi? Pewnie myślisz, że będziesz miał mniej opcji wyposażania lub edycji twojej postaci. Nie martw się! Zespół BloodLust to zrekompensował. Możesz uzyskać statystyki z akcesoriów: dwa pierścienie, dwa kolczyki i naszyjnik. Statystyki można uzyskać także z unikalnego systemu Bo-Pae, który składa się z ośmiu części, a każda część zawiera swoje własne statystyki. Części te, zdobyć można za wykonywanie zadań lub z zabitych przeciwników.
To, że nie masz statystyk na zbroi nie znaczy, że możesz biegać nago i być potężnym! By zdobywać statystyki z Bo-Pae wymagane jest, byś miał coś na sobie założone. Stanowić to będzie znaczne rozszerzenie statystyk. Taki system odnosi się do tradycyjnych sztuk walki. Nigdy nie lekceważ swego przeciwnika i dobieraj walkę mądrze. To, że ktoś nie ma na sobie stroju, nie znaczy, że jest słaby. Walkę traktuj jak walkę na śmierć i życie.
Bo-Pae
Bo-Pae, to system składający się z ośmiu wymiennych części znajdujących się w ośmiokącie. Każda z ośmiu części zawiera podstawowe statystyki dotyczące twojej postaci: zdrowie, siłę ataku, obronę itd.
Każda część z Bo-Pae należy do jakiegoś zestawu. Zbieranie i wyposażenie w każdą część z zestawu [czyli po prostu, gdy zbierzemy wszystkie części z danego zestawu] odblokuje nam dalsze statystyki, a nawet spowoduje fizyczne zmiany naszej postaci czyniąc go lub ją, świecącą. Świecący efekt zależy od rzadkości występowania danego zestawu Bo-Pae. Oto przykład. Każdy zestaw zawiera około trzy statystyki bonusowe. Po zebraniu trzech części zestawu odblokujemy pierwszy bonus. Po zebraniu pięciu części odblokujemy drugi bonus. Gdy zbierzemy wszystkie osiem, otrzymamy trzeci, ostatni bonus. Można zebrać także pięć części tego zestawu i trzy części z innego, jeśli czujesz, że ten ostatni bonus z ośmiu kawałków tego samego zestawu Ci nie pasuje.
Rozkładanie przedmiotów & modyfikacje Bo-Pae
Rozkładanie przedmiotów na części idzie w parze z systemem Bo-Pae. Bardzo często znajdywać będziemy bronie, których nie użyjemy, bo albo są na niższe poziomu albo mają statystyki, których nie potrzebujemy. Zamiast po prostu je wyrzucić lub sprzedać, będziemy mogli rozłożyć je na pył. Gdy to zrobimy, pył będziemy mogli połączyć z jakąś częścią danego zestawu z Bo-Pae, w celu poprawienia statystyk tej części. Dzięki tej metodzie, naszą postać będziemy mogli dostosowywać w dowolnym kierunku.
Wyposażanie broni w klejnoty
Gemowanie [wkładanie ulepszeń] broni w Blade&Soul jest bardzo uproszczone i łatwe. Obecnie, tylko broń może być ulepszana, ponieważ jako jedyna posiada na to miejsce. Z miejscami w broni bywa różnie. Niektóre bronie z niższych poziomów mają tylko jedno miejsce bądź wcale. Bronie o wyższych poziomach mogą mieć maksymalnie cztery miejsca. Klejnoty, dla naszej wygody, oznaczone są kolorami. Fioletowy, to kolor trafień krytycznych. Zielony, to uniki. Czerwony to obrażenia itd. Jak bardzo potężne są te klejnoty, niewiadomo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
B&S drzewko umiejętności
Blade & Soul daje graczom wiele sposobów by stworzyć swoją jedyną, niepowtarzalną postać i dopasowanie jej do ich stylu gry. System umiejętności jest jednym z wielu sposobów by to zrobić. Gdy postać osiągnie 15 poziom odblokuje system umiejętności. Poprzez system umiejętności i podnoszenie poziomu twoja postać będzie odblokowywać różne moce do walki ze złem.
Po osiągnięciu 15 poziomu dostaniesz jeden punkt, które są zdobywane po osiągnięciu poziomu, do wydania na drzewko umiejętności. Tak jak w innych grach gdzie występuje system drzewa umiejętności, będziesz musiał wydać określoną ilość punktów by odblokować możliwość zdobywa lepszych mocy. Dzięki temu systemowi, twoja postać będzie mogła nauczyć się zupełnie nowych umiejętności jak i wzmacniać już dostępne.
Kiedy słysz słowo “wzmocnienie” pewnie myślisz o tym, że zadawane przez ciebie obrażenia zostaną zwiększone, ale w tym wypadku można tworzyć więcej combosów lub zwiększać czas trwania ogłuszenia. System umiejętności skupia się bardziej na użyteczności mocy niż na sile.
Dla przykładu Kung – Fu Master „Leap Stomp” ma 12 sekund odnawianie, ale wydanie punktu na tą umiejętność spowoduje, że „Leap Stomp” odnowi się natychmiast po skorzystania z „Force Punch”. Ponadto pozwoli na użycie tej umiejętności, gdy jesteśmy ogłuszeni.
Moce w systemie umiejętności można zresetować w dowolnej chwili. Jednak koszt zresetowania owej mocy będzie zależny od tego ile na daną moc wydaliśmy punktów. Na przykład, gdy wydaliśmy na pewną moc 4 punkty zresetowanie jej będzie kosztować tylko 76 sztuk srebra, natomiast, jeśli wydaliśmy 5 punktów będzie ono kosztować aż 95 sztuk srebra.
Zdobycie wszystkich punktów potrzebnych do zapełnienia całego drzewka umiejętności jest oczywiście niemożliwe jednak jest tyle mocy, że nie będziemy duplikatami innych graczy.
Jak system jest zorganizowany
Karta umiejętności jest podziela na dwie kategorie, w pierwszej pojedynczej kolumnie są twoje aktywne umiejętności, a w dwóch większych kolumnach po prawej stronie aspekty związane z użytecznością umiejętności po lewej stronie (lewa strona to ta z twoimi aktywnymi umiejętnościami). W celu możliwości wydania punktów na daną umiejętność po prawej stronie kolumny, trzeba najpierw wydać punkt na umiejętność po lewej stronie karty (ta pojedyncza kolumna), tak by odblokować umiejętność i możliwość modyfikowania jej.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
System przemieszczania się w B&S
Zacznijmy od prostych rzeczy. Podobnie jak w większości gier MMORPG, Blade&Soul wykorzystuje WSAD. W, ruch do przodu. S, ruch do tyłu. A, ruch w lewo. D, ruch w prawo. To takie proste, prawda?
Teraz coś dla zaawansowanych graczy. Przytrzymując lewy przycisk myszy i prawy przycisk myszy w tym samym czasie, spowodujesz, że postać będzie biegłą naprzód. W tym samym czasie [trzymając oba przyciski], możesz ruszyć myszą w lewo lub w prawo, co będzie miało taki sam skutek jak wciskanie przycisków A i D. Zamiast trzymać prawy przycisk myszy, możemy trzymać klawisz W, uzyskamy taki sam efekt. Istnieją także techniki, które pozwolą przenosić się twojej postaci, nie tracąc jej z oczu. Na przykład przytrzymując prawy przycisk myszy i klawisze A lub D.
Qing Gong
Qing Gong w Blade&Soul, to podstawowy środek transportu. Dwukrotnie wciskając klawisz W wchodzimy w stan, który daje niesamowitą prędkość i zręczność. Możemy także skakać bardzo wysoko, wykonując przy tym niesamowite akrobacje.
Istnieją oczywiście jakieś ograniczenia. Qing Gong używać można tylko po za walką. System ten, wymaga także kondycji, która znajduje się pod paskiem zdrowia. Podczas używania Qing Gong, zużywa się ona w sposób ciągły. Gdy spadnie do zera, wyjdziemy z tego stanu i będziemy musieli poczekać na ponowne naładowanie się kondycji.
Taką możliwość przemieszczania otrzymasz już przy wykonywaniu turtorialu. System ten, wydajny jest na krótkie dystanse. Przede wszystkim, jest jednak wygodny w użyciu i bardzo ładny wizualnie.
Zwoje teleportacji
Czas na kolejny krok w podróży po świecie B&S. Zwoje te są w umiarkowanej cenie, przynajmniej dla nowych graczy i umożliwiają szybką podróż do centrum dużego miasta lub innego wybranego miejsca. Aby z tego skorzystać, wystarczy kliknąć na danym miejscu na mapie. Po krótkiej animacji znajdziemy się w danym miejscu. Jedna podróż, zużywa jeden zwój.
Zwoje można zdobywać od czasu do czasu za wykonywanie zadań dla niskich poziomów. Można je nabyć także u kupców. Zwoje są dość drogie, więc używaj ich mądrze i z rozwagą.
Strumień smoka
Strumień smoka, to system na dotarcie do trudno dostępnych miejsc, w krótki czasie przy dużej prędkości. Jeśli uważasz, że Qing Gong był imponującym systemem, to jesteś w wielkim błędzie!
By użyć tego systemu, musisz po prostu chodzić po takiej lokacji. Miejsca gdzie można skorzystać z tego systemu, pojawiają się jako żółty strumień światła wychodzący z ziemi. Po wejściu w ten strumień i odczekaniu krótkiej chwili rozpoczniemy podróż. Nasza postać będzie robiła niesamowite akrobacje przy bardzo zawrotnej prędkości! Imponujące!
Dostęp do Strumienia smoka zyskasz po osiągnięciu 15 poziomu i ukończeniu zadania fabularnego „Faith”. Gdy wypełnimy te cele, będziemy mogli używać Strumień smoka, który zawsze znajduje się w strategicznych miejscach, niedostępnych dla innych systemów podróży.
-----------------------------------------------------------------------------------
Tłumaczenie skilli w B&S - tłumaczenie niekompletne
Opisy skilli pochodzą z CBT1 i mogły zostać zmienione:
Blade Master
Leg Slash
Usuwa stan Powalony i tnie nogi przeciwnika mieczem.
Rising Slash
Jeśli wróg został ogłuszony dzięki tej umiejętności można wysłać go w powietrze.
Evasion
Naciskając dwukrotnie klawisz „S” cofasz się 3 metry unikając ataku wroga.
Summon Sword
Błyskawicznie przywołujesz miecze, które dają Ci stan Summon Sword
Sudden Counter
Możesz sparować atak przeciwnika gdy jesteś powalony.
Sword Presence
Umiejętność szarży, którą możesz użyć podczas Qing Gons lub Qing Gong Jump.
Break Fall
Wychodzisz ze stanu Aerial (?)
Train Parry
Zmniejsza odnawianie twoich umiejętności parowania o 0,5 sekund.
Train Parry II
Zwiększa czas trwania parowania o 1 sekundę.
Train Parry III
Po udanym parowaniu otrzymujesz jedno dodatkowe Chi miecza.
Train Charge
W udanym parowaniu, odnowa szarży zmniejsza się o 2 sekundy.
Train Parry IV
Podczas parowania, twoja prędkość ruchu zwiększa się o 50%.
Chi Sword Slash
Używając Chi miecza może zaatakować wroga w zasięgu 3 metrów, a także powalić wroga.
Torso Stance
Podczas parowania odblokowujesz umiejętność parowania wielokrotnych ataków
*during it's channel time* (?)
Sword Barrier
Ta umiejętność może być użyta tylko podczas stanu parowania. Pozwala na blokowanie ataków pochodzących z dowolnej strony.
Train Parry V
Jeśli sparujesz wroga, to w ciągu 0,5 sekund możesz użyć Parry Counter, który ogłuszy przeciwnika.
Round Slash
Umiejętność możliwa do użycia po udanym Parry Counter. Umiejętność uderza przeciwnika 4 razy, a ty zdobywasz 4 Chi miecza.
Aerial Assault
Ta umiejętność pozwoli Ci na atak przeciwnika w stanie Aerial.
Train Parry VI
Kiedy używasz umiejętności parowania, sojusznicy, którzy są za tobą także parują nachodzący atak.
Summon Protection Sword
Ta umiejętność przywołuje miecz, który obrania tylko przed jednym atakiem.
Sneak Thrust
Wróg zostaje “przesunięty” 5 metrów dalej, a także przerywa jego atak.
Train Summon Protection Sword
Przywołana umiejętności chroniąca może być stosowana na sojusznikach w stanie *Worn out* (?)
Summon Guardian Sword
Umiejętność może zostać użyta tylko wtedy gdy jesteś w stanie Summon Sword. Umiejętność będzie chronić wszystkich sprzymierzeńców w promieniu 10 metrów od Blade Mastera przed 5 sekund.
Train Full Moon Slash
Po udanym sparowaniu ataku, możesz użyć umiejętności Full Moon Slash.
Aerial Slash
Kolejna umiejętność pozwalająca Blade Masterowi na atakowanie wroga w stanie Aerial.
Aerial Stomp
Usuwa stan Aerial i powoduje upadek przeciwnika na ziemię.
Train Kick
Zmniejsza koszty Chi miecza o 1 punkt.
Train Kick II
*Train Kick II Sword Gust will also cause a disoriented effect just like the Kick skill.*
Train Thrust
Możesz dźgnąć przeciwnika podczas poruszania się.
Train Thrust II
*Applying Sword Chi to your Thrust, you will now thrust enemies in a frontal arc.*
Summon Sword: Lightning
Umiejętność, która może być używana podczas stanu Summon Sword. Miecze będą latać w kierunku przeciwnika i przerywać jego rzucanie umiejętności przez 8 sekund.
Train Thrust III
Redukuje odnawianie Thrust o 0,2 sekundy.
Train Thrust IV
Zmniejsza koszt Chi miecza o 1 punkt.
Train Rising Slash
Po udanym *Parry Counter*, odnawianie umiejętności Rising Slash zostaje zresetowane, dzięki czemu możesz użyć go zaraz po *Parry Counter*
Train Rising Slash II
Jeśli używasz Rising Slash za plecami swojego wroga, nawet jeśli jest on ogłuszony/powalony, wprowadzasz go stan Aerial.
Counter Ambush
Pojawiasz się za plecami przeciwnika, który jest 3 metry od ciebie.
Train Summon Sword Presence
Kiedy używasz tej umiejętności wchodzisz w stan Wezwany miecz, przywołując od 3 do 6 mieczy.
Summon Sword: Flurry
Można tego użyć jedynie w stanie Summon Sword. Miecz atakuje jednego wroga 4 razy w ciągu 8 sekund.
Train Full Moon Slash
Za każdym razem kiedy rzucaszs Full Moon Slash, czas rzucania zostaje skrócony o 0,5 sekund.
Ambush
Ten ruch może być używany tylko w *Quick Draw*. Ambush pozwala na szybkie dojście do przeciwnika i ogłuszenie go na 1 sekudnę. Ma taki sam czas odnawiania jak Szarża.
Train Summon Sword: Presence II
Będziesz mógł zaatakować wroga z Summon Sword Presence, jeśli twój przeciwnik jest w *aerial* lub jeśli jest ogłuszony lub powalony.
Train Summon Sword: Presence III
Summon Sword Presence będzie teraz atakować kilku wrogów.
Summon Sword: Retrieval
Odzyskujesz swoje wezwane miecze, które atakowały przeciwników ich do ciebie. Chodźcie tu!
Summon Sword: Berserk
Ta umiejętność może być użyta jedynie w stanie Summoned Sword i robi ona obszarowe obrażenia przy wybranego celu, 3 mieczami.
Quick Draw Stance
Po użyciu umiejętności Full Moon Slash, wejdziesz w stan *Quick Draw*. Nie możesz parować podczas tego stanu, ale zyskujesz 5% szans na trafienie krytyczne i zwiększenie obrażeń od nich o 50% .
Train Half Moon Slash
Twój Half Moon Slash powoduje u wroga uderzonego przez tą umiejętność klątwe, przez którą będzie zadawał on o 20% mniej obrażeń na 8 sekund.
Quintuple Slash
Atakujesz wrogów w pobliżu ciebie 5 razy.
Chain Rising Slash
Możesz wysłać w powietrze 5 ogłuszonych przeciwników i wprowadzić ich w stan Aerial.
Summon Sword: Explosion
Możesz użyć tej umiejętności tylko podczas stanu Summon Sword. Trzy przyzwane miecze eksplodują i powodują obszarowe ogłuszenie.
Train Half Moon Slash
Half Moon Slash zadaje 2 sekundowe odrzucenie.
Flash Slash
Wykonujesz bardzo szybkie cięcie w twoich przeciwników.
Thunder Flash
Będziesz mógł korzystać z Thunder Flash.
Train Flash Slash
Flash Slash powala wroga na kolana.
Train Chain Rising Slash
Kiedy użyjesz umiejętności Thunder Flash, odnawianie Chain Rising Slash zostanie zresetowane.
Aerial Quintuple Slash
Możesz ciąć wielu wrogów w stanie Aerial.
Train Leg Slash
Leg Slash będzie zadawać 3 sekundowe odrzucenie.
Train Leg Slash II
*Leg Slash will effect enemies within a 3m cone of the Blade Master.*
Train Flash Slash
Zasięg Flash Slash ale siła ataku zwiększa się do *compensate.*
Train Flash Slash II
Flash Slash zawsze będzie zadawać trafienie krytyczne.
Train Full Moon Slash
Kiedy Blade Master spowoduje atak krytyczny, Full Moon Slash zostaje natychmiast rzucony.
Kung Fu Master
Chul-San-Go
Odpycha wszystkich przeciwników z dala od Kung-Fu Master.
Rising Kick
Możesz kopnąć przeciwnika i podrzucić go w powietrze kiedy jest ogłuszony lub zdezorientowany.
Twin Tiger Punch
This skill will cancel the target’s guard by pushing the enemy back.
Landslide
Ta umiejętność ogłusza pobliskich wrogów.
Aerial Take Down
Możesz teraz użyć w powietrzu swoich *subbmison skills*.
Fist Dancing
Ruszasz się jakbyś tańczył wokół swoich celów i atakujesz ich wiele razy.
Aerial Escape
Metoda na ucieczkę ze stanu Aerial jak również i atakowanie tych w pobliżu.
Force Punch Combo
Jeśli używasz umiejętności Force Punch, odnawianie Punch Leap zostaje zresetowane.
AOE Force Punch
Force Punch atakuje teraz więcej niż jeden cel, który jest przed Kung-Fu Master.
Train Force Punch
*An enemy targeted by Force Punch will be stunned while those in the AOE effect of Force Punch will be knocked back.*
Guard Break
Możesz użyć Guard Break zamiast Twin Tiger Punch by zdezorientować przeciwnika.
Flare
Zamiast Landslide możesz użyć Flare, który zdezorientuje przeciwników.
Rampage
Zamiast Fist Dancing, można użyć Rampage, który pozwoli użyć Ci Fist Dancing *In a chained manner*.
Resistance
Jeśli zostaniesz uderzony podczas ogłuszenia, zdezorientowania lub powalenia zyskujesz 1 Ducha walki.
Leg Sweep
Efekt umiejętności Leg Sweep, będą krótsze o 4 sekundy.
Train Stomp
Kiedy używasz umiejętności Stomp zyskujesz 2 Duchy walki.
Somersault kick
Może być użyte jedynie podczas powalenia. Stajesz na nogi i wysyłasz przeciwników w powietrze.
Ambush Landslide
Po udanym bloku lub ripoście możesz natychmiast użyć Landslide.
Train Triple Kick
Kiedy używasz Triple Kick na zdezorientowanego przeciwnika zadajesz obrażenia krytyczne.
Flare Triple Kick
Podczas korzystania z Triple Kick na cel, na którym użyto Flare, będziesz zadawał *Force Damage*, a także skutki użycia umiejętności zostają wydłużone o 2 sekudny jeśli cel jest powalony, zdezorientowany lub ogłuszony.
AOE leg sweep
*Leg Sweep now affects targets in a frontal arc.*
Train Basic Combo
Punch, Strong Punch lub Tornado Kick dają dodatkowo 1 Ducha Walki.
Train Pressure Point
Jeśli ty lub inny gracz atakują przeciwnika pod wpływem *Pressure Point* zdobywacie 10% jego zasobów (Chi miecza, Duch walki, Wściekłość, Chi).
Train Leap Stomp
Twój Leap Stomp daje Ci dodatkowo 2 Duchy walki i wprowadza przeciwnika w stan dezorientacji jeśli ten użył umiejętności.
Train Explosive Fist
If you hit the target that is Casting or behind the target you will put them in a disoriented status.
Power Strike
Uderzasz przeciwnika w plecy i wysyłasz go w powietrze.
Stun Power Strike
Jeśli uderzysz przeciwnika umiejętnością Power Strike, ogłuszasz go.
Tactical Offense
Każde trafienie krytyczne da Ci 1 Ducha Walki.
Pressure Point
Uderzenie zdezorientowanego celu * in a vital spot to make them enter the Pressure Point status.*
Emergency Force Punch
Możesz użyć teraz Force Punch podczas efektu zdezorientowania.
Elbow Strike
Zwiększa czas ogłuszenia spowodowanego przez Elbow Strike.
Revenge
Po udanym uniknięciu ataku możesz użyć Revenge.
Train Revenge
Zyskujesz 2 Duchy walki po użyciu Revenge.
Train Side-Step
Jeśli uda Ci się odsunąć od ataku przeciwnika 1 Ducha walki.
Windmill Kick
Stajesz na nogi i atakujesz wszystkich dokoła.
Ambush Power Strike
Umiejętność może zostać użyta po udanym bloku lub uniknięciu ataku. Wprowadzasz przeciwnika w stan dezorientacji.
Choke
Możesz użyć Choke podczas powalania by ogłuszyć przeciwnika.
Train Arm Bar
Możesz użyć teraz innej umiejętności powalania po udanym użyciu Arm Bar.
Aerial Escape Takedown
Podczas używania Aerial Escape, nie tylko uciekasz z tego stanu, ale również powalasz wrogów.
Leap Takedown
Leaping towards an enemy and taking down your opponent.
Train Jump Kick
Po udanym użyciu umiejętności Jump kick zyskujesz 1 Ducha walki.
Aerial Kick
Umiejętność pozwala na atakowanie wroga w stanie Aerial.
Train Counter
*When successful in Countering within 0.8 seconds of the channel*, powodujesz 4 sekundowe ogłuszenie przeciwnika.
Aerial Stomp
Możesz *stomp* wroga w powietrzu.
Aerial Teamwork
Kiedy członek drużyny atakuje wroga w stanie Aerial, zyskuje 10% jego zasobów (Duch walki, Wściekłość, Chi miecza, Chi).
Aerial Jump Kick
Umiejętność pozwalająca na atak wroga w stanie Aerial z powietrza.
Train Counter
Kiedy otrzymujesz obrażenia w trybie Concentration związane z żywiołami możesz odeprzeć ten sam żywioł, który zablokowałeś na wroga.
Ambush Chul-San-Go
Odnawianie Chul-San-Go’s zmniejsza się o 8 sekund, a czas jego rzucania zostaje zredukowany do 0,8 sekund.
Train Takedown
When you use Takedown on a knocked down target, your chance to cause a critical strike is increased by 5%.
Sneak Takedown
Możesz powalić wrogów, którzy są za twoimi plecami.
Train Headbutt
Kiedy używasz Headbutt, obrażenia jakie otrzymujesz zwiększają się, ale dostajesz dodatkowo 1 Ducha walki.
Pound and Pummel
Atak como jaki możesz użyć na przeciwniku którego powaliłeś.
Turn the Tides
Kiedy uciekniesz przed Takedown, Chi Leech kub Dominate, będziesz mógł użyć Turn the Tides, który pozwoli Ci powalić wroga.
Train Teamwork
Kiedy członek drużyny atakuje wroga, który został powalony przez ciebie, zyskuje on 10% jego energii.
Immunity
Jesteś odporny na unieruchomienie, gdy jesteś w stanie powalania.
Train Counter
Po udanym *countering an attack* i natychmiastowym użyciu Explosive Fist, dostajesz kolejne kilka sekund ogłuszenia, które spowodowane będzie umiejętnością Counter.
Train Counter II
Your Counter will now last 1 second.
Train Counter III
Kiedy skontrujesz normalny atak, możesz zyskać dodatkowo 1 Ducha walki.
Interrupt
Jeśli udało Ci się uderzyć Twin Tiger Punch w cel, który używał umiejętność zyskujesz 1 Ducha walki i ogłuszasz przeciwnika na 4 sekundy.
Ambush Twin Tiger Punch
Odnowa Twin Tiger Punch zostaje zredukowana do 1 sekundy.
Concentration
Unikasz wszystkich nadchodzących ataków w tym trybie.
Train Concentration
Za każdym razem gdy unikniesz ataku w trybie Concetration, zdobywasz 1 Ducha walki.
Train Concentration II
Jesteś odporny na różne ataki unieruchamiające w trybie Concentration.
Force Master
Evacuation
Szybko znikasz z zasięgu wroga.
Frostbite
Umiejętność aktywuje się gdy Frost Palm zada celowi trafienie krytyczne. Frostbite będzie trafiał cel 5 razy w krótkich odstępach czasowych.
Multi Palm
Wystrzeliwujesz 3 pociski Chi podczas pędu Qing Gong lub skoku.
Seal
Umiejętność, która dezorientuje przeciwnika będącego w stanie Chi Leech.
Life Leech
Wysysasz z celu Chee Leeched i odzyskujesz część własnej.
Train Chi Leech
Teraz możesz się poruszać używając umiejętności Frost i Fire Palms podczas gdy twój cel jest w stanie Chi Leech.
Chi Net
Przyciągasz wielu wrogów w pobliżu twojego celu.
Ignite
In a frontal arc, you can explode all targets affected with your Tinder effect; however it requires a Flame Palm to critically hit first.
Train Ignite
Podpalenie dodaje efekt Tinder Explosion.
Train Ignite II
Explosion resetuje odnawianie się umiejętność Exploding palm.
Train Flame Explosion
Dodaje efekt Podpalenia.
Tinder Spread
Rozprzestrzeniasz efekt Podpalenia w pobliże twoich wrogów.
Train Tinder Spread
20% szans na dodanie +1 podpalenie do pobliskich wrogów.
Flame Lotus Field
Zmnienia Flame Lotus Finger na Flame Lotus Field. Flame Lotus Field tworzy na ziemi znak, który wybucha po 10 sekundach.
Train Exploding Palm
Dodaje efekt Podpalenia pobliskich wrogów.
Train Exploding Palm II
Zmniejsza odnawianie o 2 sekundy.
Flame Explosion
“okrągłe” zaklęcie obszarowe, zadające obrażenia pobliskim wrogom.
Train Flame Explosion II
Dodaje efekt Aerial.
Flamethrower
Wystrzeliwujesz sznur ognia w linii prostej.
Train Flamethrower
Zwiększa efekt umiejętności, dzięki czemu uderzasz 2 razy.
Laser Finger
Zamienia umiejętność Eternal Flame z Laser Finger. Ta umiejętność może przejść przez dowolny cel, który jest na wprost Force Master.
Train Hell Fire
Dodaje efekt Podpalenia.
Train Flame Lotus Finger
Every second the target will be damaged by 10% of your attack power.
Train Exploding Palm III
Dodaje efekt dezorientacji.
Eternal Flame
Tworzysz (ciągły ogień) – Flame Chi, który zadaje obrażenia pobliskim wrogom.
Train Eternal Flame
Masz 15% szans na Podpalenie przeciwnika.
Train Chi Leech
You will now be able to use Exploding Fist or Freeze Palm while you have a target affected by Chi Leech.
Heat Wave
Zamienia Flamethrower na Heat Wave. Tworzysz na ziemi ognistą pułapkę. W każdej chwili gdy jakiś cel wejdzie w pułapkę możesz spowodować, że będzie zdezorientowany.
Infernal Palm
Podpalasz Flame Chi zadając więcej obrażeń.
Train Infernal Palm
Zmniejsza czas rzucana o 0,1 sekundę.
Train Infernal Palm II
Kiedy zadasz trafienie krytyczne Flame Palm, natychmiast możesz użyć Inferal Palm.
Train Infernal Palm III
Infernal Palm będzie uderzać także wrogów w pobliżu celu.
Infernal Spirit
Zamienia Infernal Palm z Infernal Spirit. Możesz stworzyć ogromy płomień na ziemi w celu zadawania obrażeń obszarowych, a także efekt Powalenia.
Train Freezing Palm
Zmniejsza odnawianie o 2 sekundy.
Train Freezing Palm II
50% twoich obrażeń przywróci ci zdrowie.
Subzero Palm
Zadajesz celowi obrażenia, a także zamrażasz go.
Train Subzero Palm
Zamraża także przeciwników w pobliżu celu.
Chi Barrier
Tworzysz barierę Chi, która zmniejszy obrażenia otrzymywane przez twoich sojuszników.
Train Chi Barrier
Twoja Bariera Chi absorbuje o 20% wiecej obrażeń.
Guardian Barrier
Zamieniasz Frost Prison z Guardian Barrier. Guardian Barrier tworzy mroźną tarcze, która absorbować będzie obrażenia zadawane twoim sojusznikom.
Chi Pull
Zamieniasz Float z Chi Pull. Umiejętność przyciąga sojuszników do ciebie.
Train Evacuation
Zmniejsza odnowę o 1 sekundę i zwiększa zasięg oddalania się o 4 metry.
Train Evacuation II
Możesz uciec z każdego efektu unieruchomienia z wyjątkiem: Chi Leech, Dominacji, Powalania.
Frost Flake
Zamienia Frost Finger z Frost Flake. Tworzysz na ziemi mroźną pułapkę i w każdej chwili, możesz ją aktywować powodując unieruchomienie pobliskich wrogów za pomocą kłączy.
Snow Flower Palm
Możesz natychmiast użyć Snow Flower Palm kiedy zadasz trafienie krytyczne z Freezing Palm.
Absolute Barrier
Zamieniasz się w bryłę lodu, która chroni cię przed atakami. W każdej chwili możesz się ruszyć usuwając ten stan.
Train Absolute Barrier
Kiedy zostaniesz zaatakowany żywiołami Chi podczas korzystanie z umiejętności Absolute Barier, odzyskujesz całe Chi.
Train Absolute Barrier II
Obrania twoich sojuszników przed jednym atakiem.
Train Shockwave
Obraca zamrożonych przeciwników.
Frost Finger
Niszczysz efekt zamrożenia celu zadając obrażenia i zamrażając innych wrogów w pobliżu celu.
Train Frost Finger
Zwiększa zasięg rozprzestrzenianie efektu Zamrożenie o 20%.
Frost Storm
Zadajesz obszarowe *chain* obrażenia w pobliżu celu.
Train Frost Storm
Zwiększa *number of chains* o 1.
Train Absolute Barrier
Kiedy zniszczysz barierę z własnej woli, spowodujesz zamrożenie pobliskich wrogów.
Train Absolute Barrier
Kiedy zostaniesz zaatakowany przez Force Chi podczas Absolute Barrier, absorbujesz 20% korzystając ze swojej Chi.
Train Frost Palm
Dodaje 10% szansy na zamrożenie wrogów z *Frostbite status.*
Finger Destroy
Usuwa z celu status Zamrożenia i zadaje obrażenia pobliskim wrogom.
Train Finger Destroy
Dodaje frostbite effect.
Train Multi Palm
Dodaje frostbite effect.
Frost Field
Zamienia Frost Storm z Frost Field. Tworzysz na ziemi lód, który spowalnia wrogów. Wróg, który na lodzie będzie znajdować się 2 sekundy zostanie obrócony.
Train Life Leech
Zwiększa moc umiejętności o 20% i szybkość wysysania życia o 30%.
Train Frost Palm II
Jeśli cel zablokuje lub sparuje Frost Palm, odnowa Freezing Palm zostaje zresetowana.
Destoyer:
Gale
Umiejętność, która wprowadza Destoyera w szał bitewny.
Iron Wall
Możesz teraz użyć Iron Wall.
Firework
Możesz teraz użyć Firework
Falling Star
Możesz teraz użyć Falling Star.
Clash
Możesz teraz użyć Clash.
Leg Chop
Możesz teraz użyć Leg Chop.
Tow
Możesz teraz użyć Tow.
Train Thunder Strike
Igonorujesz riposte.
Train Thunder Strike
Możesz zdezorientować przeciwnika.
Tremor
Możesz użyć teraz Tremor.
Train Tremor
You can use Tremorl at any target within a 12m radius.
Explode
Możesz użyć teraz Explode.
Low Gale
Możesz użyć teraz Gale.
Train Low Gale
If you hit the target that is knocked back, you will extend the knock back duration by 1 second.
Tornado
Możesz użyć teraz Tornado.
Fury Storm
Możesz użyć teraz Fury Storm.
Train Fury Storm
Po użyciu tej umiejętności, przez 0,6 odwracasz wszystkie nadchodzące ataki.
Train Fury Storm II
Nawet jeśli cel paruje ataki, nadal możesz go atakować.
Train Fury Storm III
Możesz zignorować ripote i atak z Fury Storm.
Fury Dominate
Możesz użyć teraz Fury Dominate.
Train Fury Dominate
Jeśli użyjesz tego za plecami wroga, możesz go zdominować.
Train Destruction
Dezorientujesz cel.
Train Destruction II
Zadajesz o 10% więcej obrażeń na powalonych przeciwników.
Train Tackle
Jeśli trafisz cel w plecy, możesz ogłuszyć go na 3 sekudny.
Train Falling Star
Kiedy uderzysz w ziemie, ogłuszysz wszyskich przeciwników w promieniu 3 metrów.
Joint Kick
Jeśli unikniesz nadchodzący atak możesz natychmiast użyć Joint Kick.
Train Leg Chop
Jeśli uderzysz cel, Leg Chop zresetuje odnowe dla Firework.
Train Tow
Jeśli używasz tą umiejętność za plecami wroga, zostaje on powalony.
Train Judgment Combo
Jeśli zadasz trafienie krytyczne, zdobywać będziesz o 30% więcej wściekłości.
Train Stomp
Jeśli zadasz trafienie krytyczne, zdobywać będziesz o 30% więcej wściekłości.
Slam
Możesz teraz użyć Slam.
Train Slam
Kiedy uderzysz w ziemie, ogłuszysz wszyskich przeciwników w promieniu 3 metrów.
Train Power Strike
Odpychasz wroga 12 metrów dalej.
Train Leg Chop II
Jeśli uderzysz zdezorientowany cel, ogłuszysz go.
Train Tow II
If you successfully tow an enemy, your dominate cooldown resets.
Revenge Strike
Możesz teraz użyć Revenge Strike.
Train Iron Wall
You can channel Iron Wall for 4 seconds.
Train Iron Wall II
Otrzymujesz 5 Wściekłości za każdy udany blok.
Iron Wall Tackle
Możesz teraz użyć Iron Wall Tackle.
Train Iron Wall Tackle
Jeśli uderzysz wroga, która używał umiejętności, możesz go ogłuszyć.
Train Iron Wall III
You can move while channeling Iron Wall.
Iron Wall Reflect
Możesz teraz użyć Iron Wall Reflect.
Train Dominate
Your Dominate skill lasts 8 seconds.
Train Dominate II
Możesz zdominować powalonego wroga.
Train Iron Wall IV
Your Iron Wall cooldown is reduced to 14 seconds.
Shield Slam
Możesz teraz użyć Shield Slam.
Train Shield Slam
You cancel the enemy’s guard and put them in a disoriented status.
Protect
Możesz użyć Protect.
Train Protect
While in Protect mode, the Destroyer deflects all attacks.
Train Headbutt
Headbutt deals less damage but stuns the enemy.
Upper Kick
Możesz użyć Upper Kick.
Train Upper Kick
Your Upper kick will cause the enemy to be in Aerial state for 2 seconds.
Train Upper Kick II
When the skill hits the opponent, your slam cooldown will reset.
Train Dominate
Możesz zdominować wrogów w zasięgu 4 metrów.
Meat Shield
Możesz użyć Meat Shield.
Train Meat Shield
Kiedy zablokujesz atak za pomocą Meat Shield, natychmiast możesz użyćClash skill.
Smackdown Możesz użyć Smackdown.
Train Smackdown
You stun all foes affected by Smackdown for 3 seconds.
Train Smackdown II
Foes hit by Smackdown will bounce up in the air and be put in an aerial state for 2 seconds.
Train Clash
You throw the dominated foe and hit an enemy within 8m of you.
Train Clash II
Jeśli używasz tej umiejętności na wroga, który atakuje członka twojej drużyny, możesz go ogłuszyć.
Rescue
Możesz użyć rescue.
Emergency Rescue
Możesz użyć Emergency Rescue.
Destroyer miał trochę słabiej wszystko opisane. [Mam na myśli tłumaczenie, wszystko pochodzi z koreańskiej bety i nie ja to tłumaczyłem]
Wszystko było tłumaczone z:
bladeandsouldojo.com