Bless online - klasy kilka pytań

Bless zbliża się… A więc i kilka pytań z mojej strony.

Patrząc na rolę to:

Tank (od najlepszego do najgorszego?)

  1. guardian,
  2. Paladyn
  3. berseker

Dps:
Wszystko

Heal:
Paladyn (niestety tylko)

Pytanie do tych co już grali lub mają jakąś tam wiedzę na temat tejże gry.

  1. Czy w grze są jakieś talenty lub coś w stylu buildu żeby określić styl/ role?
  2. Bronie, paladyn tylko macka i shield, bez możliwości jako dps np. 2h sword lub berseker jako dual wield?
    Patrząc na yt itd. To twórcy nie poświęcili dużo czasu dla klas- niestety.
  3. Dwóch paladynow lub palek i berseker, to dobry duet? Mam zamiar w to zagrać z kumplem. na pewno jeden będzie heal A.drugi tank/ dps, będziemy aktywni pve i pvp. Pytanie czy w dowolnym momencie można build zmieniać?
  4. Jaką klasę polecacie pod tank/ dps?

jedynym tankiem jest Guardian ale most to bottom tank

  1. Guardian
  2. paladyn
  3. berserker

system na steam jest przebudowany i inny niz w wersji japońskiej, ogólnie masz 6 stanców, kazdy stance ma inne skile podstawowe (3 skille podstawowe masz na pasku do każdego stance + 4 dobierasz z puli ogólnej) podobne jak w Guild wars 1 czyli nie masz pierdyliarda skilli na pasku tylko kilka i zmieniasz stance (coś jak zmiana broni w GW2). Z tych 6 stanców dostepnych wybierasz sobie 2.

Paladyn tylko mace

  1. Nie wiadomo co jest dobre bo system walki jest przebudowany i nikt na nowym jeszcze nie grał. Tak build se zmieniasz kiedy chcesz.

  2. Tank Guardian, DPS Mage,Berserker,Ranger (każda klasa inna jak widać, masz magic dps, ranged psyh dps, i meele psyh dps)

Na pve dwaj paladyni, zwłaszcza na początku to jest tragedia, bo brakuje im aoe dmg szczególnie a i dmgu ogólnie, paladyn nigdy nie zrobi dpsu porównywalnego z normalnym dpsem i nigdy nie da rady tankować ostatnich instancji, na pvp do gankowania może da radę, do arenek 3vs3… Liczyć że po drugiej stronie nie będzie heala i zabijecie ich cierpliwością a oni nie dadzą rady zburstować was.

Build możesz zmieniać w ramach skilli które masz wykupione ale punktów na wszystko nie wystarczy a reset skilli jest w item shopie [co nie jest tragedią o ile utrzymają grind questy dzienne za które będzie się dostawać walutę do item shopu]

Nie ma klasy pod tankowanie i dpsowanie. Guardian nie robi jakiegoś niewyobrażalnego dpsu ale tylko on może tankować ostatnie instancje i ma najlepsze cc pod pvp. Dpsy… Burst w tej chwili najlepszy ma berek potem mag a archer ma jeden skill z którego potrafi naprawdę fajnie przywalić ale typowo na pve bo charge time pod pvp zabija, zwłaszcza przy 1vs1.

A co do poświęcenia czasu… to jest gra pvp. Zrobiona pod pvp i zbalansowana, nie to co AA który miał być pvp a jego balans był taki że 3 kombinacje były grywalne. Dodatkowo jak patrzysz na YT to 3/4 filmików nie jest nawet z wersji japońskiej którea jest najbliżej a i tak daleko od wersji eu.

Czysto teoretycznie, zestawienie berek/ guardian + palek to jedno z lepszych rozwiązań pod pvp, chyba? Tylko połączenie guard + palek daje raczej powolny progres na pve?

Ps. Rdf działa podobnie jak w wow, tzn dodatek do xp i bez limitu “biegów”?

W tej chwili Guard/Pal/Assa to najlepsze combo na pvp 3vs3, Assasina nie ma i combat się zmienia więc w zasadzie trudno powiedzieć.

Kwestia jaki progress, na ostanie instancje potrzebny jest tank i heal, chociaż jedną można było na jp podobno robić zamiast tanka na 3 rangerów, ale co do zasady to jak w każdym normalnym mmo ze świętą trójcą, heal i tank jest konieczny dla przeciętnego gracza, nie twierdzę że ktoś z samozaparciem nie zrobi instancji tankując na paladynie, ale to raczej zabawa dla kogoś z dużą ilością wolnego czasu.