Co kupić w prezencie?

Witam. Mam wielki problem bo chciałbym kupić dla brata prezent na święta tylko niestety nic mi nie przychodzi do głowy co mógłbym kupić. Brat interesuje się książkami fantasy, grami o podobnej tematyce oraz mmorpg posiada także dobry sprzęt komputerowy np myszkę klawiaturę itp. Niestety mam wielki problem bo nie wiem co dokładnie mu kupić czy książkę tylko ja osobiście nie znam się na nich i jak macie jakieś propozycję to chętnie skorzystam .z gier komputerowych to jego oczkiem w głowie są IceWindDale,BaldurGate wszystkie części oraz NeverWinterNighte także wszystkie części. Może macie jakiś pomysł co można by było kupić fundusze to ok 100zł lub trochę więcej. Czekam na jakieś propozycje.

Skyrim, a z książek może

http://www.empik.com/w-mrok-diakow-andriej,p1059084258,ksiazka-p

Witam. Mam wielki problem bo chciałbym kupić dla brata prezent na święta tylko niestety nic mi nie przychodzi do głowy co mógłbym kupić. Brat interesuje się książkami fantasy, grami o podobnej tematyce oraz mmorpg posiada także dobry sprzęt komputerowy np myszkę klawiaturę itp. Niestety mam wielki problem bo nie wiem co dokładnie mu kupić czy książkę tylko ja osobiście nie znam się na nich i jak macie jakieś propozycję to chętnie skorzystam .z gier komputerowych to jego oczkiem w głowie są IceWindDale,BaldurGate wszystkie części oraz NeverWinterNighte także wszystkie części. Może macie jakiś pomysł co można by było kupić fundusze to ok 100zł lub trochę więcej. Czekam na jakieś propozycje.

Polecam Diune. Tylko radzę się zorientować, czy brat już wcześniej nie czytał w-w książki.

Posłużę się swoim postem z tematu "Książki - temat bardzo ogólny"