J/w prosze o rady
http://allegro.pl/do-gier-komputer-amdii-3x3-2ghz-4gb-320gb-hd1gb-i4028506639.html
Chce kupić kompa do gier czy ten bedzie dobry?
Gotowcom mówimy NIE.
Gotowcom mówimy NIE.
co masz na myśli ?
że składaka dostaniesz w takiej samej cenie lepszego i masz pewność co kupujesz.
wiesz jestem totalnie zielony jesli chodzi o skadanie komputerow xD chce na raty tak apropo xD
ten sie nie nada xD?
Nie znam się na komputerach, ale z tego co widzę, i wiem, ten komputer jest słaby. Polecałbym zajrzeć w temat na forum z składakami, tam masz porobione zestawy.
Wejdz na strone morele i tam możesz sobie podobierać różne części i na końcu dać do złożenia, a jak nie chce ci się to tutaj masz link bo ktoś już to zrobił za ciebie
http://mmorpg.org.pl/forum/topic/58390-zestawy-na-marzec-2014/
na yt masz pełno filmików prezentujących różne części komputera i ogólnie na google jest pełno testów.
Po pierwsze ile masz pięniedzy na komputer? Monitor też chcesz czy samego kompa?
1300zl zalozmy, tylko komputer ( jednostke centralna )
chce na raty jak sie da zlozyc ap otem na raty to wporzo
za 1300zł nie złożysz kompa do gier Uzbieraj chociaż do tych 2 kafli to coś tam złożymy.
oj tam nie przesadzaj xD chce pograc w PoE, D3 na max ustawieniach ^^
w sumie nei gram duzo ale chce zeby chodzil szybko i sie nie wieszal jak gram w d3 np. xD..
Troche słabo jak 1300 na komputer do gier... ale też pytanie do jakich gier
Ja teraz składam komputer tak do 3000/3400 tak by najnowsze produkcje leciały na 60/100 fps przy ultra.
Tylko mam ten problem, że musze jeszcze myśleć o monitorku, kamerce i mikro więc koszta lecą.
Za 1300 musisz brać poprawkę na to, że nie zdążysz się oberzeć, a już będziesz potrzebował inny sprzęt... więc jak decydujesz się brać na raty to może coś droższego?
Jak byś brał np coś do 2500 to już wszystko inaczej wygląda, a i z ratami lepiej bo np na dwa lata bierzesz i płacisz wtedy co miesiąc grosze.