Clash of Clans :)

Witam.

Chcialbym zaprosic was do gry w Clash of Clans, jest to gra na urządzenia mobilne (mozna tez grac na komputerze po instalacji programu BlueStacks). Clash of Clans to skrzyzowanie rozgrywki w stylu Farmville i Traviana. Masz swoja wioskę którą ulepszasz sukcesywnie rozbudowujesz tak, aby szkolić coraz lepsze jednostki i ulepszac obrone swojej bazy.

Jeśli ktoś był chętny to mój klan poszukuje ludzi do gry, ostatnio coś się posypał i brakuje nam duszyczek do gry. Oferujemy miłą atmosfere, pomoc w grze, doborowe towarzystwo ( srednia wieku 20+ ).

Nazwa klanu: Polska Armia (logo to ogien na czerwonym tle).

Jesli beda problemy ze znalezieniem, bo jest klanow z takimi nazwami wiele to szukajcie mnie w tym klanie. Radeon121 :D

Pozdrawiam i mam nadzieje że zachęce was do gry :P

ile macie osób ? :)

Ja ostatnio pobralem sobie, bo znajomi polecali. Ale jestem strasznie początkujący, nic o tej grze nie wiem. Jesli nie przeszkadza wam moje nikłe pojęcie o Clash of Clans, to mógłbym do was dołączyć.

@Up 2

Osób mamy 10 ale w zamian za to 95% wojen wygranych :).

@Up

Nie bedzie nam przeszkadzalo, grac sie mozna nauczyc, najwazniejsze abys byl ogarnieta osoba w sensie kultury itp :)

Oczywiscie ^^ Czekam na dalsze wskazówki :D

Jak bedziecie chcieli dolaczyc to w opisie czemu chcecie dolaczyc napiszcie mmorpg.org.pl i nawet nie bede sprawdzal wioski, od razu przyjme :)

Masz mój miecz! :D

Witam.

Chcialbym zaprosic was do gry w Clash of Clans, jest to gra na urządzenia mobilne (mozna tez grac na komputerze po instalacji programu BlueStacks). Clash of Clans to skrzyzowanie rozgrywki w stylu Farmville i Traviana. Masz swoja wioskę którą ulepszasz sukcesywnie rozbudowujesz tak, aby szkolić coraz lepsze jednostki i ulepszac obrone swojej bazy.

Jeśli ktoś był chętny to mój klan poszukuje ludzi do gry, ostatnio coś się posypał i brakuje nam duszyczek do gry. Oferujemy miłą atmosfere, pomoc w grze, doborowe towarzystwo ( srednia wieku 20+ ).