Bless

Halo!
Myślałam, że tak oczywisty temat już powstał ale widzę, iż nie, więc postanowiłam założyć.. ^^

Czekacie? Jakie macie wrażenia? Czy Aeria Waszym zdaniem zrobi z Bless p2w, a może w końcu zaczynają myśleć "poważnie" o produkcjach (opóźnienie spowodowane tym, że chcą by gra w Azji była bardziej zoptymalizowana)?

Grałem chwile na krzaczkowatej wersji.

Ładna grafika, przyzwoita walka, piekne widoki, sporo ras i klas do wyboru, ciekawe lokacje... koszmarna optymalizacja i bardzo standardowy system rozgrywki. Szybko sie znudzilem, ale to po czesci wina wersji KR, pingu i braku eng-patcha.

Mam nadzieje, ze Aeria stanie teraz na wysokosci zadania i doceni, jakiego "giganta" dostała.

Oczekuję tej gry bardziej niż Revelation Online, chociaż obawiam się, że skończy się jak w większości gier mmo... nie wciągnie mnie :(

@guru

Właśnie słyszałam, że optymalizacja jest słaba dlatego tym bardziej cieszyła mnie informacja o opóźnieniu premiery u nas w EU ze względu właśnie na.. oczekiwanie aż poprawią optymalizację w KR wersji gry.
Ile grałeś jeżeli można zapytać?

Również czekam na Blessa, i jestem ciekaw jak będzie wyglądał dodatek który wejdzie w środę na KR wersję.

Plus dla Aerii że nie wypuszcza blessa jak najszybciej tylko czeka na poprawienie walki oraz optymalizacji, co jest kluczowe przy takiej grze. Chyba nie chcą aby było tak jak w przypadku KR wersji gdzie po starcie bylo 10 serwerów a teraz zostały dwa, i pewnie zostanie jeden jak ruszy ruska wersja, bo strasznie dużo rusków u nich gra. Aczkolwiek dalej Bless jest na 37 miejscu w rankingu GameNote, co nie jest złym wynikiem.

Po pierwszym gameplayu się zachwyciłem grafiką po 2gim już uznałem że tak sobie po 3 hmm nie macie wrażenia że dynamika walki jest odrobinę wolna?

@guru
Właśnie słyszałam, że optymalizacja jest słaba dlatego tym bardziej cieszyła mnie informacja o opóźnieniu premiery u nas w EU ze względu właśnie na.. oczekiwanie aż poprawią optymalizację w KR wersji gry. 
Ile grałeś jeżeli można zapytać?

4 dni po kilka godzin dziennie

Po pierwszym gameplayu się zachwyciłem grafiką po 2gim już uznałem że tak sobie po 3 hmm nie macie wrażenia że dynamika walki jest odrobinę wolna?

95% graczy, ktorzy mieli stycznosc z Bless znarzeka na bardzo slaby system walki. W ogole dosyc srednie recenzje zbiera ten tytul. Raczej nie ma sie co napalac.

Gra ma miec przed premiera w EU/NA rework combat systemu, co nie zmienia faktu ze nie zapowiada sie na i hitem nie bedzie.

Niestety ale jestesmy w prozni, na dlugie lata MMO "jakosciowe" nie wychodza, wszystko pada po chwili. Mysle, ze dopoty nie nie wyjdzie nowy MMORPG (RPG) blizzarda to do tego czasu oznacza to, ze ONI(FIRMA) - nie widza konkurencji na rynku/lub oplacalnosci inwestycji.

Ja uwazam, ze do 2020 nic nie wyjdzie przelomowego, imho dopiero od 2020 co bedzie w produkcji ma jakies szanse, bo zeby gry mogly zaoferowac jakies fajne rzeczy to u odbiorcow (graczy) na biurko musi stac minimum te 8gb ram i5 topowej klasy(obecnej generacji) i cos ala 970 gtx.

Mowie o 95% graczach, a to jeszcze min 5 lat jak nie dluzej.

Grałem chwile na krzaczkowatej wersji. 

 

Ładna grafika, przyzwoita walka, piekne widoki, sporo ras i klas do wyboru, ciekawe lokacje... koszmarna optymalizacja i bardzo standardowy system rozgrywki. Szybko sie znudzilem, ale to po czesci wina wersji KR, pingu i braku eng-patcha. 

 

Mam nadzieje, ze Aeria stanie teraz na wysokosci zadania i doceni, jakiego "giganta" dostała. 

Z własnego doświadczenia mogę potwierdzić większość z tego co guru napisał, grałem około 2 miesiące po kilka godzin dziennie na pocczątku OBT, głównie zwiedzałem świat bo ten aspekt gry jest na DUŻY plus reszta niestety już nie. Aeria może tutaj pokazać że jednak dbają o graczy i nie będzie p2w, ale jeśli nie poprawią wersji koreańskiej to nic nie pomoże tej grze, a jako ciekawostkę podam że już raz przerabiali system walki a to tylko jeden z problemów :(

Halo!
Myślałam, że tak oczywisty temat już powstał ale widzę, iż nie, więc postanowiłam założyć.. ^^

Czekacie? Jakie macie wrażenia? Czy Aeria Waszym zdaniem zrobi z Bless p2w, a może w końcu zaczynają myśleć "poważnie" o produkcjach (opóźnienie spowodowane tym, że chcą by gra w Azji była bardziej zoptymalizowana)?