Co kupić?

Witam, interesuje mnie zagranie w ESO ale jestem zielony i chciałbym kupić grę odrazu z dodatkami, podpowie mi ktoś jak i co kupić oraz skąd by było najtaniej? trzeba jeszcze coś jeść :smiley:
z góry dziękuję.

https://account.elderscrollsonline.com/store/product/eso_elsweyr_edition_ce?_ga=2.42399782.2094560321.1557075162-1146716052.1557075162

By było najtaniej, były jakieś promocje itp a tutaj 330zł by pograć to tak trochę yh… Dużo :slight_smile:

Taniej bedzie kilka miesiecy po premierze, osobno jak kupisz to wyjdzie drożej

kup sobie na początek eso plus kosztuje 50zł da Ci dostęp do wszystkich DLC i jednego płatnego dodatku na początek żeby ograć tytuł powinno Ci wystarczyć

Osobiscie nie wiem czy Ci polecam kupować wszystko. Ja sam jestem zielony w TESO, mam podstawke + morrowind i juz teraz jestem przerazony ogromem swiata. Z dodatkami to bym sie zgubil calkowicie

Jeśli nie grałeś wcześniej w ESO to kup najpierw podstawkę którą można wyrwać za grosze a da Ci tyle zawartości do ogarniania, że spokojnie na 1-2 miesiące częstej gry wystarczy.
Jeśli będzie Cię kusiło kupienie waluty premium to najlepiej opłaca się ESO+ nie dość, że masz dostęp do wszystkich małych DLC które są wydane to jeszcze za każdy miesiąc ESO+ dostajesz ok 1500 Crowns które kupowane oddzielnie kosztują tyle co ESO+ :smiley: dodatkowo masz nielimitowany bank na materiały do craftu do którego każdy zebrany materiał jest od razu przenoszony nie zajmując miejsca w invenory. Jest to takie mega udogodnienie, że już dla tego warto mieć ESO+ :stuck_out_tongue:
Ale kwestia dodatków i opłacania ESO+ to może poczekać do czasu aż stwierdzisz, że gra Ci pasuje i chcesz zostać na dłużej bo znam sporo osób które odbiły się od gry po początkowym zachwycie.
Na allegro możesz kupić klucz do podstawki + dodatek morowind który daje dodatkową klasę postaci za ok 40 zł :wink: i pewnie zawartości z dodatkiem Ci wystarczy na dłuższy czas.