Witam, jestem swiezo po maturze z polaka i matematyki, z obydwu okolo 50% xd. Skonczylem technikum informatyczne, i jeszcze tylko czeka mnie egzamin praktyczny w czerwcu ale mniejsza z tym, Chcialem sie spytac co dalej robic w kierunku informatycznym jesli nie pojde na studia. Myslalem nad kursem php ale znow niekorzy nauczyciele odradzali zas niektorzy doradzali to i teraz sam juz nie wiem. Moze sa jeszcze jakies inne propozycje oprocz php.
Co dalej po szkole?
To już są wyniki
Na studia nie chcesz iść, czy po prostu masz daleko?
Najpierw napisz, co już potrafisz .
Czy coś związanego z grafiką, jakieś portfolio (jeśli tak, czy podchodzi pod webdesign, czy obróbkę zdjęć, lub grafiki outdoorowe).
Jakie języki opanowałeś? Sam jestem w technikum, w 2 klasie, więc sądzę, że Pascal, C++, HTML, JS, PHP, CSS i może ugryzłeś coś z Ruby.
Co Cię tak na prawdę interesuje? Czy lubisz pracę dynamiczną? (tj. nie siedzieć ciągle przy biurku i nie pisać ciągłego kodu, tylko pracować "w terenie").
Jeśli w terenie, to coś z instalacją sieci, monitoringów (dosyć przyjemna praca).
Zastanów się nad tym, może coś w stylu studiów reklam? Sam aktualnie "pracuję" w takim, tj. wykonuję projekty graficzne (ulotki, wizytówki, banery, outdoor na okna, lub stickery na samochody), oraz witryny internetowe (w większości oparte na Wordpressie, jednak powoli przerzucam się na samodzielne kodowanie).
Ja także po swojej maturze sprawdzałem wyniki i było zupełnie inaczej niż oczekiwałem
wyniki sa tak mniej wiecej, jesli chodzi o dojazd i checi to akurat dojazd jes dobry, mieszkam 50 km od Krk tylko o to chodzi zeby tez sie dostac na studia.
i napewno nic zwiazanego z grafika, a co "umiem" Pascal, C++, i troche PHP
Słuchaj, masz opcję rekrutacji do 3 uczelni. Zawsze można spróbować, moim znajomym też się wydawało, że gdzieś się nie dostaną, a dostali się. Możesz obczaić uczelnie, kierunki w Krakowie i wysłać tam zgłoszenie.