Bless Online - system walki

Witam wszystkich

Ponieważ Bless pojawi się u nas już niebawem, a materiałów o nim w internecie jest co niemiara, chciałbym zapytać Was jak oceniacie odnowiony system walki w tymże tytule?
Po materiałach ciężko stwierdzić czy jest to non-target, czy mix owego i słynnego TAB targetowania. Nie ukrywam, że od czasów TERA jestem fanem systemu non-target, który wymaga również refleksu od gracza (taki sam system posiada BnS, w którego gram od premiery). Oglądając gameplaye nie potrafię owego systemu zaklasyfikować. Nie ukrywam, że jest to jeden z najważniejszych dla mnie elementów rozgrywki (nie przepadam za graniem na fortepianie a’la WoW).

Jakie Wy macie zdanie na ten temat? Czy jest to hybryda w stylu GW2, czy też może bardziej non-target/TAB target?

hybryda, masz tab target i masz action combat (celujesz kursorem myszki) do tego niektore skille nie są target czyli np walisz jakis meteor na obszar jakiś

Czyli rozumiem coś w stylu Guild Wars 2?

hm… nie wiem nie grałem w GW2, zawsze mozesz kupić sprawdzic i dac refunda na steam