Booster do internetu

Witam ;) czy mógł by ktoś poratować linkiem do takiego sprawdzonego i dobrego boostera (pobrałem kilka z google i nie nadają się do użytku) . Dodam że nie znam się na takich rzeczach więc jak by ktoś miał dobre chęci to prosił bym o pomoc

Bry, nie istnieje coś takiego jak booster do internetu, nie da się jakimś programem z netu zwiększyć prędkość twojego łącza, są to przeważnie programy które albo mają jakiś spyware, albo instalują tobie toolbary i inny shiet, albo po prostu wymagają rejestracji i wyciągają mail od ciebie. Jeśli masz wolny internet, to sprawdź jaką prędkość masz w umowie, zrób test i jeśli się nie zgadza dzwoń do usługodawcy. Jeśli po prostu podpisałeś umowę na wolny net to bardzo mi przykro ale musisz czekać do jej końca i w przyszłości bardziej rozważnie wybrać prędkość.

Jeszcze raz NIE ISTNIEJE COŚ CO CI PROGRAMOWO ZWIĘKSZY SZYBKOŚĆ ŁĄCZA.

Acha dobra dzieki a więc muszę z rodzicami o umowie pogadać

Acha dobra dzieki a więc muszę z rodzicami o umowie pogadać

tak, ale weź pod uwagę fakt że, szybsze łącze = większe rachunki za internet

Akurat rodziców ugadam na to by zwiększyli powiem ze do szkoły potrzebuje a moi rodzice na komputerach się nie znają (są starszej daty)

Wow, powiem szczerze, że masz bardzo fajne podejście. Nie ma to jak wykorzystywanie niewiedzy rodziców (dobrze, że czujesz się taki "mondry" i dorosły). Dobra jeden ..... pieseł.

Być może chodziło CI o aplikacje takie jak WTFast http://www.wtfast.com/ Co prawda zmniejsza trochę opóźnienia w grach jednak wymaga opłat, a no i nie "BOOSTUJE" (zresztą co to za nazwa) Internetów.

Podsumowując:

Nie ma programu który zwiększy Ci prędkość internetu, istnieją jedyne takie które dzięki wyborze odpowiedniej trasy zmniejszają ping w grach(i nie tylko ).

tak, ale weź pod uwagę fakt że, szybsze łącze = większe rachunki za internet

Niekoniecznie.

Temat został wyczerpany także zamykam.