C9 Postac

Jestem nowy w tej grze , gralem troche w Vindictusa ale z czasem mi sie znudzil....

Pytanie jest moje takie :

Gram hunterem a kumpel Witch Bladem.

Zeby nie zakladac 2 osobnych tematow to zadam te pytania tutaj :

1.Od jakiego lvla wybieram kim chce zostac? tzn hunter ( Ranger,Assassin,Scout)

2. Jaka subklase czy jak to sie zwie , polecalibyscie mi i kumplowi pod PVE i pod PVP

3. zamierzamy grac razem we 2 caly czas dlatego , najlepiej jak by pasowaly do Siebie te 2 klasy przy przechodzeniu dungonow.

1. Od 20 lvl wybierasz podklasę.

Do wyboru dla huntera: Ranger, Assasin, Scout, Shadow.

Dla witchblade: Slayer, Warden i nowiutka Bladedancer.

2. Dla huntera polecam Shadowa lub Rangera, nie tak bardzo trudne na pvp i dobre na pve.

Dla witchblade natomiast Wardena lub Bladedancera. Slayer jest dosyć trudny do ogarnięcia na pvp. Osobiście brałbym bladedancera :)

3. W tej grze nie ma podziału tank/dps/healer, ogólnie nie ma podziału ról. Tutaj każda klasa jest dps, więc uzupełnianie się nie ma znaczenia.

hej mam pytanie co do c9, czy dalej są lagi jak kiedyś ? bo na necie 2mb/s mogłem grac jedynie pve ;/ czy teraz dal bym rade grac pvp np shadowem ?

są, na 1vs1 zerkiem ludzie przebijali mojego super armora...

ta gra to glownie PvP, a ze sa lagi to nie polecam

Lagi po ostatnich updatach są zdecydowanie mniejsze. Przynajmniej ja nie zauważyłem większych problemów.

są, na 1vs1 zerkiem ludzie przebijali mojego super armora...

Moze cie grabowali, graby przebijają super-armora :D