Witam, interesuje mnie zagranie w ESO ale jestem zielony i chciałbym kupić grę odrazu z dodatkami, podpowie mi ktoś jak i co kupić oraz skąd by było najtaniej? trzeba jeszcze coś jeść
z góry dziękuję.
Co kupić?
By było najtaniej, były jakieś promocje itp a tutaj 330zł by pograć to tak trochę yh… Dużo
Taniej bedzie kilka miesiecy po premierze, osobno jak kupisz to wyjdzie drożej
kup sobie na początek eso plus kosztuje 50zł da Ci dostęp do wszystkich DLC i jednego płatnego dodatku na początek żeby ograć tytuł powinno Ci wystarczyć
Osobiscie nie wiem czy Ci polecam kupować wszystko. Ja sam jestem zielony w TESO, mam podstawke + morrowind i juz teraz jestem przerazony ogromem swiata. Z dodatkami to bym sie zgubil calkowicie
Jeśli nie grałeś wcześniej w ESO to kup najpierw podstawkę którą można wyrwać za grosze a da Ci tyle zawartości do ogarniania, że spokojnie na 1-2 miesiące częstej gry wystarczy.
Jeśli będzie Cię kusiło kupienie waluty premium to najlepiej opłaca się ESO+ nie dość, że masz dostęp do wszystkich małych DLC które są wydane to jeszcze za każdy miesiąc ESO+ dostajesz ok 1500 Crowns które kupowane oddzielnie kosztują tyle co ESO+ dodatkowo masz nielimitowany bank na materiały do craftu do którego każdy zebrany materiał jest od razu przenoszony nie zajmując miejsca w invenory. Jest to takie mega udogodnienie, że już dla tego warto mieć ESO+
Ale kwestia dodatków i opłacania ESO+ to może poczekać do czasu aż stwierdzisz, że gra Ci pasuje i chcesz zostać na dłużej bo znam sporo osób które odbiły się od gry po początkowym zachwycie.
Na allegro możesz kupić klucz do podstawki + dodatek morowind który daje dodatkową klasę postaci za ok 40 zł i pewnie zawartości z dodatkiem Ci wystarczy na dłuższy czas.
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie było by właśnie kupienie ESO PLUS na miesiąc za 50 zł bo dostał byś w ramach tego pakietu 1650 Crown na wydanie w item shopie i jakieś boosty do expa z tego co pamiętam.