Blue screen

Witam, nie znam się za bardzo na komputerze i chciałbym się was poradzić. Od już dłuższego czasu wyskakuje mi blue screen (nie wyskakuje tylko wtedy gdy gram w gry i ogladam film) wiecie moze czemu?

karta graficzna - NVIDIA GeForce GTX 560 Ti

procesor - Intel Core™2 Quad CPU Q8300 2.50GHz ( 4 rdzenie)

ram - 4GB

płyta głowna - Foxconn A76ML-K 3.0

Blue screen zaczął występować od tak z d*py

użyj blue screen view powinien odpowiedzieć czemu tak się dzieje choć ja nigdy go nie użyłem nie miałem takiej potrzeby póki co

jak nie będziesz wiedział przyczyny daj tu screena z wyniku to może ktoś tu będzie wiedział jak nie to napisz do mnie dam ci namiar gdzie ktoś to odczyta :)

Mi często komp ostatnio od dwóch miesięcy zaczął się też tak wieszać, na początku dało się wytrzymać i nawet format kompa nic nie pomógł a w drugim miesiącu to już wytrzymać się nie dało... i też występowały podczas tych zwiech (blue screeny po których komp sam się resetował) dałem do naprawy i okazało się że te zwiechy i Blue screeny były powodem tego że miałem włączony pakiet w systemie Windows o nazwie IPv6 i po jego wyłączeniu komp już nie ma zwiech żadnych :), najczęściej on łapał te zwiechy podczas oglądania YouTube i siedzenia na fejsie (bo podczas grania w gry nie łapał zwiech)

Edit: jeszcze przypomniała mi się sytyuacja że jak kończyłem (to było kiedyś) grać w jakieś gry to po wyjściu z gry często pojawiały mi się blue screeny i musiałem dokupić dodatkowe wentylatory i się uspokoiło bo za bardzo się komp przegrzewał ;p

Sprawdź może czy ci się po prostu nie zagrzewa za bardzo... Często tak miałem i przed tym jak komputer po prostu się gasił często był blue screen.

Może też coś co za dużo procesora zjada z programów i też dla bezpieczeństwa się gasi

Jutro będę przy swoim kompie, sprawdzałem w programie i nic mi sie nie przegrzewa. Kilka razy przeinstalowywalem windowsa i niestety nic nie zadziałało. Jutro sprobuje wylaczyc pakiet IPv6